Prachtige kunstwerken

Het laatste jaar 2 x een mooi modern olieverf bij Art Center Hoorn gekocht. Goed advies en goede service! Het hele grote kunstwerk welke ik niet in mijn auto kon vervoeren werd netjes en gratis op de afgesproken tijd bij mij thuis bezorgd.

Fantastisch maatwerk

Heb me laten adviseren om museumglas toe te passen , mooie lijst uitgezocht. Prijs vind ik erg meevallen als je kijkt naar het maatwerk wat er geleverd is. Ik ben erg tevreden !

Van liefhebbers voor liefhebber

Zeer vriendelijk en kundig geholpen. Fijne communicatie en prettig contact bij aflevering. Meedenkend en adviserend met liefde voor hun vak.

Gelukkig gevoel

De inlijsting is naar verwachting. Het museumglas vind ik erg mooi.

Elke keer weer uitmuntend

Goed advies, schitterende kwaliteit van materiaal dat gebruikt wordt, zeer gastvrij en vooral een prachtig eindresultaat

Topkwaliteit lijstwerk!

Voor mijn verzameling cartografie al heel wat oude, kwetsbare zaken laten inlijsten. Altijd uitstekend advies bij keuze voor lijst, glas en passe-partout. Lijstwerk is vakwerk. Hoogste kwaliteit in materialen en uitvoering. Zeer tevreden!

prima bedrijf

snel en netjes.

Vakwerk

Prachtig ingelijste ark van Noach en zeer gewaardeerd door de ouders van Charlotte Maria Faye!

professioneel advies

Top advies ontvangen voor een inlijsting. Combinaties van pass partout en lijst waar je zelf niet aan denkt.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Niet goedkoop maar fantastische kwaliteit inlijsten.

Voor de tweede keer een kunstwerk laten inlijsten bij de Molensteen. Goede en prettige advisering. Kunstwerk is heel professioneel ingelijst. Niet goedkoop maar dan heb je ook wel iets moois voor de rest van je leven.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Beste Bert, Bedankt voor het delen uw positieve ervaring met ons! Nogmaals veel plezier met de inlijsting! Met vriendelijke groet, Team Art Center Hoorn

Klantvriendelijk, meedenkend, supersnel

Het uitzoeken van een passende lijst met bijpassende passe partouts en glas was op zich al een verademing. Kennis van zaken en meedenkend met onze wensen vielen Onder meer op. Het feit dat ik bij een eerder bezoek aan de werkplaats van de lijstenmaker had aangegeven dat het voor een verjaardag was en dat het wel kort dag was om het allemaal rond te maken, verhinderde niet dat het ingelijste werk de volgende dag al klaar was. In onderling overleg tussen winkel en werkplaats werd er zonder aarzelen direct begonnen. Onze dank daarvoor. Klantvriendelijkheid en meedenken ten top!!!!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Beste familie Pasterkamp, Het onmogelijke doen we direct, de wonderen duren iets langer! :) Nogmaals veel plezier met de inlijsting. Met vriendelijke groet, Team Art Center Hoorn

Zeer kundig en creatief!

Zeer goed geholpen bij het inlijsten van een zeefdruk. Na verschillende lijsten om de zeefdruk gelegd te hebben werden de vóórs en tégens besproken van een lijst...verveeld hij over zoveel jaar, haalt hij het schilderij op? De meneer die ons hielp heeft een geoefend oog en begreep feilloos welke smaak wij hebben en kwam met een lijst waar wij ontzettend blij mee zijn. Ik kan alleen nog maar zeggen dat ons schilderij heeeel mooi is ingelijst! Heeeel mooiiiiiiii!!!

Enthousiast en betrokken

Ik kwam met een inlijst klus bij vader en zoon Bakker, zij hebben veel voorbeelden aangedragen en uiteindelijk vakwerk geleverd. Omdat het schilderij van dusdanige omvang was werd het thuis afgeleverd en zelfs opgehangen!

Enthousiast en betrokken

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Goed advies en nog betere service

Altijd goed advies, mooie sortering lijsten en snel klaar.

Goed advies.

Op zoek naar mooie lijst voor kado diamant painting kunstwerk. Goed advies gekregen en hangt nu prachtig aan onze muur!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Bedankt voor je leuke review Hannie! Veel plezier met jullie inlijsting! Hartelijke groet, Team Art Center Hoorn | De Molensteen

Uitstekend advies bij de prachtige hoeveelheid mogelijkheden

Zeer prettig dat er uitgebreid tijd voor je wordt gemaakt, nodig ook omdat er zo veel keus is. Kwaliteit spat er echt vanaf. Erg blij mee. Ik kom zeker weten terug als ik een nieuw kunstwerk heb aangeschaft.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Beste Lennaert, Wat leuk dat je zo'n goede ervaring hebt met ons bedrijf. Veel plezier met je inlijsting! Hartelijke groet, Team Art Center Hoorn | De Molensteen

Super positief

Vanaf eerste moment een goede interactie in vraag en aanbod waaruit een goede keuze is gemaakt

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Vriendelijk, hartelijk en goede kwaliteit.

Vriendelijk, hartelijk en goede kwaliteit.

Geweldig werk geleverd

Geweldig werk geleverd bij keuze lijst en inlijsten schilderij.

Goed uitgevoerd vakwerk

Wij zijn meer dan 100% tevreden over de kwaliteit van geleverde werk van De Molensteen. Meerdere keren hebben wij bijzonder mooie platen laten inlijsten. Hij is niet goedkoop maar de uitvoering is van een hoog gehalte.

Kwaliteit, uitstekende service en deskundigheid

Ben heel goed geholpen in het uitzoeken van een mooie lijst. Service was perfect en men was zeer klantvriendelijk.

vakkundig advies en uitstekend geholpen

Vakkundig advies gekregen en mooi werk afgeleverd.

Goed geholpen.

Wij zijn erg goed geholpen bij de inlijsting van twee pentekeningen.

Nieuwstraat 11 1621EA Hoorn nh

0229-219657

Over Art Center Hoorn | De Molensteen

Art Center Hoorn | De Molensteen is een lijstenmakerij, kunstuitleen en producent van fotoprints en fine art prints die die zowel aan particulieren als bedrijven levert. Bij Art Center Hoorn kunt u een keuze maken tussen honderden olieverf schilderijen, zeefdrukken en fotografische kunst van vooraanstaande kunstenaars. Art Center Hoorn biedt zowel particulieren als bedrijven de mogelijkheden om een kunstwerk te kopen of te lenen. Daarnaast heeft Art Center Hoorn een ruim assortiment in zowel houten als aluminium lijsten.