Fijne ontspannen sfeer en top eind resultaat.

Fijne ontspannen sfeer en top eind resultaat.

Prachtig geknipt en gekleurd, een 10

Maanden niet naar de kapper geweest, i.v.m. corona. Zelf een beetje bij zitten knippen en kleuren. Na een kleur en folie behandeling en daarna knippen, zie ik er 10 jaar jonger uit. Er werd alle tijd voor mij genomen, aandacht, kopje koffie en heerlijke massage op mijn hoofd.

Prettige kapster met mooie kapsalon

Na een bezoek aan de kapsalon ben ik elke keer blij omdat Jolanda goed luistert naar wat de klant wil. Je krijgt altijd koffie of thee. De prijs is goed en Jolanda is altijd in voor een praatje. Verder ziet de kapsalon er mooi en altijd netjes uit.

goede kapsalon, heel trevreden

Vriendelijke behandeling, goed geknipt, kom zeker terug

Alles naar tevredenheid.

vriendelijk en knippen netjes.

Eindelijk iemand die verstand van zaken heeft!

Eindelijk een kapper die precies luistert wat je wilt! Voelde me er thuis, ze nam de tjjd en heb een heerlijk momentje voor mezelf gehad!

Prima Kapsalon, genaamd als Zen Topsalon

Ik ga graag naar Zentopsalon (Kapsalon). Ik word vriendelijk ontvangen en goed geknipt met de juiste adviezen voor de stijl van mijn haardracht. Na mijn was- en knipbeurt weer een tevreden mens.

Een absolute aanrader!!

Eindelijk een kapper die echt goed naar je luisterd. Mijn haar professioneel geknipt en gekleurd precies zoals ik het wil. Gezellige salon met leerlingen die goed begeleidt en gemotiveerd worden. Echt een aanrader en zeker waar voor je geld!

Querine

Ik als adem therapeut ben zo blij met deze kapper dat er geen mondkapjes plicht heerst. Het kapje maakt je namelijk ziek , je hersen die de grootste zuurstof gebruikers zijn krijgen te weinig zuurstof binnen en je ademt je eigen afvalstoffen in wat je immuunsysteem kapot maakt , dus je pleegt eigenlijk zelfmoord. De sfeer is heel prettig en er wordt nog goed geknipt ook. Trots dat ik bij deze zaak mijn opleiding doe anders was ik in grote gevechten terecht gekomen want als adem therapeut en je gestudeerd over hoe belangrijk het is vrij te kunnen ademen.

Fijne salon, altijd gezellig

Ik ben een oudere dame en kom graag bij Zen omdat de sfeer gezellig en rustig is. Mijn haar zit altijd goed in de permanent en de watergolf en natuurlijk goed geknipt. Ook krijg ik hier altijd een heerlijke thee (munt) Ik hoop nog lang te kunnen genieten van deze kapsalon en de eigenares

Voor mij mijn vaste kapsalon, uitstekend!!

Professionele kapsalon met een handig abonnement en gelukkig kan ik hier terecht zonder een verplicht mondkapje. Daar ben ik wel heel erg blij mee!!

onprofessioneel

Knippen ok. Kapster gaat in discussie over veiligheidsmaatregelen, dragen mondkapje. Voorgeschreven door de overheid maar kapster gelooft in complottheorieën en gaat discussie aan om het mondkapje niet te dragen. Ja ik weet dat deze review niet geplaatst wordt maar je leest het wel, klantenvertellen is een door ondernemer betaalde site. Kost je wel klanten dit, zonde. Als het tot besmettingen leidt volgen er procedures, erg dom ondernemerschap dit.

Jammer deze review, als u deze discussie in de salon had gevoerd, dan had u geweten dat ik bij iedere klant die dit graag wenst of in een risicogroep zit een faceshield opzet.

Goed gedaan.

Dooie punten er uit, toch het haar lang gehoden, zo wilde ik het

Prachtige balayage

Fijne kapsalon! Met een nieuwe techniek hebben ze een mooie balayage gezet. En netjes geknipt. Aanrader!

Goede service, professioneel geknipt

Ik kreeg een goed haaradvies en voor het granny grey kleuren van mijn haar werd een product gebruikt wat niet agressief was. Mijn haar is niet droog geworden maar heeft een goede blijvende kleur. De prijs is ook heel prettig.

ik ben een enorme kapper shopper omdat ik tot nu toe geen geschikte kapper kon vinden. Tot nu.. ik heb hem gevonden einde! Super goede service, recht geknipt en eindelijk goed geluisterd naar wat ik wou!

Beste Corianne, Heel erg bedankt voor deze beoordeling, wij zijn blij, u van goede dienst te kunnen zijn.

Geweldig resultaat met super ambiance

Eindelijk een kapper die luistert naar mijn wensen. Mijn kapsel zit perfect en ik krijg mooie complimenten van mijn collega's. Tot over twee weken :)

Beste Mirjan, Heel erg bedankt voor deze beoordeling.

Optimale prijs-kwaliteits verhouding

Kom hier samen met mijn moeder die een handicap heeft. De manier waarop ze haar hier opvangen en rekening met haar houden is buitengewoon goed en hartverwarmend. Tel daar bij op de zeer goede prijs-kwaliteits verhouding (gewoon minimaal 50 % goedkoper als elders) en wij willen nooit meer wat anders.

Beste Ronald, Helaas kunt u niet meer komen ivm met de zorg van uw moeder. Wij gaan u en uw gezelligheid heel erg missen. Bedankt dat u onze klant was.

Vriendelijke kapsters, goed geknipt en een goede prijs! De sfeer komt een beetje saai over en de winkel oogt een beetje rommelig.

• Begeleiding

Ik ga met veel plezier naar Zentopsalon! Ik wordt vriendelijk en goed geholpen en waar dat nodig is krijg ik ook behulpzaam advies voor mijn kapsel! Door hier je haar te laten doen geef je de leerlingen ook meteen een mooie kans om zich verder te ontwikkelen en te leren.

• Begeleiding

Prima adres voor elk haar.

• Begeleiding

ben zeer tevreden met de service en het advies vriendelijk personeel

• Begeleiding

vriendelijk ontvangen 1e keer dat ik kwam en prettig geholpen.

• Begeleiding

Het is ontzettend leuk idee om de leerling te laten oefenen op echte klanten. Ik doe graag mee en ben zeer tevreden over de kwaliteit van knippen. Voor een klein prijsje ben ik volledig behandeld inclusief hoofd massage, drankje, prettig sfeer en klantvriendelijkheid. Ik kom zeker terug.