Inzichtelijke test, uitstekend feedbackgesprek!

De test ("scan" moet je zeggen...) was makkelijk te doen. De uitslag was herkenbaar, zowel in sterktes als valkuilen. Er kwamen ook opvallende dingen boven die me dwongen ingebrande zelfdefinities ("ik ben nou eenmaal zus en juist niet zo") te herzien, of anders te duiden dan voorheen. Het gesprek (met Gerhard) was erg goed, maakte veel extra dingen duidelijk en plaatste het in context. Zeer tevreden over!

Waardevolle inzichten

De Energy Drives test en vooral het bespreken hiervan geeft een waardevol inzicht. Zowel persoonlijk als binnen het functioneren van ons MT.

de uitkomst is enorm herkenbaar en direct toepasbaar, geweldig!

bij het invullen van de vragenlijst dacht ik: " hoe kan hij hier ooit iets mee doen" . Maar bij de sessie met de uitleg was ik vol verbazing dat het zo treffend was. Er staat op papier hoe ik dingen ervaar en hoe ik daarmee omga van nature. Na deze avond begrijp ik mijn collega's ook veel beter. Eye opener was dat hoe ik bepaalde vormen van communicatie als negatief ervaar dat dat voor anderen heel normaal is en andersom.

Zeer verhelderend

De scan geeft bijzonder veel inzicht in je persoonlijkheid, en daarnaast vooral ook handvatten hoe je het beste om kan gaan met mensen met een ander profiel. De test geeft haarfijn aan waar je energie van krijgt, en anderzijds ook wat je energie kost. Daarnaast is Wim een prettig persoon om mee te werken. Bij het eerste gesprek lijkt het wel of hij dwars door je heen kijkt. Hij kan als geen ander inschatten wat je denkpatronen zijn. Verder kan hij de test ook goed uitleggen en toepassen op jouw specifieke situatie. Al met al een aanrader om deze test uit te doen!

Persoonlijk, energiek en betrokken

Onze trainer Douwe heeft het team met een grote mate van betrokkenheid door de workshop geloodst. Voor iedereen was er evenveel aandacht, werd de nadruk gelegd op dat waar het team en de teamleden behoefte aan had en sloten we de workshop af met meer energie dan waarmee we van start gingen. Waardevolle inzichten over onszelf en in relatie tot elkaar rijker. Wat de samenwerking ten goede komt.

Het heeft mij veel inzicht en bevestiging gegeven in mijn drijfveren.

Het gesprek na invulling van de scan is ontzettend leerzaam geweest voor mij. Douwe wist de belangrijke zaken te benoemen. Daardoor was alles heel herkenbaar en bevestigend. Het heeft mij meer inzicht gegeven in wie ik als persoon ben en wat ik belangrijk vind in mijn werk.

Een prachtige kennismaking met wie ik ben als persoon.

Voorafgaand aan de meeting waarin de uitslagen werden gepresenteerd, wist ik niet goed wat ik moest verwachten. Wanneer ik mijn uitslagen zag, dacht ik; Oo dat is weer een uitslag waarin niet duidelijk naar voren komt wat ik ‘goed kan’. Dit ervoer ik namelijk bij andere testen altijd. Maar toen werd er uitgelegd en bleek het tegenovergestelde. Ik vond het zo bijzonder hoe goed mijn drijfveren naar voren kwamen en hoe goed ik als persoon omschreven werd. Zo verhelderend en fijn, dank jullie wel.

GEWELDIG! Zoveel inzichten.

Ik heb door energydrives zoveel inzichten gekregen, niet alleen in mijzelf maar ook bij mijn collega's. Ik denk dat er vanuit hier verschillende stappen gezet kunnen worden waar iedereen enorm van door gaat groeien. Daarnaast werd er aan iedereen persoonlijke aandacht gegeven en werd alles erg goed uitgelegd.

Energy Drives brengt mijn drijfveren helder in beeld

Iedereen heeft een bepaalde mate van zelfkennis, ik ook. Energy Drives brengt in beeld en brengt onder woorden wat je onbewust misschien wel weet maar niet altijd kunt duiden. Na de Energy Drives scan en de daarbij horende mondelinge toelichting wist ik hindernissen en ergernissen in eerder gevoerde gesprekken direct beter te plaatsen. Een volgende keer weet ik dat ik veel van deze punten beter kan verklaren en ze daarmee ook veel beter kan neutraliseren. De scan is niet alleen nuttig maar ook erg interessant om te doorlopen. Ik verwacht in de toekomst in samenwerkingen minder energie te verliezen en de communicatie effectiever te maken.

