Super service

Nadat wij de kleden super schoon hadden teruggekregen. Bleef er een bobbel in beide klefen te zitten. Deze kregen wij er niet uit . We hebben GEVRAAGD hoe we dat konden oplossen. Antwoord was we komen ze weer ophalen en we gaan dit oplossen. Nu zijn ze terug en perfect glad dat noem ik.nog een SUPERSERVICE

Prima bedrijf!

Het ophalen en weer afleveren ging binnen de afgesproken tijd door aardige chauffeurs. De vloerkleden, die toch al tien jaar oud zijn, zijn enorm opgeknapt en ruiken weer lekker fris.

Servicegerichte professionele organisatie

Heel blij met Cinco Cleaning. Alles is snel en goed verlopen. De mensen van Cinco Cleaning zijn benaderbaar. Zowel bij ophalen als bij terugbrengen heb ik gebeld omdat ik alleen op bepaalde tijden thuis kon zijn. Het kleed is weer mooi van kleur en zachter geworden (omdat het hard van het vuil geworden was). Kortom: blij met het kleed dat in mijn werkruimte ligt. En meer dan tevreden over de service.

opgehaald grebracht keurig schoon navenant de stof.

geweldig meteen schoon heb al meerdere kleden laten cleanen een pers van F25.000,.. goed gedaan. een ander kleed en nu weer slpinternieuwkleed duur materiaal PRIMA GEDAAN C. Kuijpers Haaren. rond de 200 euro kost het wordt opgehaald en gebracht.

Echt een top bedrijf!!!

Kleed werd keurig op tijd opgehaald en ook weer keurig schoon teruggebracht op de afgesproken tijd. Ik wil Cinco cleaning echt aanbevelen.

Heel blij met mijn prachtig schone vloerkleed!

We kregen ons vloerkleed op de afgesproken plek netjes weer afgeleverd, en het zag er weer uit als nieuw! Vriendelijke mensen aan de telefoon, goed afspraken mee te maken. Kortom, een aanrader, zeer tevreden!

Grandioze ervaring, snel, betrouwbaar en een eerlijke prijs

Ik kan Cinco Cleaning van harte aanbevelen. Ze zijn zeer betrouwbaar, goed geprijsd en klantvriendelijk. Fijn dat ze je tapijt komen halen en brengen. Een dikke pluim verdiend!

Super bedrijf!

Mijn vloerkleed laten reinigen bij deze zaak, goede en snelle service en duidelijke uitleg per mail over de Status van het vloerkleed

fantastisch

2 kleden van meer dan 30 laar oud laten reinigen. Volgens mijn vrouw met een fantastisch resultaat. super tevreden dus en daarom 5 sterren.

Prima geholpen

Voor de tweede keer ons tapijt laten reinigen door Cinco Cleaning. En net zo als de eerste keer uitstekend werk geleverd. Het ophalen en brengen keurig op de afgesproken tijd nagekomen. Het tapijt ligt er weer fris bij.

Prima werk geleverd!

Telefonisch zeer vriendelijk en behulpzaam. Tapijten goed behandeld en keurig weer afgeleverd.

Super tevreden.

We hebben heel schoon kleed ,super tevreden. Goed op de hoogte gehouden hoe ver de vorderingen zijn. Ook de tijden van het ophalen van het kleed en ook het terug brengen kloppen Heel hartelijk bedankt voor de goede service.

Schoon vloerkleed en een uitstekende communicatie.

Er werd goed gecommuniceerd over de “toestand “ van het kleed. Uiteindelijk hebben we een fris schoon en mooi vloerkleed terug gekregen. Binnen een week was ons kleed weer terug.

Super service en top communicatie

Keurig. Ze doen wat ze beloven. Communicatie per email heel goed Resultaat boven verwachting

Prima service goed schoon en snelle levering.

Zie boven

Professioneel bedrijf!

Goede service, het kleed ziet er schoon en netjes uit. Ik ben er blij mee!

uitstekend

Cappuccino op ons witte kleed is er helemaal uitgegaan. Aardige mensen en prima prijs

Zeer tevreden.

Mijn wollen vloerkleed is inmiddels 12 jaar oud. Heb het 2 jaar geleden laten reinigen en resultaat zag er goed uit, maar na deze laatste reiniging lijkt het kleed weer als nieuw!

Perfecte service!

Twee maal in korte tijd mijn carpet laten reinigen middels de huisdier-compleet behandeling. Ophaal- en afleverservice zijn geweldig en het carpet is weer schoon en fris. De medewerkers van de klantenservice stonden me heel vriendelijk, professioneel en geduldig te woord en wat er beloofd is, is waargemaakt. Aanrader!

Prima bedrijf strakke. Planning,komt afspraak na ,kleed mooi schoon , dikke pluim voor dit bedrijf

meer dan fantastisch

Je krijgt meteen hulp en antwoord op je vraag. Zijn flexibel met haal en breng tijden. Wanneer je toch twijfelt over de geur wordt het zonder probleem weer opgehaald en terug gebracht. Meer dan blij met de service en communicatie. Veel dank!!!

Wij hebben ons berber vloerkleed nu twee keer laten reinigen bij Cinco en de tweede keer zat er zelfs rode wijn in. Er is nu niks meer van te zien! Wij zijn zeer tevreden.

Ons kleed is weer als nieuw na behandeling door Cinco

Goede service Aardige medewerkers. Mooi schoon resultaat na de behandeling van ons kleed.

Geweldige service!!

Wat een goed klantenservice!!! Echt top. Na het reinigen was er nog een verkleuring te zien in de franje van ons kleed. Zonder probleem werd het kleed weer opgehaald en vervolgens perfect schoon weer afgeleverd. Ik kan Cinco van harte aanraden!

Goed team@

Het is bijzonder hoe Cinco Cleaning de juiste toon weet te kiezen in de opvolging met klantvriendelijke mailtje's over onze bestelling. No noncense. Het gaf veel vertrouwen in de goede afloop van onze bestelling. Afspraken zijn ook volledig waargemaakt. We genieten weer van ons als nieuwe tapijt. Hartelijk dank.

Oeveraseweg 13 7971PA Havelte