Ze doen wat ze beloven en informeren je over de voortgsng

Dit soort bedrijven worden helaas zeldzaam. Gedurende het gehele proces van offerte, opdracht, ophalen, reinigen en bezorgen wordt je continu op de hoogte gehouden. Ook als ze het tapijt niet geheel schoon krijgen wordt je geïnformeerd. Geen verassingen achteraf. Wij zullen indien nodig opnieuw gebruik maken van deze firma. Bedankt voor de goede zorgen.

Top service, doen wat ze zeggen.

Vloerkleed werd keurig opgehaald en terug gebracht op het afgesproken tijdstip. Door de gemaakte foto's werd duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten. Kleed ziet er prachtig schoon uit.

Uitstekende service, tapijt thuis opgehaald, een week later weer thuisbezorgd, super schoon tapijt met een beschermende laag erop.

Het vloerkleed zo schoon geworden.

Het vloerkleed helemaal schoon geworden. Heel tevreden.

Overzichtelijk, duidelijk en klantgericht

Ik vond Cino cleaning online. Je weet nooit wat je krijgt, maar de foto's online en het verhaal van Cino, deed mij besluiten om het aan te durven, je weet tenslotte nooit. Nou is mijn tapijt geen peperdure en dacht als ze het verpesten, ach. Na mijn vraag voor de cleaning hebben ze me op de hoogte gehouden van wanneer ze zouden komen, hoe lang het zou duren, hoe veel het kost en de mogelijkheid om achteraf te betalen, cash of online. Ze kwamen het kleed op tijd halen en afleveren. Vriendelijke mensen. Ze zijn heel duidelijk in de verwachtingen van de klant en de kosten en tijd die Cino nodig heeft om de dingen te regelen. Ik vind Cino echt FANTASTISCH.

Keurig voor nette prijs

Tapijt is al eerder onder behandeling geweest. Door de reuk van de hond besloten na 3 jaar het nogmaals te laten reinigen. Tapijt is weer als nieuw. Wel jammer dat we de melding kregen dat het Tapijt in 3 jaar groter, dus reiniging duurder geworden was.

Weer als. nieuw.

Perfecte service, duidelijke afspraken die worden nagekomen, zeer tevreden.

Snelle offerte… alles wordt duidelijk uitgelegd Snel geregeld .. prima tijdslot van 2 uur… keurig opgehaald en thuisbezorgd Ondanks dat er twijfel was of ze er alle vlekken uit konden halen… was het weer zooo mooi en alle vlekken weg. Zou dit bedrijf aan iedereen aanraden!!!!

geweldige service en resultaat!

Ophalen en brengen volgens afspraak, nette heren. Het kleed is echt weer als nieuw. Super blij mee!

Tapijt is prima gereinigd.

Mijn tapijt is prima gereinigd. Zels op een plaats die ik normaal niet kon zien is de urineplek van mijn hond, onder de bank, helemaal weg. Ben ik heel blij mee.

Als nieuw…..

Voor de tweede keer hier tapijt laten reinigen, dacht dat mijn tapijt deze keer niet meer te redden was, maar kreeg hem (weer) als nieuw terug!

Klasse bedrijf

Was mooi schoongemaakt je werd goed op de hoogte gebracht en bij het bedrijf is afspraak ook afspraak top bedrijf

Onder de indruk

Tapijt met oude koffievlekken kregen we schoon terug. Het lijkt weer als nieuw. Goede haal en breng service! Fijn bedrijf. Wij komen zeker terug.

Ziet er weer top uit

Mijn kleed ziet er weer top uit. Alle afspraken zijn prima nagekomen

Goede kwaliteit reiniging, via uitstekende communicatie is het proces via e-mails van stap tot stap te volgen, inspectie van de inkomende kleden door toegevoegde foto's prima toegelicht, afhalen en terugbezorging conform aankondigingen. Kortom prima ervaring.

Super werk gedaan , ik ben helemaal tevreden .

Dit was mijn eerste ervaring bij deze bedrijf en ik ben heel blij en tevreden met de resultaat.

Een 10 voor communicatie en afhandeling.

Alle stappen voor de behandeling van mijn vloerkleed zijn superduidelijk gecommuniceerd. Netjes met foto’s hoe het kleed is ontvangen en het resultaat wat ik kon verwachten. Mijn aanvullende vragen waren ook snel beantwoord. En ja mijn vloerkleed ziet er weer mooi en schoon uit. Top!

Top bedrijf!

Goede en duidelijke communicatie. Harry heeft zeer goed werk afgeleverd. Heel tevreden.

Utistekend

Perfect. Ik zou dit bedrijf zonder aarzeling aanbevelen. Professionele en snelle service, in minder dan 1 week. Duidelijke informatie aan de klant over de uit te voeren reiniging, de staat van de tapijten en de opvolging van de bestelling. Dit is zeldzaam en verdient het om benadrukt te worden.

Erg tevreden

Kleed ziet er na reiniging lekker fris en schoon uit, communicatie over het proces is erg duidelijk

helemaal aan de hand genomen

Geweldig goed georganiseerd bedrijf, echt een voorbeeld van hoe het ook kan. Bij iedere stap krijg je duidelijke informatie over wat je moet doen en wat je kunt verwachten. En het belangrijkste: ons tapijt is weer schoon.

Cinco is een uitstekend bedrijf dat nauwgezet haar afspraken nakomt en zeer communicatief is.

Zeer goede service en levert uitstekende kwaliteit.

Ik ben zeer tevreden met de service .

Het tapijt is goed gereinigd , had het veel eerder laten doen als ik had geweten dat het met de ophaal service zo eenvoudig is . Zal het mijn ervaring door geven aan andere mensen . Ida

Heerlijk schoon

Een super vriendelijke schoonmaker. Alles heerlijk schoon. Goede uitleg.

Tevreden klant

Goed telefonisch contact. Komen netjes hun afspraken na.