keurig en snel cv ketel geplaatst en afgevoerd

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk

TOP Service

Klantvriendelijk en probeert altijd tijd vrij te maken ondanks dat het heel erg druk is. De service is geweldig.

De meest betrouwbare vakman

Staat altijd klaar voor zijn cliënten geen maanden wachttijd. Zijn altijd vriendelijk en de prijzen zijn heel goed

Vriendelijke service met kwaliteit

Makkelijk om afspraak te maken en komt afspraak na. Werk is met zorg uitgevoerd.

Goede en betrouwbare mensen, die al meer dan 30 jaar ons service verlenen.

We moesten een nieuwe ketel aanschaffen, en ze adviseerden ons een Hr. Ketel te nemen. De offerte kwam al snel, en daarna werd er snel een afspraak gemaakt. Wat ze beloven komen ze ook na, ondanks de enorme drukte. We zijn vlot en correct geholpen. Bedankt!

Gewoon goed en goed genoeg.

Al een paar jaar heb ik een schoorsteenveegabonnement bij Baggerman. Aan het eind van de zomer of het begin van de herfst komen ze langs om de schorsteen te vegen. Het enige verbeterpuntje is dat ze een week van te voren een mail sturen dat ze weer langs komen. Omdat ik niet dagelijks mijn mail lees zou ik een maand van te voren een mailtje op prijs stellen. Aan de andere kant, Baggerman is voor mij de schoorsteenveger en dat doen ze heel netjes.

Snellen en goede service

Storing aan cv-ketel doorgegeven. Na onderzoek door monteur bleek dat deze helaas niet meer te repareren was. In goed overleg is een nieuwe ketel door hen besteld, die de volgende ochtend meteen is geplaatst.

Prima onderhoud gepleegd

Afspraak stond ingepland door de fa Baggerman, hij kwam netjes op tijd en de klus is netjes en goed gedaan.

Buitengewoon prettig,kundig en vriendelijk

Vakkundig en erg prettige ervaring

Snelle service. We waren blij dat we weer warm water hadden.

Prima en snelle service. Het was snel, goed en netjes geïnstalleerd.

Vakkundig, snel en prettig!

Vakkundig, snel en prettig!

Deskundige installatie met een duidelijke uitleg er bij

Ervaren bedrijf

Snelle afhandeling, betrouwbaar bedrijf Klantvriendelijk

Deskundig, betrouwbaar, behulpzaam

Ik ben klant van Baggerman sinds 2007 voor o.a. de onderhoud van de gaskachels, een bad geiser en een openhard met schoorsteen. Het is heel fijn om te weten dat ze meteen komen als er een probleem is en dat ze me één keer per jaar herinneren dat het tijd is om de apparaten weer te laten controleren. In al deze jaren is maar één keer een werknemer vergeten een klus af te maken (geen warm water in de douche). De volgende dag is hij kosteloos teruggekomen om het probleem op te lossen.

Betrouwbare service

Al jaren komt de firma Baggerman ieder jaar de schoorsteen vegen. Ze werken netjes en schoon, en zijn er altijd op de afgesproken tijd. Aardige mensen bovendien! Wel zou het fijn zijn om een iets kleiner tijdslot te ontvangen, bv. tussen 8 en 11 uur in plaats van ochtend of middag. Dat is wat vaag dus bel ik op de dag zelf altijd even om een iets nauwkeuriger moment.

perfect en keurig gewerkt

Vriendelijke monteur, die goed en keurig zijn werk heeft gedaan.

Wij zijn heel erg tevreden

Nieuwe afspraak wordt prima geregeld met een berichtje per e-mail. Wijziging ook geen probleem. Er wordt heel schoon en snel gewerkt.

Professioneel en betrouwbaar

Betrouwbaar en klantvriendelijk Geen woekerprijzen

echt vakmensen

goed werk aardige mensen

Jaarlijks onderhoud CV naar tevredenheid uitgevoerd

Uitstekend vakwerk

Al jaren tevreden klant en uw firma al verschillende keren aanbevolen

Prima dienstverlening. Efficiënte communicatie en uitvoering.

Prima dienstverlening. Efficiënte communicatie en uitvoering.

Prima mensen

goede ervaring, zowel technisch als persoonlijk.