2 jaar geleden kreeg ik een MR2, een heel andere auto dan alles waarin ik daarvoor gereden had. Tijdens de training heb ik geleerd om er echt goed en leuk mee te rijden. Het was een mooie ervaring!

• Gevolgde Training Rijvaardigheidstraining

goede en nuttige informatie als deelnemer in het dagelijks drukke verkeer.

• Gevolgde Training Rijvaardigheidstraining

Wat was dit weer ontzettend leuk om te doen; goede een- op-een benadering en met name wederom dingen geleerd die lange afstanden rijden leuker en daarmee ook veiliger maken. Ik kan dit echt iedereen aan raden om te doen!

• Gevolgde Training Safe & Eco Driving Training

Positieve ervaring. Paar nuttige dingen opgestoken.

• Gevolgde Training Het Nieuwe Rijden Training

Inmiddels 2 jaar geleden 3-daagse racetraining gedaan en heb het er nog steeds over. Toevallig gisteren nog iemand aanbevolen. We hadden het arrivé en drive pakket, perfect. Door omstandigheden moest ik een halve dag training en een avondje theorie missen. Kreeg 'huiswerk' mee en werd de volgende dag bijgespijkerd. Resultaat 0 fouten bij theorie-examen en EU licentie. Alles wat ze beloven is waar!!

• Gevolgde Training Race cursus

Ik heb een halve dag een intensieve één op één training gevolgd met de Donkervoort. Leerdoel: onverwacht en gecontroleerd uitbreken achter, in de regen en op gladde ondergrond. Intrainen reflexen tot het opvangen als vanzelf gaat. In 1 woord: geweldig!

• Gevolgde Training Rijvaardigheidstraining

Prima. Eerlijk gezegd had ik iets meer uitdagingen verwacht en de oefeningen net iets te veel in herhaling. Iets verwacht van bv zachte bermen, hellingen proeven etc.

• Gevolgde Training Rijvaardigheidstraining

Niet mijn eerste training bij Prodrive. Raad een ieder aan om 1x per jaar deze training te volgen, iedere keer pik je weer wat nieuws op. Instructeurs beleefd, begrijpend, niet belerend, vriendelijk.

• Gevolgde Training Rijvaardigheidstraining

Prettige ervaring, niet te belerend en een aantal dingen geleerd die ik nog niet wist

• Gevolgde Training Safe & Eco Driving Training

Jaarlijks rij ik gem 100.000km (schadevrij), en dan denk je dat je wel een sturen kan. En het is toch maar weer eens bewezen dat je jezelf een beetje overschat. Ik heb een geweldige leerzame ochtend gehad, dit soort trainingen zouden verplicht moeten zijn. Skoda, bedankt voor de uitnodiging!!

• Gevolgde Training Overig

Zeer uitgebreide training met ruimte voor extra uitleg en kennisdeling over mijn hybride auto. Met de nodige humor goede tips en trucs gekregen. Top!

• Gevolgde Training Safe & Eco Driving Training

Met het gehele bedrijf hebben wij een rijvaardigheidstraining gedaan. Het begon goed met een uitgebreide theoretische instructie waarbij je al goed duidelijk werd gemaakt waar de gevaren liggen tijdens het autorijden. Vervolgens werden we in 2 groepen ingedeeld waarbij elke groep een aparte instructeur kreeg. Door middel van 4 oefeningen werden we getraind in verscheidene praktijk situaties: - Uit de berm zien te komen - Remmen en uitwijken - Uitwijken op een gladde weg - Onderstuur en overstuur oefeningen Tijdens al deze oefening was er meer dan genoeg tijd voor vragen en persoonlijke aandacht. Niet alleen erg leerzaam allemaal maar ook nog erg leuk. Groot voordeel van deze training is ook dat deze uitgevoerd kan worden in de eigen auto. Al met al een ongelofelijk leerzame dag waarbij heel het bedrijf ongelofelijk enthousiast was over de dag.

• Gevolgde Training Rijvaardigheidstraining

A+O wil haar medewerkers de benodigde kennis, inspiratie en motivatie aanreiken om het thema ‘duurzaamheid’ te laten leven in de organisatie. Wij willen erachter komen hoe wij met onze bedrijfsactiviteiten (nog) meer kunnen betekenen voor mens, maatschappij en milieu. Van toekomstbestendige medewerkers, energie besparen, een nieuwe rijstijl, tot gescheiden afvalinzameling. Daarom is deze training bij Pro Drive georganiseerd. Veilig en zuinig rijden is voor iedereen van belang, daarom is de training aan alle medewerkers aangeboden.

