Supermooie systeem en prima zelf aan te leggen. Overal is aan gedacht.

Helemaal blij met ons nieuwe verwarmingssytesm.

Soepel

Goede voorbereiding van de vertegenwoordiger en op de installatiedag is het goed gegaan.

Fijn bedrijf

Lekker meedenken en niet te beroerd om wijzigingen snel te veranderen in leveringen . En het zijn goede materialen die geleverd worden.

Top spullen .

Ik maak veel vloerverwarming , warp blijft een mooi product . Loodgieterkoolhaas

leuk systeem

de pompunit bij de verdeler is erg groot ten opzichte van de verdeler , daar zouden jullie nog iets mee kunnen , verder zou ik ook de aluminium plaatjes groter/langer zien , voor de rest wel een mooi product .

Top bedrijf

Goed geholpen bij de keuze en legplan. Alles wordt goed geregeld en mee gedacht.

Ervaren ploeg

Vooraf aan leggen van het systeem haden we bezoek van dhr Floris van de Wolf : deskundig, adequaat in reacties en service gericht persoon. Precies wat je wil als je zo een investering overweegt en laat doen. Tevens after sales hulp prima en snel. Absoluut aanrader.

Top firma!!Top product!!

Hele goede ervaring gehad met Warp. Goede ondersteuning en advies gekregen. Na de klus spullen over en werden keurig retour genomen.

Goede ondersteuning

Alle vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Prima zelf aan te leggen.

Bij ons is alles top verlopen van bestellen tot oplevering!

Dit is een bedrijf wat doet wat het beloofd!

Praktisch systeem

Praktisch systeem, goede service

Eenvoudig maar arbeidsintensief

Systeem is goed aan te leggen, maar met 2 personen is wel aan te bevelen. De ophanging van de kunststof verdeler is wat iellig

Geweldig systeem

Dit is echt een super systeem, en super vriendelijke medewerkers altijd klaar staan om je te helpen met vragen.

Alle vragen die ik had werden goed en onderbouwend tot volle tevredenheid beantwoord. Geen nummer met eindeloze doorkiesnummer menu's. Viel makkelijk te leggen, zeer doordacht met de flexibele matten. Staan wel op druk, zit nog niet aangesloten op cv. Dus kan praktijk nog niet ervaren.

leggen is gemakkelijk, aansluiten iets lastiger

Het leggen van de Speetile zelf was een leuke klus, goed materiaal, gemakkelijk in gebruik. Het aansluiten van de verdeler vond ik een stuk lastiger, ook omdat de instructiefilmpjes sommige dingen weglaten. Daarvan kan de instructie een stuk beter in mijn beleving. Ook bleef de aansluiting op de verdeler aanvankelijk lekken. Niet veel, een paar drupjes, maar toch, dat wil je niet. Met veel pogingen gewoon opnieuw proberen is het uiteindelijk goed gelukt. De communicatie met WARP Systems vond ik over het algemeen prettig. Je krijgt snel antwoord op je mail, zij het niet altijd op alle vragen. Misschien had ik ook wel veel vragen. Maar niet alles werd altijd in één keer duidelijk. Zo heb ik de verdeler in de kelder, dus onder de vloer waarin de vloerverwarming ligt. Nergens had ik gehoord/gelezen dat daar speciale verdelers voor zijn. Dat bleek pas toen ik de bestelling al had geplaatst. Toen werd mijn plan dus op het laatst toch weer anders. We hebben de verwarming nog niet gebruikt want het is warm op het moment. Wel opstookprotocol gedaan - hij werkt wel. Hoe goed de verwarming is met de dekvloer erop als het koud is moet nog blijken. Dus de eating of the pudding hebben we nog niet gedaan. Maar daarbuiten kan ik Speetile aanraden. Een prettig bedrijf dat nog wel een paar dingetjes kan finetunen qua uitleg/instructie, en de aansluiting vond ik lastig, daar heb ik van gebaald. Maar nu alles werkt ben ik er blij mee. Hij ligt in een laag egaline van 19mm, en dat is toch heel weinig eigenlijk.

Simpel en snel systeem

Wij zochten een systeem om op de slaapkamerverdieping snel zelf vloerverwarming te leggen. WARP Systems leverde dit. De communicatie met WARP liep ook snel en ze waren erg behulpzaam bij het uitdenken van de ideale indeling en benodigde materialen. Als de zolder aangepakt wordt zal dit waarschijnlijk ook vloerverwarming van WARP krijgen.

Prima service en goed product.

Goede service, snelle levering en kundige salesafdeling. Eenvoudig te leggen en resultaat: veel comfort!

Goede contacten en uitvoering. TOP

Kwaliteit en service gericht gemak en comfort

Ik ben zeer tevreden over warp systems ze zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam en altijd goed te bereiken. Ik heb zelf het Speetherm systeem aangelegd met behulp van de YouTube filmpjes en duidelijke uitleg plus legplan. dit echt zeer goed te doen Wij zitten nu lekker comfortabel en met warme voetjes.

Doelgericht klantvriendelijk

Vanaf mijn eerste ervaring met het warp concept ben ik positief verrast door de mogelijkheden en de professionele manier waarop je als klant word geholpen en te woord gestaan.. ondertussen ligt alles op en in de vloer en zijn we klaar om de boel op te warmen… jammer dat het zomer is..… maar zeer benieuwd. Ik raad het aan om op een simpelere manier een vloerverwarming te plaatsen met behulp van het Warp systeem.

Goed uitgedacht systeem en goed zelf te leggen

De materialen zijn keurig op tijd geleverd. Ook de tekening met groepenindeling was vlot klaar.

Van het begin tot het eind, netjes geregeld !

Mooi goed systeem en goede serves!

Werkt en legt gemakkelijk

Helemaal goed

Vakkundige medewerkers.

Super fijne partner in combinatie met de ons geleverde PVC

Wij werken samen met Warp en dat verloopt super goed. Duidelijke communicatie, afspraak is afspraak en wij kunnen hiermee onze klant goed helpen en de planning waarmaken.