Goede begeleiding en meedenken met de aankoop

Erg prettig dat we thuis uit meerdere kunstwerken konden kiezen

Prima service. Er wordt goed geadviseerd en meegedacht.

Wij kregen een werk op zicht en hebben dat gekocht. Wij kregen een helder advies over waar het werk het beste opgehangen kom worden. Ook werd een werk opnieuw ingelijst. ziet er weer geweldig uit.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Toen onze kinderen geboren werden lieten we de geboorte kaartjes al inlijsten. Nu die van de kleinkinderen! Altijd een origineel advies en prachtige afwerking. Ook mijn borduurwerken zijn prachtig ingelijst met passepartout en museumglas. Uitstekende service: kon een cadeau inlijstwerk een dag eerder ophalen dan afgesproken.

• Ervaring met: Kunstuitleen

Een historische kaart laten inlijsten. Prima advies over lijst, passepartout en glas. Deskundig, vriendelijk en service-gericht. Op de afgesproken dag was het werk klaar. Een prachtig resultaat!
  • Ervaring met: Lijstenmakerij

Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik ben zeer tevreden over de Molensteen.

Deskundig en accuraat adres

• Ervaring met: Kunstuitleen

De directeur van de Molensteen is persoonlijk bij ons langs gekomen om ons van advies te voorzien. tegen een scherpe prijs 4 mooie lijsten geleverd met een korte levertijd. Top.
  • Ervaring met: Lijstenmakerij

De eerste keer dat wij binnen wandelden. We wisten niet wat we zochten. Er werd geluisterd en werk getoond. Al snel was daar ons schilderij. Op slag verliefd. Verbaasd dat wij het beiden prachtig vonden. Na goed advies hing het al snel thuis. En daar gaat het niet meer weg.
  • Ervaring met: Kunstuitleen

Ik had ergens een zeefdruk gezien. Door Reyn snel in huis gehaald en samen een mooie lijst er bij gezocht, natuurlijk met museumglas. Te groot voor vervoer in eigen auto, dus zeefdruk netjes door Reyn thuis gebracht. Hangt nu aan de muur, MOOI! Contact, kwaliteit en service Molensteen als super ervaren .
  • Aanbod N.v.t.
  • Ervaring met: Lijstenmakerij

Aardige vent en staat klaar met een scherp grapje, hou ik van. Goed advies gekregen over welk soort glas ik het beste kon nemen. En uiteraard een mooie lijst. M'n tweede Herman Brood schilderij met een gerust hart achter gelaten om te laten inlijsten en het resultaat is perfect.. Gewoon een vakman die ik zeker kan aanraden...

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Was op zoek naar modern groot schilderij . Deze gevonden en deze eerst via kunstcollectie op proef laten ophangen. Het werd al snel duidelijk , dat dit schilderij bij mij hoorde en dus al snel tot koop overgegaan.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Ik ben heel tevreden over jullie kennis en kunde. Dit is van printservice t/m het inlijsten. Jullie hulp heeft een goede bijdrage gehad op mijn totale project het afgelopen jaar. De print kwaliteit is super, hier krijg ik veel complimenten over. Ook de hulp met het DTP ben ik heel blij mee geweest. Dit alles in combinatie met het advies en maken van de lijsten is goed geweest. Jullie zijn een fijne partij om mee samen te werken. Bedankt daarvoor! Op naar een nieuw project en dus ook samenwerking het komend jaar.
  • Ervaring met: Printservice

Er is goed geluisterd naar onze wensen. Zeer enthousiast en vakkundig advies gekregen over het lijstwerk van 2 schilderijen. Goede keuze mogelijkheden. We zijn blij met het eindresultaat: de lijst versterkt het schilderij en maakt het nog grootser. Echt top, we genieten ervan.
  • Ervaring met: Lijstenmakerij

Inschalen van de klant kan ietsje beter.

• Ervaring met: Kunstuitleen

Wij waren op de fiets toevallig in Hoorn uit Schotland en ontdekten de galerie met de prachtige collectie kunstwerken. De service, het advies, de uitleg en de informatie over de twee stukken waarin we waren geïnteresseerd was subliem. Zij namen alle tijd. Deze galerie bevelen we zeker aan.
  • Ervaring met: Galerie / Webshop

Goed advies en service.
  • Ervaring met: Lijstenmakerij

Ja, we zijn zéér tevreden. Waarom? Wij wilden een “lap stof” decoratief aan de muur hangen. Zelf kwamen we niet veel verder dan twee latjes op elkaar schroeven met deze lap ertussen geklemd..., Maar dat deed “de lap” veel te kort. Dus op naar Hoorn. De Molensteen kwam met veel goede adviezen en na veel passen en meten uiteindelijk de lap door hun laten monteren op een bijpassende gekleurde pass-partout, geplaatst in een mooie zwarte aluminium lijst. Als ophang systeem gekozen voor STAS multirail max. Deze rail heeft de mogelijkheid er ook verlichting op aan te sluiten. Als eindresultaat hangt “de lap” nu fraai uitgelicht in een zeer mooie lijst tegen de muur. Dit alles is bereikt door het deskundig en vriendelijk personeel van de Molensteen. Prima gedaan!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Zeer prettig en vakkundig geholpen door Ralph

Over De Molensteen

Filter op Taal