Goed geholpen.

Wij zijn erg goed geholpen bij de inlijsting van twee pentekeningen.

Uitstekend advies en prettig contact

Ons eerste huurkunstwerk bleek niet te ‘werken’, na drie maanden brachten we het probleemloos terug en pratend en kijkend met de verkoper kwamen we tot een een schilderij, dat na een lange ‘proefperiode’ nu van ons is.

Sehr gute Bedienung und Service

Bei unserem Besuch in der Galerie sind wir sehr freundlich bedient worden. Da wir die zwei Bilder, die wir kaufen wollten, nicht mitnehmen konnten, wurde uns angeboten, diese persönlich zu uns nachhause zu liefern.( Einfache Strecke ca. 380km ). Das Angebot haben wir gerne angenommen. Die Kaufabwicklung und die Lieferung haben reibungslos geklappt. Wir können die Galerie De Molensteen sehr empfehlen und werden sie bei unserem nächsten Aufenthalt in Hoorn gerne wieder besuchen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede begeleiding en meedenken met de aankoop

Erg prettig dat we thuis uit meerdere kunstwerken konden kiezen

Prima service. Er wordt goed geadviseerd en meegedacht.

Wij kregen een werk op zicht en hebben dat gekocht. Wij kregen een helder advies over waar het werk het beste opgehangen kom worden. Ook werd een werk opnieuw ingelijst. ziet er weer geweldig uit.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Toen onze kinderen geboren werden lieten we de geboorte kaartjes al inlijsten. Nu die van de kleinkinderen! Altijd een origineel advies en prachtige afwerking. Ook mijn borduurwerken zijn prachtig ingelijst met passepartout en museumglas. Uitstekende service: kon een cadeau inlijstwerk een dag eerder ophalen dan afgesproken.

• Ervaring met: Kunstuitleen

Een historische kaart laten inlijsten. Prima advies over lijst, passepartout en glas. Deskundig, vriendelijk en service-gericht. Op de afgesproken dag was het werk klaar. Een prachtig resultaat!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik ben zeer tevreden over de Molensteen.

Deskundig en accuraat adres

• Ervaring met: Kunstuitleen

De directeur van de Molensteen is persoonlijk bij ons langs gekomen om ons van advies te voorzien. tegen een scherpe prijs 4 mooie lijsten geleverd met een korte levertijd. Top.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

De eerste keer dat wij binnen wandelden. We wisten niet wat we zochten. Er werd geluisterd en werk getoond. Al snel was daar ons schilderij. Op slag verliefd. Verbaasd dat wij het beiden prachtig vonden. Na goed advies hing het al snel thuis. En daar gaat het niet meer weg.

• Ervaring met: Kunstuitleen

Ik had ergens een zeefdruk gezien. Door Reyn snel in huis gehaald en samen een mooie lijst er bij gezocht, natuurlijk met museumglas. Te groot voor vervoer in eigen auto, dus zeefdruk netjes door Reyn thuis gebracht. Hangt nu aan de muur, MOOI! Contact, kwaliteit en service Molensteen als super ervaren .

• Aanbod N.v.t.
  • Ervaring met: Lijstenmakerij

Aardige vent en staat klaar met een scherp grapje, hou ik van. Goed advies gekregen over welk soort glas ik het beste kon nemen. En uiteraard een mooie lijst. M'n tweede Herman Brood schilderij met een gerust hart achter gelaten om te laten inlijsten en het resultaat is perfect.. Gewoon een vakman die ik zeker kan aanraden...

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Was op zoek naar modern groot schilderij . Deze gevonden en deze eerst via kunstcollectie op proef laten ophangen. Het werd al snel duidelijk , dat dit schilderij bij mij hoorde en dus al snel tot koop overgegaan.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Ik ben heel tevreden over jullie kennis en kunde. Dit is van printservice t/m het inlijsten. Jullie hulp heeft een goede bijdrage gehad op mijn totale project het afgelopen jaar. De print kwaliteit is super, hier krijg ik veel complimenten over. Ook de hulp met het DTP ben ik heel blij mee geweest. Dit alles in combinatie met het advies en maken van de lijsten is goed geweest. Jullie zijn een fijne partij om mee samen te werken. Bedankt daarvoor! Op naar een nieuw project en dus ook samenwerking het komend jaar.

• Ervaring met: Printservice

Er is goed geluisterd naar onze wensen. Zeer enthousiast en vakkundig advies gekregen over het lijstwerk van 2 schilderijen. Goede keuze mogelijkheden. We zijn blij met het eindresultaat: de lijst versterkt het schilderij en maakt het nog grootser. Echt top, we genieten ervan.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Inschalen van de klant kan ietsje beter.

• Ervaring met: Kunstuitleen

Wij waren op de fiets toevallig in Hoorn uit Schotland en ontdekten de galerie met de prachtige collectie kunstwerken. De service, het advies, de uitleg en de informatie over de twee stukken waarin we waren geïnteresseerd was subliem. Zij namen alle tijd. Deze galerie bevelen we zeker aan.

• Ervaring met: Galerie / Webshop

Goed advies en service.

Nieuwstraat 11

1621EA Hoorn nh

0229-219657

Over Art Center Hoorn | De Molensteen

Art Center Hoorn | De Molensteen is een lijstenmakerij, kunstuitleen en producent van fotoprints en fine art prints die die zowel aan particulieren als bedrijven levert. Bij Art Center Hoorn kunt u een keuze maken tussen honderden olieverf schilderijen, zeefdrukken en fotografische kunst van vooraanstaande kunstenaars. Art Center Hoorn biedt zowel particulieren als bedrijven de mogelijkheden om een kunstwerk te kopen of te lenen. Daarnaast heeft Art Center Hoorn een ruim assortiment in zowel houten als aluminium lijsten.