Super tevreden

Ze zijn super vriendelijke naar klanten toe, ze denken mee bijvoorbeeld als geen goede meterkast of installatie aanwezig is enz wij zijn super tevreden met de keuken.

• Naam adviseur Harry Klumper
  • U kent ons via: Website, Advertentie
  • Opmerking N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling met toelichting. Wij wensen jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Gewoon top!

Fijn geholpen bij de aanschaf van de nieuwe keuken. Goed meegedacht (door Harry en Alex)met een schitterende betaalbare keuken als eindresultaat. Er wordt met veel plezier gebruik van gemaakt!

• Naam adviseur Alex en Harry
  • Opmerking Ga zo door!

Beste Arjen & Paulien, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling en heel veel kookplezier gewenst in de mooie nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

We voelen ons echt heel erg in de steek gelaten.

We hadden een mooie keuken uitgezocht. Over het proces van verkoop en advisering waren we dik tevreden. Voor het inmeten en monteren zou Primo een ZZP-er inschakelen. Deze wilde niet komen inmeten omdat de afstand naar Steenwijk te groot was voor deze klus. Het bleek ook niet te gaan om een ZZP-er, maar om een klusbedrijf. De verkoper van Primo heeft uiteindelijk zelf ingemeten. De montage ging helemaal de mist in: er is een lekkage in de kruipruimte veroorzaakt, de kookplaat is verkeerd aangesloten, waardoor deze kortsluiting maakt, een kastenwand is verkeerd om gemonteerd (zodat de radiator niet meer paste), schopplaten zijn verkeerd verzaagd, lijmvlekken zijn zichtbaar op het werkblad en er is schade gemaakt aan het laminaat. Ik heb geprobeerd het gesprek aan te gaan met de monteurs, maar dat liep uit op een eindeloze discussie en uiteindelijk zelfs een ruzie. Toen de monteurs aangaven er klaar mee te zijn heb ik ze gezegd dat ze hun spullen mochten pakken. De verkoper van Primo trok in eerste instantie partij voor het klusbedrijf. Toen hij de klachten kwam opnemen leek hij bij te draaien. We zouden nieuwe passtukken krijgen om de kastenwand te kunnen omdraaien, nieuwe schopplaten en een extra deurknop. We hebben wel de pastukken gekregen, maar de schopplaat en deurknop hebben we nooit gekregen. Er bleek ook een meetfout gemaakt bleek te zijn, waardoor de radiator hoe dan ook niet meer zou passen. We hebben diverse malen contact gezocht met Primo, maar de verkoper belt niet terug en ook e-mailcontact verstomde. Uiteindelijk hebben we de keuken zelf afgemonteerd monteren en ca. € 1200,- extra kosten gemaakt. N.a.v. de eerdere recensie nam de verkoper van Primo weer contact met ons op. Hij gaf aan deze kosten te willen vergoeden. We hebben de facturen opgestuurd, maar wederom niks gehoord. We voelen ons echt heel erg in de steek gelaten.

• Naam adviseur Rudy de Vries
  • U kent ons via: Overig
  • Opmerking We voelen ons echt heel erg in de steek gelaten.

Geweldig geholpen door Patrick met een fantastisch eindresultaat

Als gesteld in de titel, geweldig geholpen door Patrick met een fantastisch eindresultaat. We wilden een nieuwe keuken maar hoe, wat, waar... Dan ga je in gesprek. eerst bij een andere partij maar de combinatie van de showroom, de manier van hulp/verkoop en het eindresultaat maakt dat wij Primo Roden overal zullen aanbevelen.

• Naam adviseur Patrick Daals
  • U kent ons via: Advertentie
  • Opmerking G E W E L D I G. Blij mee!

Beste Jan en José, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel (kook)plezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Alles top!

Er werd goed meegedacht over de keuken, goed contact, geen verkooppraatjes. Zeer tevreden.

• U kent ons via: Overig
  • Opmerking We hadden al vaker een keuken via Primo gekocht.

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Ook via deze weg nogmaals heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Nadat de keuken geleverd en geplaatst was waren er toch een aantal dingen niet helemaal goed gegaan. Er werd totaal niet moeilijk over gedaan en alle gebreken zijn helemaal naar wens opgelost. Prima Prlmo.

• Naam adviseur Rudy deVries
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • Opmerking Heb al drie anderen daar een keuken aanbevolen en met succes. Alle drie gekocht.

Beste Martin, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Ook via deze weg nogmaals heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Volle 100% aandacht voor wens, detail en (kleine)nazorg!

Onze adviseur, Rody Pals, had vanaf het begin de volle aandacht voor onze wens. Hij heeft, na het uitwerken van onze wens, ons prima aanvulling/ suggesties gedaan vanuit zijn adviserende rol. Ook hier weer rekening houdend met de initiële plan van onze keuken. Het contact tijdens het gehele proces verliep vlot en deskundig. Daar waar een oplossing nodig was werd ook snel en effectief geschakeld. De montage verliep soepel. De rust & oog voor detail welke de keukenmonteur had was fijn. Het resultaat en het gehele proces is dan ook fantastisch te noemen.

