Altijd goed geholoen

Fijne en snelle service

Goede dienstverlening en service

Goede ervaring en service.

Snelle service

Snelle professionele service en advies. Nu jaarlijks de conditioner ed en dat wordt snel verzonden. Ga zo door!!

Super!

Al 2 keer een hoeslaken besteld bij Hydrosfeer en de eerste keer ontzettend vriendelijk te woord gestaan door een meneer omdat ik niet helemaal begreep hoe ik het achteraf betalen moest doen. Deze keer is dat gelukkig wel gelukt ;) Maar het hoeslaken is weer super en hele snel en netjes bezorgd. Absoluut een aanrader voor zowel materiaal als goede service.

Geweldig top

In een woord een zaak die er altijd voor je is Niet alleen verkopen maar ook de na zorg. Ik heb zelf 40jr in de verkoop gezeten maar hier heb ik heel veel bewondering voor. En dan in deze tijd geweldig

Top, kan niet beter

Alle tijd, niets teveel, rekeninghoudend met medische problemen, helemaal niet opdringerig, een super aanrader. Zeker ook voor personen met spierreuma.

In 1 woord TOP!

Super Service, en heerlijke ouderwetse menselijke warmte en gezelligheid in de winkel! Dank je wel voor de welgemeende goede zorgen, advies en begeleiding bij de aanschaf van mijn heerlijke waterbed en geweldig heerlijk hoofdkussen!

Klantvriendelijk met uitstekende service

Na melding van een probleem met mijn waterbed (helaas 2 x kort achtereen) , werd onmiddellijk actie ondernomen en het probleem echt klantvriendelijk verholpen .

Had het zelf niet gelezen maar voor 13uur een melding gedaan dan wordt je dezelfde dag nog geholpen. Ook al was de lekkage klein ze zijn toch dezelfde dag nog gekomen en alles is in orde gebracht en netjes achtergelaten.

Toppers

Perfecte service . Merci alvast .

Zelfs op zondag gekomen om verwaming te wisselen!

Ons verwarmingselemant was kapot gegaan en is zelfs op zondag deze komen verwisselen. Dan ben je voor mij een topper!

Geweldig bedrijf

Attent, behulpzaam, vriendelijk met keihard product

Op en top service

Een aantal keren een lek in het waterbed gehad. Op de dag dat ik het meldde zijn ze ook langs geweest en hebben het lek gerepareerd.

Goede service, vriendelijk en bekwaam personeel.

een top zaak met super service

!

Goede kwaliteit

Snel geleverd, mooie kwaliteit Ben er blij mee

Heel netjes en snel geholpen

Heel positief, nette man

altijd vriendelijk en goede service

We kennen hydrosfeer en de eigenaar Edwin al ruim 25 jaar. Altijd goede service en snelle dienstverlening. Kortom, we zijn zeer tevreden!

uitmuntende service

Een waterbed van Hydro-sfeer slaapt sowieso heerlijk. Nu hadden we een lek. De zelfde dag gerepareerd maar ook alles netjes droog gemaakt en opgeruimd. Het bed ook weer bijgevuld zodat we weer heerlijk kunnen slapen. Top service.

Uitstekende snelle service

Snel geholpen

Snel en goed verpakt geleverd!

Zoals gewend mijn bestelling weer netjes verpakt en snel geleverd. Top service!

De service van Hydrosfeer is een voorbeeld voor andere ondernemingen

De reparatie van het oude waterbedmatras. en de de vervanging van het oude voor een nieuwe werd op professionele rustige manier door de service monteur. Verder heb ik een goed gevoel over de telefonische contacten die ik met Hydrosfeer heb gehad.

Uitstekende aervice

Prima in orde

Beste waterbeddenwinkel

Wij slapen al een jaar of 30 op een waterbed van Hydrosfeer. Destijds gekocht in het filiaal in Eindhoven. Een waterbed is supercomfortabel en veel hygiënischer dan een gewoon bed. Hydrosfeer heeft ons bed al een keer verhuisd en gaat dat binnenkort weer doen. Intussen is het watermatras ook al een keer probleemloos vervangen. De mensen van Hydrosfeer reageren snel als je een vraag hebt en bieden een hele goede service. Wat mij betreft een topwaterbeddenleverancier, ook voor mensen buiten Limburg.

Bedrijfsgegevens

Rijksweg - Zuid 78

6161 BP Geleen (zuid-limburg)

046-4754310

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.