Professioneel geregeld, maximale ontzorging.

Vriendelijk en attent. Jullie hielden de groep mooi onder controle, zonder op te vallen. Safari vond ik een tegenvaller. Saai en oncomfortabel, het was zeker niet wat ik onder safari versta. Lunch was ook van erbarmelijke kwaliteit. Hotel: ok, maar niet meer dan dat. 2koffiemachines voor heel het hotel?

Fantastisch!

Het was een super fantastisch georganiseerde reis met super begeleiding. Helemaal TOP!!

Geweldig goed geregeld, aan alles is gedacht, goede locaties om te eten , activiteiten zeer OK.

Jullie waren er voor ons vanaf het begin tot het eind van de reis . In zicht ,maar netjes op de achtergrond. Aan alles is gedacht, o.a. watertasjes, handdoeken. Naast de activiteiten ook vrije tijd. Navolging van de afspraken qua vertrektijden naar ......…. Steeds vriendelijk blijven tijdens drukke momenten. Samen waren jullie een team die op dezelfde golflengte zaten.

Ieder jaar weer een droomreis!!!!

Dit bedrijf is wel 10 sterren waard! Er is geen een minpuntje te noemen. Laat je Gomice je reis organiseren en voel je als prinsen en prinsessen. De mooiste locaties hotels restaurants en vooral het enthousiasme en betrokkenheid van de reisleiding zijn helemaal top!!!! Super bedrijf met geweldige mensen❤❤❤

Vriendelijk, proffesioneel,acuraat en overal op voorbereid

Echte Top-service verleend dames (Anita en Lotte) Bedankt hiervoor

TOPSERVICE!!!!

Van het begin tot het eind was alles in TOTAL woorden TOPSERVICE.

In 1 woord een TOP Organisatie.

In 1 woord een TOP Organisatie.

Perfectie

Onbeschrijfelijke ervaring. Gewoon grandioos. Nogmaals bedankt

Fantastisch was het, wat een beleving en hele leuke dames van het bedrijf.

Een ontzettende leuke reis, heel gevarieerd programma en voor de inwendige mens kwamen we ook niks te kort.

Goede service, duidelijke communicatie. Goed verzorgde reis. Accommodaties kwamen overeen met vooraf getoonde informatie.

Super strak georganiseerd inzet trip naar Ibiza. Top Anita en Nadia👍🏽

• Creativiteit

Zeer tevreden (van begin tot eind), tot in de puntjes goed geregeld. Zeker de moeite waard nogmaals via goMICE een event te regelen.

• Ervaring met: Events

Alles wat goed geregeld! Geen op of aanmerkingen verder.

• Ervaring met: Incentives

In twee weekends met in totaal 96 personen naar Moskou gevlogen. Vanaf de aanvraag , tot het inchecken voor de heen- en terugreis. alles prima verlopen. We zaten zelfs als groep bij elkaar in het vliegtuig. Top geregeld !!!

• Ervaring met: Groepsvliegtickets

Ook dit keer hebben we GoMice als zeer servicegericht ervaren, snel en deskundig advies. De reis van ons Management Team was van begin tot eind prima geregeld!

• Ervaring met: Meetings

Geweldige reis gehad verzorgd door goMICE met Lotte als reisleidster. Zij verstaat de kunst van hospitality door net even iets meer te doen dan je verwacht zonder zichzelf op de voorgrond te plaatsen. Dank voor de prachtige reis!

• Ervaring met: Inspiratiereizen

• Ervaring met: Groepsvliegtickets

Lotte was een heel prettige reisleidster: heel enthousiast, sociaal, flexibel en professioneel. Het programma was afwisselend en goed geregeld. Eén tip: het toevoegen van een mogelijkheid om meerdere foto’s tegelijk te downloaden van de app.

• Ervaring met: Overig

Zowel tijdens de voorbereiding als gedurende de drie dagen die we via goMICE hebben geboekt was de service uitstekend. Goede restaurants, goede opbouw van de reis en prima hotel. De reisleidster Lotte was zeer professioneel en prettig.

• Ervaring met: Incentives

• Ervaring met: Businessclub reizen

Zowel in de keuze voor de bestemming, in de voorbereiding van de reis en tijdens de reis heeft Gomice ons op een prettige en professionele manier geholpen en begeleid.

• Ervaring met: Businessclub reizen

Een fantastische reis ter ere van ons 20-jarig bestaan. Goede, fijne en gezellige begeleiding van Lotte Brandwacht. Complimenten, over 5 jaar weer met GO-mice op stap.

• Ervaring met: Overig

• Ervaring met: Inspiratiereizen

Erg zorgeloos genieten met leuke originele uitstapjes..

Wilhelminakade 955

3072 AP Rotterdam

010-2412045

Over goMICE

Met ons team van enthousiaste professionals realiseren we meetings, incentives, concepts en events. Zowel online als offline en in binnen- en buitenland. Hospitality en ontzorgen zit in onze hart en nieren. Wij zijn gek op organiseren, reislustig en energiek waardoor wij veel van de wereld zien en onze kennis en expertise vol enthousiasme met anderen delen.