• Naam adviseur Rody Pals
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame, Overig

Beste Sander, wow! Wat een uitgebreide en prachtige beoordeling mogen wij ontvangen. Ook via deze weg nogmaals heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Goede communicatie! Fijne service. Correcte plaatsing van de keuken

• Opmerking Fijne ervarg

Beste Tiny, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, namens het voltallige team, Primo Keukens Kampen

Prettige ervaring.

Zeer vriendelijk, behulpzaam. Goed met ons meegedacht.

• Naam adviseur Eddy Huisman
  • Opmerking N.v.t.

Beste Frank, wow! Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Er wordt zeer slecht meegedacht!

Na ons gesprek met medewerker Eddy, met een prettig gevoel weggegaan. Helaas zijn de afspraken die we hadden gemaakt niet goed doorgekomen. Kan gebeuren natuurlijk, maar na deze fout erg slecht geholpen. Eddy had geen tijd voor ons en het leek erop alsof hij ook geen tijd wilde maken. Kortom, slechte service!

• Opmerking Jammer

Beste, We betreuren de mindere ervaring; we willen er graag zijn voor onze klanten. We hopen dat u desondanks de mindere ervaring toch plezier zult beleven van uw keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen.

Super goed

Onze ervaring is super goed. Tijdens het ontwerp van de keuken werd er door Marjan ( primo Dronten) mee gedacht aan oplossingen en ideeën. Jan heeft de hoek keuken geplaatst in 1 dag. Gelijk alles goed. Super blij met onze keuken. Genieten er iedere dag van. Wij zijn bij heel veel keukenzaken geweest. Maar voor een normale prijs heb je bij Primo een kwaliteit keuken. Die aan al onze eisen voldoet.

• Vestiging: Dronten
  • Naam adviseur Marjan
  • Opmerking Toppers

Beste Edith, wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Hartelijk dank voor deze geweldige en uitgebreide beoordeling. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel (kook)plezier toe in de prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Dronten

Ik ben zeer prettig geholpen.

Prettige medewerkers die je nergens naar toe dwingen. Geduldig met je meedenken en ook de tijd daarvoor nemen. Proberen ook echt met de klant binnen het budget te blijven.

• U kent ons via: Overig
  • Opmerking Dit is over mijn ervaring in de winkel. Verder kan ik het nog niet beoordelen.

Beste, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen.

Prima service,prima keuken

Goed advies

• Naam adviseur Huisman
  • Opmerking N.v.t.

Beste Hans, Wat een prachtige beoordeling mogen we ontvangen; hartelijk dank daarvoor. Ook via deze weg nogmaals heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

prima geholpen en goede afstemming op onze wensen.

professioneel zonder opsmuk prettig dus.

• Vestiging: Kampen
  • Naam adviseur van den berg
  • Opmerking N.v.t.

Beste Philip, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor. Heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen.

Top keuken

Een aantal jaren geleden een nieuwe keuken gekocht. Nog steeds super tevreden. Goede service. Zeker een aanrader!

• Vestiging: Hardenberg
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking N.v.t.

Beste Willie, wat geweldig om te lezen! Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling en nog heel veel jaren (kook)plezier in de keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Hardenberg

Snelle afhandeling. Alles netjes geleverd en neergezet

• Naam adviseur Dylan
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking N.v.t.

Beste Marijke, Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling. We zijn blij te vernemen dat alles naar tevredenheid is afgerond. Heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

Mooie keuken voor nette prijs!

Zeer tevreden net de nieuwe keuken

• Opmerking N.v.t.

Beste Harry, Wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Ook via deze weg nogmaals heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

Primo dikke Prima

Super, fijn contact en duidelijke afspraken

• Naam adviseur Tijn
  • Opmerking Top

Beste Ivo, Wow! Wat een geweldige beoordeling! Hartelijk dank en heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Heerenveen

Prima contact en overleg over de keukenplannen.

Van begin tot aan de installatie van de keuken werd ik goed begeleid en geadviseerd.

• Naam adviseur Huisman
  • Opmerking N.v.t.

Beste Ilse, hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling. Ook via deze weg wensen we je heel veel (kook)plezier toe in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Weinig communicatie.

Koelkast zou begin november komen maar nog niets over gehoord. Aanrechtblad beschadigd krijgt een nieuwe daar staat dan weer een tijdsbestek van 4 tot 6 weken op. Is voor ons een onbevredigend gevoel maar we kunnen zo weinig. Als we contact hebben zegt de verkoper dat ze ook niks kunnen want ze zijn afhankelijk van derden. Resultaat we horen niks meer.

