Uitstekende service, denken mee en laten voorbeeld zou zijn voor jou keuken.

Een goed gesprek gehad met iets van humor. Heeft een voorbeeld keuken laten zien wat het beste tot zijn recht komt. Keuken is geplaats en heeft heel goed uitgepakt. Service uitstekend. Denken mee en zijn vriendelijk.

• Naam adviseur Harry
  • Opmerking geen opmerking

Beste H.B., Bedankt voor de geweldige en uitgebreide beoordeling. Ook via deze weg heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Helemaal perfect!

Van begin tot einde helemaal perfect geholpen door Randel!

• Naam adviseur Randel
  • Opmerking N.v.t.

Beste Bryan, wat een prachtige beoordeling, bedankt namens het team van Primo Keukens Emmen!

Klantvriendelijk, niet opdringerig

• Opmerking N.v.t.

Beste R., hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling namens het team van Primo Keukens Kampen.

Fijne service en mooi product!

Fijne behandeling, mijn tweede keuken is dit bij primo, en ik ben zeer tevreden

• Naam adviseur Harry
  • Opmerking N.v.t.

Beste Johan, fijn om te lezen dat je weer zo tevreden bent. Ook via deze weg wensen we je heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

prima geholpen

. Geen

• Naam adviseur Miranda
  • Opmerking Geen

Beste Theo, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling namens het team van Primo Keukens Dronten.

Top keuken

Alles geweldig

• Naam adviseur Marian van der velden
  • Opmerking Geen

Beste Peter, Wat fijn dat alles geweldig is verlopen. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en heel veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Dronten

Het was allemaal top!

Wat zijn we leuk geholpen en alles zoals afgesproken geleverd en geplaatst. We bevelen deze winkel echt aan!

• Naam adviseur Tijn
  • Opmerking N.v.t.

Geachte heer, mevrouw Van den Berg, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! We wensen jullie via deze weg ook nog heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Na een paar fouten hebben ze beloofd alles optelossen

• Naam adviseur Weet ik niet
  • Opmerking N.v.t.

Beste Henny, Hartelijk dank voor deze beoordeling. De openstaande service zal zoals beloofd snel worden opgepakt. Ook via deze weg wensen wij je heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Emmen

Denken ook mee in goedkopere oplossingen ipv alleen maar willen verkopen.

• Naam adviseur Alex
  • Opmerking Via goede ervaring bij m’n zus

Beste Jenny, bedankt voor deze prachtige beoordeling en veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Meppel

Goed zeer goed

***** heeft onze droom keuken samen gesteld samen met ons , en zijn zeer tevreden over het eind resultaat! En een betaalbare keuken voor een a kwaliteit! Met super in bouw apparatuur en niet montage en levering niet vergeten niet ook gesmeerd liepen! En de na zorg is ook super! Was wat schade aan afwerkings strip en zitten wat vlekken in de coating van kap van afzuigkap wordt kosteloos opgelost en was mij niet opgevallen en werdt door de monteurs zelf gemeld perfect niks aan toe te voegen!

• Naam adviseur *****
  • U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • Opmerking Ja primo keukens een aanrader!

Beste Willem, wat een prachtige en uitgebreide beoordeling. Super bedankt! We wensen jullie ook via deze weg heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Behulpzaam, betaalbaar, afspraak is afspraak

Bij onze zoektocht naar een nieuwe keuken kwamen wij per ongeluk terecht bij Primo keukens. En daar zijn wij erg blij mee!. Het ontvangst was zeer gastvrij, al onze vragen werden kundig beantwoord. En zelfs na ik denk wel 4 keer wisselen van kleur werden we nog net zo hartelijk te woord gestaan:)). De keuken is naar wens besteld, en nu na een aantal weken wachten en de nodige voorbereidingen is de keuken netjes op de afgesproken datum en tijd afgeleverd en staat het op zijn plek. Kortom wij zijn zeer tevreden en mocht je op zoek zijn naar een nieuwe keuken, neem dan ook zeker een kijkje bij Primo keukens!

• Naam adviseur Randell
  • Opmerking N.v.t.

