Het is nog niet af

Monteur zou dinsdag komen om het af te maken. Komt niet opdagen en ook geen communicatie daarover. Koelkast en vaatwasser niet geleverd, wordt 1 dag voor montage gemeld. Keukendeur was qua formaat niet op de maximale maar te leveren. Horen monteurs achteraf. Daardoor afwerking aan de achterkant (deurbeleid) niet geleverd en gemonteerd. Teveel geleverd frontjes voor de nissen. Kortom valt veel te verbeteren

• U kent ons via: Architect, Aannemer
  • opmerking Hoezo?

Goede kwaliteit, geen nacontrole

Het proces van aankoop was zeer geslaagd, ik ben ook erg tevreden met mijn keuken. De adviseur was niet opdringerig en dacht goed met me mee. Ik had na installatie alleen nog wel een telefoontje verwacht

• opmerking N.v.t.

Beste Stephan, hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. We zijn blij dat je zo tevreden bent over de keuken en nemen de tip graag mee in onze eigen evaluatie. Nogmaals heel veel kookplezier in de nieuwe keuken toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Ontzettend aardige, kundige, hulpvaardige vakmensen.

Allereerst zijn we erg vriendelijk ontvangen. Goede ideeën voor het ontwerp van onze keuken Deze ideeën hadden wijzelf niet kunnen bedenken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De montage is vakkundig gedaan, vriendelijke monteurs. Wij hebben een prachtige keuken gekregen waar we erg blij mee zijn

• U kent ons via: Mond-tot-mondreclame, Overig
  • opmerking N.v.t.

Geachte familie Meiberg, wat een uitgebreide en fantastische beoordeling. Hartelijk dank daarvoor. We wensen jullie nogmaals heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken en graag tot ziens in de showroom. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

prima kwaliteit

van a tot z een goede beslissing

• opmerking N.v.t.

Beste Menno de Vries, Bedankt voor de mooie beoordeling. Heel veel plezier in de nieuwe keuken toegewenst namens Team Concordia Keuken & Bad Meppel.

Top keukenzaak

Top keukenzaak. Totaal niet opdringerig en meedenkend. Complimenten voor Gert Prins. Rekenen vanaf begin normale prijzen. Tevens leuke attentie na plaatsing keuken. Bedankt daarvoor.

• opmerking 9 a10

Beste Clazien, Wat een prachtige beoordeling. Hartelijk dank voor het invullen van de enquête. Nogmaals heel veel kookplezier in de nieuwe keuken toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Begin februari via o.a. Jaap onze badkamer en wc besteld. Jaap is super makkelijk bereikbaar wat ik zelf erg belangrijk vind. Hierdoor is alles vlot verlopen en tijdens een 'probleem' (niet al het materiaal was geleverd) was dit binnen een half uur opgelost. Zo hou je je klanten tevreden. Hierdoor zal ik de volgende keer zeker weer bij jullie aankloppen. Hij heeft ons verder goed advies gegeven over de tegels wat wel/niet mooi is. Hierdoor kwamen wij op andere ideeën wat heeft geleid tot een mooi resultaat!

• Ervaring met: Tegels
  • opmerking Top Service

Beste Justin, wat een prachtige en uitgebreide beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Nogmaals heel veel plezier met de badkamer en het toilet en graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Vriendelijk geholpen! Goede adviezen met het uitzoeken van de badkamer en de tegels! De badkamer is super mooi geworden!

• opmerking N.v.t.

Beste Kim, Het is altijd goed om te lezen dat we onze klant goed hebben kunnen helpen en dat er een mooi eindproduct staat, naar tevredenheid van beide partijen. Heel veel plezier met de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Van tekentafel tot en met plaatsen, goede info en zorg voor het artikel

Prettige mensen die weten waar ze mee bezig zijn.

• opmerking Via broer

Beste Antoine, hartelijk dank voor deze uitgebreide beoordeling. Nogmaals heel veel kookplezier in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Dikke prima

Alles volgens afspraak

• opmerking Prima

Beste Johannes, Wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank! Normaals heel veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

uitstekend

Zeer goed advies, prima meedenkende adviseur, de keuken is precies geworden wat wij graag wilden. Bert had ondertussen al onze wensen al op papier uitgetekend. er word goed geluisterd naar de wensen van de klant.

• opmerking N.v.t.

