Vakwerk!

Ik heb begrepen dat het een hele uitdaging was om zulke hoge kasten te maken, maar het resultaat mag er zijn. Vakmanschap en service, wat wil je als klant nog meer?

• Betrouwbaarheid en service

Een mooi proces met een geweldig resultaat

Een gedegen voorbereiding, meerdere opties besproken en uitgetekend en dat maakt dat het resultaat echt top is. Tjerk en Rene hebben een geweldig mooie bibliotheek gebouwd van alle gemakken voorzien. De rust waarmee zij werken en het vakmanschap spreken mij erg aan.

• Betrouwbaarheid en service

Professioneel, helder, denkt goed met je mee en prettig in de omgang. Mooie materialen en goed

Prettig contact, duidelijkheid over doorlooptijden en kostenplaatje. Maar ook heldere toelichting over (on)mogelijkheden en kleurstellingen.

• Betrouwbaarheid en service

Heel blij met deze vakmensen

Wij hebben een Wonderwall laten plaatsen door Tjerk en Rene van Mooi Ruim. Vooraf uitstekend telefonisch en per email overleg gehad. Op de dag zelf vakkundig en snel een prachtige houten wand bij ons geplaatst met van wand tot wand een rij Ikea besta kastjes, die Tjerk dan weer van een mooie,op kleur gemaakte, houten afdekplank heeft voorzien, waardoor het een prachtig strak design heeft gekregen.

• Betrouwbaarheid en service

Goede snelle service, kwalitatief zeer proffesioneel maatwerk

Wij hebben een goede ervaring gehad met Mooi Ruim. Het werk is kwalitatief goed en er werd een creatieve oplossing geboden voor een kast voor de knieschotten op zolder. We zijn er erg blij mee.

Absoluut professioneel en top service!

• Betrouwbaarheid en service

Prettige samenwerking en een supermooi resultaat!

• Betrouwbaarheid en service

Wat een prettige mensen om mee te werken. Ze luisteren en kijken goed naar je wensen en de ruimte. Ze nemen de tijd om naar je te luisteren en denken actief mee zodat het echt wordt wat je voor ogen hebt. Zo gaf ik aan dat ik in mij praktijk veel werk met migrainepatienten die gevoelig zijn voor licht en drukke patronen of lijnen. Tjerk neemt dat actief mee in alles van zijn ontwerp. Je wordt steeds betrokken bij overleg over wat je wil, de materiaalkeuze en of het technisch realiseerbaar is. Wat ik soms als lastige wensen van mezelf zag werd door hun als uitdaging gezien en het ontwerp en de uitvoering zijn prachtig. Boven verwachting.

• Betrouwbaarheid en service

Bijzonder prettige ervaring. Het perfectionisme staat hoog in het vaandel. Top vakmanschap!

• Betrouwbaarheid en service

Vakkundig, en heel mooi afgewerkt! Heel bijzonder dat Tjerk, na het meten van de maten, op de werkplaats alles voorbereid heeft. Alles paste precies en de kast ziet er prachtig uit.

• Betrouwbaarheid en service
  • Heeft u tips of suggesties: Niet. Ik kan hem iedereen aanraden.

Tjerk heeft meerdere ontwerpen gemaakt passend bij onze situatie. we hadden dus de keuze en op al onze vragen kregen we adequate antworden. voordat de kasten echte gemaakt werden, hebben Tjerk en collega ruim de tijd genomen om nog eens alles te meten. Plaatsing ging vlot en zoals afgesproken. Heel fijn.

• Betrouwbaarheid en service

In de ontwerpfase is lang onduidelijk wat de kosten gaan zijn. Zo lang, dat het enigszins ongemakkelijk werd. Bouw en plaatsen was perfect. Netjes, snel en georganiseerd.

• Betrouwbaarheid en service
  • Heeft u tips of suggesties: Bedenk iets voor de eerste fase dat ruimte laat voor uiteindelijke offerte middag dat de klant wel enig houvast biedt qua prijs.

ik kan niet anders zeggen dan absoluut vakwerk. vanaf de offerte fase dacht Tjerk echt met ons mee terwijl hij de fexibilteit toonde om onze wijzigen te kunnen meenemen tot aan het laatst mogelijke moment. Mijn wens om een ipad in te bouwen in de zijkant van onze kast hebben ze perfect opgepakt en goed uitgewerkt qua stroom aansluiting e.d Tijdens de uitvoering waren Tjerk en Rene gedreven om onze meubels binnen de afgesproken tijd in elkaar te zetten en werkte ze netjes en met ook voor detail. Uiteindelijk hebben we nu een echte eyecatcher in huis van hoge kwaliteit. zeer tevreden, zeker aan te raden!

• Betrouwbaarheid en service

Prettige communicatie, goed vakmanschap, netjes gewerkt en een top eindresultaat!

• Betrouwbaarheid en service

Zeer goede algehele ervaring. Ook zeer tevreden over het eindresultaat. Gehele traject van schouwing, ontwerp en uitvoering duurde wel wat lang, echter dit komt door een volle agenda. Dit was overigens wel duidelijk vooraf aangegeven. Zeker een aanbeveling waard en ook voor eventuele toekomstige projecten. Niet goedkoop, maar de kwaliteit is daar dan ook zeker naar.

