Het was een hele leuke ochtend om samen met Norbert de perfecte foto te maken! Ik beveel Norbert zeer aan.
  • Ervaring met: Portret familie/groep

Out of the blue zocht ik een goede fotograaf die voor mij een zakelijk en industrieel portret wilde maken. Via internet kwam ik op de mooie (portfolio-)site van Norbert Waalboer Fotografie uit. Hierop heb ik hem direct gebeld. Vanaf prille begin hebben Norbert en ik het doel en opzet van de foto's correct onderling besproken. Tijdens de shoot maakten we met z'n tweeën een goede setting en voordat de echte shoot begon had Norbert oog voor het kleinste detail (zelfs mijn jas werd extra getailleerd :-)) en de foto's werden daarna keurig gemaakt. Tijdens de shoot verteld Norman precies wat de juiste positie / houding is. Het eindresultaat van de foto's had ik binnen 1,5 uur na de sessie in huis! Helemaal top dus! Ik vond het een hele leuke en leerzame ervaring en beveel Norbert bij deze van harte aan! Groeten Paul Vocking
  • Ervaring met: Portret zakelijk

Ik was niet zenuwachtig, maar ik sta niet graag op foto's. Dus lekker losjes jezelf ben je dan niet voor een portretfoto. Maar met Norbert was het leuk en dan komt er toch nog een prachtige foto uit. Het enige minpuntje was dat het voor mij wat snel ging, maar dat kan niet anders als er een rij afspraken is. En de koffie smaakt prima!
  • Creatieve uitwerking foto's

Een hele plezierige ervaring !
  • Ervaring met: Anders:
  • Anders, namelijk: Social media sessie

Voor een autenieke en professionele LinkedIn profielfoto kun je zeker bij Norbert terecht! Na een informele kennismaking heeft hij zijn werkwijze toegelicht en heeft hij tijdens het fotograferen op ontspannen wijze aanwijzigen gegeven om tot een prachtig resultaat te komen. Norbert weet de mooie kanten van een ieder in beeld te brengen en heeft oog voor detail. Bij het selecteren van de juiste foto kan hij feiloos het verschil aangegeven tussen 'een leuke foto' is en een 'zakelijke profielfoto'. Een echte aanrader voor wie op een professionele wijze gefotografeerd wil worden!
  • Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert fotografeert al jaren onze maatwerk keukens. Het succes van Keukenwerkplaats is mede te danken aan de kwaliteit van zijn foto's. Hij heeft veel oog voor de lichtinval en weerspiegelingen en plaatst vaak in de studio verschillende foto's over elkaar om alles goed uit te lichten.
  • Ervaring met: Anders:
  • Anders, namelijk: interieurfotografie

Norbert is relaxed, toegankelijk en neemt alle tijd om een mooie foto te maken. Ik ben heel tevreden en ben erg blij met de profielfoto die hij maakte. Top.

• Ervaring met: Trouwreportage

• Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert is een prettige en duidelijke communicator waardoor de fotosessie prettig ontspannen verloopt.
  • Ervaring met: Portret zakelijk

Deskundig, professioneel en fantastische foto's!
  • Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert geeft veel persoonlijke aandacht en weet goed met licht te spelen. Mooi resultaat, bedankt!
  • Creatieve uitwerking foto's

Vandaag maakte Norbert een zakelijke portretfoto van mij in zijn studio. Gratis parkeren voor de deur. Een gezellige en ontspannen ontvangst, waarbij Norbert je op je gemak stelt en (zo blijkt later) ook goed naar je kijkt. Leuke fotosessie en daarna meegekeken hoe hij het portret nabewerkte (zag er meteen stukken frisser uit). Ik kan Norbert van harte aanbevelen.
  • Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert heeft voor het IT magazine dat wij elk jaar uitbrengen ook dit jaar weer de fotografie gedaan. Hij is betrokken, deskundig en heeft continu aandacht voor een goed eindresultaat. Hij geeft de personen die gefotografeerd worden goede sturing/tips om het beste resultaat te krijgen.
  • Ervaring met: Bedrijfsreportage

Voor een zakelijke portretfoto waar haast bij was kwamen we snel tot een afspraak. Na wat tijd voor voorbereiding heeft Norbert goed de tijd genomen om tot de beste foto komen. De bewerking van deze foto heeft het eindresultaat helemaal uitstekend gemaakt. Fijne fotograaf om mee te werken, professioneel, vriendelijk en prettig in de omgang.
  • Ervaring met: Portret zakelijk

