Goed en deskundig advies

Arie Bekkema heeft ons geweldig geholpen met het ontwerpen van onze keuken. Vanaf het begin was het contact prettig en afspraken werden nagekomen. Eerst een aantal schetsontwerpen gemaakt om een denkrichting te ontwikkelen en daarna nog een aantal aanpassingen doorgevoerd om uit eindelijk te komen tot onze droomkeuken. Het offerte traject was vanaf het begin duidelijk en helder en tijdens de gesprekken kregen wij goed advies, dit werd ook uitgelegd a.d.h.v. voorbeelden bij de showroomkeukens. Zo wisten wij vrij nauwkeurig hoe de keuken zou worden. De plaatsing is ook goed verlopen en vakkundig verlopen. Alle onderdelen zijn tijdig geleverd zonder schade en/of manco's. Het eindresultaat is meer dan dat wij verwacht hadden. Top bedrijf, echt een aanrader. Een volgende keer zouden wij weer gebruik maken van hun expertise.

• U kent ons via: Aannemer, Overig
  • opmerking N.v.t.

Beste Heerke Osinga, wat een prachtige en uitgebreide beoordeling; hartelijk dank! Normaals heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst! Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Ervaren en deskudig

Verrassend hoe goed ze meedachten over de mogelijkheden

• U kent ons via: Aannemer, Mond-tot-mondreclame
  • opmerking We zijn tot nu toe erg tevreden. Maar de badkamer moet nog geplaatst worden, dus hoe het uiteindelijk wordt, is nog afwachten!

Beste Corry, hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling. Alvast enorm veel plezier in de nieuwe badkamer gewenst. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel.

Gastvrij en goed geregeld

Het contact was prettig. Ook toen er wat mis ging werd er adequaat op gereageerd. Wel mag duidelijker worden overgebracht via de website wat voor keukens te koop zijn. Er zijn bv. alternatieven voor een next keuken, maar ik kan dat niet vinden op de website. Dat wordt in een gesprek pas duidelijk. Zou men transparanter over kunnen / moeten zijn.

• U kent ons via: Architect, Mond-tot-mondreclame
  • opmerking N.v.t.

Beste Ritze, hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling en tip. We zijn momenteel druk bezig om de informatie op de website uit te breiden. Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst! Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Mooi in potentie matig in afwerking

Tevreden met het toilet. Afwerking laat te wensen over. Scheur in tegel, kitranden matig. Nee, geen aanrader. Afspraken nakomen was ook moeilijk voor een aantal mensen.

• opmerking Nvt

Hoe onze droombadkamer een grote teleurstelling werd...

Adviezen die niet kloppen, afspraken niet nakomen, (betaalde) service adviseren die vervolgens niet wordt geleverd, onvolledige en late antwoorden op vragen waardoor erger niet kon worden voorkomen, het fontijntje in het kleinere toilet was te groot en door het maar steeds niet maken van een tekening komt dat niet boven (en dan het standaard kastje moeten verzaken omdat het niet retour kan), onnodig incomplete en late leveringen, te kleine springen in stenen wastafelblad en na breuk (na het uitboren op verzoek van Concordia) zelf voor de kosten van een nieuw blad moeten opdraaien, verzocht worden te bellen ipv mailen en dan niet bereikbaar zijn, fouten en tekortkomingen in installatietekeningen wegwuiven met een voorpagina met daarop 'alles in overleg met de klant", stoomcabine met zeer veel specificaties zowel niet op de tekeningen als niet correct en volledig aan de aannemer doorgegeven terwijl dit echt niet standaard is. Al met al heeft dit tot vertraging en duizenden euro's aan extra kosten geleid. Helaas hebben onze verzoeken en later klachten nauwelijks tot verbetering geleid.

• opmerking Opmerking

Goed en betrouwbaar

Uitstekend advies en komt afspraken na

• Ervaring met: Wand- en vloertegels
  • opmerking Geen

Beste Alies, bedankt voor het achterlaten van zo'n mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Zeer goede keuken

Goed keukenontwerp, uitstekende service. Goede prijs. Levering was zeer professioneel.

• opmerking N.v.t.

Beste Robert, hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Ook via deze weg heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Verkoop en advies top, communicatie kan beter

Vooral het bespreken van de details kunnen beter, zeker om problemen na/tijdens het plaatsen te voorkomen. Maar het verkoop gesprek en het ontwerp van de keuken is echt super gegaan.

