Mooie verkooppraatjes, slechte afwikkeling van zaken

Aanpassingen van badkamer en toilet laten verzorgen door Concordia. Verkoper vriendelijk en aardig, maar aldaar slechte communicatie met de werkvloer. (Geen eigen personeel, maar ZZP-ers.) Klus die in 1 week klaar zou moeten zijn is nu bijna 5 weken later nog niet afgerond.!

• opmerking N.v.t.

Beste Pim, Hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. Goed te horen dat de 1e ervaring toonzaal goed was. Aan ons is het nu om te bekijken hoe we de communicatie met onze externe monteurs kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Dramatische communicatie

Op de dag van oplevering van de keuken in ons nieuwe huis, bleek de keuken niet gereed. Spoelbak uitsparing in keukenblad verkeerd gezaagd, planken en achterwand niet gemonteerd en lagen los in de woonkamer. Concordia heeft nooit contact opgenomen, dat ze de keuken niet afkregen. Ook na de oplevering werden wij niet ingelicht over de afbouw van de keuken. Altijd moest zelf contact worden opgenomen. Na ons ongenoegen te hebben geuit, werd er zeer laconiek op gereageerd met 'ach ja, het dient niet de schoonheidsprijs'. Gelukkig kregen wij een andere uitstekende keukenmonteur (zzper), die samen met mijzelf de problemen oploste. Nu uiteindelijk de keuken is opgeleverd, is nooit contact met ons opgenomen door Concordia of het allemaal naar wens is. Hele vervelende ervaring met dit bedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • opmerking Zeer vervelende ervaring

Geachte heer Solinger, Hartelijk dank voor uw reactie en kritische beoordeling. We vinden klanttevredenheid erg belangrijk en nemen dit dan ook erg serieus. Het spijt ons te horen dat het montagetraject niet naar wens is verlopen. We zullen dit intern evalueren. Ondanks deze ervaring, wensen we jullie uiteraard wel veel gebruikersplezier in de prachtig nieuwe keuken toe. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Een keuken precies naar onze wens!

Vanaf het begin zijn wij goed geholpen en is er precies een keuken getekend die wij in gedachten hadden. De communicatie vanuit Concordia is erg helder, super prettig want je weet waar je aan toe bent. De keuken is geïnstalleerd door eigen monteurs, ontzettend tevreden hierover. We hebben alles aan kunnen geven en in overleg is dit naar wens opgelost. Kortom super tevreden klanten en wij kunnen concordia zeker aanraden voor jouw droomkeuken!

• opmerking N.v.t.

Beste Jolien, Wow! Wat een prachtige beoordeling. Hartelijk dank daarvoor. Ook via deze weg willen we jullie nog heel veel plezier met kokkerellen toewensen in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Geweldig bedrijf, leuke mensen

Geweldig bedrijf, leuke mensen, service gericht

• opmerking N.v.t.

Beste, Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling en heel veel (badder)plezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Goede kwaliteit

Klantvriendelijke medewerkers

• opmerking N.v.t.

Beste F., hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Bij binnen komst al vriendelijke ontvangen. Goed geholpen met het uitzoeken van een keuken en indeling van de keuken. 8 jaar geleden een badkamer uitgezocht en was ons goed bevallen, Vandaar terug gekomen om een keuken uit te zoeken. En netjes de keuken geleverd en geplaatst.

• opmerking N.v.t.

Beste Sietske, Wow! Wat een geweldige beoordeling. Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel (kook)plezier toe in de prachtig nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

langdradig en irritant proces voordat keuken en badkamer helemaal gereed zijn!

er zijn vanaf het begin fouten gemaakt ,dit begon al bij de voorbereiding , frezen in de muur werd pas gedaan nadat het schilderwerk gereed was! Dit heeft het bedrijf zeker geld gekost! Onze keuken is geplaatst door een extern bedrijf ,en dat is niet goed gegaan! Wij zijn 12 mei verhuisd , keuken was pas in oktober helemaal af!! badkamer is nog steeds niet helemaal tiptop , in het toilet is er een wandtegel ,die heel duidelijk niet geplaatst had mogen worden! Over 2 weken hopen wij dat het wordt hersteld! Heel jammer als je een (voor veel geld) mooie keuken en badkamer uitzoekt ,en er is zoveel tijd nodig om het in orde te krijgen!!

