Een echte aanrader voor een fantastisch feest!

Superfeest gehad voor ons 40-jarig trouwen in Le Café. Zeer goed verzorgd door buitengewoon professioneel en gastvrij personeel. Een echte aanrader!! Martin en Wilma

Geweldige sfeer en alles top geregeld

Vrijdag 31 mei zijn we bij La France getrouwd. Alles was tot in de puntjes geregeld. Een hele fijne, sfeervolle locatie met lekker eten. Tijdens de voorbereiding werd er goed meegedacht en bij vragen per mail werd er snel gereageerd.

Een perfect feest gefaciliteerd

La France heeft ons op vriendelijke en adequate wijze geadviseerd bij het plannen/samenstellen van ons feest (ruimte, cateringopties, muziek). De avond zelf was precies zoals aangeboden. Mede dankzij het vriendelijke personeel hebben wij een geweldig feest gehad, een mening gedeeld door onze gasten.

Gastvrij, vriendelijk, hele goede sfeer, mooie zalen!

Wij hebben ons huwelijksdiner en -feest bij jullie gevierd en dat is ons ontzettend goed bevallen! Wat een vriendelijk personeel, goede communicatie, mooie ruimtes en wat een mogelijkheden! De gasten hebben ook genoten en we horen nu nóg van hen hoe leuk het was! Bedankt! Hans en Stefanie

Geweldige entourage met vriendelijk en gast vrij personeel.

Wij hebben ons 40 jarig huwelijksjubileum gevierd in La France. Dit was een fantastische ervaring. Gastvrij personeel en prima service. De koks verrasten ons op heerlijk eten in een bijzondere omgeving.(de kas)

Het was een geweldige avond, veel dank voor de goede verzorging.

Mijn dochter en ik hebben onze verjaardagen gevierd in La France. Onze wensen voor de feestavond goed doorgesproken met Nina en deze zijn precies zo uitgevoerd. Theaterzaal is supergezellig door de verlichting en aankleding. Compliment voor de gastheer, zeer kundige en lieve persoon. Rokers waren ook goed verzorgd buiten met een gezellig vuur. Hapjes waren erg lekker.( Personeel achter de bar kan beter.) Het was een geweldige avond, veel dank voor de goede verzorging.

Gastvrij, lekker eten en mooie lokatie

Wij hebben ons 25 jarig huwelijk bij jullie gevierd in het tuinhuis met een proeverij-arrangement. De avond was top, het eten was lekker en iedereen, zowel wij als onze gasten, kijken er met volle tevredenheid op terug.

Zowel met de bruiloft van onze dochter, het vieren van een verjaardag of een huwelijksjubileum een fantastisch verzorgd feest gehad. Blijft weinig tot niets te wensen over. Super vriendelijk en gemotiveerd personeel en goed eten en drinken. Bij de volgende gelegenheid zien jullie ons weer👍‼️
  • Ervaring met: Feestarrangement

Topfeest gehad bij la France; zeer goede sfeer, lekkere bubbels, heerlijke hapjes, meedansende barmannen; attent en professioneel! Zin in volgende feest!
  • Ervaring met: Feestarrangement

Onze verjaardagen in La France gevierd. Wat een feest was het) Wij maar ook onze gasten hebben genoten van de lekkere hapjes en de mooie zaal. Maar nog belangrijker was de goede sfeer en de top bediening die Paul en zijn team hebben neergezet. Zeker voor herhaling vatbaar:)
  • Ervaring met: Feestarrangement

Het is een mooie gezellige locatie en super bediening en ook lekker eten Snelle beantwoording Gewoon top
  • Professionaliteit

Ons 50 jarig huwelijksfeest inhet Cafe was van het begin tot het einde verrassend. Wij ( Frans en Hanny ) en onze gasten waren allen zeer tevreden. Een groot compliment voor de bediening, onze hartelijke dank hiervoor. Mede onder andere julliue zorg in het voor ons en onze gasten een onvergetelijke geslaagde avond geworden. Met vriendelijke groet, Frans en Hanny Iestra
  • Ervaring met: Feestzaal

Voor ons en voor onze gasten een perfecte avond! Hoewel het vroeg afgelopen was, de meeste mensen moesten nog een uur rijden, werd er volop gedanst, gegeten en gedronken. Het was een topavond, waarvoor hartelijk dank.
  • Ervaring met: Feestarrangement

Geweldig verjaardagsfeest gehad bij La France waar ik samen met familie en vrienden erg van genoten heb.
  • Ervaring met: Feestarrangement

Weer perfect georganiseerd. Heerlijk om een feest te organiseren waarbij zo veel uit handen genomen word.
  • Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Geweldige feest- dinerlokatie. Goede service, heerlijk eten. Professionele aanpak, heel vriendelijk en gastvrij personeel.
  • Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Altijd weer een soort feestje, het jaarlijkse patiëntencontact van de ADCA vereniging in La France. Altijd weer prima verzorgd. Super! Ger Ligtvoet.
  • Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Het was een fantastisch feest mede dankzij het evriendelijk personeel en de goede verzorging van het eten en drinken. Ook de ingehuurde DJ was zeer goed.

Alles was goed verzorgd .👍🏻
  • Ervaring met: Feestzaal

Een geweldige ambiance met een heerlijks losse sfeer en goede en vriendelijke bediening. Onze gasten voelden zich verwend,
  • Ervaring met: Feestarrangement

We hebben een geweldig leuk feest gehad in de fantastische kas en keuken. Het eten was voortreffelijk evenals de gastheer en de bediening. Ruim voldoende eten en drinken voor iedereen. We komen zeker terug als we weer wat te vieren hebben.
  • Ervaring met: Feestarrangement

Vanaf het begin van ons feest tot aan het eind zeer gastvrij ontvangen.. Onze gasten waren ook zeer te spreken over de klantvriendelijkheid van het personeel. Al met al een geweldige avond gehad en zeer tevreden over hoe alles geregeld was van begin tot eind.
  • Ervaring met: Feestarrangement

Met het bedrijf zijn we al diverse keren bij La France geweest, en iedere keer is het weer een fijn feest met goede verzorging. We komen hier dan ook steeds weer graag terug!
  • Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Iedereen ging met een grote glimlach naar huis na onze korpsavond. De locatie, het eten en drinken en de vooral de bediening was uitstekend.
  • Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen

Jullie hebben een topservice geleverd. Niks ontbrak. Zelfs complimenten aan jullie van onze bruilofts gasten. Personeel van La France, Heel erg bedankt voor alles.
  • Ervaring met: Trouwlocatie

Over La France