• opmerking Vrienden

Beste R., hartelijk dank voor het achterlaten van een de beoordeling. Over de puntjes op de i is afgelopen week contact geweest. Ook via deze weg enorm veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Prima bedrijf, goed geregeld.

Het order proces prima, montage prima, maar daarna was het stil. We hebben wat dingen die niet goed zijn en wachten nog op een onderdeel. Hier wordt geen info over gegeven.

• opmerking N.v.t.

Beste Wim, hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling. Het heeft onze aandacht en proberen het zo spoedig mogelijk op te lossen. In ieder geval ook langs deze weg alvast enorm veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Advies in winkel was top. Afwerking keuken laat op zich wachten

Goed geholpen in de winkel. Er zijn nog 3 zaken in de keuken die gecorrigeerd moeten worden. Tot op heden hebben we hier niets van gehoord …

• U kent ons via: Project
  • opmerking N.v.t.

Beste Jan, hartelijk dank voor het achterlaten van een beoordeling. Wat vervelend dat er nog wat zaken opgelost moeten worden. De planningsafdeling is er druk mee bezig en zal een afspraak gaan maken om alles zo spoedig mogelijk in orde te kunnen gaan maken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Dik in orde

Fijne begeleiding bij de offertefase. Planning, levering en uitvoering helemaal prima!

• U kent ons via: Website
  • opmerking 9

Beste Almar, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor! Nogmaals heel veel plezier in de nieuwe badkamer gewenst. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Fantastische service

Ik zocht een bepaald onderdeel wat ik bij geen enkele bouwmarkt of installateur kon krijgen. Ook de leverancier werkte niet mee. Een telefoontje naar de uiterst vriendelijke medewerker van Concordia keuken en bad bracht uitkomst. De bestelling werd gedaan en afgesproken dat we na binnenkomst van het onderdeel het zouden afhalen in Heereenveen. Tot mijn grote verrassing lag het onderdeel 2 dagen later in de brievenbus! En terwijl er nog geen betaling is gedaan, dit geeft wel aan hoe servicegericht men hier is. Chapeau!

• opmerking Top!

Beste K., hartelijk dank voor het achterlaten van deze prachtige beoordeling en graag gedaan! We zijn blij dat we hebben kunnen helpen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Erg goed klant-servicegericht geholpen in de showroom. Verkoper luisteren goed naar onze wensen en zodoende hebben wij snel en makkelijk een beslissing kunnen nemen. De trap is even later bekleed met PVC en ziet er precies zo uit zoals wij het wouden. Vakwerk geleverd door een vakman !

• opmerking N.v.t.

Beste Ferdi, Wow! Wat een prachtige beoordeling! Hartelijk dank. De foto's hebben we gezien en spreken boekdelen: het eindresultaat ziet er perfect uit. Heel veel plezier met de trap. Met vriendelijke groet, Team Concordia keuken & Bad

G. Prins is een fijne partner om mee te sparren

Professionaliteit en aanpassingsvermogen staat hier voorop. Wij zijn zeer tevreden met de werkwijze van Concordia en in het bijzonder van De Heer Prins. Dit is een bedrijf van geen gedoe of lange verhalen. De Heer Prins dacht aan dingen waar wij niet aan hadden gedacht. Dit heeft een geweldig eindresultaat opgeleverd. Wij bevelen Concordia aan met een 10!

• U kent ons via: Aannemer, Mond-tot-mondreclame
  • opmerking De volgende keuken komt hier ook vandaan.

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling! Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken toe. met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Gedeeltelijk goed, gedeeltelijk slecht.

Veel zelf moeten mailen en bellen. De kwaliteit van de keuken is super. Na de montage zag ik dat de twee boven kastjes allebei een linker deurtje hadden, I.p.v een linker en een rechter. Maar dat hoort zo volgens de heer Prins. Het is erg onhandig. Vele malen contact gehad met de Heer Prins,maar hij was niet van plan om dit op te lossen.Boot ons wel aan dat hij een deurtje wou bestellen voor inkoopsprijs, maar zelf betalen. We zijn al heel lang klant, en via Prins de derde keuken gekocht, maar dit is wel de laatste keer.

