Weinig communicatie.

Koelkast zou begin november komen maar nog niets over gehoord. Aanrechtblad beschadigd krijgt een nieuwe daar staat dan weer een tijdsbestek van 4 tot 6 weken op. Is voor ons een onbevredigend gevoel maar we kunnen zo weinig. Als we contact hebben zegt de verkoper dat ze ook niks kunnen want ze zijn afhankelijk van derden. Resultaat we horen niks meer.

• Naam adviseur N.v.t.
  • U kent ons via: Website, Mond-tot-mondreclame
  • Opmerking 5

Beste Franka, Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van een uitgebreide beoordeling. Wij vinden klanttevredenheid erg belangrijk. We vinden het erg vervelend dat we een en ander door leveringsproblemen niet naar tevredenheid hebben kunnen afhandelen. Navraag leert dat we de onderdelen waarover we contact hebben gehad een dezer dagen geleverd krijgen. We zullen alles op alles zetten om het zo spoedig mogelijk naar tevredenheid af te ronden. We hopen dat jullie op zeer korte termijn dus echt kunnen gaan genieten van de prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Van advies tot levering uitstekend

Toevallig lopen we, op onze zoektocht naar een nieuwe keuken, in Roden als eerste langs Primo keukens. Bij binnenkomst van de showroom werden we verwelkomt door een enthousiaste verkoper Remco. Deze stelde voor om een vervolgafspraak te maken zodat hij voldoende tijd voor ons kon uittrekken. Hij heeft ons goede en praktische adviezen gegeven. De keuken is besteld en geleverd exact volgens afspraak. De keuken is in eigen beheer geplaatst, maar alle materialen tot en met het kleinste schroefje zijn meegeleverd. We kunnen dan ook niet anders dan alle sterren aankruisen.

• Naam adviseur Remco Bovenkamp
  • Opmerking N.v.t.

Beste Siep, wat een geweldige en uitgebreide boordeling. Wij wensen jullie ook via de weg nogmaals heel veel (kook)plezier toe in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Zeer tevreden.

Vanaf het eerste contact gaf het een goed en betrouwbaar gevoel. Eerlijke voorlichting, meedenken en bruikbare tips. Naar Primo keukens gegaan op advies van de aannemer die ook goede ervaringen had met Primo keukens. Het materiaal is erg degelijk en werkt perfect. We zijn erg tevreden en willen Patrick van Primo Keukens Roden hartelijk bedanken voor zijn advies en goede begeleiding.

• Naam adviseur Patrick Daals
  • U kent ons via: Aannemer
  • Opmerking Zie toelichting

Beste familie Walda, wat een geweldige beoordeling. We zijn blij te lezen dat jullie zo tevreden zijn en wensen jullie ook via deze weg heel veel (kook)plezier toe in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Prima geholpen met eerlijke informatie

Snel en vlot geholpen

• Opmerking N.v.t.

Beste HJ, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Top service en kwaliteit

Vanaf de eerste schets tot het eindresultaat: het is precies wat wij hebben wilden! Er is goed meegedacht, tot in de kleinste details. We zijn zeer tevreden en raden iedereen primo aan.

• Opmerking N.v.t.

Beste Marleen, Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Fijn om te lezen dat jullie keuken precies geworden is zoals jullie in gedachten hadden. Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Duidelijke uitleg.geweldige service.goede prijskwaliteit. Degelijke keuken. Via een kennis naar primo gegaan!!kan geen andere keukenzaak aan tippen.

• Naam adviseur Romano
  • Opmerking Prima service

Beste Linda, Wat een prachtige review, bedankt daarvoor! Ook via deze weg heel veel plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Almelo

Er word goed geluisterd naar je wensen, en krijgt goed advies, wij zijn zeker tevreden

• Opmerking N.v.t.

Beste familie Klos, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling en heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Fijne praktische mensen.

Geen gladde jongens. Gewoon nuchter en pragmatisch. En problemen worden goed opgelost.

• Naam adviseur Rudy
  • Opmerking N.v.t.

Beste J.H., Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

prima geholpen

Prachtige keuken gekocht bij Primo. Heel plezierig geholpen door Patrick Daalders.