• U kent ons via: Website, Mond-tot-mondreclame
  • Opmerking 5

Beste Franka, Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van een uitgebreide beoordeling. Wij vinden klanttevredenheid erg belangrijk. We vinden het erg vervelend dat we een en ander door leveringsproblemen niet naar tevredenheid hebben kunnen afhandelen. Navraag leert dat we de onderdelen waarover we contact hebben gehad een dezer dagen geleverd krijgen. We zullen alles op alles zetten om het zo spoedig mogelijk naar tevredenheid af te ronden. We hopen dat jullie op zeer korte termijn dus echt kunnen gaan genieten van de prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Van advies tot levering uitstekend

Toevallig lopen we, op onze zoektocht naar een nieuwe keuken, in Roden als eerste langs Primo keukens. Bij binnenkomst van de showroom werden we verwelkomt door een enthousiaste verkoper Remco. Deze stelde voor om een vervolgafspraak te maken zodat hij voldoende tijd voor ons kon uittrekken. Hij heeft ons goede en praktische adviezen gegeven. De keuken is besteld en geleverd exact volgens afspraak. De keuken is in eigen beheer geplaatst, maar alle materialen tot en met het kleinste schroefje zijn meegeleverd. We kunnen dan ook niet anders dan alle sterren aankruisen.

• Naam adviseur Remco Bovenkamp
  • Opmerking N.v.t.

Beste Siep, wat een geweldige en uitgebreide boordeling. Wij wensen jullie ook via de weg nogmaals heel veel (kook)plezier toe in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Zeer tevreden.

Vanaf het eerste contact gaf het een goed en betrouwbaar gevoel. Eerlijke voorlichting, meedenken en bruikbare tips. Naar Primo keukens gegaan op advies van de aannemer die ook goede ervaringen had met Primo keukens. Het materiaal is erg degelijk en werkt perfect. We zijn erg tevreden en willen Patrick van Primo Keukens Roden hartelijk bedanken voor zijn advies en goede begeleiding.

• Naam adviseur Patrick Daals
  • U kent ons via: Aannemer
  • Opmerking Zie toelichting

Beste familie Walda, wat een geweldige beoordeling. We zijn blij te lezen dat jullie zo tevreden zijn en wensen jullie ook via deze weg heel veel (kook)plezier toe in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Prima geholpen met eerlijke informatie

Snel en vlot geholpen

• Opmerking N.v.t.

Beste HJ, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Top service en kwaliteit

Vanaf de eerste schets tot het eindresultaat: het is precies wat wij hebben wilden! Er is goed meegedacht, tot in de kleinste details. We zijn zeer tevreden en raden iedereen primo aan.

• Opmerking N.v.t.

Beste Marleen, Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Fijn om te lezen dat jullie keuken precies geworden is zoals jullie in gedachten hadden. Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Duidelijke uitleg.geweldige service.goede prijskwaliteit. Degelijke keuken. Via een kennis naar primo gegaan!!kan geen andere keukenzaak aan tippen.

• Vestiging: Almelo
  • Naam adviseur Romano
  • Opmerking Prima service

Beste Linda, Wat een prachtige review, bedankt daarvoor! Ook via deze weg heel veel plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Almelo

Zomerdijk 3 7942JR Meppel

Over Primo Keukens

Primo Keukens, de voordeligste keukenzaak, staat al jarenlang bekend als betrouwbare leverancier in voordelige keukens. Primo Keukens is een ideaal adres voor starters en mensen die voor een complete keuken niet boven het budget van zo’n € 10.000,- uit willen komen. Je vindt er droomkeukens voor elk budget en volgens de laatste keukentrends. “Wij bieden Duitse kwaliteitskeukens voor een vaste en eerlijke prijs en werken niet met ondoorzichtige acties”, aldus Alex Voors van Primo Keukens Meppel. Bij Primo Keukens kies je voor betrouwbaarheid, kwaliteit en snelle levering van jouw droomkeuken. Je vindt Primo Keukens in Meppel, Kampen, Heerenveen, Hardenberg, Dronten, Roden, Almelo en Emmen. Met 8 vestigingen in Noord-Nederland is er dus altijd een Primo Keukens in de buurt. In de showrooms van Primo Keukens vind je diverse stijlen keukens: van modern tot klassiek en van warme landelijke keukens tot moderne en tijdloze exemplaren. De keukenadviseurs hebben stuk voor stuk jarenlange ervaring en geven graag een uitgebreid en deskundig advies. “Klanten kunnen bij ons geheel vrijblijvend een 3D-tekening laten maken en ontvangen direct een uitgebreide offerte. Wij adviseren in optimale ruimtebenutting en kunnen desgewenst het gehele montagetraject inclusief inmeten voor de klant regelen". Benieuwd naar de mogelijkheden voor het realiseren van jouw droomkeuken? Kom dan vrijblijvend een kijkje nemen in een van onze showrooms.