Goede communicatie, komt afspraken na en snelke, goede service, top!

Nette service!

Airco netjes geplaatst. Goede ideeën over de plaatsing en een nette prijs.

Komt afspraken na.

Denkt mee aan een goed advies. Dringt niet op. Netjes gewerkt door medewerkers.

Perfect!

Heldere offerte, fijn meegedacht en kundige plaatsing. Wij zijn enorm tevreden! Ook de prijs kwaliteit verhouding is goed.

Uitstekend.

Uitstekend bedrijf en goede tekst en uitleg gegeven door de installateur.

Fijne en snelle service, goede prijs!

Zowel bij het eerste advies gesprek als bij de kontage geholpen door zeer vriendelijk en professioneel personeel!

Gewoon top bedrijf

Netjes afgewerkt. Vriendelijk personeel. Helemaal top.

betrouwbaar , gedegen rn schoon werk geleverd

positief . Komt met oplossingen die anderen niet zien. Super werk

Zeer nette instalatie voor een betaalbare prijs

Zeer goeie instalatie van 3 binnen units met 1 buite unit. Alles netjes afgewerkt en binnen 1 dag klaar en ook voor een betaalbare prijs.

Alles mooi op tijd geleverd

super geregeld en alles mooi op tijd geleverd. Netjes alles opgehangen en achtergelaten.

Levering en plaatsing conform afspraken.

Een snelle en correcte plaatsing waarbij ook meegedacht wordt wat de beste opties zijn voor verschillende situaties. Het personeel wat de werkzaamheden heeft gedaan was uiterst correct.Opvallend nette werknemers.We kijken terug op een prettige samenwerking.

Zeer nette jongens vriendelijk uitstekend werk geleverd en vakbekwaam

Vakwerk en meedenkend

3 airco’s laten hangen. Er werd goed meegedacht aan onze wensen en alles is zeer netjes opgehangen. Zeer vriendelijke en nette monteurs.

Top bedrijf

Fijne mensen. Kundig met het juiste advies.

Goede en snelle reactie.

De jongens hebben de airco keurig en netjes geplaatst. Mail contact verliep vlot.

Ben zeer tevreden! Komen afspraken na en leveren top service ! Beveel Hodi Koeltechniek zeker aan !!!

Mooi werk

Vriendelijk personeel dat de tijd neemt om alles professioneel te plaatsen en alle kabels en leidingen zo veel mogelijk onzichtbaar weg te werken.

Van schouw tot installatie helemaal top!

Ze schakelen snel en denken mee voor de beste oplossing. Tijdens de installatie alle kabels en leidingen op de beste manier weggewerkt. Overlegt waar nodig en gewerkt met respect voor het huis want alles werd netjes opgeruimd. Zelfs de trap, die vies was geworden van de schoenen, werd op eigen initiatief netjes schoon gemaakt. Na afloop van de installatie een duidelijke uitleg gekregen van de airco en de app waarmee je hem kan bedienen. We zijn er super blij mee! Complimenten mannen!

Fijne partij om zaken mee te doen

Contact is snel en vlot verlopen en montage is naar volledige tevredenheid uitgevoerd. Aanrader!

Van offerte tot en met plaatsing duidelijk en goede service, aanrader!

Goed en betrouwbaar adres

Fijne monteurs, communicatie, en goed product

Wij waren blij en tevreden met de monteurs en het product.

Kennis van zaken

Goed bedrijf met een snelle en duidelijke offerte

Goed bevallen

Netjes gewerkt

Snel geïnstalleerd en de leidingen zijn mooi weggewerkt

Ze denken goed mee over hoe de airco het mooiste opgehangen kan worden en hoe de leidingen eventueel buiten het zicht weggewerkt kunnen worden. Ze zijn duidelijk over de levertijd en werken snel.

Zo hoort het te gaan

Erg fijn advies gekregen, duidelijke afspraken en deze worden nagekomen. Na oplevering een opmerking geplaatst via mai. Er word snel contact gelegd en het probleempje was erg snel opgelost. Ik mag echt zeggen. Zoals je verwacht, word er gewerkt. Netjes, open staan voor verandering en advies daarover. Ik ben erg blij met Hodi. Bedankt voor alles.

Bolderik 20

5374DG Schaijk