Super service!

Na een lange rit vanuit Frankrijk, pech in Nederland. Gelukkig supersnel geholpen door Bram! Nogmaals dank je wel!

uitstekend

Gisteren begaven de remmen van onze oldtimer het, en konden we gelukkig richting de berm uitwijken , de ANWB gebeld en het was toch noodzakelijk dat er een sleepwagen moest komen. Een zeer rustig en deskundig chauffeur kwam en heeft de oldtimer naar de garage gebracht. Onze dank hiervoor, zeer professioneel gedaan !!! Service was top.

Eerste klasse

Toen wij op weekend waren in Nederland. Stranden wij in Venlo met een gebroken versnellingsbak DSG op onze 3 jaar jonge Volkswagen Tiguan. Na telefonisch contact met Volkswagen Assitance, kwam firma Broekmans ons takelen. Zeer vriendelijke chauffeur, die ons onmiddellijk gerust stelde. Eénmaal op het takelbedrijf werd alles in het werk gesteld om zo vlug mogelijk een vervangwagen te regelen. Na een klein uurtje waren we terug op de baan. Zo konden we onze reis verder zetten naar Toverland. Top gedaan van de firma Broekmans. Zeker een aanrader. Nog eens van harte dank vanwege de gehele Familie Ghysbrecht uit België.

direct snel vakkundig geholpen

we hadden ineens storing met de stuurbekrachteging er was een stekkertje los de medewerker van broekmans had het binnen 5 minuten gevonden en gemaakt zeer vakkundig

Top!!

Vriendelijk en fijn geholpen !!

Koppelings problemen tijdens vakantie is nooit leuk. Maar dankzij goede hulp van ANWB doorverwezen naar Autohulpdienst Broekmans. Deze hadden gelukkig tijd vrij om binnen 2 dagen onze auto weer gerepareerd te krijgen. Afgesproken prijs en aantal werkuren werden netjes nagekomen, en de auto werd ook nog even gewassen toen we hem ophaalden. Kortom Uitstekende service, vriendelijk personeel en duidelijke uitleg. Topservice. Nogmaals dank dat wij onze vakantie weer konden onbezorgd voortzetten. Gr. Erik

fantastisch

De hulp was snel ter plaatse. Het probleem was mijn repatriëring. Door mijn handicap kon ik niet in de cabine klimmen. Uw chauffeur belde een collega die in de buurt woonde en geen dienst had. Deze was binnen 5 minuten ter plaatse en bracht mij thuis. Hulde, want dat was veel meer dan waar toe ze verplicht zijn. Volgens mij geeft dat en blik op de sfeer van uw mensen onderling. Wees maar zuinig op zulke goede werknemers!!

Snelle en correcte diagnose & zeer vriendelijk

Meer dan een prima service gehad. Hele vriendelijk man. Gaf een correcte diagnose van het probleem en had deze ook snel achterhaald. Goede ervaring met dit bedrijf gehad.

erg vriendelijke man die mij super heeft geholpen

Sjuper gedaan

Op tijd,vriendelijk en accuraat

Snel en vakkundig!

"Binnen 30 minuten komt de hulpdienst": werd gezegd. Maar die was er al binnen 15 minuten. Die heeft toen binnen 10 minuten de onze platte band gerepareerd zodat wij toch nog op tijd onze afspraak konden nakomen.

Snel aanwezig en goed geholpen

Zie boven

Snel

8.30uur gebeld, 8.50uur ter plekke, 9.00uur kon ik weer rojden. Supersnel en perfect geregeld, DANK

We zijn supergoed en super vriendelijk geholpen!!

We zijn supergoed en super vriendelijk geholpen!! En konden toch op vakantie. Nogmaals dank ErikVersteegen, Neer

Positief, kennis van zaken

Snelle goede service

Snel terplaatse. Goede service

vakkundig en vriendelijk geholpen

Vakkundig en vriendelijk geholpen.

Perfect !

Vriendelijk, vakkundig, servicegericht en snel, kortom een prima ervaring !

Snel ter plekke en correct!

Snel ter plekke en gelijk mijn band gerepareerd, met dank!

• Snelheid

Beoordeling mag duidelijk zijn, uiterst tevreden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

diegene die mijn auto meenam heeft met een zeer koude auto zo hard gereden dat er nu een tik te horen is. ik was ook bang dat hij eroverheen zou rijden toen ie de auto op de ambulance wilden zetten

• Ervaring met: Voertuigtransport

Super snel super vriendelijk en probleem snel opgelost.... enorm gelachen om dialect en de ongeduldige mensen om ons heen.

• Ervaring met: Pechhulp oplossingen

in ons geval zijn wij zeer tevreden, snel ter plaatse, en klantvriendelijk.