Als eindredacteur van een tijdschrift heb ik jarenlang met veel plezier en nauw met Norbert samengewerkt. Hij neemt niet zomaar foto's in een bepaalde setting, maar kijkt verder: hoe is het licht, welke houding komt het beste uit. Ik gaf hem bv ooit de opdracht om een hardloper vast te leggen voor de cover van het blad. Drie maanden lang zaten agenda's én vooral het weer elkaar tegen. Maar toen het eindelijk wel kon, leverde hij foto's van topformaat. De wolken op de goede plek tegen een blauwe hemel, de passen van de hardloper die perfect uitkwamen tegen een achtergrond die op en top Hollands was. Dat is Norbert: geduldig, vriendelijk, meedenkend en met een bijzonder oog voor detail.
  • Creatieve uitwerking foto's

Norbert Waalboer heeft i.o.v. SLO Enschede geweldige reportages afgeleverd. De opbrengsten van elf scholen zijn met veel voldoening benut in diverse communicatie uitingen. Zijn flexibele en vlotte professionele werkhouding is ons uitstekend bevallen. Wij verwachten in de toekomst wederom van zijn diensten gebruik te maken.
  • Ervaring met: Bedrijfsreportage

In de studio van Norbert lieten wij een groepsfoto/familieportret maken. Zowel de sessie zelf als het eindresultaat waren een groot succes. Norbert is een vakman, heeft creatieve ideeen en stelt mensen op hun gemak (ook het kleine nichtje van 1.5). Kortom zeer tevreden!
  • Ervaring met: Portret familie/groep

Na een stroef begin qua communicatie is de fotosessie zelf uiteindelijk perfect verlopen. Vooraf aangeven dmv voorbeelden wat voor soort zakelijke portretfoto ik zelf mooi vond en Norbet heeft dat perfect ingevuld. Hij heeft de tijd genomen om de juiste houdingen en lichtinvallen na te bootsen en had daar oog voor de kleine puntjes. Geen afraffelwerk! Uiteindelijk nog mooi kunnen meekijken hoe het digitaal bewerken van de foto's werd gedaan, en het resultaat was uiteindelijk na volle tevredenheid! Een aanrader!

• Ervaring met: Portret familie/groep

Echt een pro-fotograaf waarop je kunt bouwen en volledig vertrouwen. Combineert oog voor detail met gevoel en improvisatievermogen voor het vastleggen van mensen in verschillende settings. In ons geval: een dynamische beursvloer met lezingen en andere activiteiten waarbij de lichtomstandigheden verre van ideaal zijn. Absolute aanrader!
  • Ervaring met: Bedrijfsreportage

‘Eindelijk maar eens dat olijke vakantiekiekje vervangen door een pakkende goede foto’, dacht ik toen ik mijn LinkedIn profiel aan het actualiseren was. Ik dacht meteen aan Norbert. Ik ken Norbert al langer ‘van school’ maar ook als de bezielde fotograaf van (prijswinnende) foto’s en exposities. Meteen een afspraak gemaakt en in zijn mooie studio bij een kopje koffie besproken ‘wat wil je met de foto’. En toen aan de slag: wat een leuke en ontspannen fotoshoot was dat, en wat een prachtige foto! Het vakmanschap spat er van af, een echte Waalboer! Ik ben erg blij met deze foto die me niet alleen veel complimenten heeft opgeleverd, maar me inmiddels ook iconisch herkenbaar heeft gemaakt in mijn openbare (werk)leven, de Social Media in het bijzonder. Wat mij betreft het klopt het helemaal: debestefotograaf.nl en dan ook nog eens hartstikke betaalbaar! Woord voor woord gemeend: Norbert maakt foto’s die staan, pakkend, sterk, ambachtelijk; er kan er maar een de beste zijn.
  • Ervaring met: Portret zakelijk

Op advies van een vriendin heb ik een afspraak gemaakt bij Norbert voor een profielfoto. Ik ben heel blij dat ik naar haar geluisterd heb. Norbert is een leuke man, de foto sessie verliep ontspannen en efficiënt, en het resultaat past helemaal bij mij. De foto heb ik meteen na ontvangst in mijn CV, visitekaartje en LinkedIn geplaatst.
  • Persoonlijke aandacht
  • Creatieve uitwerking foto's N.v.t.
  • Ervaring met: Portret zakelijk

Fantastisch om in je zakelijke profielfoto het verschil te zien tussen je hoofd een tikje naar rechts, kin ietsje omlaag, iets anders kijken. Norbert let op details en haalt je profiel mooi naar voren.
  • Persoonlijke aandacht
  • Creatieve uitwerking foto's N.v.t.
  • Ervaring met: Portret zakelijk

• Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Ervaring met: Industrieel

Over Norbert Waalboer Fotografie