Goed geknipt!

• Begeleiding

Ben goed geholpen en goed advies gekregen. Lekker bakje koffie erbij, gezellig sfeertje.

• Begeleiding

In deze salon wordt je geknipt door studenten van de kappersschool. Hierdoor kan de knipbeurt iets langer duren,maar het resultaat is hetzelfde of zelfs beter dan bij een gewone kapper omdat de docente alles controleerd. Het advies is prima maar eigen keuze wordt ook gerespecteerd en uitgevoerd. De sfeer is gezellig.

• Begeleiding

Een gezellige salon, waar leerlingen de kans krijgen om hun opleiding te volgen. Altijd onder supervisie. Ik ga er altijd tevreden vandaan. Een echte aanrader!

• Begeleiding

Ik ben geknipt door Jolanda zelf. Ze begreep meteen wat ik wilde, wist precies hoe mijn haar behandeld moet worden en knipte in no-time mijn haar perfect in model. Een echte professional die haar vak kent.

• Begeleiding

Prettig vriendelijk personeel. Ervaren vriendelijke prettige docent. Gemoedelijk denken graag mee laten keus bij de klant.

• Begeleiding

Een goed team van kappers in opleiding! Jolanda zorgt voor de finishing touch en zorgt dat iedereen tevreden de kapsalon verlaat! Prijs kwaliteit verhouding is perfect!

• Begeleiding

Reservering makkelijk via internet. Ontvangst altijd met een kopje koffie. Dan keuze voor leerling of docent. Goede begeleiding leerling. Gezellige sfeer. Prima resultaat. Tevreden klant.

• Begeleiding

Ik ga graag naar deze kapsalon toe,wordt goed en vriendelijk geholpen ook al moet je soms weleens even wachten.Soms mogen de leerlingen wel wat meer een praatje aangaan met de klanten dat mis ik soms nog wel een beetje. Snap ook wel dat dit lastig voor ze kan zijn omdat ze vaak geconsentreerd bezig zijn. Voor de rest prima!!!!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het resultaat was goed.

• Begeleiding

Ik ben zeer proffessioneel en vriendelijk geholpen en belangrijk ik ben zeer goed geknipt doet absoluut niet onder voor een kapsalon met kappers die al een diploma hebben, en de persoon die mij heeft geknipt was heel vriendelijk en we hebben gezellig gekletst, ik had ook geen moment het gevoel dat ik door een leerling geknipt werd zo goed heeft ze het gedaan. De eigenaresse is ook heel erg aardig en ze nemen echt de tijd voor je en dat geeft een ontspannen ongedwongen sfeer. Ben zeer tevrede over de manier hoe ik ben behandeld ik kan het iedereen aanraden en dat ga ik ook zeker doen. Ik kom met veel plezier nog een keer terug.

• Begeleiding

Roya heeft mij gepermanent en geknipt geweldig gedaan die heeft het vak goed in haar vingers die komt er wel. ,n leuke gezellige morgen gehad werd zeer goed begeleid Door Jolanda schapoo Joke

• Begeleiding

Ieder wil graag goed gekapt de salon weer verlaten en liefst voor betaalbaar. Dat lukt hier prima en je helpt niet alleen jouzelf maar ook nog iemand die het vak aan het leren is. Top en een fijne Salon.

• Begeleiding

Altijd klantvriendelijk en erg gezellig. en goed advies geven, wat voor kapsel bij je staat.Samen overleggen en geduldig. wat ook erg belangrijk is.

• Begeleiding

Resultaat is goed, leerlingen vroegen goed om hulp als ze vragen hadden en werden ook geholpen. Werd netjes drinken aangeboden. Had een afspraak om 11 uur en werd een half uur later geholpen, kan echter ook zijn dat dat een incident is omdat de afspraak niet bij jullie er in stond. Tot over 1 á 2 maanden!

• Begeleiding

Een goede salon, nemen echt de tijd voor de klant!

• Begeleiding

goede opleiding werk plek prijs kwaliteit verhouding

• Begeleiding

Goede ervaring zorg er wel voor dat je genoeg tijd voor de kapper inplant

• Begeleiding

De leerlingen worden goed begeleid, en ik ga met een goed gevoel naar huis. Thuis vinden ze mijn haar leuk geknipt!

Leuk geholpen door Betty. Ben blij met mijn nieuwe kapsel

zeer te vreden s

• Begeleiding

Er gaat altijd zo'n rust van de kapsalon uit en ik vertrouw blindelings op de leerlingen.

• Begeleiding

Leuk om je haar te laten verzorgen in een omgeving waar professionaliteit en leren centraal staan. De goede wisselwerking tussen de leerlingen en een kapster die haar vak verstaat. Ook erg prettig dat je zonder afspraak kan binnen lopen en dat ze altijd proberen om je direct te helpen.

• Begeleiding

personeel met aandacht voor de klant,en ik ben uiterste tevreden,had eerder kennis willen maken met ZEN TOPSALON, ga zo door !