Zeer professioneel geholpen. Vriendelijk personeel, ze komen hun afspraken na en weer een schoon kleed, als nieuw! Service fantastisch. Kleed wordt thuis opgehaald en weer thuisgebracht.

Super klantgericht

Flexibel in ophalen en brengen. Vriendelijk personeel. Topbedrijf.

Goed geslaagd

Ons tapijt is goed gereinigd ! Met welk een service! Uitstekend

zeer goed bedrijf

Snel, vriendelijk en zeer goede resultaten. Mijn wollen kleed zo goed als nieuw na de reiniging.

Goede service , vriendelijk en behulpzaam

Kelim laten wassen, ziet er echt goed weer uit, was oude prachtige kwaliteit! Behulpzame werknemer, brengen en halen kregen zelf een flesje reinigingsspray, ingeval er iets zou gebeuren, echt top , overnagedacht

Tapijten zijn weer als nieuw Ook het ophalen én bezorgen was uitstekend alles vlekkeloos

Alles keurig en op tijd afgehandeld, ben erg tevreden.

Vanaf de offerte op internet tot het afleveren goede communicatie.

Fantastische service

Snel goed gecommuniceerd vriendelijke bezorger en mijn kleed weer als nieuw. En super zacht !

Supergoed

Ons hoogpolige vloerkleed stonk! Hondje had er meerdere keren op geplast. We kregen de garantie dat de vieze lucht na het reinigen weg zou zijn. Toen het schone vloerkleed teruggebracht was hebben we eerst goed geroken aan het kleed. Vieze lucht was helemaal weg! Het rook als een nieuw kleed. Top.

Prima geregeld

Prima geregeld ,mooi schoon prettig personeel ophalen en retour goed op tijd. Aanrader als je kleed een beurt nodig hebt. Groetjes Leo L

We zijn zeer tevreden over ons door jullie schoongemaakte wollen vloerkleed!!

Zelf heb ik ons wollen vloerkleed niet schoon gekregen. Waren al bijna van plan om een nieuwe tapijt te kopen. Hebben toch besloten het vloerkleed door jullie schoon te laten maken- je weet maar nooit.. en zie zo: top gedaan! Het vloerkleed lijkt bijna weer nieuw:) Ook logistiek ging alles perfect, het ophalen, de communicatie via mail en het brengen terug naar ons huis. Jullie bedrijf is een aanrader!

perfect schoon en snelle levering

Zeer behulpzaam personeel, keurig op tijd en stoel en kleed zien er weer picobello uit.

De bezorger was zelfs zo vriendelijk de kleden op zijn plaats te leggen en bood aan te helpen de tafels weer terug te zetten. Alle lof voor de bezorger

Toppie

Snelle reaktie. Ophalen en retour brengen binnen de afgesproken tijd. Het zag er goed uit en als het nodig is dan zullen wij cinco zeker weer inzetten.

Uiterst vakkundige mensen

Prima op tijd en niet kostbaar

Als nieuw

het vloerkleed was heel vies, vlekken smoezelig van het erover heen lopen. Zaten te twijfelen om een nieuw kleed te kopen. Totdat ik op dit bedrijf uitkwam met google. Het kleed is 1.5 week weggeweest maar het is alsof we een nieuw kleed hebben. Geweldig echt helemaal schoon. En al cadeau een bus reiniger voor als er vlekken in komen.

Prima service en goede kwaliteit

Vloerkleed laten reinigen. Prima service en kwaliteit

Klantenservice optimaforma

Wat een goede dienst. De afspraken worden goed gemaakt en gecommuniceerd. Het schoonmaken is fantastisch gedaan. Zeer vriendelijke mensen.

Super goed !

Vloerkleed gereinigd. Resultaat is dat het kleed weer als nieuw is geworden. Alsof het zo uit de winkel komt. Daarnaast is het heel fijn dat Cinco heel duidelijk en pro actief communiceert. Direct overal een mailtje van en de chauffeur die het kleed ophaalt en terugbrengt is op de minuut af op tijd. Ik ben zeer tevreden. :)

Duidelijke afspraken, halen en brengen en een fraai resultaat voor een goede prijs!

Ons Tunesische kleed was in en in vies geworden en dus aan een schoonmaakbeurt toe. We zijn zeer tevreden met Cinco cleaning, die een voortreffelijke service verlenen en afspraken na komen. Het resultaat van de reiniging is naar alle tevredenheid! Achteraf hadden wij dit veel eerder moeten doen en kunnen dit bedrijf een ieder aanraden.

weer schone en opgefriste vaste vloerbedekking op de trap

Prima!

Heel vriendelijke en zakelijke dienstverlening.

Vriendelijk en zakelijk. Veel bedrijven zijn of het een of het ander. Jullie snappen de combinatie.

Ik heb gewoon 2 nieuwe tapijten!!

Ik heb hele goede ervaringen met Cincocleanig. Heel vriendelijk te woord gestaan bij mijn aanvraag. Uitleg over de procedure. Echt geweldig. Ik zal het zeker bij mijn familie en kennissen aanraden. Zoals ik al schreef: "ik heb gewoon 2 nieuwe tapijten"!

Snel, mooie prijs, goede communicatie en service.

Kleed is opgehaald en terug gebracht binnen de afgesproken periode. Fijne communicatie. Aardige chauffeurs. Ik kreeg nog een vlekkenspray bij aflevering. Goede prijs en een mooi resultaat.

heerlijk schoon en fris

Ons Berberkleed van meer als 30 jaar oud, laten reinigen door Cincoclean, heerlijk schoon en fris weer teruggekomen en kan weer jaren mee, het voelt ook heel zacht aan.