Beste Alex, hartelijk dank voor deze uitgebreide en geweldige beoordeling. Ook via deze weg wensen we jullie heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Emmen

Keuken gekocht bij Primo Kampen. Ontzettend leuk geholpen door Tijn. Onder het genot van een lekker bakje koffie onze nieuwe keuken uitgezocht. Inmiddels staat de keuken en ook daarover meer dan tevreden qua installatie. Monteur Rene nam alle tijd om alles heel nauwkeurig af te stellen en werkte ook nog heel netjes! Kortom, dik tevreden!!

• Naam adviseur Tijn Oving
  • Opmerking N.v.t.

Beste Mirjam, hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen.

Ongedwongen sfeer en prettige omgang met zowel adviseurs als monteur

In februari dit jaar een oriënterend gesprek gehad met Marloes van de vestiging Dronten. Dit verliep heel prettig door de ongedwongen sfeer. Ze heeft goed met ons meegedacht over onze wensen en voorkeuren. In maart hebben we de knoop doorgehakt en hebben we samen met Marloes de keuken uitgezocht aan de hand van een schets die we zelf al hadden gemaakt. Nadat de koop gesloten was, heeft Marian de keuken bij ons thuis ingemeten. We werden keurig op tijd geïnformeerd over de levering. We hadden ervoor gekozen om de keuken te laten installeren. Deze is geïnstalleerd door Jan uit Hardenberg. Een heerlijk nuchtere man met lekkere droge humor, maar daarnaast ook een vakman die in oplossingen denkt. Al met al hebben wij een zeer goede ervaring met de deskundigheid, vriendelijkheid en uitstekende service van Primo Keukens in Dronten. Een aanrader!

• Naam adviseur Marloes/Marian
  • U kent ons via: Advertentie
  • Opmerking N.v.t.

Beste Henri, Wat goed om te lezen dat jullie zo'n prettige ervaring hebben gehad met het uitzoeken en monteren van jullie prachtige nieuwe keuken. Hartelijk dank voor de uitgebreide toelichting en heel veel kookplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Dronten

Wat een fijn bedrijf.

Het adviesgesprek vond plaats in een ongedwongen sfeer. De verkoper adviseert neutraal, maar geeft wel advies. Er wordt niets dwangmatig opgelegd. Je krijgt daarna een uitgebreide offerte met tekeningen. Na de offerte komt men altijd zij afspraken na. Ook de levering van de keuken was op het afgesproken tijdstip. Dat werd zorgvuldig en netjes gedaan. Ook de ingehuurd monteur om de keuken te plaatsen was prima. Deskundige man en prima in de omgang. Heeft vakwerk geleverd.

• U kent ons via: Website, Mond-tot-mondreclame
  • Opmerking N.v.t.

Beste Wout, hartelijk dank voor deze uitgebreide beoordeling. Heel veel kookplezier in de prachtige nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, team Primo Keukens Kampen

Klantvriendelijk, super kwaliteit, professioneel

Wij hebben verschillende keuken zaken gehad maar niet gevonden wat wij wilden,vanmiddag bij primo keukens geweest in Emmen,en in 1x geslaagt voor onze droomkeuken, medewerkers super vriendelijk, denken met je mee ,geven advies,nemen de tijd voor je,zijn heel behulpzaam,keuken van super kwaliteit.

• Naam adviseur Randell Evers
  • U kent ons via: Website

Beste Daniella, Hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling! We wensen jullie alvast heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Emmen

Heel blij dat we onze keuken bij primo keukens hebben gekocht

Sinds een maand zijn we in het bezit van een fijne keuken! Anja heeft ons prima geholpen bij het vinden van de juiste keuken, prima advies gegeven over apparatuur en kraan. Bij het uitlopen van onze verbouwing is er fantastisch meegedacht en de keuken werd correct en netjes geplaatst.

• Vestiging: Hardenberg
  • Naam adviseur Anja Dijk
  • U kent ons via: Website
  • Opmerking Fijne keukenzaak.

Beste Suze, wat een fijne en uitgebreide beoordeling. Hartelijk dank! Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Hardenberg.