• opmerking N.v.t.

Fijne keuken maar verkoop en aflever traject voelt als trekken

Tijdens de aankoop van onze keuken hadden we het fijn gevonden als er door de verkoper meer meegedacht zou worden met ons. Wij hadden soms het gevoel echt voor onze keuzes te moeten gaan staan en overal zelf mee te komen, de verkoper hing erg achterover naar ons gevoel. De verkoper heeft kennis van zaken en het voelde soms alsof we ontmoedigd werden in keuzes die we wilden maken. Kom je bij een commercieel bedrijf die denkt mee en biedt opties zonder dat je overal zelf om moet vragen. Dat hebben wij gemist. De oplevering was ronduit slecht. De factuur wordt gestuurd terwijl je totaal nog niet weet dat je keuken al geplaatst is en er is niemand van Concordia die bij de oplevering van de keuken is. Dan moeten we bij de oplevering van ons huis erachter komen dat de tegels nog niet gezet zijn in de keuken en ook daar moesten we zelf weer achteraan. Ja hoorden wij later van de monteur zo werken wij, de klant moet maar contact opnemen en dan komen wij wel. Echt slecht vind ik dat. Wel je geld vast halen, maar staan voor je product ho maar. Dat voelde niet goed. Blij te horen dat daar wet- en regelgeving op gaat plaatsvinden in de toekomst.

• U kent ons via: Aannemer
  • opmerking Afspraken nakomen, ik heb een mooie pannenset gekregen, daar ben ik blij mee, maar qua oplevering van de keuken vond ik het slecht.

Beste Monique, Hartelijk dank dat je de moeite neemt zo’n uitgebreide beoordeling te schrijven. We hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en horen graag als er iets niet naar wens is. We vinden het vervelend dat het zo gelopen is, maar zijn blij dat alles uiteindelijk goed is geplaatst en kwalitatief naar wens is. In dit geval was er sprake van een project, waardoor de mogelijkheden voor jou als klant, maar ook voor ons soms helaas beperkt zijn. Wij wensen jullie ook via deze weg heel veel (kook)plezier toe in de nieuwe keuken toe. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Vriendelijke werknemers

Goed. Alleen jammer dat het aanrechtblad sneuvelde en daardoor alles werd verlaat. En nu is het nog niet helemaal afgewerkt. Dat is wel een min punt.

• opmerking N.v.t.

Verkopers denken geduldig met je mee.

Goed.

• opmerking Goed

Beste Alies, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Nogmaals heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Goede service aan de voorkant, na het plaatsen van de bestelling wordt dit minder

Hartelijk ontvangen bij Concordia in Meppel en behoorlijk goed geholpen met het uitzoeken van materialen en de meubels. Er was spoed bij het leveren van de spullen (binnen 6 weken) en dit is ook allemaal ruim op tijd goed gekomen, de spullen zijn keurig op tijd geleverd. De kwaliteit van de geleverde materialen is uitstekend. Tijdens de installatie van de badkamer hadden wij nog enkele vragen, het contact met onze adviseur verliep moeizaam. Telefonisch was hij lastig te bereiken, we werden niet terug gebeld en emails werden niet snel beantwoord. Als we eenmaal contact hadden, dan kregen we wel duidelijk antwoord en werd er snel geacteerd.

• opmerking Via Primo Dronten

Geachte heer Bosman, bedankt voor deze uitgebreide beoordeling. We vinden het prettig te horen hoe u het hele proces heeft ervaren. We nemen uw verbeterpunt te harte en wensen u nogmaals heel veel plezier in de prachtig nieuwe badkamer toe. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

vriendelijk, deskundig, meedenkend

Vriendelijke ontvangst, lekkere koffie, er werd al snel meegegaan met ons idee van de nieuwe badkamer, met dien verstande dat het basis idee wel overeind bleef maar er toch een veel luxere badkamer uit is voort gekomen. Wij zijn er zeer enthousiast over.

• opmerking N.v.t.

Geachte heer Reens, Wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor. We hopen dat u zult genieten van de luxueuze badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

prijzig maar goede kwaliteit! service kan vlotter

Prettige verkopers die de tijd nemen in een fraaie showroom. vlotte levering. er was alleen een waskom met fabrieksfout geleverd en het vervangen hiervan kon mijn inziens vlotter. mooie spullen tegen een stevige prijs, als het nu 20 jaar goed meegaat klaag ik niet.