Zeer goede ervaring, zeker aan te bevelen !

Zeer prettig om met de Energy Drives te werken, het geeft je een zeer goed inzicht.

Onmisbaar voor iedereen die een goede basis wil voor persoonlijke ontwikkeling

Zeer waardevolle licentiepartnertraining gehad. Goed verzorgd, inhoudelijk sterk en veel ruimte voor persoonlijke vragen en het delen van ervaringen. De scan is erg verhelderend als je inzicht wilt krijgen in je eigen drijfveren en die van een ander. Dat helpt om elkaar beter te begrijpen. Het gaat niet over goed of fout, maar over je diepste drijfveren. Wat wil ik echt? Doe ik wat ik wil en wil ik wat ik doe? Samenvattend: een aanrader als je jezelf, je team of de ander verder wilt brengen vanuit persoonlijke drijfveren.

Enorm inzicht gekregen in mijn persoonlijke drijfveren

Betrokken, inzichtelijk en de basis om bewust verder te werken aan mijn persoonlijke ontwikkeling.

Dat er achter de vragen die je vooraf moest invullen zoveel persoonlijke kenmerken naar boven komen.

• Ervaring met: Teamworkshop

Zowel inzicht in mijn persoonlijke drijfveren als die van het team gekregen. De begeleiding van de trainer 'dreef' de inhoud van de training naar een hoger kwaliteitsniveau

• Organisatie: Stichting Meridiaan College
  • Ervaring met: Teamworkshop

Ik vond het een prettige bijeenkomst en het voelde goed. en alle informatie die de ontvangt ziet er netjes en deskundig uit. Bedankt

• Ervaring met: Teamworkshop

Verschrikkelijke vragenlijst en daardoor verrassend positieve bijeenkomst

• Ervaring met: Teamworkshop

Het mooie gesprek dat ik heb gehad met een kandidaat die me daarna hartelijk bedankt omdat ze verder kan met haar leven.

• Organisatie: Bureau Van Zimmeren
  • Ervaring met: Licentiepartnertraining

Diverse invalshoeken die te kiezen zijn om tot een oordeel te komen

• Organisatie: Faam Werkt
  • Ervaring met: Licentiepartnertraining

Ik heb de training als zeer prettig ervaring. Los van de relevante en interessante inhoud komt dat door de losse setting waarin deelnemers met een verschillende achtergrond elkaar versterken. Verder heb ik de organisatie als geheel als flexibel en klantgericht ervaren.

• Ervaring met: Licentiepartnertraining

Fijne training gehad en het contact met zowel Johan en Gerhard verliep goed! Leerzame training en kijk er naaruit om aan de slag te gaan met de scans!

• Organisatie: Healthy mind coaching
  • Ervaring met: Licentiepartnertraining

Helderheid van de analyse en een goede uitleg hoe men tot de analyse is gekomen.

• Ervaring met: Persoonlijk assessment

De koppeling van het eigen beeld van drijfveren naar het bedrijfsbeeld levert mooie inzichten op hoe beter in je kracht te komen staan op het werk.

• Organisatie: Rexel

Ik heb de training als zeer prettig ervaren vanuit: - combi online / live training - persoonlijke aandacht - inhoud van de training (ik bleef geboeid) - locatie

• Persoonlijke aandacht
  • Organisatie: Rexel Nederland B.V.
  • Ervaring met: Licentiepartnertraining

Goede balans in E-learning, Cursusdagen en Praktijkoefening! Mooie groepsgrootte en een prachtige lokatie!

• Organisatie: CHE
  • Ervaring met: Licentiepartnertraining

Ik heb een geweldige middag gehad, theorie werd goed en op een pakkende manier verteld. Genoemde voorbeelden riepen gelijk herkenning op. Duidelijke toelicht van de gemaakte testen. Erg waardevol geweest!

• Organisatie: Faam Werkt
  • Ervaring met: Persoonlijk assessment