• Ervaring met: Portret familie/groep

Echt een pro-fotograaf waarop je kunt bouwen en volledig vertrouwen. Combineert oog voor detail met gevoel en improvisatievermogen voor het vastleggen van mensen in verschillende settings. In ons geval: een dynamische beursvloer met lezingen en andere activiteiten waarbij de lichtomstandigheden verre van ideaal zijn. Absolute aanrader!

• Ervaring met: Bedrijfsreportage

‘Eindelijk maar eens dat olijke vakantiekiekje vervangen door een pakkende goede foto’, dacht ik toen ik mijn LinkedIn profiel aan het actualiseren was. Ik dacht meteen aan Norbert. Ik ken Norbert al langer ‘van school’ maar ook als de bezielde fotograaf van (prijswinnende) foto’s en exposities. Meteen een afspraak gemaakt en in zijn mooie studio bij een kopje koffie besproken ‘wat wil je met de foto’. En toen aan de slag: wat een leuke en ontspannen fotoshoot was dat, en wat een prachtige foto! Het vakmanschap spat er van af, een echte Waalboer! Ik ben erg blij met deze foto die me niet alleen veel complimenten heeft opgeleverd, maar me inmiddels ook iconisch herkenbaar heeft gemaakt in mijn openbare (werk)leven, de Social Media in het bijzonder. Wat mij betreft het klopt het helemaal: debestefotograaf.nl en dan ook nog eens hartstikke betaalbaar! Woord voor woord gemeend: Norbert maakt foto’s die staan, pakkend, sterk, ambachtelijk; er kan er maar een de beste zijn.

• Ervaring met: Portret zakelijk

Op advies van een vriendin heb ik een afspraak gemaakt bij Norbert voor een profielfoto. Ik ben heel blij dat ik naar haar geluisterd heb. Norbert is een leuke man, de foto sessie verliep ontspannen en efficiënt, en het resultaat past helemaal bij mij. De foto heb ik meteen na ontvangst in mijn CV, visitekaartje en LinkedIn geplaatst.

• Persoonlijke aandacht
  • Creatieve uitwerking foto's N.v.t.
  • Ervaring met: Portret zakelijk

Fantastisch om in je zakelijke profielfoto het verschil te zien tussen je hoofd een tikje naar rechts, kin ietsje omlaag, iets anders kijken. Norbert let op details en haalt je profiel mooi naar voren.

• Persoonlijke aandacht
  • Creatieve uitwerking foto's N.v.t.
  • Ervaring met: Portret zakelijk

• Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Ervaring met: Industrieel

• Ervaring met: Architectuur