Prima en snelle service

Ons dure vloerkleed was bewerkt / bevuild door onze honden. Cinco meteen weer gebeld( was al dd 2e keer dat t kleed vies was) en de afspraak was meteen gemaakt en ze kwamen t kleed ophalen en ook weer terug brengen. Super snel en zeeg vakkundig. Voor de 2e keer erg tevreden

Prima resultaat, goede service

Goede afhandeling van zaken.

Top service, klantvriendelijk en proffesioneel

Contact met Cinco hebben wij als zeer prettig ervaren. Ook het afspreken van ophalen en levering waren goed afgestemd en werd goed gecommuniceerd. Vooraf werd er netjes gebeld en gemaild waardoor de levering soepel ging. We waren de eerste keer niet helemaal tevreden over het resultaat. Zonder discusie werd er snel een nieuwe ophaal afspraak gemaakt en geheel kosteloos werd ons kleed binnen een week brandschoon en als nieuw afgeleverd. Wij zijn helemaal blij met het resultaat. We weten niet precies waarom het de eerste keer niet goed is gegaan. Ik vind het belangrijker dat je serieus wordt genomen en dat er snel actie wordt ondernomen. Wij zijn heel tevreden.

Uitstekende service.

Van ophalen tot retour brengen uitmuntende service. Heel blij met het resultaat en de transparante communicatie. Je komt niet voor verrassingen te zitten.

Topkwaliteit, goede prijs en super service

Wat een verademing om een bedrijf te treffen die nog weet wat klantenSERVICE is! Mijn tapijt laten reinigen, keurig volgens afspraak opgehaald en retour gebracht. Goede prijs-kwaliteit verhouding, goede service en ook prettige levering door beide heren.

Goed geïnformeerd over het proces ophalen van kleed en verdere afhandeling. Resultaat na behandeling van ons vloerkleed was prima.

Erg goed

Be-en afhandeling waren uiterst correct.

Correct en flexibel

Alles loopt zoals afgesproken. Zo hoort het!!

een geweldige en betrouwbare firma.die goed is voor hun clienten gewoon bravo

Na 40 jaar laten reinigen en hij is weer als nieuw alleen de slijtage van het tapijt kan helaas niet gerepareerd worden. Daar is het tapijt te oud voor maar verder zijn wij heel erg tevreden met de reiniging en prima service

Bankstel gereinigd en het resultaat is uitstekend

Uitstekend!Cinco Cleaning doet wat ze beloven.

Cinco Cleaning heeft bij ons tot volle tevredenheid gewerkt.

Keurig werk en prima resultaat

Een compliment voor de goede service. Alles netjes voorbereid om aan de slag te gaan. Materiaal, kleedjes om geen rommel te maken enz. Snel en gedegen gewerkt. Een hele klus. Ons licht grijs (gemelleerd) bankstel bestaande uit losse elementen met kussens zijn weer helemaal de juiste kleur. Geen sluier van gebruik meer zichtbaar. Wel goed laten drogen. Het bankstel kan weer een hele tijd mee! Dank aan de (hoe heet zo iemand) meneer de schoonmaker voor de prima uitleg en service. Een aanrader om je bank, vloerkleed en wat al niet meer weer een heerlijke opfrisser te geven.

Klantvriendelijk en servicegericht

Vriendelijke en behulpzame medewerkers, klantgericht en duidelijk. Vloerkleed werd opgehaald en weer netjes verpakt thuis afgeleverd. Het kleed is gereinigd omdat de kat er op had geplast. Het kleed is na de reiniging weer fris en schoon. Bedrijf is goed bereikbaar en heeft vriendelijke medewerkers waarmee goed overlegd kan worden over ophalen, terugbrengen e.d. Wanneer nodig schakel ik dit bedrijf direct weer in!

Fantastische service, keurig geholpen

Cinco cleaning is bij ons langsgeweest ivm reiniging urinevlek in topper en matras. Heel erg blij met behulpzame en vriendelijke medewerkers die in korte tijd beide onderdelen vakkundig gereinigd hebben. Zeker aan te bevelen!

Grote klasse

Vuile Pers laten reinigen , schitterend resultaat.

goede service, vriendelijke mensen

Ze kwamen op tijd, was zeer vriendelijk, duidelijk uitleg van wat er ging gebeuren en alles weer netjes opgeruimd. kortom, geweldige service en een prima prijs....top

twee kleden erg opgefrist

Van twee kleden was het ene erg vuil, dat is erg opgefrist, kleuren weer mooi sprekend, maar helaas niet 100 vlekvrij, dat verwachtte ik ook niet eerlijk gezegd. Het andere (wit) was nog maar een half jaar oud, daar zaten 5 nare lichtbruine vlekken op, die zijn plekken zijn nu iets lichter dan het kleed, over enige tijd zie je dat niet meer, hoop ik. De afspraken van tijdstip halen en brengen worden heel goed nagekomen. Correct personeel, ook aan de telefoon.

Geweldig. Als nieuw

Zeer tevreden over resultaat, communicatie en over personeel die het opgehaald hebben en weer terug gebracht. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wat een Top bedrijf!!

Mijn kleed van 10 jaar oud, waar de nodige dierenongelukjes op zijn gebeurd, en ook wat drankjes overheen zijn gegaan, laten reinigen bij Cinco Cleaning. Dit was mijn eerste kennismaking met dit bedrijf. Goede en duidelijke communicatie. De ophaal en afleveringservice is ook prima geregeld. Mijn kleed is weer zo goed als nieuw!! Dit bedrijf is een echte AANRADER!!! Een hele blije en tevreden klant.

Alles volgens afspraak verlopen. Het vloerkleed is mooi gereinigd, wij zijn zeer tevreden.

Niets aan toe te voegen, perfect

wij zijn dik tevreden

correcte afhandeling gedurende het gehele traject

Perfect werk

Ik had twee kleden voor reiniging aangeboden waarvan een grote, lichte berber. Hoewel we er voorzichtig mee waren, zijn er toch vlekken ingekomen die we niet goed wegkregen, na 20 jaar gebruik. Mijn verwachtingen waren al gemanaged dat misschien niet alle vlekken geheel zouden verdwijnen, en dat vond ik ook redelijk. Maar de kleden zijn enorm opgeknapt, met veel moeite kan je nog een lichte verkleuring zien bij de hardnekkigste vlek maar dat vind ik niet meer dan logisch. Dus perfect werk! Het ophalen en brengen was ook helemaal goed, duidelijk gecommuniceerd en met grote vriendelijkheid

Tapijt na 15 jaar vies laten ophalen en perfect schoon teruggekregen

Service en communicatie waren zeer goed en duidelijk. De kwaliteit van schoonmaken is zeer goed.

Prima ervaring

Men houdt zich aan de afspraken met betrekking tot ophalen en terugbrengen