Professionele en sympathieke fotograaf - resultaat: mooie fotos

Norbert heeft voor mij nieuwe profielfoto's gemaakt; het is voor mij duidelijk dat Norbert een zeer professionele fotograaf is; blijkt duidelijk in het maken, selecteren en nabewerken van de foto's. En het gaat allemaal op een zeer ontspannen en plezierige manier. Het resultaat zijn dan ook een mooie foto's. Ik kom graag bij Norbert terug en kan hem ook zeker aanbevelen.

Goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Ik kwam voor een zakelijke portretfoto. Norbert ontving mij vriendelijk met een kop koffie, waarna de foto's werden gemaakt. Hij houdt rekening met wensen en geeft duidelijke instructies en suggesties tijdens het maken van de foto's. Er werd goed geholpen met het kiezen van de beste en ik ben bijzonder tevreden met het resultaat.

Prachtportetfoto’s

Nog nooit zijn er mooiere foto’s gemaakt van mij. En al mijn collega’s zijn op z’n mooist geportretteerd. Prachtig!

Professional linkedin profile photographer

I was looking for a photographer in Utrecht, for a LinkedIn profile picture. I decided to try Norbert out because I liked his portfolio available on his page. I was very impressed and totally satisfied with Norbert's work. He is both a professional and an artist with his own distinct shooting style and aesthetics. Also, he was very cool and approachable. I would recommend Norbert any time.

Met aandacht naar de juiste zakelijke foto

Norbert heeft een goede zakelijke foto gemaakt, die past binnen de stijl van onze start-up en uitstraling. Dat doet hij met veel zorg en oog voor details.

Vakwerk met aandacht en creativiteit. Topresultaat!

Voor mijn professionele foto's blijkt Norbert topkwaliteit te leveren. In een professionele setting waar een relaxte sfeer hangt proef je in alles kwaliteit. Ik kan Norbert eenieder aanbevelen!

Erg op gemak, mijn eerste profiel shoot door Norbert!

Het was een fijne ervaring, ontvangst en shoot was erg leerzaam en leuk. Voor iemand die niet graag in de spotlight staat, voelde ik me op gemak door de instructies en aanmoediging van Norbert! Raad iedereen aan om bij Norbert te komen!

Op en top professional!

Norbert is een echte prof. Bij binnenkomst is alles al tot in de puntjes voorbereid en ervaren als hij is weet hij je snel op je gemak te laten voelen. Met zijn aanwijzingen en scherpe blik van achter de camera komt er snel een mooi resultaat. Een absolute aanrader!

Onmiddellijk na binnenkomst blijkt al dat Norbert een echte vakman is. De kleinste details vallen hem op en je kunt ervanuit gaan dat hij, terwijl je rustig kennismaakt onder een kopje koffie, al bezig is om te kijken hoe jij straks het beste uitkomt op de foto. Hij beantwoordt kundig al je vragen en begeleidt je goed door het gehele proces. Heel fijn wanneer het niet modellenwerk is dat bij jou brood op de plank brengt :) Ik kan Norbert van harte aanraden voor al je (zakelijke) profielfotos en, na wat prachtige impressies uit zijn portfolio gezien te hebben, ook voor al je andere fotografieklussen.

• Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert heeft onze trouwreportage gedaan. De prettige persoonlijke aanpak zorgde voor een ontspanne voorbereiding. Tijdens de dag was hij op de juiste momenten sturend of juist onmerkbaar aanwezig. Het eindresultaat vinden wij schitterend. Kenmerkende woorden voor het fotoboek zijn: Prachtig Treffend Warm Ontroerend En een mooie herinnering aan een mooie dag.

• Ervaring met: Trouwreportage

Norbert is een zeer gedegen vakman met veel aandacht voor de mens achter en uiteindelijk op de foto. Was een bijzonder leuke sessie met een perfect plaatje als eindresultaat. Zeer aanbeveling waardig

• Ervaring met: Portret familie/groep

Norbert is professioneel en de resultaten van zijn foto's zijn heel goed. Als persoon is hij vriendelijk en rustig, wat erg fijn werken is met mensen die het spannend vinden voor de camera te staan! Ik beveel Norbert zeker aan!

