Fantastisch feest

Wij hebben met ons team een fantastisch feest gevierd. Heerlijk gegeten en gedanst. Het personeel was zeer vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader.

De ontvangst en de gehele verzorging van de avond was in een woord fantastisch.

Het was een hele fijne ontspannen avond. Ook onze gasten waren zeer verrast. Groetjes, Wim en Marja Zandbergen

Fantastisch!!!

Wat een lieve behulpzame personeel. We hebben genoten.. Tot in de puntjes verzorgd.

Geweldige locatie, veel mogelijkheden en goede service

We vierden onze gehele bruiloft bij La France, de huwelijksvoltrekking, kerkdienst, diner en avond. Er werd bij het bespreken al veel meegedacht en alles was mogelijk. Ook het contact en besprekingen vooraf waren fijn en duidelijk. Alles was geweldig geregeld. Ook bij wat onverwachte voorziene situaties loste La France het goed op en deed alles om onze dag nog mooier te maken. Van de gasten kregen we veel complimenten over het goede eten bij het diner en ook op de avond. Leuke en exclusieve hapjes. We zijn erg tevreden over alles.Ook de prijs-kwaliteit verhouding is redelijk.

Onvergetelijke avond!

Prima geregeld!Lekker eten! Jammer dat personeel rond 21.30 even weg was, aantal gasten wilden koffie ,moesten zelf gaan zoeken naar personeel! Verder hebben wij een prima avond gehad! Onze dank!

Ontzettend genoten

La France heeft een leuke keus van zalen en arrangementen. Wij hebben gekozen voor de combinatie van de Kas en de Keuken. De inrichting is erg gezellig en genoeg gelegenheid om ergens te zitten of te staan. De gasten kunnen zelf drank en hapjes pakken, erg ongedwongen Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. Wij konden ruim van te voren nog wat versiering aanbrengen. Ons feest is mede door de goede zorgen van La France een groot succes geworden.

Alles was perfect geregeld, zeer vriendelijk personeel

Wij zijn heel erg tevreden! Vanaf het eerste contact liep alles soepel en vriendelijk en professioneel. Alles was precies zoals wij hadden afgesproken, de sfeer was goed en ongedwongen, alle gasten waren heel enthousiast.

Boven verwachting goed verzorgd feest t.g.v. ons 50e trouwdag.

Niet alleen wij, maar ook onze gasten zijn enthousiast over de perfecte verzorging door de supervriendelijke personeelsleden. Het ontbrak ons aan niets. Het eten was verrukkelijk, de timing goed en dit alles in een ontspannen sfeer. De sfeer in de kas en de keuken was zoals wij hoopten: intiem en huiselijk.

Enthousiast en attent personeel, goede catering en goede locatie.

Iedereen vond ons feest heel geslaagd en sprak dat ook uit. Attente bediening en leuke gerechtjes. En ... het zonnetje scheen.

Prachtige locatie en vriendelijk personeel

Wij hebben een schitterende bruiloft gehad bij La France. Mede door de schitterende locatie met de diverse plantjes, de sfeer en het vriendelijke personeel, het diner, de hapjes en de drankjes was het een dag om nooit te vergeten voor ons en onze gasten.

Een echte aanrader voor een fantastisch feest!

Superfeest gehad voor ons 40-jarig trouwen in Le Café. Zeer goed verzorgd door buitengewoon professioneel en gastvrij personeel. Een echte aanrader!! Martin en Wilma

Geweldige sfeer en alles top geregeld

Vrijdag 31 mei zijn we bij La France getrouwd. Alles was tot in de puntjes geregeld. Een hele fijne, sfeervolle locatie met lekker eten. Tijdens de voorbereiding werd er goed meegedacht en bij vragen per mail werd er snel gereageerd.

Een perfect feest gefaciliteerd

La France heeft ons op vriendelijke en adequate wijze geadviseerd bij het plannen/samenstellen van ons feest (ruimte, cateringopties, muziek). De avond zelf was precies zoals aangeboden. Mede dankzij het vriendelijke personeel hebben wij een geweldig feest gehad, een mening gedeeld door onze gasten.