• Naam adviseur Patrick Daalders
  • Opmerking Geen

Beste Con, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Ook via deze weg nogmaals heel veel (kook)plezier in de prachtige keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Prima!

Goed overleg over de keuken. Wensen goed verwerkt. Stipte levering en montage.

• Naam adviseur Eddy
  • Opmerking Goede ervaring

Beste Bert, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank! Heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Aanrader

Naar volle tevredenheid is bij ons de keuken geplaatst. Patrick Daals van Primo Roden heeft ons tijdens het uitzoeken en de daarbij horende keuzes zeer goed geadviseerd. De logistiek van het slopen en afvoeren van de oude keuken en het voorbereiden en plaatsing van de nieuwe keuken sloten prima op elkaar aan. De stukadoor was aansluitend gepland. De nieuwe keuken werd geleverd en de volgende dag geplaatst. Er zijn een paar kleine vervoersbeschadigingen en de oven is door leveringsproblemen nog niet geplaatst. We hebben er alle vertrouwen in dat dit binnenkort in orde komt. Een aanrader dus!

• Naam adviseur Patrick Daals
  • Opmerking N.v.t.

Beste Michiel, hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. We wensen jullie ook via deze weg heel veel (kook)plezier toe in de nieuwe keuken. We houden de nalevering van de oven nauwlettend het in de gaten. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Uitstekend resultaat en service

Ondanks hapering in de levering van keukenapparatuur heeft Primo gezorgd dat er op tijd vervangende apparatuur kwam. Keuken is perfect opgeleverd. Duidelijke communicatie en gemaakte afspraken zijn allen nagekomen. Ook na oplevering nog vlotte service.

• Naam adviseur Eddy Huisman
  • Opmerking N.v.t.

Beste Karin, hartelijk dank voor de fijne feedback. Heel veel plezier met de prachtige keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Prima hoor

Deskundig meedenken met het keuzeproces. Goede prijs /kwaliteitverhouding.

• Naam adviseur Rudy de Vries
  • Opmerking N.v.t.

Beste Andre, bedankt voor de prachtige beoordeling en ook via deze weg nogmaals heel veel plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Bij Primo keuken een keuken besteld in Juni en volgens afspraak week 41 geleverd en geplaatst. Waar wij bij het aankopen al een goed gevoel hadden is het bij de levering en plaatsing het goede gevoel gebleven. Wij hadden een monteur uit Hardenberg Jan is zijn naam een vriendelijke en een fijne monteur die in alles mee dacht en die fantastisch werk heeft geleverd . Jan en Primo keukens (Patrick in Almelo) ontzettend bedankt wij zijn erg blij en zeer tevreden over de keuken Gerrit Schutte

• Naam adviseur Patrick
  • Opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. We wensen jullie heel veel (kook)plezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Almelo

Mooie keuken geleverd door Primo keukens en geïnstalleerd door Roval installatie zijn er heel blij mee vakwerk zeer zeker

• Naam adviseur Alex
  • Opmerking Geen

Beste Willy, bedankt voor deze prachtige beoordeling en ook via deze weg nogmaals heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

geweldige service

Van besteelen en samenstellen keuken tot aan levering gewoon grote klass

• Naam adviseur N.v.t.
  • Opmerking per toeval

Beste Davide, bedankt voor deze prachtige beoordeling. Heel veel jaren (kook)plezier gewenst met de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen.

We zijn zeer tevreden

We zijn goed geholpen, ze hebben allemaal tijd voor je.we zijn erg tevreden. Ook het plaatsen van de keuken is goed.

• Naam adviseur Paul van den Berg
  • Opmerking N.v.t.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Ook via deze weg wensen we jullie vele jaren (kook)plezier in de nieuwe keuken toe. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Mooie keuken voor lage prijs

• Naam adviseur Siepie
  • U kent ons via: Advertentie
  • Opmerking Storing met Etna inductie kookplaat, moeten we zelf oplossen met Etna

Beste Harry, Nogmaals heel veel (kook)plezier met de nieuwe keuken gewenst en bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

Maatwerk topkeuken

Wij hadden al bepaalde basis ideeen over een keuken, maar nog geen concreet plaatje en plan. Daarop hebben we Primo benaderd en vervolgens zijn onze ideeen op een verassend mooie manier verwerkt in een ontwerp. Dit ontwerp van adviseur Rody Pals heeft geresulteerd in een prachtige lange keuken met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is erg mooi geworden!

