Een prachtige dag, geweldig gevierd en gezellig personeel. .

Onze bruiloft en tegelijkertijd ons 10 jarig jubileum bij La France gevierd. Gelijk verliefd geworden op de locatie en geen seconde spijt van gehad. We zijn geweldig geholpen door iedereen van La France en onze dag is perfect verlopen. Wij hadden geen mooiere dag kunnen wensen en hier heeft La France erg bij geholpen. Zijn altijd hartelijk ontvangen, geen vraag was te gek en er werd altijd goed meegedacht. Al met al een geweldige ervaring en iedereen aan te raden!

Ons 50-jarig huwelijksfeest.https://www.klantenvertellen.nl/assets/images/svg/nl.svg

Wij hebben ons 50-jarig huwelijksfeest hier gevierd en het was werkelijk super goed. Wat een leuk personeel en wat een leuke formule hanteert men hier. Al onze gasten hebben met iedereen gesproken, omdat men zelf de drankjes en het eten moet gaan halen. Maar het personeel is vlak in de buurt en regelt alles voor je. En ze hebben een grote dosis humor hetgeen de sfeer alleen maar ten goede komt. La France is echt een aanrader voor een leuk feest. Ank en Ben Wester

Top locatie en geweldig personeel

Deze avond was een zeer geslaagde avond met vriendelijke personeel en de locatie was geweldig. Voor zeer zeker herhaling vatbaar. Met vriendelijke groet Metro Scheveningen.

Een fantastische dag op een toplocatie met geweldig personeel!

Op 19 oktober jl. hebben wij onze bruiloft gevierd bij La France. Ceremonie, borrel, diner en feest. Het contact met (meestal) Nina en Joris in de voorbereiding liep erg soepel en prettig. Over het algemeen ontvingen we per e-mail snel antwoord, hoe klein de vraag ook was. Ook telefonisch werden we altijd goed, kundig en netjes te wordt gestaan. We waren bij ons eerste bezoek aan La France meteen verliefd op deze locatie. De ceremonie en de borrel (ongeveer 80 personen) werden in de Kas gehouden. Het diner (25 personen) was in de Keuken. Het "love2grill" menu en het informele karakter werd door de gasten erg positief ontvangen. Het feest (ongeveer 90 personen) was in het Café. De zelftaps en de open keuken met hapjes vielen bij iedereen goed in de smaak. Het personeel was de gehele dag erg vriendelijk, aardig, enthousiast en behulpzaam! Van veel gasten hebben wij hierover erg positieve signalen ontvangen. Net als wij vonden de gasten La France een erg mooie locatie. Wij kijken terug op een fantastische dag op een toplocatie met geweldig personeel!

Fantastisch feest

Wij hebben met ons team een fantastisch feest gevierd. Heerlijk gegeten en gedanst. Het personeel was zeer vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader.

De ontvangst en de gehele verzorging van de avond was in een woord fantastisch.

Het was een hele fijne ontspannen avond. Ook onze gasten waren zeer verrast. Groetjes, Wim en Marja Zandbergen

Fantastisch!!!

Wat een lieve behulpzame personeel. We hebben genoten.. Tot in de puntjes verzorgd.

Geweldige locatie, veel mogelijkheden en goede service

We vierden onze gehele bruiloft bij La France, de huwelijksvoltrekking, kerkdienst, diner en avond. Er werd bij het bespreken al veel meegedacht en alles was mogelijk. Ook het contact en besprekingen vooraf waren fijn en duidelijk. Alles was geweldig geregeld. Ook bij wat onverwachte voorziene situaties loste La France het goed op en deed alles om onze dag nog mooier te maken. Van de gasten kregen we veel complimenten over het goede eten bij het diner en ook op de avond. Leuke en exclusieve hapjes. We zijn erg tevreden over alles.Ook de prijs-kwaliteit verhouding is redelijk.

Onvergetelijke avond!

Prima geregeld!Lekker eten! Jammer dat personeel rond 21.30 even weg was, aantal gasten wilden koffie ,moesten zelf gaan zoeken naar personeel! Verder hebben wij een prima avond gehad! Onze dank!

Ontzettend genoten

La France heeft een leuke keus van zalen en arrangementen. Wij hebben gekozen voor de combinatie van de Kas en de Keuken. De inrichting is erg gezellig en genoeg gelegenheid om ergens te zitten of te staan. De gasten kunnen zelf drank en hapjes pakken, erg ongedwongen Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. Wij konden ruim van te voren nog wat versiering aanbrengen. Ons feest is mede door de goede zorgen van La France een groot succes geworden.