Gastvrij, vriendelijk, hele goede sfeer, mooie zalen!

Wij hebben ons huwelijksdiner en -feest bij jullie gevierd en dat is ons ontzettend goed bevallen! Wat een vriendelijk personeel, goede communicatie, mooie ruimtes en wat een mogelijkheden! De gasten hebben ook genoten en we horen nu nóg van hen hoe leuk het was! Bedankt! Hans en Stefanie

Geweldige entourage met vriendelijk en gast vrij personeel.

Wij hebben ons 40 jarig huwelijksjubileum gevierd in La France. Dit was een fantastische ervaring. Gastvrij personeel en prima service. De koks verrasten ons op heerlijk eten in een bijzondere omgeving.(de kas)

Het was een geweldige avond, veel dank voor de goede verzorging.

Mijn dochter en ik hebben onze verjaardagen gevierd in La France. Onze wensen voor de feestavond goed doorgesproken met Nina en deze zijn precies zo uitgevoerd. Theaterzaal is supergezellig door de verlichting en aankleding. Compliment voor de gastheer, zeer kundige en lieve persoon. Rokers waren ook goed verzorgd buiten met een gezellig vuur. Hapjes waren erg lekker.( Personeel achter de bar kan beter.) Het was een geweldige avond, veel dank voor de goede verzorging.

Gastvrij, lekker eten en mooie lokatie

Wij hebben ons 25 jarig huwelijk bij jullie gevierd in het tuinhuis met een proeverij-arrangement. De avond was top, het eten was lekker en iedereen, zowel wij als onze gasten, kijken er met volle tevredenheid op terug.

Zowel met de bruiloft van onze dochter, het vieren van een verjaardag of een huwelijksjubileum een fantastisch verzorgd feest gehad. Blijft weinig tot niets te wensen over. Super vriendelijk en gemotiveerd personeel en goed eten en drinken. Bij de volgende gelegenheid zien jullie ons weer👍‼️
  • Ervaring met: Feestarrangement

Topfeest gehad bij la France; zeer goede sfeer, lekkere bubbels, heerlijke hapjes, meedansende barmannen; attent en professioneel! Zin in volgende feest!
  • Ervaring met: Feestarrangement

Onze verjaardagen in La France gevierd. Wat een feest was het) Wij maar ook onze gasten hebben genoten van de lekkere hapjes en de mooie zaal. Maar nog belangrijker was de goede sfeer en de top bediening die Paul en zijn team hebben neergezet. Zeker voor herhaling vatbaar:)
  • Ervaring met: Feestarrangement

Het is een mooie gezellige locatie en super bediening en ook lekker eten Snelle beantwoording Gewoon top
  • Professionaliteit

Ons 50 jarig huwelijksfeest inhet Cafe was van het begin tot het einde verrassend. Wij ( Frans en Hanny ) en onze gasten waren allen zeer tevreden. Een groot compliment voor de bediening, onze hartelijke dank hiervoor. Mede onder andere julliue zorg in het voor ons en onze gasten een onvergetelijke geslaagde avond geworden. Met vriendelijke groet, Frans en Hanny Iestra
  • Ervaring met: Feestzaal

Voor ons en voor onze gasten een perfecte avond! Hoewel het vroeg afgelopen was, de meeste mensen moesten nog een uur rijden, werd er volop gedanst, gegeten en gedronken. Het was een topavond, waarvoor hartelijk dank.
  • Ervaring met: Feestarrangement

Geweldig verjaardagsfeest gehad bij La France waar ik samen met familie en vrienden erg van genoten heb.
  • Ervaring met: Feestarrangement

Weer perfect georganiseerd. Heerlijk om een feest te organiseren waarbij zo veel uit handen genomen word.
  • Ervaring met: Bedrijfsfeest en vergaderen