Beste Wodry, wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Dat is waar wij altijd naar streven. Bedankt voor het achterlaten van deze prachtige beoordeling en normaals heel veel plezier in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Minimaal

In de showroom hebben wij een goed advies gekregen. Het is jammer dat bijnier intekenen en in het advies geen rekening is gehouden met de afmeting van onze badkamer. Wij hebben een hele kleine badkamer waarin wij nu een relatief diep wastafelmeubel hebben. Van een badkamerspeciaalzaak hadden wij wel verwacht dat hier een passend advies over zou zijn gegeven. Daarnaast mogen win de standaardlevensloop die wij over hebben niet terugleveren. Onze aannemer heeft de badkamer prachtig geïnstalleerd, wij zijn tevreden met de badkamer.

• U kent ons via: Overig
  • opmerking Uit eerdere ervaringen en aankopen

Beste Miriam, Dank voor uw reactie. Fijn te horen dat u tevreden met het eindresultaat en kunt genieten van een mooie badkamer. Uw punt van kritiek nemen we zeker mee in onze evaluatie. Met vriendelijke groet, Team Bouwcenter Concordia Meppel

Ervaring is goed.

• opmerking Goed

Beste familie Zweverink, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen jullie nogmaals heel veel plezier in de nieuwe badkamer toe. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Zeer goed en deskundig geholpen

Wij zijn zeer goed geholpen er werd goed naar ons geluisterd en alle tijd genomen om tot een goede keuze te komen.

• U kent ons via: Project, Aannemer, Overig
  • opmerking N.v.t.

Beste familie Latour, hartelijk dank voor het invullen van de enquête en bedankt voor de uitgebreide beoordeling. We wensen jullie nogmaals heel veel plezier toe in de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Goed meedenken. Professioneel advies. Voelt klant goed. Zeer nauwkeurig! Niet opdringerig maar geheel vrijblijvend advies. Op al onze vragen, en dat waren er veel, een passend antwoord. Zelfs na de levering van de keuken nog!!

• U kent ons via: Overig
  • opmerking Zeer tevreden over het eind resultaat en de service!

Beste Johan en Inge, hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. We vinden het fijn dat jullie zo tevreden zijn en wensen jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Geen communicatie en overleg met mij over het probleem met de leveringen.

Meerdere malen moest ik telefonisch contact zoeken met de verantwoordelijke personen.

• U kent ons via: Website
  • opmerking De teleurstelling is groot. Het probleem zit hem in de communicatie nadat de order is bevestigd.

Geachte heer W, hartelijk dank voor het invullen van de enquête. We vinden klanttevredenheid belangrijk en horen dan ook graag als er verbeterpunten zijn. Wat jammer dat u de gang van zaken zo ervaren heeft. Er is sprake geweest van overmacht door leveringsproblemen. Er is diverse malen contact geweest, hebben een tijdelijke oplossing dan wel alternatieven geboden. Helaas heeft u het anders ervaren. We wensen u heel veel kookplezier met de keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Concordia top, ZZP'er flop

Het proces van het uitzoeken het opmaken van een passende offerte werd super uitgevoerd door Concordia. Er werd door de medewerker (Hermen) super meegedacht tijdens dit proces. Helaas werd bovenstaande ten niet gedaan door de ZZP'er welke door Concordia werd aangestuurd. Er was totaal niet mee te communiceren, en deed wat hem het beste uitkwam. Zal verder niet te veel in details treden. Maar op deze wijze 1 keer en nooit weer. Mocht je in zee gaan met Concordia informeer dan goed welke ZZP'er er aangestuurd gaat worden.

• opmerking N.v.t.

Mijn ervaring met Concordia is uitstekend

Mijn ervaring met Concordia is uitstekend. Ten eerste zijn we prima geholpen met het uitkiezen inrichten van onze badkamer door Dick Bloem en Jaap Santing. Beide heren zijn klantgericht en flexibel en komen hun afspraken waar. Ook kapot geleverde spullen zijn zonder kosten vervangen. Ook snelle respons op gestuurde e-mailtjes. Kortom zeer tevreden!

• opmerking N.v.t.

Beste Gerrit, Hartelijk dank voor het achterlaten van zo'n prachtige beoordeling. We wensen jullie nogmaals heel veel plezier toe met de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Vlot, correct en een goede prijs

Het contact met Bert Jan verliep erg makkelijk en vlot en hij leidde het gesprek makkelijk door alle vragen heen. Hij kon onze wensen makkelijk omzetten naar de producten die we uiteindelijk kochten maar hield ook rekening met onze portemonnee.

• opmerking N.v.t.

Beste Berend, wat een prachtige beoordeling. Hartelijk dank! We wensen jullie heel veel kookplezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Top bedrijf

Goed en kundig advies, afspraken goed nakomen en goede kwaliteit!!

• opmerking Geen

Beste Klaas, bedankt voor het invullen van de enquête. We zijn blij met de mooie beoordeling. Heel veel kookplezier in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Goede producten en fijne service

Wij hebben niet alleen een badkamer uitgekozen bij Concordia, maar ook een bijkeukenmeubel, deuren en tegels. We zijn op alle vlakken goed geholpen en hebben fijn advies ontvangen. Alles is keurig op het juiste moment afgeleverd.