• U kent ons via: Advertentie, Aannemer, Mond-tot-mondreclame, Overig
  • opmerking ook ervaring met Tegels

Beste Wilco, hartelijk dank voor het invullen van de beoordeling. Concordia Keuken & Bad staat voor kwaliteit. We hopen dat u enorm zult genieten van de prachtige badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad.

goede voorlichting en zeer vakkundige plaatsing

prettig en ontspannen verblijf met goede voorlichting in uw showroom en de plaatsing monteurs zijn vakkundig en mee denkend !

• U kent ons via: Advertentie, Mond-tot-mondreclame
  • opmerking N.v.t.

Beste Martijn, hartelijk dank voor het achterlaten van zo'n mooie beoordeling. Nogmaals heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Uitstekend en zeer klantvriendelijk

Zeer goede ervaring met zowel de adviseur en de monteurs

• opmerking En een vestiging in Heerenveen lekker dichtbij

Best Douwe, Wow! Wat een prachige beoordeling. Hartelijk dank en normaals heel veel kookplezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Wij zijn hier geslaagd voor een keuken, badkamer en tegelvloer. Heel fijn geholpen, totaal niet opdringerig. Op tijd geleverd en vragen / problemen prima opgelost

• opmerking N.v.t.

Beste Louwe, hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling! We hopen nogmaals dat jullie heel veel plezier zullen beleven aan de nieuwe keuken, badkamer en tegelvloer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Het is nog niet af

Monteur zou dinsdag komen om het af te maken. Komt niet opdagen en ook geen communicatie daarover. Koelkast en vaatwasser niet geleverd, wordt 1 dag voor montage gemeld. Keukendeur was qua formaat niet op de maximale maar te leveren. Horen monteurs achteraf. Daardoor afwerking aan de achterkant (deurbeleid) niet geleverd en gemonteerd. Teveel geleverd frontjes voor de nissen. Kortom valt veel te verbeteren

• U kent ons via: Architect, Aannemer
  • opmerking Hoezo?

Pieter Mastebroekweg 28 7942JZ Meppel

Over Concordia Keuken & Bad

Met meer dan 3000m² keuken-, badkamer- en tegelinspiratie heeft Concordia Keuken & Bad in Meppel en Heerenveen een ruime keuze aan diverse stijlen keukens, badkamers en vloeren. Concordia Keuken & Bad is een ervaren leverancier van diverse A-merken keukens. Wat deze merken gemeen hebben, is de topkwaliteit. De beste materialen, eigentijdse ontwerpen en state-of-the-art technieken worden gebruikt. In een keuken van Concordia Keuken & Bad is het gegarandeerd genieten. Voor iedere smaak en budget Of u nu een klassieke smaak heeft, meer landelijk of romantisch bent ingesteld óf juist van strak en modern houdt; Concordia Keuken & Bad heeft óók voor u de geschikte keuken! In stijl en design kunt u bij ons eindeloos variëren. De keuze aan kleuren, materialen en accessoires is bijzonder groot. De ervaren adviseurs begeleiden u graag in het maken van combinaties en bij het aanbrengen van bijzondere details. Zo stelt u helemaal uw eigen droomkeuken samen. Bent u zich aan het oriënteren en wilt u graag zien wat wij in onze showrooms hebben staan? Via onderstaande button komt u op onze keuken-overzichtspagina voor een impressie. 3D-Ontwerp Uw toekomstige keuken ontwerpen wij met de nieuwste 3D-software. Uw nieuwe keukenontwerp is hiermee inzichtelijk en met behulp van een VR-bril waant u zich zelfs al in uw nieuwe keuken. Het 3D-ontwerp maakt de kleinste details visueel zichtbaar en dat is een groot voordeel ten opzichte van de vroegere "papieren" tekeningen . Pas wanneer het ontwerp aan al uw wensen voldoet, gaan wij over naar de volgende fase: de realisatie! Montagedienst Wij beschikken over een eigen professionele montagedienst. De monteurs van Concordia Keuken & Bad plaatsen volledige keukens en gaan niet weg voordat u helemaal tevreden bent met het resultaat.