Erg prettig contact

Keuken besteld bij de vestiging in Kampen. Ontzettend prettig contact en goeie uitvoering. Het plaatsen was niet helemaal goed verlopen, maar dit is op professionele wijze opgelost en ondanks gewijzigde maten is dit goed uitgevoerd. Absoluut een aanrader.

• Opmerking N.v.t.

Beste Wim, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Ook via deze weg heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Prettige winkel, en een goede keuken voor een nette prijs.

Prettige winkel zonder opdringerige verkopers. Leuke en goede gesprekken gehad. Ik heb zelf de keuken geplaatst wat voor de nodige uitdagingen zorgde. Remko heeft zo goed mogelijk onze vragen beantwoord en tips gegeven voor de installatie. Er ontbrak wat, een paneel was verkeerd en een paneel was beschadigd. Dit is allemaal zonder problemen goed opgelost en ik heb ontbrekende onderdeel en nieuwe frontjes gekregen. Tot op heden zeer tevreden met de keuken.

• Naam adviseur Remko Bovenkamp
  • Opmerking N.v.t.

Beste Jeroen, Goed om te lezen dat het allemaal naar tevredenheid is afgerond. Bedankt voor de mooie beoordeling en heel veel kookplezier in de prachtige nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Een prachtig keuken

Wat werden we fijn ontvangen door Eddy bij primo keuken in kampen. De levering was erg snel. En Eddy had een prachtige 3D tekening dat we niet konden wachten om hem te krijgen, en nu hij geplaatst is is het bovenverwachting hoe mooi hij is. Iedere dag genieten van onze mooie keuken

• Naam adviseur Eddy
  • U kent ons via: Advertentie, Mond-tot-mondreclame
  • Opmerking N.v.t.

Beste Chris en Jantiena, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Wij wensen jullie nogmaals enorm veel kookplezier toe in de prachtig nieuwe keuken. met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

Hele fijne ervaring en service.

Dankjewel Primo keukens Almelo voor het plaatsen van een hele mooie nieuwe keuken bij ons. De keuken is met uiterste precisie door Jos geplaatst. Wij zijn dan ook voor 100% tevreden en blij met onze keuken! Het was een hele fijne ervaring en goede service van begin tot het eind!

• Vestiging: Almelo
  • Naam adviseur Patrick Stromberg
  • Opmerking N.v.t.

Beste Grob, wat fijn om te vernemen dat jullie zo tevreden zijn. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Almelo

Fantastisch!

Wij hebben een ontzettende mooie keuken gekocht bij Primo Keukens in Kampen. Goed advies, mooi ontwerp, goede service en 100% geleverd. Ziet er top uit. Heel erg blij!

• Naam adviseur Eddy Huisman
  • Opmerking N.v.t.

Beste Ingrid, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Ook via deze weg wensen wij jullie enorm veel plezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Kampen

pracht keuken

Door anderen er op attent gemaakt om naar Primo keukens te gaan, i.v.m. goede prijs kwaliteit verhouding. We zijn naar het filiaal in Roden gegaan en zagen daar direct al een keuken die wij heel mooi vonden. Vervolgens een afspraak gemaakt met medewerker Remko Bovenkamp, die ons heel goed heeft geadviseerd en er alle tijd voor nam om alles goed met ons door te nemen. Wij waren heel tevreden over het resultaat. Daarna konden een paar wijzigingen nog aangepast worden, was geen probleem. De plaatsing is ook perfect verlopen, alleen een ander kooktoestel, maar dat wordt goed opgelost en tijdelijk konden wij een leenapparaat krijgen. Al met al heel tevreden en blij mee.

• Naam adviseur Remko Bovenkamp
  • Opmerking N.v.t.