• Gevolgde Training Het Nieuwe Rijden Training

Begin september hebben we met een grote groep Klusseniers deelgenomen aan de Rijvaardigheidstraining. Het was een zeer geslaagde dag! Vooral door de goede instructies van de trainers en de persoonlijke aandacht. Erg gezellig en leerzaam. Zeker een aanrader!

• Gevolgde Training Rijvaardigheidstraining

Super!!! leuke dag gehad! Echt een aanrader. 6 uur lang gereden... top!

• Gevolgde Training Driftcursus

Het was een geweldige leerzame dag en er werd uitvoerig aandacht besteed aan alle mogelijke problemen en situaties. Bovendien was er tijd genoeg om te trainen. Mooi uitgebreide testbanen voor diverse situaties.

• Gevolgde Training Rijvaardigheidstraining

Goedemorgen Ton, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn erg blij te vernemen dat u het als een leerzame en geweldige dag heeft ervaren. Hopelijk zien wij u in de toekomst terug op één van onze andere trainingen. Groeten, Tim van Prodrive

Ik heb een paar jaar geleden mijn racelicentie gehaald bij Prodrive, en was toen al zeer enthousiast over de cursus en de instructeurs. Prodrive biedt de oud cursisten twee keer per jaar een masterclass aan: drie dagen op het TT circuity Assen onder leiding van instructeurs je vaardigheden bijschaven. Ik kom er nu voor de 5e keer, en iedere keer is het geweldig: Het is gezellig, ik leer veel bij, en de sfeer is gewoon ontzettend goed. Met de intructeurs naast je, kan je toch weer wat tijd afsnoepen van je PR. Echt een aanrader! Je rijdt bovendien zoveel oefenwedstrijdjes, die ervaring kost anders jaren om om te doen.

• Gevolgde Training Overig

Gewldig weekend gehad. 3 daagse cursus begon op vrijdag, veel rijden al op dag 1. Veel geleerd van deskundige instructeurs. Zeker een aanrader.

• Gevolgde Training Race cursus

Cursisten staan centraal, met veel persoonlijke aandacht van trainers en begeleiders. Zeer fijne sfeer, gecombineerd met strikte regels tijdens het rijden, waardoor weinig tot geen schade. Goede instructeurs met veel eigen ervaring en de capaciteiten, om binnen je eigen leerstijl, de juiste kennis en vaardigheden over te brengen. Leik avondprogramma met gemeenschappelijk diner en aandacht voor de persoon achter de cursist. Kortom alles wat je van een training mag verwachten, aangenaam, persoonlijk gericht, veel leer momenten en bovenal heel veel plezier!

• Gevolgde Training Race cursus

ongedwongen sfeer, oog voor veiligheid, mogelijkheid voor veel vrij rijden in "master class", volop mogelijkheid mijn auto eigen te maken, iedere keer leer je toch weer nieuwe dingen, kortom een aanrader

• Gevolgde Training Race cursus

Afgelopen zaterdag heb ik de Volvo Twin Engine Eco Training van ProDrive training gevolgd met instructeur Bonne Boon. Ik wil daar graag ook de feedback op geven. Als eerste: Het was een bijzonder leerzame training Ik heb Bonne Boon leren kennen als een zeer sympathieke en bevlogen instructeur. Vriendelijk, rustig en zeer helder en duidelijk in zijn uitleg. Met een zeer goede kennis van zaken en met aanstekelijk enthousiasme heeft hij me de grondbeginselen van het zuinig rijden uitgelegd. Het was een zeer nuttige training die me het nodige heeft geleerd. Inmiddels kan ik de informatie ook praktisch toepassen en dat resulteert meteen in een zuiniger verbruik. Daar hebben we allemaal iets aan. Graag wil ik deze feedback met jullie delen. Ik kan een ieder die hybride rijdt, deze training van harte aanbevelen.

• Gevolgde Training Overig

Beste Erik, Als wij uw feedback lezen dan zijn we trots op (in dit geval Bonne) onze trainers en hetgeen zij overbrengen aan onze cursisten. Wij proberen ten alle tijden het optimale uit de training te halen en het is dan ook erg fijn te lezen dat dit bij u zeer goed gelukt is. Nogmaals dank voor deze geweldige feedback en hopelijk zien wij u in de toekomst terug op één van onze andere trainingen. Groeten, Tim van Prodrive

Emoeweg 7 8218PC Lelystad

Over Prodrive Academy

Met meer dan 25 jaar ervaring op gebied van rijgedrag voor (zakelijke) verkeersdeelnemers is Prodrive Academy de specialist op gebied van veilig, zuinig en duurzaam rijden. Met onze rijtrainingen helpen wij deelnemers een veilig en anticiperende rijstijl te hanteren. Moderne technologieën, elektrisch rijden en rijhulpsystemen zijn geïntegreerd in onze aanpak. Prodrive introduceert next-level driving!