snel en vakkundig geplaatst

Zeer blij mee, ondanks drukke periode meegedacht ivm plaatsing airco. Werkt goed.

hele goede service voor een nette prijs

Vanaf de offerte aanvraag tot en met de plaatsing keurige en vlotte communicatie. Afspraken zijn perfect nagekomen. Plaatsing van de airco is vlot en netjes gedaan. Na afloop hebben de monteurs hun werkplek ook keurig achter gelaten.

Gewoon heel goed

Allemaal fijne mensen. Denken met je mee. Goed bereikbaar als je een vraag hebt Gewoon een top bedrijf

Toppertjes

Volgens afspraak en netjes afgewerkt en natuurlijk toppers van installateurs!

Gewoon zoals het hoort.

Korte lijnen, denken mee, eerlijke prijs en komen afspraken na.

Helemaal geweldig.

Zeer kundig en meedenkende mensen. Zowel de eigenaar, die een aantal zeer goede tips aandroeg, alsook zijn medewerkers. Wij hebben twee airco’s laten plaatsen en dit is werkelijk vakkundig, professioneel en toch op een heel amicale manier gedaan. Wij kunnen en zullen dit bedrijf dan ook bij iedereen aanraden. Mvg Ton en Hetty van Eenbergen Veghel

Zeer deskundig, snel en kwalitatief hoog. Denken mee met oplossingen. Installatieteam, werk echt als team. Perfect

GEWELDIG!

Duidelijke communicatie, geen verkooppraatjes met een hoop flauwekul. Ontzettend tevreden over de geleverde diensten. Vriendelijke en vakkundig personeel. Netjes afgewerkt. Last minute nog wat aanpassingen waren ook geen enkel probleem. Absoluut een aanrader.

ze hebben goed werk geleverd

en de monteurs waren vriendelijk en goed advies top

Super, heel netjes, secuur en klantvriendelijk.

Super! We hadden net de slaapkamer geschilderd, zijn hier super netjes mee omgegaan. Ook beneden en buiten. Met alles meegedacht om het zo mooi mogelijk te maken. Zou ze zeker aanraden.

Zeer goed en betrouwbaar

Alles perfect de snelle service en nette monteurs die de airco hangen, zeer tevreden we hebben er nu 2 boven en onder en zijn wel wat duurder, maar wel heel goed.

Keurig werk

Alles volgens afspraak. Bediening goed uitgelegd. Netjes gewerkt. Airco werkt als een trein.

top ervaring. nette jongens die professioneel werken.

prima. vanaf eerste contact tot installatie. zeer plezierig.

Fijn bedrijf, fijne mensen

Komen gemaakte afspraken na. Het was een snikhete dag. De hel middag op het platte dak gewerkt. Was echt afzien. S’middags kwam er hulp van twee andere monteurs zodat het werk op tijd af was. Een fijn team mensen. Ze bleven ondanks de hitte heel aardig. Ben zeer tevreden.

Vlotte en deskundige service.

Vlotte en deskundige service.

In een woord GEWELDIG

Wat een super bedrijf! Hele snelle communicatie en installatie! We zijn heel blij met onze airco en slapen heerlijk nu met deze tropische temperaturen. Ik zou iedereen Hodi Koeltechniek aanbevelen!

To the point, betrouwbaar, vlot

Goed meedenkend overleg vooraf en ook tijdens installatie n prettige samenwerking. Erg tevreden.

Voor 100% tevreden

Mitsubishi airco: buiten dat het ‘n mooi vormgegeven apparaat is was het ook prettig zakendoen met Hodi Koeltechniek BV . En dan niet te vergeten….. de beide monteurs, geweldige vakmensen!!!!

Fijn contact, snelle en nette plaatsing!

Goede ervaring met Hodi. We ontvingen snel reactie en een offerte. De airco’s konden gelukkig op korte termijn nog geplaatst worden en dit is ook netjes gedaan. We zijn ontzettend blij met onze airco!

Erg tevreden

We hebben verschillende bedrijven op advies gesprek gehad voor de airco en Hodi Koeltechniek was de laatste die langs is geweest. Edwin(de eigenaar van het bedrijf) had erg veel kennis en dacht zeker out of the box. Wat superfijn was want hij gaf ons de beste advies over de plaatsing van de binnenunits op de bovenverdieping en beneden in de woonkamer, waar andere bedrijven problemen bij ondervonden. Andere bedrijven probeerden al gauw 2 binnenunits aan te smeren voor de bovenverdieping (1 per slaapkamer) waardoor het ook behoorlijk boven ons budget zou komen. Door het advies van Edwin hebben we er maar 1 hoeven te plaatsen die de hele verdieping goed koelt. Ook goed advies gehad over het vermogen van beide units. De prijs sloot ook erg goed aan bij onze wensen en budget, en dat wel voor een goed merk airco (2 binnenunits en 2 buitenunits) met wifi. Plaatsing vond ook nog eens redelijk snel plaats. Met deze warmte kunnen wij nu van een koel huis genieten. De monteurs hebben ook goed en net werk geleverd en alles wat niet nodig was netjes meegenomen. Waren netjes op de afgesproken tijd aanwezig. Hebben mijn vragen ook goed kunnen beantwoorden en na plaatsing uitgelegd hoe alles werkt en hoe het schoon te houden. Betaling is achteraf, waar ik een voorstander van ben. Een erg tevreden klant.

Perfecte service

2 systemen laten plaatsen alles netjes afgewerkt. Zelfs alle rommel tydens het plaatsen is opgeruimd.super service !!!

Wij zijn zeer tevreden over de airco's en service

Wij zijn heel blij met de airco's. We zijn erg tevreden over de service, het meedenken en het nakomen van de afspraken.

Alles was perfect.

Goed advies, eerlijke prijs en zeer netjes opgeleverd.

Niet verder zoeken, gewoon voor HODI kiezen!

Goede service vriendelijke monteurs helemaal top

Prima monteurs goed advies en mooie installatie