super net werk

wij hebben een airco door hodi laten plaatsen. we zijn heel erg tevreden . het zijn mensen die hun vak 200% verstaan. kortom 200% tevreden.

Prima advies gekregen en keurige plaatsing van de airco

Eerlijk en goed advies gekregen van Edwin en snelle levering en keurige plaatsing van de airco. We zijn er erg blij mee!

Keurige installatie en netjes gewerkt

Netjes gewerkt alles naar wens

Zeer klantvriendelijk en snelle levering

Nav offerte bezoek, gelijk contact gehad en zijn ze langs geweest voor inventarisatie, dag later de offerte en drie weken later al geplaatst. Keurig netjes gewerkt, goede uitleg en alles netjes opgeruimd. Laat de zomer maar komen.

Geweldig bedrijf.

Alles wat besproken is wordt allemaal netjes uitgevoerd zoals het hoort na het plaatsen van 2 airco's wat super netjes gedaan is kun je niet eens zien dat ze geweest zijn. Alles wordt netjes opgeruimd. En Alles werkt naar behoren koud en warm. Thnxs voor de snelle plaatsing super snel gedaan en leuk personeel. TOP !!!

Mooie Mitsubishi en vriendelijke, ervaren, monteurs

Een gat in een natte buitenmuur boren ….begin er maar aan. Nou de monteurs van Hodi kregen het voor elkaar . Petje af heren. Ze hebben ook erg netjes gewerkt en geen rommel achtergelaten. Hodi Koeltechniek ben maar zuinig op monteurs van dit niveau. Klasse!! We hebben nog geen ervaring met de airco maar vertrouwen op de goede werking.

Netjes, vriendeljk en bekwaam.

Prima monteurs, werken netjes en snel. Hebben een kabel geraakt bij het boren maar ook keurig opgelost. Ik zou het zo weer doen.

Prettig bedrijf; fijne samenwerking

Vanaf het eerste moment is het contact prettig geweest. Goede offerte; prijs/kwaliteit verhouding. Airco's vakkundig geplaatst. Prettig personeel. Kortom; een aanrader!

Zijn deskundig...komen afspraken na

Hodi heeft de airco volgens offerte geleverd en gemonteerd binnen de afgesproken tijd. De airco wordt nu gebruikt als verwarming icm de zonnepanelen en werkt goed... Gas gebruiken we alleen nog voor warm water.. De buren klaagden aanvankelijk over geringe geluidsoverlast door de buitenunit. De monteurs hebben daarna de leidingen verlegd en de buitenunit verplaatst. De communicatie tussen de buren en de monteurs was uiterst correct en het probleem werd de wereld uit geholpen. Mijn waardering is groot voor dit bedrijf.

Zeer goede ervaring!

Goed en snel geleverd. Mannen hebben alles netjes geïnstalleerd en alles netjes opgeruimd. Goed advies ook bij de aanschaf! Wij zijn blij!

Een bedrijf waarbij je een goed gevoel krijgt!

Mijn ervaring met Hodi Koeltechniek is prima!! Komt afspraken na en geeft een prima service. De installateurs doen hun werk prima en stralen ervaring uit! Kortom een bedrijf waar je wat mij betreft met een gerust gevoel in zee kunt gaan!

Geweldige service en airco's

Airco's aangeschaft vanwege gezondheidsklachten, vrees voor nog meer hele hete zomers en flinke gasprijzen... Kreeg allereerst goede uitleg aan huis. De verkoper dacht echt met je mee. Je werd niet zomaar iets duurs aangesmeerd. De jongemannen die de airco's uiteindelijk hebben geïnstalleerd waren heel vriendelijk, netjes, rustig en vakkundig. Je werd ook betrokken bij de plaatsing van de airco's. De airco's zijn daarbij ook van goede kwaliteit. Mijn zoons herkenden het merk meteen. In Italië hadden ze op vakantie ook deze airco's in hun huisje gehad. Dat zijn goeie mam...Kortom heel tevreden dus, een heel klantvriendelijk bedrijf!

Monteurs met kennis, service gericht en kwaliteit

Super, alles volgens afspraak en offerte. Monteurs hebben kennis van zaken en leveren perfect kwalitatief werk af. Denken mee in oplossingen en laten het werk schoon en zuiver achter. Duidelijke uitleg van de Airco met tips hoe het moet en of beter kan. Snelle service, en waren snel gereed met het plaatsen van de Airco en buiten unit. Kan niet anders zeggen dan top service.

Professioneel meedenkend netjeswerkend bedrijf.

Vanaf het eerste contact goede communicatie. Meedenkend over de mogelijkheden waar en hoe de airco te plaatsen. Ook tijdens plaatsen wordt nog meegedacht door het personeel. Het personeel heeft alles netjes opgeruimd en het afval zelf afgevoerd. Kortom geen omkijken naar, zeer zeker aan te raden als je een airco wil gaan aanschaffen.

vakmensen met passie

betrokken vaklui die keurig werk afleveren

Helemaal tevreden

Contact verliep vlot; Nette monteurs; goede uitleg

Top bedrijf! Zeer tevreden.

Al 2 keer een airco bij ons geplaatst. Goed contact, snel antwoord, komen afspraken na, goede kwaliteit en professioneel geplaatst. Hodi raad ik echt aan. Ook al diverse keren gedaan!

geweldig

geweldig, goede apparatuur, zeer netjes aangelegd, meedenkend, aardige en bekwame medewerkers. wij zijn zeer tevreden

Monteurs hebben snel en netjes gewerkt

Goede communicatie, komt afspraken na en snelke, goede service, top!

Nette service!

Airco netjes geplaatst. Goede ideeën over de plaatsing en een nette prijs.

Komt afspraken na.

Denkt mee aan een goed advies. Dringt niet op. Netjes gewerkt door medewerkers.

Perfect!

Heldere offerte, fijn meegedacht en kundige plaatsing. Wij zijn enorm tevreden! Ook de prijs kwaliteit verhouding is goed.

Uitstekend.

Uitstekend bedrijf en goede tekst en uitleg gegeven door de installateur.

Fijne en snelle service, goede prijs!

Zowel bij het eerste advies gesprek als bij de kontage geholpen door zeer vriendelijk en professioneel personeel!

Bolderik 20 5374DG Schaijk