Niet van toepassing

Betrouwbaar en goed

Fijn bedrijf, alles volgens afspraak. Hele prettige en kundige medewerkers

Zeer goede ervaring

Aardige mannen en doen goed en net werk

Het werk is vakkundig heel goed uitgevoerd.

Snelle effectieve schoorsteenveger zonder gedoe en schoon

betrouwbaar, degelijk werk, vriendelijk.

Jaarlijks wordt mijn schoorsteen geveegd en dat loopt al jaren op een prettige wijze bij Baggerman. Bezoek wordt netjes van te voren aangekondigd, ze komen deze afspraken stipt na en er wordt goed werk geleverd. En, ook niet onbelangrijk, ik vind de medewerkers erg vriendelijk. Prima dus!!

Goed snel en efficiënt

Ze zijn altijd vriendelijk, goed, snel en efficiënt. En door middel van een reminder hoef ik er niet aan te denken een afspraak te maken.

Altijd weer een gezellig kort samenzijn. Al jaren!

Goed en gezellig

Goede service en vakmanschap

Cv ketel vervangen, netjes en met vakmanschap geplaatst. Vriendelijke monteur.

Alles volgens plan. Hele aardige en kundige medewerker

Gaan netjes te werk

Werken van beneden af en hoeven dus niet het dak op. Dat werkt snel en efficiënt. Alles wordt netjes opgezogen en de vloer netjes afgedekt tijdens het vegen. Als ze klaar zijn is alles weer netjes opgeruimd. Aardig en beleefd in de omgang.

Waardeloos

Komt afspraak niet na op 22 november j.l. Laat niets van zich horen ik bel zelf en krijg te horen dat hij geen tijd heeft. Wordt januari. Te gek voor woorden laat mij dus mooi zitten met de feestdagen met twee niet aangesloten gaskachels!

Onbereikbaar

Ondanks herhaald vragen kregen we geen offerte. Ik vermoed dat Baggerman het erg druk heeft, maar eerst langskomen voor een offerte en daarna nooit meer iets van je laten horen is niet echt netjes.

Echte vakmannen.

Echte vakmannen en goede service.

Zoals altijd.... snel en goed.

Al 19 jaar klant en nog nooit klacht gehad. Sublieme service!

Zeer tevreden over Rob. Werkt netjes en secuur en geeft goed advies.

Schoorsteen schoon, kamer met zwart stof.

Overal in de kamer lag een zwart stof; op de televisie, vensterbank, de luxaflex, planten, salontafel, eettafel, kast de vloer. De gebruikte stofzuiger zat al aardig vol en hierdoor weinig zwart stof afgezogen. Veel werk gehad om alles weer schoon te maken.

Zeer aan te bevelen

Al jaren onze schoorsteenveger tot volle tevredenheid. Altijd op tijd en nooit wordt er "troep" achtergelaten.

New CV-ketel

Excellent, professional and friendly service from the Baggerman team. We needed a new CV-ketel and Baggerman provided a very reasonable quote, and are very responsive in answering any questions. The CV-ketel was installed perfectly and I wouldn't hesitate to recommend their service, thank you Paul and team!

Perfect vakmanschap

De koperen leidingen die nodig waren bij de installatie van de CV zijn bijzonder creatief aangelegd; een schoonheid voor het oog!

er is geen betere

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Afspraak bij aankomst verzet in overleg met mij (dus niet vervelend) Gewezen op 2 lekkages en die heb ik nog steeds (zelfs meer). Opnoemen mogelijke gronden/problemen, maar geen oplossing Heroverwegen installaties (nu 2 grote boilervaten). Geen oplossing/suggestie Jullie hebben al mijn gegevens (mailadres etc), desondanks steeds vrijmoed iov vrijmoet

• Afspraken nakomen

Aanvankelijk wat misverstand, maar daarna snel en soepel opgelost.

Heel erg tevreden