Heerlijk eten en geen stress

Al meerdere jaren kalkoen of kalkoenrollade besteld. Iedere keer heerlijk; net als bijgerechten zoals jus, saus en dit jaar bospaddestoelensoep. Met de bereidingswijzer in de hand kan het niet mis gaan dus geen stress. Stevig aan de prijs maar alles klopt hier dan ook.

Heerlijke en stressvrije kalkoen

Met de familie heerlijk genoten van een Turkey Demi. Ruim voldoende voor meerdere keren opscheppen voor 7 personen. De instructies waren duidelijk en simpel op te volgen. Wat zorgde voor een heerlijk resultaat. Ook was de bezorging perfect geregeld. Zelfs een uur te vroeg, dus goed dat ik rekening heb gehouden met een ruimer tijdslot. Het eerste smsje kwam op 18 minuten voor arriveren, dus goed dat ik thuis ben gebleven. Erg fijn de smsjes en de live tracking. Ook erg netjes afgeleverd door een vriendelijke bezorger.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Bestellen bij Boers&Boers is een feestje op zichzelf!

Kerstbestelling bij Boers&Boers. De voorpret begint al bij het bestellen op de website! De levering is ook fantastisch. Eergisteren een mailtje met een tijdsblok van 2 uur. En vanochtend 2 sms’jes. Echt top. Alles mooi verpakt in een koeltas met instructies. Wat een feest!

Hele goede service.

Lam was overheerlijk Gevulde rollade was prachtig maar niet helemaal onze smaak.

• Product (hoofdaankoop): Lamsrack

Al meerdere jaren een zeer prettige ervaring met B&B

Deze keer de Paaskip bestelt. Het contact en reactie op onze speciale wensen tav de levering is erg goed opgepakt door de heren van Boers. De gevulde kip was ook weer super lekker, een groot succes bij ons Paasdiner en bovendien erg makkelijk in de voorbereiding.

• Product (hoofdaankoop): Kip Gevuld

Top!!!!

Precies zoals omschreven: de levering, de bereiding en tot slot het resultaat!! Onze complimenten!!

• Product (hoofdaankoop): Kip Gevuld

Heerlijk

Het bezorgen ging prima en het broodheren brood was zalig. Ook de garnalen waren weer van goede kwaliteit.

• Product (hoofdaankoop): Beef Wellington

We hebben met pasen de Lamsrack gegeten. Hij was heerlijk, mooi mals en met het korstje lekker hartig.

Beste kalkoenen ever

Goede informatie, tijdige levering, makkelijke bereiding, fantastisch op smaak. We hebben 2 kalkoenen bereid: 1 in de oven en 1 in de green-egg. Dank voor deze fantastische kerst dis.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Geweldig en zeer goede kwaliteit

Gewoon top product en zeer makkelijk te bereiden

• Product (hoofdaankoop): Beef Wellington

De gerookte zalm was de beste die ik in tijden gegeten had. De wildsoep smaakte helemaal zelfgemaakt en was heerlijk. De Limburgse ham: top. De kalkoenrollade was ook verrukkelijk. Contact met B&B is eenvoudig en persoonlijk, en de bezorging is precies op tijd.

Kwaliteit en goede service

Mooie producten en ook op een mooie manier thuis bezorgd. Het kost wat maar dan heb je ook wat.

• Product (hoofdaankoop): Wildstoof/Hazenpeper

Uitstekende service en goede producten

Ondanks onze vraag voor een afwijkende levering, Thanksgiving, toch keurig een tijdige levering geregeld. De kalkoen en bijbehorende saus is uitstekend.

Kalkoen blijft moeilijk.

De kalkoen was toch een beetje aan de droge kant. De smaak van kalkoen en vulling was heerlijk; ik heb een prima ragout gemaakt van de overblijfselen.