• Anders, namelijk: Plus foto cover jaarverslag

Norbert stelt je gelijk op je gemak, geeft duidelijk tips voor houding en kleding en met een kleine beetje retouche krijg je een prachtige foto mee!

• Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert stelt je goed op je gemak, waardoor je relaxt aan de fotoshoot kunt beginnen. Bovendien zijn de belichting en retouche ook erg goed. Dat zie je terug in het eindresultaat!

• Ervaring met: Portret zakelijk

Ik heb meerdere shoots met Norbert gedaan, zowel privé als zakelijk en ben erg enthousiast over zijn vakmanschap, zijn persoonlijke en oprechte benadering en zeer prettige manier van samenwerken. Een no-nonsens prettig mens, iemand die ik graag aanbeveel.

• Ervaring met: Anders:
  • Anders, namelijk: Zakelijk en particulier

Onlangs s ben ik bij Norbert op bezoek geweest voor het laten maken van een zakelijke portretfoto. De ontvangst in zijn professionele en vooral zeer huiselijke studio (je voelt je meteen op je gemak) was zeer hartelijk en je wensen worden onder het genot van een kop koffie doorgesproken. Norbert neemt hier uitgebreid de tijd voor. Vervolgens door naar het nemen van de foto's, je merkt meteen dat je met een professional van doen hebt, vanuit verschillende invalshoeken worden de foto's genomen en direct na de sessie "live" en in overleg bewerkt. Direct had ik de foto's in mijn mailbox. Ik beveel Norbert dan ook van harte aan.

• Ervaring met: Portret zakelijk

Recentelijk 2 zakelijke portretfoto's laten maken bij Norbert met verschillende achtergronden. Ik ben super tevreden over de foto's en heb gelijk verschillende complimenten gekregen op mijn werk. Norbert neemt de tijd om de opzet door te nemen, let op de kleine details, de vorm van je gezicht, en zorgt uiteindelijk voor een super resultaat. Ik zou Norbert absoluut aanbevelen.

• Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert maakt super mooie foto’s met een prettige begeleiding tijdens de fotosessie. Hij ziet heel goed hoe je gezicht het best op de foto staat en hoe je het best kan belichten. Ik ben heel blij met mijn zakelijke portretfoto’s. Dank Norbert!

• Ervaring met: Portret zakelijk

Norbert neemt rustig de tijd voor een drankje en een praatje voordat hij start met het maken van de foto's. Op die manier zorgt hij ervoor dat je ontspannen op de foto gaat. Tijdens het maken van de foto's geeft hij duidelijke aanwijzingen zodat je niet alleen ontspannen maar ook met een professionele uitstraling op de foto komt. Ik ben heel blij met het resultaat!

• Ervaring met: Portret zakelijk

op redelijk korte termijn konden wij met een grote groep terecht. Goede service, communicatie. Wij zijn erg blij met het resultaat.

• Ervaring met: Portret familie/groep

Norbert nam uitgebreid de tijd en stelde me op m'n gemak. Hij werkte nauwkeurig en met oog voor detail. Ik was zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat en ging met een goed gevoel en twee mooi bewerkte profielfoto's naar huis! Norbert, dankjewel!

• Ervaring met: Portret zakelijk

Bijzonder tevreden met mijn portretfoto. Norbert nam de tijd, door zijn enorme ervaring ziet hij meteen wat de juiste hoek is. Foto’s keurig afgeleverd met finishing touch. Een foto als deze maakt de uitstraling van bijvoorbeeld een LinkedIn profiel meteen een stuk professioneler. Beslist aan te bevelen.

• Ervaring met: Portret zakelijk

I don't normally enjoy having my photo taken but Norbert made me feel at ease. I'm very happy with the result and it's now on my website and LinkedIn profile :)

• Ervaring met: Portret zakelijk

Zeer prettig om mwe samen te werken en goed resultaat. Kunstenaar achter photoshop.