Doelgericht klantvriendelijk

Vanaf mijn eerste ervaring met het warp concept ben ik positief verrast door de mogelijkheden en de professionele manier waarop je als klant word geholpen en te woord gestaan.. ondertussen ligt alles op en in de vloer en zijn we klaar om de boel op te warmen… jammer dat het zomer is..… maar zeer benieuwd. Ik raad het aan om op een simpelere manier een vloerverwarming te plaatsen met behulp van het Warp systeem.

Goed uitgedacht systeem en goed zelf te leggen

De materialen zijn keurig op tijd geleverd. Ook de tekening met groepenindeling was vlot klaar.

Van het begin tot het eind, netjes geregeld !

Mooi goed systeem en goede serves!

Werkt en legt gemakkelijk

Helemaal goed

Vakkundige medewerkers.

Super fijne partner in combinatie met de ons geleverde PVC

Wij werken samen met Warp en dat verloopt super goed. Duidelijke communicatie, afspraak is afspraak en wij kunnen hiermee onze klant goed helpen en de planning waarmaken.

Een mooi systeem met een paar verbeterpunten tijdens de installatie

Het systeem is prachtig met een mooi leidingsysteem en verdeler. Kleine verbeterpunten zijn meer uitleg van de installateurs tijdens de installatie. Hier werd verwezen naar de handleidingen maar even te woord staan geeft een fijner gevoel. Helaas wordt het systeem niet aangesloten op de CV installatie. Dit moet een andere partij doen waarbij miscommunicatie kan ontstaan. Het zou fijn zijn als WARP dit ook uit kan voeren (tegen meerprijs uiteraard)

Snelle reacties en prima uitvoering

Snel een duidelijke offerte, snelle en goede reactie op vragen. Keurig opde afgesproken datum goed e netjes uitgevoerd. Keurig beleeft personeel.

Netjes en snel gewerkt.

De mannen waren er om 07.00 uur en een kleine 4 uur later was alles klaar en opgeruimd.

Mooi kwaliteit, handleiding kan duidelijker

SpeeTherm is een mooi vloer systeem om zelf te leggen. De vloer komt slechts 15mm hoger te liggen dus de aanpassingen zijn beperkt. Nu ligt er een fraaie pvc vloer overheen die de warmte goed geleidt. De bijgeleverde handleiding was op sommige punten niet duidelijk, met name de montage van de verdeler en de pomp. Onze aanbevelingen voor verbetering hebben we apart doorgegeven aan Warp Systems. Als deze puntjes verbeterd worden zouden we vijf sterren geven.

Het is heel netjes gedaan

De vloer netjes gelegd en afgewerkt alles opgeruimd het afval meegenomen prima geregeld

Goed geregeld en netjes behandeld!

uitmuntende service en begeleiding en uitvoering

uitmuntende service en begeleiding en uitvoering

Goede oplossing voor houten vloer en zelf te leggen

Voor onze oude houten vloer was WARP een mooie oplossing. Wij gebruikten het speetherm droog systeem, dit hebben we in 1 dag kunnen leggen.

Gewoon goed en betrouwbaar

Goed product en goede service

Top, alles goed en snel geregeld

Heel erg blij met de vloerverwarming, merk nu echt al verschil.

Alles volgens afspraak en goed systeem.

Informatie, contact en installatie prima verlopen. Systeem werkt perfect.

Ja prima eigenlijk

Ik heb de Warp vloerverwarming in mijn garage gelegd en dat ging prima. Leggen van de matten en slangen is niet moeilijk maar de ruimte lek dicht maken was ff een dingetje. Bij het kozijn liep de egalisatie onder het kozijn door en dat was ff irritant maar beetje purschuim deed wonderen.

Goed bedrijf maar duur

Goed bedrijf , alleen aan de telefoon gaat het niet altijd goed . Wel erg duur geworden Product is goed Kosten leveren materiaal erg duur

Beste Martin, Fijn om elkaar gesproken te hebben na het plaatsen van je review. Je bent al meer dan 2 jaar een gewaardeerde B2B klant en neemt met regelmaat onze systemen af. Zoals uitgelegd zijn onze prijzen vorig jaar maart 1x aangepast en daarna (ondanks inflatie, stijging energie- en arbeidskosten) gelijk gebleven. De transportkosten worden apart berekent en vermeld in de offerte, deze maken geen vast onderdeel uit van de productprijzen. Zo kan een klant indien gewenst komen afhalen bij ons magazijn in Nieuwkoop, wat ook jij de laatste bestelling in april gedaan hebt. Bedankt voor het open en constructieve gesprek en op naar de volgende klus!

Technische ondersteuning wordt bij derden neergelegd

Goede producten en vlekkeloze levering! Absoluut. Maar, vloerverwarming is meer dan meters slang en een verdeler! Daar komt ook technische know how bij kijken. Maar desgevraagd geeft Warp niet thuis. "Dat moet u door de loodgieter laten bepalen" heet het dan. Tja, vragen over bijv. het debiet, diameter aanvoerleidingen, transmissieberekeningen zijn wel bepalend voor een goed systeem maar niet besteed aan Warp. Een bewuste keuze maar een beetje dissonant op het mooie product.

Beste P, Bedankt voor het plaatsen van je review. Je hebt gelijk dat informatie over het aansluiten op de primaire zijde / warmtebron (CV ketel of warmtepomp), transmissieberekeningen en warmteverliesberekeningen bij derden ingewonnen moeten worden. Zij zijn dáárin gespecialiseerd bijvoorbeeld een loodgieter. Als producent van actieve, dunne, snelle en lichte laag tempratuur vloerverwarmingsystemen is de keuze gemaakt om bij ónze core-business te blijven: het ontwikkelen, produceren en verkopen van secundaire warmteopname en afgifte-systemen. WARP systems blijft daarom weg van de primaire zijde.

Mooi systeem, super service

De woonkamer gedaan. Mooi systeem, makkelijk zelf te leggen, bij vragen reageren ze altijd netjes en snel. Volgend jaar de keuken

Wauw

Enorm mooi systeem dat snel ligt. Tevens is het snel warm in huis. Wij zijn ENORM tevreden. Bedankt WARP

perfecte service, wordt heel goed geholpen

Ik ben heel goed geadviseerd en, als je een afspraak hebt, nemen ze echt de tijd voor je om alles uit te leggen.

Perfecte Service

Mooi product fijn bedrijf

Al op een aantal projecten warp gebruikt. Erg tevreden. Mooi systeem. Prettig bedrijf, adequaat, vriendelijk, kennis van zaken. Goede communicatie, flexibel en meedenkend, even belletje of mailtje en alles is geregeld.

Transportweg 4 2421 LS Nieuwkoop