Super service en top communicatie

Keurig. Ze doen wat ze beloven. Communicatie per email heel goed Resultaat boven verwachting

Prima service goed schoon en snelle levering.

Zie boven

Professioneel bedrijf!

Goede service, het kleed ziet er schoon en netjes uit. Ik ben er blij mee!

uitstekend

Cappuccino op ons witte kleed is er helemaal uitgegaan. Aardige mensen en prima prijs

Zeer tevreden.

Mijn wollen vloerkleed is inmiddels 12 jaar oud. Heb het 2 jaar geleden laten reinigen en resultaat zag er goed uit, maar na deze laatste reiniging lijkt het kleed weer als nieuw!

Perfecte service!

Twee maal in korte tijd mijn carpet laten reinigen middels de huisdier-compleet behandeling. Ophaal- en afleverservice zijn geweldig en het carpet is weer schoon en fris. De medewerkers van de klantenservice stonden me heel vriendelijk, professioneel en geduldig te woord en wat er beloofd is, is waargemaakt. Aanrader!

Prima bedrijf strakke. Planning,komt afspraak na ,kleed mooi schoon , dikke pluim voor dit bedrijf

meer dan fantastisch

Je krijgt meteen hulp en antwoord op je vraag. Zijn flexibel met haal en breng tijden. Wanneer je toch twijfelt over de geur wordt het zonder probleem weer opgehaald en terug gebracht. Meer dan blij met de service en communicatie. Veel dank!!!

Wij hebben ons berber vloerkleed nu twee keer laten reinigen bij Cinco en de tweede keer zat er zelfs rode wijn in. Er is nu niks meer van te zien! Wij zijn zeer tevreden.

Ons kleed is weer als nieuw na behandeling door Cinco

Goede service Aardige medewerkers. Mooi schoon resultaat na de behandeling van ons kleed.

Geweldige service!!

Wat een goed klantenservice!!! Echt top. Na het reinigen was er nog een verkleuring te zien in de franje van ons kleed. Zonder probleem werd het kleed weer opgehaald en vervolgens perfect schoon weer afgeleverd. Ik kan Cinco van harte aanraden!

Goed team@

Het is bijzonder hoe Cinco Cleaning de juiste toon weet te kiezen in de opvolging met klantvriendelijke mailtje's over onze bestelling. No noncense. Het gaf veel vertrouwen in de goede afloop van onze bestelling. Afspraken zijn ook volledig waargemaakt. We genieten weer van ons als nieuwe tapijt. Hartelijk dank.

Betrouwbaar en snel

Cinco Cleaning heeft nu voor de 2e keer ons mooie kleed gereinigd. Ze doen dat snel, goed, vakkundig, zijn betrouwbaar in hun afspraken. Aanrader!

Prima service en top kwaliteit

Mijn ervaring is dat zij heel klant vriendelijk zijn, maar vooral ook goed resultaat leveren. Echt een aanrader! je krijgt waar voor je geld

Superblij. Helemaal vers en fris is mijn Marokkaanse kleed dat behoorlijk smoezelig was.

Hele fijne service. Gehaald en gebracht en mijn kleed is weer als nieuw. Van tevoren kreeg ik nog een mail met foto’s van vlekken die er mogelijk niet uit zouden gaan. Maar eenmaal terug heb ik een heel fris en vers berberkleed.

Al voor de derde keer dik tevreden!

Ons kleed is voor de derde keer gereinigd door Cinco Cleaning. Het is nu aan het verslijten en dat werd ons eerlijk van tevoren verteld. Maar toch is het resultaat weer helemaal naar onze zin. Je kleed wordt volgens afspraak opgehaald en teruggebracht. Kortom; top bedrijf!!

Super!!

Wat een service en klantvriendelijkheid! Van begin tot eind houden ze je op de hoogte van het reinigingsproces. Ons Perzisch vloerkleed is weer zo goed als nieuw; alle hardnekkige vlekken zijn eruit. Dit is je geld meer dan waard!! We hebben het vloerkleed gekregen van mijn schoonvader waar het kleed al ruim 30 jaar in huis lag, dus er zat ook nog een stukje emotionele waarde aan. Dat ze het zo mooi hebben weten te krijgen, hadden we niet durven hopen! Top bedrijf!

Het tapijt is schoon en ruikt weer lekker fris. Het mailcontact is top.

Wij hebben een berber van 25 jaar oud, die intensief is gebruikt en waar veel katten op hebben gekotst. Wij hadden hem jaren terug al eens laten reinigen door een winkel in ons dorp. Was wel redelijk. Nu cinco gekozen en er geen moment spijt van gehad. Hij ziet er voor ons uit als nieuw en we zijn er ontzettend blij mee!

Van smoezelig naar zo goed als nieuw

Wat een topbedrijf. Mijn vloerkleed was na jarenlang gebruik, in een huishouden met huisdieren, niet meer om aan te zien. Ik had er weinig fiducie in dat het nog iets zou worden. Toch heb ik de stap genomen, hem te laten reinigen. Hij is een week weggeweest. Vandaag is hij weer afgeleverd. Ik wist niet wat ik zag. Het oude vieze platgelopen hoogpolig karpet lijkt als nieuw. Ik kan dit echt bedrijf een ieder aanraden.

Vlotte en goede afwerking

Dit is de tweede keer dat we gebruik maken Cinco Cleaning en wederom zijn we zeer tevreden over het resultaat. Klasse ! Uitstekende en zeer duidelijke communicatie tijdens het gehele proces van ophalen tot en mer terugbrengen. Je weet wat je te wachten staat zowel wat betreft het resultaat van de cleaning als ook de tijdsduur en aflevertijdstip.

Klantvriendelijk

Super tevreden na de 2e reiniging.

Top service!

Ik dacht dat mijn kleed niet meer te redden was. Mijn kat had erop geplast en dit was al ingetrokken. Cinco cleaning heeft alle geur eruit gekregen en ik werd stap voor stap op de hoogte gehouden. Love it!!

Perfect!

Duidelijke uitleg wat allemaal mogelijk is. Je word goed op de hoogte gehouden en heel vriendelijk personeel!

Enorm blij en positief verrast

Fijn en snel email contact van te voren, waardoor ik al een goed gevoel kreeg bij het bedrijf. De meneer die langs kwam was vriendelijk en zeer professioneel. Alles stappen werden steeds netjes uitgelegd en wij zijn enorm verrast en blij met het eindresultaat Onze lichte bank was op bepaalde plekken echt heel vuil, en nu de bank is opgedroogd is het net alsof we een nieuwe bank hebben.