• Betrouwbaarheid

Ik ben een vrouw en ik vind het werk goed schoon en ik houd van netheid

• Communicatie N.v.t.

Goed schoongemaakt. Vriendelijk. Flexibele, prettige houding.

• Betrouwbaarheid

Ik heb nu 3 keer gebruik gemaakt van Iemand, de app werkt heel makkelijk en de schoonmakers (2 verschillenden) hebben heel goed werk geleverd. Voor mij is deze app een goede uitkomst, omdat ik onregelmatig gebruik maak vd diensten. Ook fijn dat online wordt betaald en de verschillende schoonmakers stellen zich voor en hebben ratings.

• Betrouwbaarheid

Overgestapt naar iemand.nl. Hebben hun zaakjes keurig op orde, zijn behulpzaam en leveren wél goede kwaliteit schoonmakers. Zeer tevreden te spreken over mijn eerste ervaring: iemand weet van aanpakken!

• Betrouwbaarheid

Ontzettend prettige ervaring met iemand. Gemakkelijk en snel een hulp geregeld voor 3 uurtjes in de week. Werkt goed door en levert echt kwaliteit waar ik op zat te wachten.

• Betrouwbaarheid

Schoonmaakster nog geen totale match gevonden maar de coördinatoren van iemand.nl zijn uitstekend in hun hulpvaardigheid, snelheid van reageren en activeren en secuur afhandelen. Ik zoek volgende keer zeker weer via iemand.nl!

• Betrouwbaarheid

Nu vier maal een verschillende schoonmaakster gehad voor ik mijn 'droomschoonmaakster' heb gevonden. Dat was ook mijn insteek toen ik met iemand.nl in zee ging. Heldere afspraken en echte professionele hulpen van het type 'niet lullen maar poetsen':). Ik ben blij!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Niet 100% juist dat bij een one time hulp wordt een auto incasso geconfugureerd

• Betrouwbaarheid N.v.t.

• Betrouwbaarheid

Eerste 2x had de schoonmaakster afgezegd, iemand.nl belde uit eigen initiatief op om een nieuw iemand aan te bieden omdat ze zagen dat ze 2x had afgezegd. Hele goede service! Na de eerste schoonmaak belde ze wederom, dit maal om te vragen hoe ze het had gedaan. Nogmaals goede service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Schoonmaker meldt zich 10 minuten na dat ze zou beginnen af. Iemand.nl pas na 1.5 uur te bereiken en kan geen vervanger regelen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Hoi Sophie, Dank je wel voor je feedback. We vinden het erg vervelend dat je afgelopen weekend niet de kwaliteit, service en gemak hebt ervaren die we nastreven met iemand.nl. Hartelijke groet, Marjolein van iemand.nl

Heldere en complete communicatie, altijd een alternatief indien de planning gewijzigd is en een perfect schoon huis!

• Betrouwbaarheid

Sinds een maand komt Karima wekelijks bij ons schoonmaken. Karima is echt "iemand" die weet wat schoonmaken is. Makkelijk geregeld via iemand.nl! Wil niet meer terug.

• Betrouwbaarheid

Paul is heel erg tevreden over de geleverde vervangende hulp, de afgelopen drie weken, tijdens de vakantieperiode van mijn vaste huishoudelijke hulp. Ik hoef maar 1 telefoontje met U te plegen en U komt als bedrijf met een "pasklare oplossing". Niets dan lof daarover!.

• Betrouwbaarheid

Eerste kennismaking was/is duidelijk en kan later altijd bijgesteld worden door de chat onderling en zaken die niet goed zouden gaan direct gecommuniceerd worden van beide kanten ...zeer handig

• Betrouwbaarheid

Ik dacht dat ik zelf een beschikbare hulp kon kiezen dat bleek slechts ten dele waar. Het werd mij uit de website niet duidelijk dat degene die als eerste reageert de persoon is die " de klus" krijgt.

• Betrouwbaarheid

Lastig om iemand op basis van 1 maal werken te beoordelen. Vooralsnog ziet het er goed uit en hebben we hier een goed gevoel bij. De werkzaamheden zijn goed en zorgvuldig uitgevoerd. Wij zijn erg tevreden.

• Betrouwbaarheid

Ontzettend tevreden over iemand:) 1x uitgeprobeerd, maar omdat het zo goed is bevallen hebben we nu iemand om de week over de vloer.

Beste Joline, Bedankt voor jouw positieve review! Team iemand.nl

Wij hebben nu 3 keer een schoonmaker via iemand.nl over de vloer gehad en tot nu toe zijn wij zeer tevreden. In het begin moesten de wensen nog goed afgestemd worden met de schoonmaker, maar nu ze eenmaal de weg weet in huis, gaat ze als een speer en levert ze goede kwaliteit. De communicatie met de klantenservice verloopt ook soepel. Behulpzaam en denken met je mee, erg prettig.

• Betrouwbaarheid

Beste Julius, Bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met het platform en de schoonmaker. Team iemand.nl

Eenmalige schoonmaakster aangevraagd. Prima hulp, op tijd en prettig in de omgang

Beste Bernardina, Bedankt voor jouw positieve review! Team iemand.nl