Heel vakkundig geholpen

Gewoon een heel goed adres om werk in te laten lijsten. Vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen .

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Alles is in prima en goede orde geregeld. Geen op of aanmerkingen.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Goed en vriendelijk geadviseerd. Mooi en snel ingelijst.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Prettige service, uitstekend product, goed advies

Aan te raden aan zoekers naar vakwerk en professionaliteit. Hoop dat ze lang door blijven gaan met dit mooie ambacht

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Perfecte service, goed advies en vooral mooie producten

Website bekeken en vergeleken. Daarna besloten om mailcontact te leggen. Waarop ik meteen een uitgebreid goed advies kreeg. Ik heb de print nog niet binnen, maar geloof heilig dat dit niet tegen zal vallen.

• Ervaring met: Printservice

Zeer vakkundig en aangename service

Goed advies en een prettige omgeving

Geweldige en deskundige service

Ik ben uitstekend begeleid bij het kiezen van de juiste lijst. Er werd goed naar mij geluisterd waarna goede alternatieven werden besproken. Naar volle tevredenheid is het één van de alternatieven geworden. Het resultaat was geweldig. Er was uiteraard sprake van tijdsdruk en daar is prima op geanticipeerd. Alles was ruim op tijd klaar! Ontzettend bedankt.

Altijd boven verwachting

Of het nu onze schilderijen, familiefoto’s of geboortekaartjes zijn, het team van de Molensteen denkt altijd mee en komen met mooie, creatieve & kwalitatieve lijsten. We wonen al een aantal jaar niet meer in Nederland maar ons inlijstwerk wordt nog altijd door de Molensteen verzorgd.

Prachtige fotoafdruk

Ik heb een foto op dibond laten maken. Werkelijk prachtig eindresultaat. Hoge kwaliteit met ook reeds een ophangsysteem. Aanrader!

• Ervaring met: Printservice

ongelofelijk slecht behandeld-borduurwerk onherstelbaar geruineerd

Mijn borduurwerk gebracht om in te lijsten, zou opgespannen worden. Helaas hebben ze zonder mijn toestemming, sticky board gebruikt waardoor de borduurstof na 1 week al aangetast is door de lijm. De stof is helemaal verkleurd. Komt ook niet meer goed. Ben terug geweest om te vragen van hoe of wat, daar werd ik niet vrolijk van. Werd door beide heren uitgemaakt voor leugenaar. Terwijl ze zelf bij hoog en laag beweerden absoluut GEEN lijm te hebben gebruikt. Nou... je ziet de lijm er gewoon door heen komen, kan zelfs een leek zien. Dat ze mij voor leugenaar uitgemaakt hebben, doet mij zoveel verdriet. Ze zijn hun vakmanschap ontgroeid. En dat ze totaal geen moeite nemen om het op te lossen, vind ik nog minder. Ben zwaar teleurgesteld, kom er ook niet meer. Geen vertrouwen meer in. Raad ik u als toekomstige klant ook absoluut niet aan!

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Beste mevrouw Marja, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons bedrijf. Wij lijsten reeds 48 jaar in, de laatste 5 jaar zelfs gecertificeerd volgens de normen van het engelse 'Fine Art Trade Guild'. Uiteraard respecteren wij uw mening, maar wij zijn er 100% van overtuigd dat uw bevinding niet juist is. Als u ons de gelegenheid had gegeven, hadden we dit kunnen bewijzen. Helaas heeft u ons die gelegenheid niet gegeven. Als u het werk desnoods zelf open maakt, zult u zien dat het niet geplakt is. Desondanks hoop ik dat u met plezier blijft borduren! Hartelijke groet, Ralph Bakker Art Center Hoorn

Goed.

We hebben 2 borduurwerkjes gebracht om in te lijsten. Het advies die we kregen was er goed. De borduurwerkjes zag er erg goed uit. We zijn er erg tevreden over.

Duidelijke uitleg en goede service

Duidelijke uitleg en goede service

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Prachtig ingelijst, goed advies.

Zie header :)

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Altijd naar De Molensteen gaan want het is altijd super.

Super mooi !

Keurige lijst ! Een sieraad aan de wand

Ben zeer goed geholpen

Goed advies en vriendelijk en goed geholpen.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Uitstekend en oor voor de klant

Ziet precies wat de klant wil, verkoopt geen duurder glas dan nodig.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Gedegen en persoonlijk advies in mooie kunstzaak.

Omdat wij op zoek waren naar een specifiek werk togen wij vanuit Hilversum naar Hoorn. We waren blij verrast, Hoorn is een leuk stadje en het Art Center een hele mooie zaak. Wat opvalt is de aandacht die je als zoekende krijgt. Uitleg en advies. En ook opvallend is de manier waarop kunst is ingelijst. Hierdoor steken ze in Hoorn echt boven de rest uit. Mooie lijsten met passe partout. Ook is het aanbod uitgebreid. Van modern tot klassiek. Van grote namen tot onbekende kunstenaars. Duur tot goedkoper ( ze verkopen ook mooie posters) Ik had even tijd nodig om alles op mij in te laten werken. En die tijd krijg je ook. Zodra je hulp wilt staan de heren, vader en zoon, voor je klaar. Uiteindelijk zijn wij voor een ander werk gegaan. Deze is ook vakkundig ingelijst. Wij zijn zeer tevreden met de service van deze zaak. Huren kan ook. Maar wij wilden kopen.

• Ervaring met: Kunst(uitleen)

Snel, vakkundig en goed advies

Goed advies

Zelf dachten we dat het schilderij wat we mooi vonden te groot zou zijn voor de plaats waar we het wilden ophangen. We kregen het advies om het eerst op te hangen en van een afstand te bekijken en....ja het klopte dat het op deze plek hoorde te hangen en het helemaal niet te groot was.

• Ervaring met: Kunst(uitleen)

Ik kwam er niet voor het eerst en niet voor het laatst.

Prima geholpen. Met ons meegedacht. Snel klaar.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Voor de 4e keer terug gekomen ivm prijs / kwaliteit verhouding.

Ontzettend prettig geholpen, en nemen ook goed de moeite om met hun kennis en ervaring jouw kunstwerk zo goed mogelijk in te lijsten.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Klantvriendelijk, deskundig en prima service.

We zijn heel tevreden over het advies en de snelle service.

Mooie, strakgespannen inlijsting.

Het bovenstaande lijkt me voldoende.

• Ervaring met: Lijstenmakerij

Vriendelijk kundig advies en snelle levering.

Prachtige ruime toegankelijke zaak. Zeer kundig rustig en verbazingwekkend snel had de heer Bakker de juiste keuze voor paspartout en geschikte lijst tevoorschijn gehaald. Ook de keuze van glas werd heel goed zonder verkooptruc uitgelegd. Ik ben ontzettend blij met het resultaat en snelle levering. Ook de prijs productverhouding is sympathiek. Perfect uitgevoerd Heb inmiddels bij mijn vrienden reclame voor deze zaak gemaakt.

Over Art Center Hoorn | De Molensteen

Art Center Hoorn | De Molensteen is een lijstenmakerij, kunstuitleen en producent van fotoprints en fine art prints die die zowel aan particulieren als bedrijven levert. Bij Art Center Hoorn kunt u een keuze maken tussen honderden olieverf schilderijen, zeefdrukken en fotografische kunst van vooraanstaande kunstenaars. Art Center Hoorn biedt zowel particulieren als bedrijven de mogelijkheden om een kunstwerk te kopen of te lenen. Daarnaast heeft Art Center Hoorn een ruim assortiment in zowel houten als aluminium lijsten.