• Betrouwbaarheid en service
  • Heeft u tips of suggesties: Iets meer pro-actieve houding tijdens het ontwerp en bestel proces zou kunnen. Soms moesten we bellen of mailen wanneer we aan het wachten waren op informatie omtrent levering of een aangepast ontwerpen. Dit kwam door een volle agenda, en is dan ook wel begrijpelijk. Wel hebben wij altijd duidelijke en eerlijke informatie ontvangen. Misschien zou het totale proces van eerste kennismaking tot ontwerp tot uitvoering opdracht en oplevering wat sneller kunnen. Bij ons heeft dit totaal 5 maanden geduurd, vanaf het eerste contact tot aan oplevering. Wij hadden niet echt haast en was dat dus geen probleem, maar ik kan mij voorstellen dat dit voor anderen een reden is om verder te kijken.

Dit zijn mannen die zich volledig toewijden aan het neerzetten van een product dat tot in de puntjes is verzorgd! Ik ben zeer tevreden! Het duurt soms wat langer voordat je reactie op een e-mail krijgt, maar als je weet dat ze iets moois aan het maken zijn, neem je dat voor lief. Aanrader, voor ieder budget.

• Betrouwbaarheid en service

Wij hebben diverse opdrachten door Mooi Ruim laten realiseren en zijn met alle 4 zeer blij. Bij de start van de samenwerking heeft Tjerk zeer mooie ontwerpen gemaakt; waardoor al duidelijk was te zien hoe het eindresultaat er uit zou komen te zien. Het resultaat was precies volgens ontwerp of zelfs nog mooier. Het contact met Tjerk was prettig en er was veel ruimte voor overleg en onze inbreng. Tjerk en Rene zijn vakmensen en kunnen hele mooie dingen maken, die perfect in de ruimte passen. We zijn super enthousiast over het eindresultaat en zullen Mooi Ruim aan iedereen aanbevelen!

• Betrouwbaarheid en service
  • Heeft u tips of suggesties: Door drukke agenda en leveringsproblemen van bepaalde onderdelen kon niet alles in 1 keer geplaatst worden, waardoor ze meerdere keren bij ons zijn geweest. Onze tip zou zijn om te proberen om alles in 1 x te plaatsen.

From an initial idea to final concept in one week - absolutely incredible! We are beyond delighted. Everyone who sees the end project comments on it; the beauty, the originality. The design process was incredibly inclusive and MR really understood our ideas and were able to develop from that. Thank you for your amazing contribution to our home.

• Betrouwbaarheid en service
  • Heeft u tips of suggesties: Think beyond NL. There is a growing market out there for serious craftsmanship and you offer it.

Met vakmanschap en een flinke dosis creativiteit zijn een prachtige kastenwand en loungebank vervaardigd. Heel erg tevreden!

• Betrouwbaarheid en service

Door omstandigheden (waarop Tjerk overigens geen invloed had) duurde de uitvoering langer dan gepland, maar het uiteindelijke resultaat vergoedt de vertraging ruimschoots. Kortom, zeer tevreden!!

• Betrouwbaarheid en service

Mooi Ruim heeft voor ons een eettafelbank op maat gemaakt die perfect past tussen de keukenkasten en de buitenmuur met stenen kozijn. De kussens zijn via Mooi Ruim door een aparte leverancier geregeld en passen ook perfect. Eén keer is Mooi Ruim komen inmeten en één keer zijn we voor de kussens op pad geweest naar de leverancier (ivm kleur en materiaalkeuze). Enige tijd later kwam Mooi Ruim het bankje kant en klaar brengen en kunnen we heerlijk zitten (en liggen) op ons nieuwe bankje. Een verademing deze leverancier na diverse teleurstellingen waarbij leveranciers niet leveren wat ze beloven. Mooi Ruim doet dat mooi wel! :-)

• Betrouwbaarheid en service
  • Heeft u tips of suggesties: De mederweker van Mooi Ruim heeft goede tips en creatieve oplossingen, dus laat hem vooral hardop meedenken tijdens het inmeten.

We hebben een schouw van MDF laten bouwen. Het ging snel en naar volledige tevredenheid.

• Betrouwbaarheid en service

Precisie, vakmanschap en creativiteit zijn kenmerkend voor de werkwijze van Tjerk van Mooi Ruim. Hij bedenkt passende en slimme oplossingen, met daarin altijd net iets extra's. Ik ben zeer tevreden over de kleding/boekenkast die hij maakte en mijn tuin die hij heeft ontworpen. Ik zou Mooi Ruim zeker aanbevelen

• Betrouwbaarheid en service

Mooi Ruim heeft meerdere ontwerpen voor ons uitgewerkt en uitgevoerd. Wij zijn enorm te spreken over de toewijding en vakmanschap van de heren. Er wordt veel geïnvesteerd in de ontwerpfase waarbij over elk detail wordt nagedacht, meegedacht en gecommuniceerd. Dit komt het eindresultaat ten goede. Er wordt super nauwkeurig, netjes en volgens afspraak gewerkt. Voor volgende projecten schakelen wij zonder meer weer met Mooi Ruim!

• Betrouwbaarheid en service
  • Heeft u tips of suggesties: Nee, super bedankt Tjerk!

Handelsweg 7 c

3606 AA Maarssen