• Naam adviseur Rody Pals
  • Opmerking Geen

Beste Ben, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor. Ook via deze weg wensen wij jullie nogmaals heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken toe. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Top, goede service, klantvriendelijk, behulpzaam

Erg tevreden en blij met de nieuwe keuken

• Naam adviseur Tijn Ovinge
  • Opmerking N.v.t.

Beste Ivo, wat een prachtige beoordeling, hartelijk dank! Heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

Heeel erg blij met de nieuwe keuken

Goed geholpen met de keuze en wat mogelijk was voor onze keuken, top

• Opmerking Geen

Beste Otw Hansen, Dat klinkt hééél goed! Bedankt voor deze prachtige beoordeling en nogmaals heel veel (kook)plezier gewenst in de keuken namens het team van Primo Keukens Kampen.

in één keer alles voor elkaar.....Super!!!

We zijn dik tevreden met onze mooie keuken....Hoogglans zijdegrijs...en greeploos.....prima personeel en een zeer meedenkende monteur

• Naam adviseur Romano Hammers
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • Opmerking Familie uit Almelo had hier al eens een aankoop gedaan en waren ook zeer tevreden

Beste Gerrit Jan, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank! Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst namens het team van Primo Keukens Almelo.

Prima behandeling

Drie keukens geleverd. Goede voorbereiding en correcte levering.

• Naam adviseur Paul van de Berg

Beste Teun, Wat een mooie beoordeling; bedankt! Team Primo Keukens Kampen

Xx

Xx

• Naam adviseur Weet ik niet meer
  • U kent ons via: Aannemer
  • Opmerking Xx

Beste Xx, bedankt voor de geweldige beoordeling namens het team van Primo Keukens Meppel.

Zeer goed geholpen en nette levering

Verkoper (Harry) zeer vriendelijk en heeft ons heel goed geholpen

• Naam adviseur Harry
  • U kent ons via: Overig
  • Opmerking ken het vanuit onze woonplaats

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst namens het team van Primo Keukens Meppel.

Zomerdijk 3 A

7942JR Meppel

Over Primo Keukens

Primo Keukens, de voordeligste keukenzaak, staat al jarenlang bekend als betrouwbare leverancier in voordelige keukens. Primo Keukens is een ideaal adres voor starters en mensen die voor een complete keuken niet boven het budget van zo’n € 10.000,- uit willen komen. Je vindt er droomkeukens voor elk budget en volgens de laatste keukentrends. “Wij bieden Duitse kwaliteitskeukens voor een vaste en eerlijke prijs en werken niet met ondoorzichtige acties”, aldus Alex Voors van Primo Keukens Meppel. Bij Primo Keukens kies je voor betrouwbaarheid, kwaliteit en snelle levering van jouw droomkeuken. Je vindt Primo Keukens in Meppel, Kampen, Heerenveen, Hardenberg, Dronten, Roden, Almelo en Emmen. Met 8 vestigingen in Noord-Nederland is er dus altijd een Primo Keukens in de buurt. In de showrooms van Primo Keukens vind je diverse stijlen keukens: van modern tot klassiek en van warme landelijke keukens tot moderne en tijdloze exemplaren. De keukenadviseurs hebben stuk voor stuk jarenlange ervaring en geven graag een uitgebreid en deskundig advies. “Klanten kunnen bij ons geheel vrijblijvend een 3D-tekening laten maken en ontvangen direct een uitgebreide offerte. Wij adviseren in optimale ruimtebenutting en kunnen desgewenst het gehele montagetraject inclusief inmeten voor de klant regelen". Benieuwd naar de mogelijkheden voor het realiseren van jouw droomkeuken? Kom dan vrijblijvend een kijkje nemen in een van onze showrooms.