Divers, verrassend en intensief

Een buitengewoon veelzijdige en intensieve interessante retailreis naar 3 topbestemmingen in het verre oosten

unieke ervaring; top georganiseerd

ontspannen reizen en top georganiseerd; heerlijk om nergens naar om te hoeven kijken; dat is echt genieten, echt vakantie.

Veel aandacht tot in de kleinste details!

Onze reis was een groot succes mede door de grote betrokkenheid van goMICE.

Professionele en prettige organisatie voor ons bedrijfsjubileum

Geweldige ervaring met de professionals van goMice. Ons 135-jarig jubileum hebben wij perfect georganiseerd voor onze collega's, mede dankzij de hulp van goMice. Zelf hebben we tijdens de viering kunnen meegenieten, omdat we de uitvoering compleet toevertrouwden aan goMice. Dank hiervoor!

Perfecte service door vakmensen

Al vele keren, zowel voorheen zakelijk als ook nu in verenigingsverband, uitstekende ervaring opgedaan met Gomice. Uiterst professionele manier van werken. Komen graag op termijn weer bij jullie terug.

Leuke sfeer, leuke mensen en heerlijk eten!!

Toen ik aankwam op het vliegveld van Schiphol werd ik verwelkomt door Lotte en Alex en vanaf dat punt wist ik dat alles helemaal goed georganiseerd was en dat onze klanten in goede handen terecht waren gekomen. Ik moet zeggen dat jullie echt oog voor detail hebben en dat jullie 'the extra mile' gaan om te zorgen dat iedereen de beste ervaring beleeft. Als voorbeelden het regelen van de paraplu's en het kopen van een potje chocopasta voor één van onze gasten. Dit zijn misschien kleinere details maar die zorgen er nou net voor dat men zich nergens zorgen voor hoeft te maken. Maar natuurlijk ook niet te vergeten was de hele fijne samenwerking met Rosa vooraf om ons seminar van een idee tot een concrete ervaring te brengen. Ik wist dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en dat al onze wensen vervuld zouden worden.

Flexibel, meedenkend, fantastisch

Samen met goMICE hebben wij ons bedrijfsfeest georganiseerd in de prachtige plaats Sevilla. Tijdens de eerste introductie heeft het team van goMICE een goed beeld gekregen van ons team, onze bedrijfscultuur en onze wensen. Op basis hiervan hebben zij onze 3-daagse reis voor zo'n 100 personen vanuit de hele wereld gepland. Het hotel, de restaurants, de activiteiten, alles klopte en sloot perfect aan bij ons bedrijf en onze wensen. Het team van goMICE heeft onze verwachtingen overtroffen. We hebben 3 fantastische dagen in Sevilla gehad en hadden dit niet kunnen doen zonder het team van goMICE!

Deze ondersteuning van Rosa/ goMICE was is alle opzichten gewoon top!

Van het 1ste moment bij aankomst op de luchthaven tot ons afscheid bij vertrek werden we vergezeld door Rosa. Het programma zat zeer goed strak in elkaar en iedereen was op en en top op de hoogte via de app Vamoos. Nog bedankt voor deze fijne 4 daagse ondersteuning. Nic.

Super incentive, tot in elk detail perfect georganiseerd

We zijn met GOmice naat de Cote d'Azur geweest, geweldige WOW momenten. Het hotel was spot on en alle locaties om te lunchen en dineren waren uiterst zorgvuldig gekozen. GOmice en specifiek Lotte weet precies wat YER leuk vindt. Ze kennen de klant en de mensen, echt een verlengstuk van onze organisatie. Onwijs bedankt, Gr Menno

GoMice heeft ons een magische personeelsreis bezorgd!

GoMice heeft voor een groep van 55 enthousiaste collega's een fantastische programma samengesteld en de reis vakkundig en professioneel begleid. Via deze weg willen we GoMice bedanken voor de fijne samenwerking en kijken uit naar de samenwerking in de toekomst.

Een ontzorgde reis met uitstekende begeleiding

We zijn met een grote groep collega's een paar dagen op stap geweest en hebben de aanwezigheid en hulp van Gomice als prettig ervaren. De begeleiding was prima. Het programma sloot steeds mooi op elkaar aan waardoor de hele trip als een soepel geheel voelde en te snel weer voorbij was!

Men doet wat er is afgesproken!

Afspraken nakomen, flexibel zijn als nodig en deskundige reisbegeleiding met een persoonlijke touch. TOP!

Go Mice ontzorgt je en zorgt daardoor voor een top incentive voor YER.

Na 2 jaar konden we eindelijk weer op incentive met 25 YER collega’s. De ski trip naar Mayrhofen was fenomenaal. Lotte van Go Mice had in de voorbereiding alles perfect geregeld. Ook tijdens de trip was niets te gek en werd door zowel Lotte als Maaike alles pro actief en service gericht geregeld. Door veel collega’s werd deze ski trip als de beste winter incentive ooit bestempeld. Een beter compliment kan je als Go Mice niet krijgen, dus van harte aanbevolen!

