Geen stress

GLUTENVRIJ en heerlijk, dus voor mij geen stress en ook feestelijk. Kwaliteit was fantastisch en echt heel veel. Nog nooit zo’n grote kip gezien. Vulling was heerlijk Transport super geregeld, instructies zijn duidelijk! Volgend jaar zeker weer!!!!

• Product (hoofdaankoop): Kip Gevuld

Alles voor kerst goed geregeld en heerlijk!

De gevulde kalkoen was uitstekend en meer dan genoeg voor 12 personen. Alles netjes thuis geleverd met duidelijke beschrijving van wat te doen van moment van arriveren tot het op tafel zetten.

topkwaliteit en super service

Het aanbod is zeer uitgebreid en alles wat ik bestelde was van topkwaliteit. De kalkoen was super, hier hebben we meerdere dagen van gegeten en zelfs nog andere gerechten mee gemaakt. Alles werd tot in de keuken bezorgd in stevige koeltassen en vooraf werd ik op de hoogte gehouden waar de chauffeur was. Ik kon precies na het laatste berichtje de deur openen voor de chauffeur. De bereiding was duidelijk via bijgeleverde folder en ook nog een QRcode zodat je het online kon opzoeken. Alle andere dingen die ik mee besteld had (vis en soep) waren ook super lekker en van heel goede kwaliteit

Prima service, heerlijk eten

Ik had meerdere vragen ivm allergieën en bereidingen. Zowel per mail als telefonisch werd snel gereageerd en werd ik goed geholpen. De gevulde kip zou goed zijn voor ruim 6 personen volgens de site, maar wij hadden nog ruim over na een diner met 8 personen. Ik ga volgend jaar zeker weer bestellen!

• Product (hoofdaankoop): Kip Gevuld

Top product! Heerlijk mals en smakelijke vulling.

Het hele concept van een ontbeende en gevulde kalkoen sluit perfect aan op hetgeen wij zoeken met kerst. We willen toch iets speciaals maar wel veel tijd aan elkaar besteden i.p.v. lang in de keuken. Het hele concept is goed doordacht en "idioot-proof". Als je precies doet wat op de bereiding staat kan het niet mis gaan, kost uiteindelijk erg weinig tijd en je zet iets heel leuks op tafel! Goed van smaak, heerlijke vulling, niet droog en als je je goed houd aan de temperaturen precies gaar.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Goede service. Prachtige gerechten.

• Product (hoofdaankoop): Herten/Reerugfilet

(wederom) een fantastische ervaring.

Na eerder een heel gevulde kalkoen hebben we dit jaar de paupiettes bereidt, heerlijk en enorm genoten. Ook weer een super service en een vriendelijke bezorgster!

• Product (hoofdaankoop): Turkey Paupiettes

Weer een feest dankzij de kalkoen van B&B!

Voor het tweede jaar op rij een heerlijke kalkoen gehad die de Kerstdagen perfect heeft gemaakt.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen gevuld

Voortaan blijf ik veilig bij de kalkoen

Dit jaar hadden we een wildzwijn rollade, helaas viel hij niet zo in de smaak als de gevulde kalkoen die we andere jaren hadden. De service van Boers en Boers was echter onveranderd

• Product (hoofdaankoop): Wildzwijnrollade

Turkey Paupiettes

Tijdens het Kerstdinner met familie, onder meer deze Paupiettes, klaargemaakt in de oven. Smaakte goed, zacht en menigeen vond het lekker. Wel de volgende keer de Cranberriesaus erbij bestellen. Miste nu wel een vleessaus of de Cranberrie. Dan smaakt het denk nog lekkerder.

Super ervaring!

Heerlijke kalkoen en jus! De meegeleverde bereidingswijze was helder en perfect!

BELEVENIS

kan alléén maar mijn ervaring delen zoals ik ook op facebook heb geplaatst. Absoluut een aanbeveling !! . mannen, wat hebben jullie het toch allemaal geweldig voor elkaar, de voorbereiding van het Kerstdiner voelt door jullie absoluut minder zwaar. het gehele traject van keuzes maken tot aan het bestelproces zorgen uiteindelijk voor beduidend minder 'Kerst'-stress. ieder jaar weer zorgen jullie voor een uitbreiding van het assortiment, jullie weten als géén ander hoe je de inwendige mens verwend. stuk voor stuk producten van TOP kwaliteit, en hele handige instructies hoe je e.e.a. het beste bereidt. het is bij ons dan ook géén Kerst als Boers&Boers niet is langs geweest, want al hun heerlijke verse producten maken KERST tot een echt mooi feest. zelfs onze kleinzoon Noud was helemaal onder de indruk van die prachtig gebraden kalkoen hij schitterde zo dat hij zijn oogjes even dicht moest doen. maar zijn mondje ging daarna heel snel open en dicht Opa Jack had met het bereiden van de kalkoen voor hem weer een goede daad verricht. we hebben weer heerlijk genoten van jullie kalkoen en van de bijpassende wijn niet gek toch Boers&Boers dat jullie binnen onze familie al langere tijd een begrip zijn. komend jaar zijn wij zeker weer van de partij, wij zijn plichtsbewust hopelijk kunnen jullie nu wel even genieten van jullie broodnodige rust wil jullie hartelijk bedanken en het allerbeste wensen voor komend jaar, want voor ons zijn jullie de absolute WINNAAR!