• opmerking N.v.t.

Beste Hans, Hartelijk dank voor de reactie en beoordeling. Het is terecht: dit heeft te lang geduurd. Desondanks wensen we jullie wel veel woonplezier in de woning en veel gebruikersplezier van de badkamer en keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Mooie keuken jammer dat de vaatwasser het niet doet

• U kent ons via: Project
  • opmerking Jammer dat er nog een paar dingen moeten gedaan worden

van initieel besprek tot afronden plaatsing uitstekend.

In juni voor het eerst langs, gelijk een goede indruk en gevoel. Verkoper hielp onze ideeën te visualiseren en om te zetten in een mooi ontwerp. Duidelijke offerte, zonder gehannes over prijsonderhandelingen; prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. In traject tot levering regelmatig contact gehad, duidelijke en behulpzame communicatie. Levering verliep zonder problemen, installateurs waren top. Zeer te spreken over de keuken, en de klantenservice van begin tot eind.

• opmerking N.v.t.

Beste Cor, wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Hartelijk dank voor deze uitgebreide beoordeling. We wensen jullie ook via deze weg nogmaals heel veel (kook)plezier toe in de prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Aanvraag gedaan voor het plannen van een afspraak , geen enkele reactie hierop

Verder dus geen ervaring met dit bedrijf, maar niet klantvriendelijk in dit geval.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • U kent ons via: Website
  • opmerking Geen reactie op vraag/afspraak

Geachte C., Wat spijtig om dit te lezen. Vorige week bleek inderdaad dat wij een storing in ons planningssysteem op de website hadden, waardoor wij aanvragen korte tijd helaas niet hebben ontvangen. Ondertussen zou alles weer naar behoren moeten werken en kunt u een afspraak inplannen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Telefonisch contact met ons opnemen kan natuurlijk ook. Dus mochten wij iets voor u kunnen betekenen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel.

Plaatsing niet perfect maar service achteraf maakt alles goed.

Bij het aankoopproces zijn we prima geholpen door Emile en hebben we goede tips gekregen. We hebben een grote keuken gekocht en die is snel besteld door Concordia. Bij het plaatsen viel op dat verschillende monteurs bezig zijn geweest wat normaliter de kwaliteit niet ten goede komt. De laatste monteur was bovendien onverwacht weg en er is dus niet opgeleverd. Maar de opmerkingen die we nog hadden zijn inmiddels keurig opgelost! De monteur die dat gedaan heeft, heeft gelijkertijd ongevraagd nog wat tips gegeven en dat stemt iedereen weer blij!

• U kent ons via: Aannemer, Mond-tot-mondreclame
  • opmerking Nee

Beste Klaas Willem, Het is fijn om te lezen dat alles goed is gekomen. Bedankt voor de uitgebreide beoordeling en nogmaals heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Lekker persoonlijk

• opmerking Top

Beste Jan, wat een prachtige beoordeling; hartelijk dank daarvoor. Heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst namens ons team. Met vriendelijke groet, Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Helemaal af

Prachtige nieuwe zwarte keuken. Geheel volgens wens met veel bergruimte laden. De koelkast op hoogte. Prachtig en compleet. Strak geplaatst.

• opmerking N.v.t.

Beste, Bedankt voor de uitgebreide toelichting op de mooie beoordeling. Ook via deze weg heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Frederique heeft heel goed net ons meegedacht over de badkamer, handige tips gegeven over 2 maanden gaan we beginnen. Ben heel benieuwd hoe het gaat worden. Spannend

• opmerking N.v.t.

Beste Tineke, Wat een prachtige beoordeling! Hartelijk dank daarvoor. Helaas moeten jullie nog even wachten, maar we hopen dat het resultaat het straks dubbel en dwars waard is. Alvast heel veel plezier in de nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Alles wat geleverd moet worden was niet compleet

Badkamer Douchescherm nog niet geplaatst Toilet Fonteintje nog niet geplaatst Vloerbedekking Keuken PVC te weinig Keuken Spatrand te hoog, moet worden ingekort Front laden beschadigd Lamp in lichtbalk boven aanrecht verkeerd licht

• U kent ons via: Aannemer
  • opmerking Verkoop ging prima, veel geduld en dacht mee

Beste H.P., Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling en de kritische noot. Tot onze spijt zijn er inderdaad nog wat punten van aandacht en is het nog niet helemaal afgerond. We doen er alles aan om het zo spoedig mogelijk op te lossen. Wel alvast heel veel plezier met alles. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Concordia Keuken & Bad is een prima adres voor een keuken.