Beste Rina, wat een prachtige en uitgebreide beoordeling. Hartelijk dank daarvoor. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Een mooie keuken maar

Primo keukens is een zaak met een vestiging in de buurt. We hebben in de omgeving meerdere mensen die ook via dit bedrijf een keuken in huis hebben laten plaatsen. Het fijne van dit bedrijf is dat je de mogelijkheid hebt om ook zelf uit te voeren. Wij hadden gekozen voor een Bora kookplaat met afzuiging naar buiten. Deze keuze heeft wel voor veel vertraging gezorgd. Een Bora mag geen kookgroep hebben met ingebouwde aardlek en de aanleg van de buizen voor de afzuiging is een vak op zich. De installateur voor de elektriciteit voor de kookgroep moest na plaatsing opnieuw komen om deze om te laten zetten naar een ouderwetse aansluiting met een losse aardlek schakelaar. De buizen van de afvoer waren door het installatiebedrijf zodanig aangelegd dat deze bij het eerste gebruik uit de kookplaat werden geblazen. Voor het achteraf juist plaatsen is na afloop een specialist erbij gehaald omdat anders de hele keuken weer gedemonteerd moest worden. (met dank aan Remko, die veel moeite heeft moeten doen om dit professioneel, na de plaatsing van de keuken, uit te laten voeren). We hebben het plaatsen van de keuken zelf uit laten besteden door Primo. De keuken is met wat planningsproblemen een maand later geplaatst dan gepland, maar het realiseren van een goede afvoer voor de Bora kookplaat heeft nog 2 maanden langer geduurd. De vraag is dan ook of dit aan Primo of de installateur te wijten is. Uiteindelijk is alles goed gekomen en zijn we blij met het resultaat.

• Naam adviseur Remko
  • Opmerking N.v.t.

Beste Marten, hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. We zijn blij dat alles is goed gekomen en wensen jullie heel veel kookplezier toe in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Erg tevreden klant

Paar week geleden een erg leuke gekocht bij Primo Keukens Roden. Daardoor zijn we erg goed geholpen . We zijn er erg blij mee . Daarom raad ik ook iedereen aan om eens een kijkje daar te hebben . Erg klantvriendelijk , behulpzaam en meedenkend .

• Naam adviseur Dhr R. Bovenkamp
  • Opmerking Nvt

Beste Evelien, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Ook via deze weg wensen wij jullie erg veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Roden

Prachtige keuken van hoge kwaliteit !!

Zeer tevreden met het ontwerp gemaakt door Primo. Uitwerking en levering zonder problemen in 1x afgerond. Inbouwapparatuur compleet uitgeleverd en werkt prima. Nogmaals zeer tevreden en bedankt Primo Dronten ;-)

• Naam adviseur Marian en Marloes
  • Opmerking geen

Beste Franc, Wow! Daar doen we het voor! Bedankt voor de prachtige beoordeling en heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Primo Keukens Dronten

Over Primo Keukens

Primo Keukens, de voordeligste keukenzaak, staat al jarenlang bekend als betrouwbare leverancier in voordelige keukens. Primo Keukens is een ideaal adres voor starters en mensen die voor een complete keuken niet boven het budget van zo’n € 10.000,- uit willen komen. Je vindt er droomkeukens voor elk budget en volgens de laatste keukentrends. “Wij bieden Duitse kwaliteitskeukens voor een vaste en eerlijke prijs en werken niet met ondoorzichtige acties”, aldus Alex Voors van Primo Keukens Meppel. Bij Primo Keukens kies je voor betrouwbaarheid, kwaliteit en snelle levering van jouw droomkeuken. Je vindt Primo Keukens in Meppel, Kampen, Heerenveen, Hardenberg, Dronten, Roden, Almelo en Emmen. Met 8 vestigingen in Noord-Nederland is er dus altijd een Primo Keukens in de buurt. In de showrooms van Primo Keukens vind je diverse stijlen keukens: van modern tot klassiek en van warme landelijke keukens tot moderne en tijdloze exemplaren. De keukenadviseurs hebben stuk voor stuk jarenlange ervaring en geven graag een uitgebreid en deskundig advies. “Klanten kunnen bij ons geheel vrijblijvend een 3D-tekening laten maken en ontvangen direct een uitgebreide offerte. Wij adviseren in optimale ruimtebenutting en kunnen desgewenst het gehele montagetraject inclusief inmeten voor de klant regelen". Benieuwd naar de mogelijkheden voor het realiseren van jouw droomkeuken? Kom dan vrijblijvend een kijkje nemen in een van onze showrooms.