Is op tijd. Werkt netjes. Haalt matjes, mand enz. weg als ze gaat zuigen.

• Betrouwbaarheid

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over Jennifer. Ze komt haar afspraken na en als iets niet lukt, dan laat ze dat in ieder geval weten, ook waardoor. Dat is fijn. Ik ben blij met Jennifer en bevel haar van harte aan.

• Betrouwbaarheid

Super hoe Nicky het huis heeft schoongemaakt. Tevens was de klantenservice van iemand enorm vriendelijk en meedenkend.

• Betrouwbaarheid

Fijn dat je snel gekoppeld wordt met schoonmaakhulpen in de buurt! Aanrader! Huisje lekker schoon!

• Betrouwbaarheid

Zoë was heel vriendelijk en heeft alles netjes uitgevoerd

• Betrouwbaarheid

In zeer korte tijd had ik een schoonmaker nodig. Deze heeft puik werk geleverd. Dank hiervoor!

• Betrouwbaarheid

Eindelijk een website die huishoudelijke hulp aanbiedt en die dat ook echt doet, en niet alleen maar e-mail stuurt dat er niemand is. Simpele communicatie. Goede prijs/prestatie verhouding

• Betrouwbaarheid

Heel handig om via internet te boeken en te betalen. Geeft een betrouwbaar gevoel. Het enige wat ik niet fijn vond was dat je automatisch 2 wekelijkse boekingen kreeg. Deze heb ik geannuleerd want wij hebben niet zo vaak een schoonmaakster nodig. Gelukkig was dit wel te annuleren. Zou wel handig zijn als je ook op de site de optie hebt voor 'eenmalig'.

• Betrouwbaarheid

Nu twee keer een schoonmaakster geregeld. Ging snel en vriendelijk. Ben tevreden over de schoonmaakster en als er vragen waren kreeg ik altijd snel en correct antwoord van de vriendelijke klantenservice. Ben erg tevreden. De app is overzichtelijk en werkt prettig.

• Betrouwbaarheid

Zowel de telefonistes als mijn hulp altijd vriendelijk en bereid te helpen,zeer tevreden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Er zou vandaag iemand komen om 11 uur. Die bleek toch niet te kunnen. Vervolgens zou er iemand komen om 13 uur. Die heeft zonder afmelding verstek laten gaan. Ze kunnen deze site beter 'niemand' noemen.

• Betrouwbaarheid

Door jullie hebben wij een perfecte schoonmaakster. We zijn heel blij met haar.

• Betrouwbaarheid

Heel handig, zeker voor als een vaste hulp een keer of een tijdje niet aanwezig is. De plotselinge prijsverhoging is minder aangenaam. Naar mensen die al gebruik maken van de dienst had daarover best een berichtje kunnen worden gestuurd.

• Betrouwbaarheid

Het duurde drie dagen voordat ik een schoonmaker had gevonden. Nu komt de schoonmaker iedere week langs. Blij mee!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

hallo ik ben op zoek naar werk als je een voor me heb kunt u dan me bellen dank u doeg

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In totaal 3 schoonmaaksters gehad. De eerste kwam vaak niet opdagen, te laat of nam haar hele familie mee om schoon te maken. De tweede kwam niet opdagen bij de kennismaking. De derde heeft tijdens haar eerste keer schoonmaken voor meer dan €200 schade gemaakt. Iemand.nl was altijd bereid om een nieuw iemand te zoeken, voor ons maar ze doen niets aan de kwaliteit van de schoonmaaksters. Daarnaast moesten we de schade met de schoonmaakster zelf maar oplossen. Voor mij nooit meer iemand.nl!

• Betrouwbaarheid

Hele snelle en adequate dienstverlening.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De continuïteit van de diensten van Iemand is echt waardeloos. Vervanging bij ziekte wordt slecht geregeld.

2 sterren: slechter dan verwacht

Drie schoonmakers gehad. Konden zich alledrie niet aan de tijden houden. Zeiden op de dag zelf af. Schandalig. Iemand.nl klantenservice was ook niet in staat daar iets aan te doen. Niks aan gehad

Olga was fantastisch

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Een belangrijke presentatie voor een aantal mensen , nog even de ruimte schoonkrijgen dat zou nog een hels karwei worden , maar gelukkig wist ik dit ruim op tijd en was er genoeg ruimte om iemand in te huren die mij kon helpen. Ik vond iemand.nl en heb me ingeschreven en schoonmaker geboekt , er kwam al snel een antwoord en een lijst met instructies voor als zij/hij op de stoep zou staan . Sóchtends koffie gezet en gewacht , om 9.15 nog niemand , organisatie gaf ook geen antwoord , pas om 9.30 krijg ik iemand aan de lijn . Het antwoord was wij gaan snel iemand anders sturen , om 10.30 krijg ik telefoontje dat niemand is gevonden maar dat ze nog verder zoeken , om 12.00 komt het verlossende woord "we hebben niemand gevonden en het spijt ons , fijne dag verder . Heb uiteindelijk 2 avonden zelf schoongemaakt . Ik ben zeer telleurgesteld over de gang van zaken , vooral omdat ze blijkbaar geen moeite steken in een back up want deze mevrouw had al eerdere problemen met niet op komen dagen . Vooral omdat het de eerste keer was , en nu ook de laatste .

• Betrouwbaarheid

Super snelle service en goede communicatie!

• Betrouwbaarheid

Een hele fijne en behulpzame medewerkster. De communicatie verliep snel en duidelijk. Vlotte medewerkers bij dit bedrijf!!

Over iemand.nl

Filter op Taal