Wij hebben een goede ervaring met Concordia Keuken & Bad. We hebben een goed advies gehad. De keuken is volgens afspraak geplaatst. Alles ziet er netjes uit. Opleverpuntjes zijn naar tevredenheid opgelost.

• opmerking N.v.t.

Beste Harry, Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling en ook via deze weg heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Lekkage netjes opgelost

De monteur heeft de lekkage van de spoelbak netjes opgelost

• opmerking N.v.t.

Beste Jos, bedankt voor deze geweldige beoordeling en heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Goed geholpen met samenstellen keuken, daarna volledig aan lot overgelaten

Uitstekend geholpen met samenstellen keuken. Vervolgens rekening gehouden met de lange levertijden wat momenteel de situatie is. Echter bij alle naleveringen en herstellen van opleveringsfoutjes werkt iedereen langs elkaar heen, staan monteurs zonder spullen op de stoep en moet je zelf bij alle bedrijfsonderdelen navraag doen waar welk apparaten, kastjes, afvalstysteem etc. staan zodat het geinstalleerd kan worden.

• opmerking N.v.t.

Hartelijk dank voor uw reactie. Het is goed te horen dat u in de showroom een uitstekende ervaring heeft gehad en tegelijkertijd spijtig te lezen dat we in de afhandeling tekort zijn geschoten. Dit gaan we intern evalueren en lering uit trekken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel

Het eind resultaat is prachtig

Super goed geholpen in de winkel met het uitzoeken en ontwerpen van mijn keuken. Bij het bestellen/leveren van een aantal zaken problemen ondervonden en ook telefonisch moeilijkheden gehad. Uiteindelijk weer geschakeld met de persoon met wie ik het eerste contact heb gehad. Hij heeft dingen weer uitgezocht en rechtgezet. Al met al een super mooie keuken!

• U kent ons via: Mond-tot-mondreclame
  • opmerking Gelieve mijn naam en of mail adres niet online te vermelden

hartelijk dank voor de uitgebreide beoordeling. Wij vinden klanttevredenheid enorm belangrijk en zullen de aandachtspunten ter harte nemen. Enorm veel (kook) plezier gewenst in de prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad.

Goede ervaringen in breedste zin!

Advies, meedenken en snel/prettig contact.

• opmerking N.v.t.

Beste Daniel, bedankt voor de geweldige beoordeling. Heel veel (kook)plezier gewenst in de prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen.

Top keuken. Top service.

Fantastisch geholpen bij de keuze en samenstelling van de keuken. Vakkundige plaatsing door monteurs. We zijn heel erg tevreden.

• opmerking N.v.t.

Beste Henk en Hedi, wat een prachtige beoordeling, bedankt! Ook via deze weg wensen wij jullie heel veel jaren (kook)plezier toe in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Topservice

Wij hebben hier onze nieuwe keuken uitgezocht omdat dit vanuit onze projectontwikkelaar hier moest. We zijn niet teleurgesteld, in tegendeel zelfs. We zijn erg goed geholpen iedere afspraak. Altijd netjes ontvangen in de showroom, ook ten tijde van Corona. We konden vaak langskomen omdat we het nog even weer wilden zien, de 3d tekening van onze keuken. Vervolgens is de keuken keurig netjes geplaatst en vlot ook. Ziet er tip top uit. Nu nog in gebruik nemen :-) We zijn super tevreden met het eindresultaat, een keuken precies naar ONZE wensen! Bedankt Concordia

• U kent ons via: Project
  • opmerking Project nieuwbouw

Wat een prachtige en uitgebreide beoordeling. Hartelijk dank daarvoor! Ook via deze weg wensen we jullie heel veel (kook)plezier toe in de nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Vakkundige advisering

Vanaf het eerste moment was het contact (met Marc) heel prettig en vakkundig. Het plaatsen van de keuken gebeurd volgende en ook daar hebben we het volste vertrouwen in. De keuken is al binnen en de plaatsing is gepland.