Alles was perfect geregeld, zeer vriendelijk personeel

Wij zijn heel erg tevreden! Vanaf het eerste contact liep alles soepel en vriendelijk en professioneel. Alles was precies zoals wij hadden afgesproken, de sfeer was goed en ongedwongen, alle gasten waren heel enthousiast.

Boven verwachting goed verzorgd feest t.g.v. ons 50e trouwdag.

Niet alleen wij, maar ook onze gasten zijn enthousiast over de perfecte verzorging door de supervriendelijke personeelsleden. Het ontbrak ons aan niets. Het eten was verrukkelijk, de timing goed en dit alles in een ontspannen sfeer. De sfeer in de kas en de keuken was zoals wij hoopten: intiem en huiselijk.

Enthousiast en attent personeel, goede catering en goede locatie.

Iedereen vond ons feest heel geslaagd en sprak dat ook uit. Attente bediening en leuke gerechtjes. En ... het zonnetje scheen.

Prachtige locatie en vriendelijk personeel

Wij hebben een schitterende bruiloft gehad bij La France. Mede door de schitterende locatie met de diverse plantjes, de sfeer en het vriendelijke personeel, het diner, de hapjes en de drankjes was het een dag om nooit te vergeten voor ons en onze gasten.

Een echte aanrader voor een fantastisch feest!

Superfeest gehad voor ons 40-jarig trouwen in Le Café. Zeer goed verzorgd door buitengewoon professioneel en gastvrij personeel. Een echte aanrader!! Martin en Wilma

Geweldige sfeer en alles top geregeld

Vrijdag 31 mei zijn we bij La France getrouwd. Alles was tot in de puntjes geregeld. Een hele fijne, sfeervolle locatie met lekker eten. Tijdens de voorbereiding werd er goed meegedacht en bij vragen per mail werd er snel gereageerd.

Een perfect feest gefaciliteerd

La France heeft ons op vriendelijke en adequate wijze geadviseerd bij het plannen/samenstellen van ons feest (ruimte, cateringopties, muziek). De avond zelf was precies zoals aangeboden. Mede dankzij het vriendelijke personeel hebben wij een geweldig feest gehad, een mening gedeeld door onze gasten.

Gastvrij, vriendelijk, hele goede sfeer, mooie zalen!

Wij hebben ons huwelijksdiner en -feest bij jullie gevierd en dat is ons ontzettend goed bevallen! Wat een vriendelijk personeel, goede communicatie, mooie ruimtes en wat een mogelijkheden! De gasten hebben ook genoten en we horen nu nóg van hen hoe leuk het was! Bedankt! Hans en Stefanie

Geweldige entourage met vriendelijk en gast vrij personeel.

Wij hebben ons 40 jarig huwelijksjubileum gevierd in La France. Dit was een fantastische ervaring. Gastvrij personeel en prima service. De koks verrasten ons op heerlijk eten in een bijzondere omgeving.(de kas)

Het was een geweldige avond, veel dank voor de goede verzorging.

Mijn dochter en ik hebben onze verjaardagen gevierd in La France. Onze wensen voor de feestavond goed doorgesproken met Nina en deze zijn precies zo uitgevoerd. Theaterzaal is supergezellig door de verlichting en aankleding. Compliment voor de gastheer, zeer kundige en lieve persoon. Rokers waren ook goed verzorgd buiten met een gezellig vuur. Hapjes waren erg lekker.( Personeel achter de bar kan beter.) Het was een geweldige avond, veel dank voor de goede verzorging.

Gastvrij, lekker eten en mooie lokatie

Wij hebben ons 25 jarig huwelijk bij jullie gevierd in het tuinhuis met een proeverij-arrangement. De avond was top, het eten was lekker en iedereen, zowel wij als onze gasten, kijken er met volle tevredenheid op terug.

Zowel met de bruiloft van onze dochter, het vieren van een verjaardag of een huwelijksjubileum een fantastisch verzorgd feest gehad. Blijft weinig tot niets te wensen over. Super vriendelijk en gemotiveerd personeel en goed eten en drinken. Bij de volgende gelegenheid zien jullie ons weer👍‼️

• Ervaring met: Feestarrangement

Topfeest gehad bij la France; zeer goede sfeer, lekkere bubbels, heerlijke hapjes, meedansende barmannen; attent en professioneel! Zin in volgende feest!

• Ervaring met: Feestarrangement

Onze verjaardagen in La France gevierd. Wat een feest was het) Wij maar ook onze gasten hebben genoten van de lekkere hapjes en de mooie zaal. Maar nog belangrijker was de goede sfeer en de top bediening die Paul en zijn team hebben neergezet. Zeker voor herhaling vatbaar:)

• Ervaring met: Feestarrangement

Het is een mooie gezellige locatie en super bediening en ook lekker eten Snelle beantwoording Gewoon top