Fantastische ski reis met Lotte & Maaike

Klantvriendelijk en maken het helemaal naar je zin! Helemaal super!!

Ontzorgen zoals het hoort.

GoMICE heeft van ons meerdaags event een fantastische beleving gemaakt. Van het ontwerp tot en met de uitvoering hebben we de samenwerking als erg prettig ervaren. Een vast contactpersoon die alle zaken en zorgen uit handen neemt. Tijdens het event was de begeleiding betrokken en zeer flexibel bij verandering van de planning. Niks was te gek. Een absolute aanrader!

Fantastisch uitgevoerd

Zowel bij het voorbereiden, uitwerken en de begeleiding heeft goMICE het voortreffelijk gedaan. Geen vraag was te veel en wijzigingen werden snel en efficiënt verwerkt. Heel fijne samenwerking, prettige en meedenkende medewerkers, uitstekende bereikbaarheid en aanstekelijk enthousiasme. Tijdens het evenement maakte goMICE de beloftes meer dan waar en vanaf het begin tot na het einde van het evenement geen moment verslapping. Ad hoc verzoeken en vragen werden met veel enthousiasme en professionaliteit afgehandeld. Mede dankzij de goede begeleiding was het een zeer geslaagd evenement.

Absolute aanrader!

Omdat het plannen van een lustrumreis naast onze reguliere werkzaamheden een behoorlijk beslag zou leggen op onze tijd, was het ontzettend prettig dat goMice ons echt heeft ontzorgd door helder te communiceren, creatieve ideeën aan te dragen en goede afstemming. Door de lokale aanwezigheid en kennis zijn wij op (culinaire) plaatsen in Rome geweest waar wij anders niet zouden komen. Ook voor de mensen die al in Rome waren geweest, zat de reis vol leuke verrassingen! Dankzij de hulp van goMice is onze reis vlekkeloos en stressvrij verlopen en heeft onze verwachtingen absoluut overtroffen.

Goed Team en ongevraagd een stapje extra!

Een prettige samenwerking, er wordt goed met je meegedacht. heel veel zaken uit handen genomen en zelfs een stapje extra (ongevraagd) gedaan. De begeleiding tijdens de reis was zeer aangenaam. Wij waren een goed team en niks werd aan het toeval overgelaten.

De hulp van GoMice heb ik als 'ontzorgend' ervaren.

Prettige samenwerking. Stemmen goed af en vragen vaak naar behoeftes en wensen en gaan hier adequaat en resultaatgericht mee om. Weten juist te schakelen in situaties van overmacht en blijven hierbij de focus houden op het ontzorgen van de klant en de klant een zo plezierig mogelijke reis te geven.

Professionele organisatie waar alles goed geregeld werd.

Zowel voor de eerste groep als voor de 2e groep was alles zeer correct en netjes geregeld. Het enigste minpuntje was dat de buschauffeur te plaatse enkel de Poolse taal machtig was wat kleine problemen gaf mbt communicatie. Maar dit was een verantwoordelijkheid van de agent ter plaatse. Voortreffelijke keuze om met Lufthansa te vliegen! Alles top! Bij een volgend evenement nemen we terug contact met jullie op! And last nut not least, een bijzondere dank aan Mevrouw Rosa Romero voor haar organisatietalent en professionaliteit.

Snel, behulpzaam en efficient

goMice heeft voor Sinfonia Rotterdam de 35 vliegtickets geregeld voor onze 2019 China Tournee. Ondanks de vele wijzigingen in onze schema bleven de medewerkers van goMice altijd behulpzaam, professioneel, vriendelijk en leverde snel de benodigde gegevens voor zaken zoals visumaanvragen e.d. Hartelijk dank!! Volgende keer weer via goMice.

Heeeel goed !

Top hostessen !

Niet waarneembare begeleiding

Prachtige begeleiding door mensen die met zachte hand de stroom coördineren. Aan de zijlijn waar het moet, aanspreekbaar waar het kan. Zij zorgen ook voor het op snelheid houden van de groep als dit nodig blijkt te zijn.

Professioneel geregeld, maximale ontzorging.

Vriendelijk en attent. Jullie hielden de groep mooi onder controle, zonder op te vallen. Safari vond ik een tegenvaller. Saai en oncomfortabel, het was zeker niet wat ik onder safari versta. Lunch was ook van erbarmelijke kwaliteit. Hotel: ok, maar niet meer dan dat. 2koffiemachines voor heel het hotel?

Fantastisch!

Het was een super fantastisch georganiseerde reis met super begeleiding. Helemaal TOP!!

Over goMICE

Met ons team van enthousiaste professionals realiseren we meetings, incentives, concepts en events. Zowel online als offline en in binnen- en buitenland. Hospitality en ontzorgen zit in onze hart en nieren. Wij zijn gek op organiseren, reislustig en energiek waardoor wij veel van de wereld zien en onze kennis en expertise vol enthousiasme met anderen delen.