Ik vond het heel fijn dat het geen probleem was om de kleden van onder een zware tafel te halen en ook terug te leggen

Was heel blij met mijn schone tapijt !

Erg tevreden over de zorgvuldigheid ! Toen het tapijt was opgehaald volgde een beoordeling ,waarbij nog aanpassingen afgesproken konden worden, De offerte werd daarbij aangepast. Tot slot werd het kleed heel snel terug bezorgd ,ong 10 dagen. Ook het uitgebreide contact via internet was zeer plezierig !!

Erg goed!

Ophalen , terugbrengen door service- gerichte medewerkers! Kleden mooier geworden dan verwacht!

Super service en communicatie

Nog niet eerder meegemaakt dat een bedrijf zo veel moeite stopt in het managen van de verwachting. Echt top service.

Geweldig. Bedankt!

Heel mooi schoon geworden. En wat een service met halen en brengen. Super

Fantastische ervaring

Van begin tot eind alles keurig uitgevoerd. We werden ook steeds op de hoogte gehouden. Het vloerkleed is prachtig schoon geworden.

Gewoon goed werk geleverd

Ik heb meerdere kleden laten doen. Voldeed aan mijn verwachtingen. Communicatie bij vragen en informatie was goed. Geen wachtrij als je belt. Er werd snel opgenomen. Chauffeurs zijn vriendelijk en behulpzaam.

Dit is een top bedrijf

Na 14!,,jaar op de vloer als Persies tapijt te hebben gelegen werd het hoogtijd dat er eens goed schoongemaakt zou worden. Ik kwam via Google terecht bij cinco cleaning. Het resultaat is zeer bovenverwachting !!!! Hier kun je stellen. Een perfecte prijs kwaliteits verhouding. Ga zo door

Viel erg tegen

Tapijt was terug na uit gerold nog En En kant van het begin donker en ik bedoel niet de loop je zou toch verwachten dat het ondanks slijtage pieken de kleur weer helder zou zijn helaas niet dus heel erg jammer en zonde van het geld

Uitstekende service en kwaliteit

Geweldig resultaat

Een hardnekkige braakvlek van onze hond in een wit-wollen berber was door onszelf niet weg te krijgen. Cinco Cleaning was heel eerlijk : zij gaven geen garantie of het hun wel zou lukken. Het resultaat is echter verbluffend : de vlek is nauwelijks meer te zien. Bovendien zijn de werknemers bij dit bedrijf super vriendelijk en behulpzaam.

Schoon!

Mijn kleed is weer fris en schoon! Het kleed ligt in mijn Kinderopvang, daar ontkom je niet aan vele soorten vlekken.

Ik ben zeer tevreden.

Het kleed is schoon en de vlekken zijn eruit.

Super netjes, aardige mensen en goede afhandeling

Ik kon op een hele makkelijke manier met Cinco een afspraak maken. Die zijn ze ook netjes (offerte, tijdstip, behandeling, etc) nagekomen. De medewerker die bij ons kwam was vriendelijk en heeft goede instructies voor ons achtergelaten hoe om te gaan met de bank in het geval we er vlekken op maken.

Keurig bedrijf waarbij je goed op de hoogte gehouden wordt in álle facetten van het proces. Correcte en beleefde chauffeurs die de kleden halen en brengen. Top bedrijf.

zeer goed

Zeer naar tevredenheid alles behandeld! Geweldig hulpvaardige chauffeur!!!!!

Goed werk en zorgvuldige service

Contact via telefoon en email is correct. Afspraken zijn duidelijk. En het belangrijkste: het kleed is weer schoon. Dit was de tweede ervaring met Cinco. Volgend jaar weer :-)

Topp

Zeer vriendelijke mensen komen afspraak na. Het kleed is mooi schoon geworden en ruikt heerlijk fris. Mensen bedankt voor de goede service groet Joke georg

Alles ging zoals afgesproken, bank mooi schoon!

Alles ging zoals afgesproken, bank mooi schoon!

prima service

tevreden

Het kleed ziet er erg goed uit we zijn zeer tevreden met het resutaat

Duidelijke afspraken, die ook nagekomen worden. Goede uitleg, meedenkend en prettige aardige mensen

Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. Goede uitleg, meedenkend en prettige aardige mensen aan de telefoon. Goed verzorgde schone kleden.

Ons kleed ziet er weer prachtig uit. Met het bedrijf zijn goede afspraken over het halen en terugbrengen te maken. En je bent je kleed niet lang kwijt. Geweldig bedrijf met hele goede service.

geweldig

We hebben twee tapijten aan Cinco meegegeven. Ze komen het keurig halen en brengen het netjes binnen de afgesproken tijd terug. De reparaties die eraan moesten gebeuren werden op tijd gemeld en ook de prijs hiervan viel mee. De tapijten kwamen schoon en vrij van geur terug. Top.

Uitstekend en klantvriendelijk

Voor de tweede maal een vloerkleed bij Cinco laten reinigen en net als de eerste keer weer zeer tevreden. Contact verloopt snel en vriendelijk, afspraken worden nagekomen en de service bij ophalen en terugbrengen is voortreffelijk.