Duur maar alles prima

Al meerdere keren besteld en iedere keer prima. Hebben de gevulde kalkoen gehad, de gevulde kip, de beef wellington, de ham, pulled pork en xmas pudding en diverse toevoegingen en alles was even goed. Ook de beschrijving hoe te bereiden was prima. Misschien wat duur maar het isde prijs zeker waard.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Geweldige service en topproduct!

Heerlijk van gegeten, meerdere dagen!!

Voor herhaling vatbaar!

Nu een paar keer met Kerst een bestelling gedaan bij Boers&Boers. Wat een verademing... topkwaliteit eten en uitstekende communicatie over levering/ophalen. Ik zou het iedereen aanraden!

Heerlijke gevulde kalkoen

Levering zoals afgesproken Bereiding met stappenplan, prima gelukt. Vulling viel er wel een beetje uit. En misschien had er een sausje bij gekund.

Ik kan volledig vertrouwen op de kwaliteit en service van Boers & Boers

Ik heb tot nu toe 2 x een vrij uitgebreide kerstbestelling gedaan bij Boers en Boers. Beide keren was ik zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde producten, de informatie op de website en de bezorgservice, die men in eigen beheer uitvoert. Samen met onze gasten genoten wij o.a. van kalkoen, wildstoof, gerookte zalm en bijpassende wijnen. Heel prettig om met de kerst een groot deel van de werkzaamheden, inclusief essentiële boodschappen, uit handen te geven en er op te vertrouwen dat alles klopt.

wederom weer fantastisch

Alle vele jaren bestel ik de kalkoen van Boers&Boers en ieder jaar is het weer een feestje. Alles klopt tot in de puntjes, de kalkoen zelf is heerlijk, kortom alleen maar complimenten. Dit jaar voor het eerst de kalkoenrollade besteld met heerlijke vulling, maar volgende keer doe ik toch weer de gevulde kalkoen, die is zóóóóóó lekker ...

• Product (hoofdaankoop): Kalkoenrollade

Heerlijke producten en top service

Het is een beleving op zich. Het uitzoeken van de overheerlijke producten, het bereiden met duidelijke uitleg erbij en de complimenten aan de tafel. Vooral het toetje was dit jaar een succes! Fijn om te lezen waar het vlees vandaan komt. Benieuwd naar Pasen!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoenrollade

Prima verzorgd, afgeleverd met duidelijke bereigingsinstructie

De Kalkoen werd op tijd in koelbox afgeleverd met een duidelijke bereidingsinstructie. Het was goed te volgenen te bereiden. De smaak was prima. We hebben er met tamelijk veel mensen van gegeten en van de resten heb ik nog een heerlijke ragout kunnen maken.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Geweldige service en kwaliteit!

De jaarlijkse traditie om de kerstmaaltijd te bestellen. Nu voor de hertenrugfilet en pigs in blanket gekozen. Het mes viel bijna door de hertenrugfilet heen, zo mals! Het is al een feestje om een keuze te maken uit de diverse mogelijkheden. Gemak dient de mens, er hangt een mooie prijs aan vast maar meer dan waard! Vanaf de bestelling tot aan de bezorging is uitstekend geregeld. Grote klasse en blijf vooral zo doorgaan!

• Product (hoofdaankoop): Herten/Reerugfilet

heerlijk, maar jammer van de vulling

Gevuld kalkoen besteld, Vulling heerlijk maar knarste tussen onze tanden dat was jammer ,deed denken aan zand. Kalkoen was makkelijk te bereiden en vlees was heerlijk . Alleen mocht hij van mij beter geplukt worden, resten veerpennen zaten nog in de vel.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Groot gemak en veel succes

Het kerstdiner bereiden voor een grote groep wordt een stuk minder stressvol met de producten van Boers en Boers. De bezorging is prima op tijd. De bereiding is heel eenvoudig en de kwaliteit van de gevulde kalkoen en de rollade is goed. Ik heb al diverse mensen doorverwezen naar de website.