Pure kwaliteitsproducten

Correcte levering van kwaliteitsproducten. De kreeftensoep is een échte aanrader!

• Product (hoofdaankoop): Turkey Paupiettes

Top product super informatie en geweldige service wat betreft alles!

De bestelling ging heel soepel en de info was heel duidelijk. Vervolgens was de bezorging top geregeld en uiteindelijk is de kalkoen op de BBQ bereidt. Het was heerlijk en ik zou zeker overwegen om vaker iets te bestellen!!

Prima verzorging

Ons Kerstdiner voor 12 personen zou bestaan uit reerug en Bourgondische ham. Alles geregeld, recepten van de site gehaald en overige boodschappen in huis. Boers en Boers kwam de spullen prima op tijd bezorgen. En toen werd ik ziek en kon er niets doorgaan. Alles kon prima worden ingevroren en nu wachten op een nieuw moment om ons "Kerstdiner" in te halen. Wij gaan er van uit dat dan ook alles heerlijk zal smaken, want dat is in de vorige jaren altijd het geval geweest. Wij vinden het altijd een feest wanneer jullie website weer open is en wij onze plannen kunnen gaan maken. Bedankt voor zover en wijk houden alles nog tegoed.

• Product (hoofdaankoop): Herten/Reerugfilet

Naar onze beleving niet helemaal waargemaakt wat beloofd is.

Het exquise van de vulling zoals beloofd hebben wij niet aangetroffen in de kalkoenrollade, althans hebben wij niet zo beleefd. Helaas blijft dit gevoel achter, ondanks dat de kalkoenrollade goed heeft gesmaakt.

• Product (hoofdaankoop): Kalkoenrollade

GEWELDIG!

De Copaskalkoen is niet alleen makkelijk te bereiden maar de smaak is subliem! Elk jaar opnieuw weer het hoogtepunt van het Kerstdiner.

Topkwaliteit en super service

Voor de zoveelste keer kwam het kerdiner weer bij de Boers brothers vandaan. Ditmaal hertenrugfilet, kerststol en gravad lachs. En als “kers op de taart” heeft Jan daar een mooie fles Ripasso bij gedaan als dank voor een klein incidentje vorig jaar. Fantastisch gebaar en mooi dat het na 1 jaar niet vergeten was! Dat noem ik klantvriendelijkheid met een grote K. Zoals ook in voorgaande jaren viel alles geweldig in de smaak bij alle gasten, het was dus weer een mooie kerst op culinair gebied. Hartelijk dank aan Jan, Rene en team en graag tot een volgende keer! Groet, Carien & Pieter

Fijn product

Ik had 2 beef wellington besteld Heerlijk compleet en smakelijk product Helaas bij bakken fout gemaakt Op rooster met bakpapier gelegd Foutje dus onderkant was te vochtig Of eerst in grilpan onderkant roosteren en dan op rooster in oven Of op fijnmazig rooster in oven Zo voorkom je klef nat bladerdeeg aan de onderkant van dit fijne product

• Product (hoofdaankoop): Beef Wellington

Mooi product, levering precies volgens afspraak. Duidelijke omschrijving voor de bereiding zelfs voor amateur kok goed te doen. Heel mooi hoofdgerecht (demi turkey) tijdens kerst.

In een woord: Geweldig1

Een geweldige bezorg ervaring, makkelijk te bereiden, lekker van smaak en zeker niet te droog. De aanrader voor niet kluivers om een overheerlijke kalkoen te eten en voor de kluivers pootjes en vleugels

Fantastische service

Elk jaar bestellen wij met kerst de kalkoen of rollades bij Boers en Boers. Deze keer ging er helaas iets mis met de levering van de kreeftensoep. Met een mailtje naar de klantenservice werd dit dezelfde dag nog opgelost om ‘kerst stress’ te voorkomen. In de avond stond Rene Boers na een lange rit met de kreeftensoep nog aan onze deur. Dankjulliewel, we hebben dit enorm gewaardeerd. De soep en de kalkoenrollades smaakten heerlijk!!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoenrollade

Heerlijk vlees én eenvoudig te bereiden!

De kalkoen smaakte heerlijk; de kwaliteit van het vlees was goed, en ook voor een niet-hobby-kok was het zeer eenvoudig te bereiden aan de hand van de stapsgewijze beschrijving en met behulp van de geleverde temperatuur-meter. Een succes op tafel :-)

Super geslaagde kerst!

Wat een uitvinding! In de webshop is het enorm gemakkelijk je bestelling te plaatsen en keuze voor aflever moment te kiezen. Wij hebben zalm, paling en garnaaltjes gekozen voor het voorgerecht obv een recept van de website. Makkelijk en snel, maar “beter dan in een restaurant” aldus onze gasten!

• Product (hoofdaankoop): Kalkoen heel ongevuld

Test