• opmerking N.v.t.

Beste Hijbo, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Wij wensen jullie heel veel plezier toe in het nieuwe huis. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Heel mooi keuken blad

super geholpen door Marcel Clarijs. Plaatsing personeel mag wel rekening houden met de vloer. omtrent zware materiaal op nieuwe vloer.

• opmerking N.v.t.

Geachte heer Greveling, hartelijk dank voor het invullen van de enquête. Het is fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Heel veel kookplezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

goed alleen wat beschadiging gemeld. Wacht nog op oplossing

• opmerking N.v.t.

Beste Leo, hartelijk dank voor het invullen van de enquête en voor de mooie beoordeling. Wat vervelend dat er een deur beschadigd is. Er wordt een nieuw exemplaar toegestuurd door de leverancier. Heel veel plezier met de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

De keuken is er nog niet

Ik denk dat een evaluatie pas zinvol is als de keuken eenmaal is geplaatst.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • U kent ons via: Aannemer
  • opmerking Graag na plaatsing nog eens vragen.

Geachte heer, Helaas was de keuken nog niet geplaatst toen u de mogelijkheid kreeg een beoordeling te geven. De keuken is op 1 en 2 maart geplaatst en we hopen natuurlijk van harte dat alles naar tevredenheid is. Wij wensen u veel kookplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Vakkundig geholpen bij het uitzoeken van de keuken die vervolgens ook vakkundig is geplaatst.

Zeer prettig en vakkundig geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken. Door de medewerkster werden er verschillende ideeën en opstellingen voorgesteld en geschetst. De gekozen keuken werd vervolgens in een realistisch plaatje gemonteerd zodat we een hele goede indruk kregen hoe het uiteindelijk zou gaan worden. De keuken installateurs hebben na verloop van tijd de keuken in minder dan twee dagen volledig gemonteerd. Super blij met het eindresultaat.

• U kent ons via: Mond-tot-mondreclame, Overig
  • opmerking N.v.t.

Beste Bernadette, hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide feedback. Wij wensen jullie heel veel plezier in de nieuwe keuken toe. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Doen wat ze zeggen

Snelle service ongeacht welke afdeling. Van receptie, via verkoop naar planning. Loopt als een geoliede machine.

• opmerking N.v.t.

Beste Richard, bedankt voor het invullen van de enquête; we zijn blij met zo'n prachtige beoordeling. Heel veel kookplezier in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Pieter Mastebroekweg 28

7942JZ Meppel

Over Concordia Keuken & Bad

Met meer dan 3000m² keuken-, badkamer- en tegelinspiratie heeft Concordia Keuken & Bad in Meppel en Heerenveen een ruime keuze aan diverse stijlen keukens, badkamers en vloeren. Concordia Keuken & Bad is een ervaren leverancier van diverse A-merken keukens. Wat deze merken gemeen hebben, is de topkwaliteit. De beste materialen, eigentijdse ontwerpen en state-of-the-art technieken worden gebruikt. In een keuken van Concordia Keuken & Bad is het gegarandeerd genieten. Voor iedere smaak en budget Of u nu een klassieke smaak heeft, meer landelijk of romantisch bent ingesteld óf juist van strak en modern houdt; Concordia Keuken & Bad heeft óók voor u de geschikte keuken! In stijl en design kunt u bij ons eindeloos variëren. De keuze aan kleuren, materialen en accessoires is bijzonder groot. De ervaren adviseurs begeleiden u graag in het maken van combinaties en bij het aanbrengen van bijzondere details. Zo stelt u helemaal uw eigen droomkeuken samen. Bent u zich aan het oriënteren en wilt u graag zien wat wij in onze showrooms hebben staan? Via onderstaande button komt u op onze keuken-overzichtspagina voor een impressie. 3D-Ontwerp Uw toekomstige keuken ontwerpen wij met de nieuwste 3D-software. Uw nieuwe keukenontwerp is hiermee inzichtelijk en met behulp van een VR-bril waant u zich zelfs al in uw nieuwe keuken. Het 3D-ontwerp maakt de kleinste details visueel zichtbaar en dat is een groot voordeel ten opzichte van de vroegere "papieren" tekeningen . Pas wanneer het ontwerp aan al uw wensen voldoet, gaan wij over naar de volgende fase: de realisatie! Montagedienst Wij beschikken over een eigen professionele montagedienst. De monteurs van Concordia Keuken & Bad plaatsen volledige keukens en gaan niet weg voordat u helemaal tevreden bent met het resultaat.