• U kent ons via: Aannemer
  • opmerking Ook voor de badkamer en tegels zeer goed geholpen

Beste Klaas en Marjan, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling en ook via deze weg nogmaals heel veel (kook)plezier gewenst in de nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad

Goed en deskundig advies

Arie Bekkema heeft ons geweldig geholpen met het ontwerpen van onze keuken. Vanaf het begin was het contact prettig en afspraken werden nagekomen. Eerst een aantal schetsontwerpen gemaakt om een denkrichting te ontwikkelen en daarna nog een aantal aanpassingen doorgevoerd om uit eindelijk te komen tot onze droomkeuken. Het offerte traject was vanaf het begin duidelijk en helder en tijdens de gesprekken kregen wij goed advies, dit werd ook uitgelegd a.d.h.v. voorbeelden bij de showroomkeukens. Zo wisten wij vrij nauwkeurig hoe de keuken zou worden. De plaatsing is ook goed verlopen en vakkundig verlopen. Alle onderdelen zijn tijdig geleverd zonder schade en/of manco's. Het eindresultaat is meer dan dat wij verwacht hadden. Top bedrijf, echt een aanrader. Een volgende keer zouden wij weer gebruik maken van hun expertise.

• U kent ons via: Aannemer, Overig
  • opmerking N.v.t.

Beste Heerke Osinga, wat een prachtige en uitgebreide beoordeling; hartelijk dank! Normaals heel veel (kook)plezier in de nieuwe keuken gewenst! Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Heerenveen

Ervaren en deskudig

Verrassend hoe goed ze meedachten over de mogelijkheden

• U kent ons via: Aannemer, Mond-tot-mondreclame
  • opmerking We zijn tot nu toe erg tevreden. Maar de badkamer moet nog geplaatst worden, dus hoe het uiteindelijk wordt, is nog afwachten!

Beste Corry, hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling. Alvast enorm veel plezier in de nieuwe badkamer gewenst. Met vriendelijke groet, Team Concordia Keuken & Bad Meppel.

Over Concordia Keuken & Bad

Met meer dan 3000m² keuken-, badkamer- en tegelinspiratie heeft Concordia Keuken & Bad in Meppel en Heerenveen een ruime keuze aan diverse stijlen keukens, badkamers en vloeren. Concordia Keuken & Bad is een ervaren leverancier van diverse A-merken keukens. Wat deze merken gemeen hebben, is de topkwaliteit. De beste materialen, eigentijdse ontwerpen en state-of-the-art technieken worden gebruikt. In een keuken van Concordia Keuken & Bad is het gegarandeerd genieten. Voor iedere smaak en budget Of u nu een klassieke smaak heeft, meer landelijk of romantisch bent ingesteld óf juist van strak en modern houdt; Concordia Keuken & Bad heeft óók voor u de geschikte keuken! In stijl en design kunt u bij ons eindeloos variëren. De keuze aan kleuren, materialen en accessoires is bijzonder groot. De ervaren adviseurs begeleiden u graag in het maken van combinaties en bij het aanbrengen van bijzondere details. Zo stelt u helemaal uw eigen droomkeuken samen. Bent u zich aan het oriënteren en wilt u graag zien wat wij in onze showrooms hebben staan? Via onderstaande button komt u op onze keuken-overzichtspagina voor een impressie. 3D-Ontwerp Uw toekomstige keuken ontwerpen wij met de nieuwste 3D-software. Uw nieuwe keukenontwerp is hiermee inzichtelijk en met behulp van een VR-bril waant u zich zelfs al in uw nieuwe keuken. Het 3D-ontwerp maakt de kleinste details visueel zichtbaar en dat is een groot voordeel ten opzichte van de vroegere "papieren" tekeningen . Pas wanneer het ontwerp aan al uw wensen voldoet, gaan wij over naar de volgende fase: de realisatie! Montagedienst Wij beschikken over een eigen professionele montagedienst. De monteurs van Concordia Keuken & Bad plaatsen volledige keukens en gaan niet weg voordat u helemaal tevreden bent met het resultaat.