Vloer ziet er weer keurig uit!

Onze vloer ziet er weer goed uit nadat deze in de was is gezet. Zo kan hij nog wat jaartjes mee. Heel blij met deze service.

• Soort opdracht Linoleum vloer conserveren

prima service

komt netjes afspraken na en uitstekent eind resultaat niks op aan te merken

Goede service. Zeer tevredenheid

Goed contact. Keurig afgewerkt.

• Soort opdracht Tapijtreiniging particulier

Een zeer ervaren man. Richard is echt een vlekken tovenaar voor het verwijderen van vlekken uit tapijt.

• Soort opdracht Tapijtreiniging zakelijk

goede service en mooi resultaat

ABC Tapijtreiniging heeft goed werk geleverd. De tapijten zijn als nieuw en de communicatie en service hebben wij als uitstekend ervaren.

• Soort opdracht Tapijtreiniging particulier

Dat had ik veel eerder moeten doen.

Goede service, vriendelijke meneer en de matten zijn boven verwachting schoon en fris. Thea

• Soort opdracht Tapijtreiniging particulier

Deskundig, betrouwbaar en snel.

Uitstekend contact, goede voorlichting over hoe wat waarom. Snel beschikbaar, efficiënt gewerkt en fantastisch resultaat. Zeer tevreden over dit bedrijf, van harte aanbevolen.

• Soort opdracht Tapijtreiniging particulier

prettige communicatie en snel schakelen.

het bedrijf doet er alles aan om een mooi resultaat neer te zetten.

• Soort opdracht Tapijtreiniging zakelijk

Top bedrijf. Komt afspraken keurig na . En m’n vloerkleed is weer als nieuw . Ben helemaal tevreden . Mevr Fassbender , Eerde

100 % tevreden

+++++

Snelle goede service!

Snelle reactie voor een duidelijke offerte en keurig werk geleverd voor een goede prijs. Wij raden dit bedrijf zeker aan!

• Soort opdracht Tapijtreiniging zakelijk

Geweldig een nieuw tapijt!!

Ons witte wollen tapijt is al bijna 20 jr oud, het was vies , vuil, en vlgs mij ook soms de hond op geplast, helaas! Zelf verschillende keren schoongemaakt maar het werd alleen maar erger. Na reiniging een bijna nieuw tapijt terug gekregen ! Super ziet het er uit en prima service , gratis opgehaald en thuis bezorgd ! Volgende x laat ik t weer reinigen bij ABC reiniging! Kan het iedereen aanbevelen!

• Soort opdracht Tapijtreiniging particulier

Het tapijt weer als nieuw

Het tapijt in ons kantoor zag er niet meer uit, verschillende vlekken van o.a. koffie. Maar na reiniging zijn die helemaal weg en ziet ons tapijt er weer uit als nieuw. In 2 gedeeltes op 2 avonden is de klus geklaard, helemaal volgens afspraak!

• Soort opdracht Tapijtreiniging zakelijk

Zeer tevreden over reinigen van vloerkleden en vriendelijke service,kan bedrijf aanraden!

Super mooi resultaat!

Het lichte tapijt in mijn appartement was na 15 jaar vervuild, evt name in “de loop”. Ik overwoog nieuw tapijt, maar na een eerste kennismaking met ABC Tapijtreiniging had ik zoveel vertrouwen in Richard dat ik het tapijt heb laten reinigen. Het resultaat is perfect! En dat voor een alleszins redelijke prijs. Hartelijk dank, Richard!

• Soort opdracht Tapijtreiniging particulier

snel, vriendelijk, behulpzaam en goed resultaat

berber laten schoonmaken, ik kreeg hulp bij het weghalen en weer neerzetten van de meubels. Ben zeer tervreden met het resultaat van het schoonmaken.

Verbluffend

“Onlangs hebben wij twee Iraanse tapijten laten reinigen door ABC. Het resultaat is verbluffend en wij verwachten er opnieuw lang plezier van te hebben.”

Zeer tevreden.

Door ABC twee vloerkleden voor mijn moeder laten reinigingen. Prima eindresultaat en een uitstekende service. Een aanrader.

• Soort opdracht Vloerkleed reinigen

Zeer tevreden over de service

Wij hadden niet het gemakkelijkste kleed (hoofdpijnkleed voor ABC). Deze mensen hebben werkelijk hun uiterste best gedaan voor het kleed helemaal schoon te krijgen en te drogen. We hebben er een aantal weken op moeten wachten, maar het eindresultaat was verbluffend goed! Zij verdienen zeker 5 sterren en ook voor de uitstekende service, TOPbedrijf! Familie K. uit Heeze

alles goed geregeld

alle tapijten waren goed schoon

Goed resultaat

Onze tapijten zijn weer fris. Dat geldt ook voor alle tegelvloeren. Daarnaast kwam abc keurig alle afspraken na, kregen we een duidelijke offerte en was het prettig communiceren.

zeer goed

De 2 tapijten en de 4 vloerkleden zijn schoon, verfrist en kleurecht teruggekomen. Het is voor mij een hele geruststelling dat vooral jonge kinderen nu veilig kunnen spelen op schone tapijten en of vloerkleden zonder dat ze in aanraking komen met dat wat niet zichtbaar is. Ook dat is voor mij extra genieten.

• Soort opdracht Vloerkleed reinigen

Twee vloerkleden laten reinigen zelfde dag opgehaald en na reinigen terug gebracht. Vriendelijke service en mooi resultaat.

• Soort opdracht Vloerkleed reinigen

Zeer positieve ervaring. Heel tevreden met het resultaat.

• Soort opdracht Tapijtreiniging particulier

Op tijd, correct en vakkundig.

Meneer was mooi op tijd en heeft tapijt op 2 trappen en overloop netjes gereinigd, tapijt ziet weer uit als nieuw. Prijs kwaliteitverhouding is prima.