Helemaal super

De contacten met Warp zijn goed geweest, vriendelijke mensen met verstand van zaken. Wij hebben gekozen voor speedtile en voor het laten leggen door Warp zelf. De schouw aan huis verliep goed, was duidelijk wat ik nog moest doen en wat er vanuit Warp nodig was. Het leggen van de vloerverwarming ging prima en snel. Vriendelijke en vakkundige mensen. Opgeleverd zoals afgesproken. Daarna nog even contact gehad omdat één aansluiting wat lekte, ook snel en goed opgelost. Nu heerlijke warme voeten!

Duidelijke afspraak en installatie van begin tot oplevering

De ervaring met de medewerkers van Warp is zeer positief en het systeem beveel ik aan.

Goed huisbezoek voordat ze komen plaatsen. Alles wordt goed uitgelegd. Plaatsen is ook snel gegaan en vriendelijke mannen die het kwamen plaatsen.

Prima!

Probleemloos verlopen proces, van offerte, locatiebezoek tot installatie. Nog afwachten hoe de vloerverwarming (SpeeTile) mijn huis verwarmt.

Geweldig service.

Nadat we een afspraak hadden gemaakt kwam floris bij ons langs en heeft met duidelijk advies en uitleg ons wegwijs gemaakt. Nu konden we ons goed voorbereid de vloerverwarming laten installeren hetgeen door het team van warp zeer vakkundig en tot onze tevredenheid is aangelegen hierbij nogmaals onze dank aan het team .

Zeer korrekt en strak geregeld geeft een fijn en zeker gevoel.

Was een goede vloeiende aktie

Super: warm aanbevolen

Altijd keurig geholpen. Duidelijke uitleg. Contact met instaloateur en topvloerbedrijf : snel en goed uitgevoerd. Vloer keurig gelegd en netjes achter gela5en. Met dank. Zo heb ik toch vloerverwarming in mij appartement!

Comfort

Op 15 september 2023 hebben wij een Warp vloerverwarming genomen ( nat systeem) aangelegd door mensen van Warp. Nette monteurs , zuiver systeem , werkt goed op onze nu nog cv ketel. Het systeem is warmtepomp voorbereid door het leggen van kortere lussen. Na het opstookprotocol nageleefd te hebben genieten we nu van een aangenaam comfort in onze woning. We zijn zeer te spreken over Warp. De communicatie , uitleg aan huis , besproken welke voorbereidingen toegepast moesten worden. Prijs afgesproken en accoord gegeven. Helft aanbetaald. Tevens datum gepland. Alles netjes nagekomen en in de week voor montage nog even telefonisch overleg gehad. Erg te spreken over het snel warme ( 35 min.)systeem.

Prettig bedrijf waar je van op aan kan.

In alle rust uitgebreide informatie ontvangen. Niets wordt opgedrongen. Zeer verzorgde bezorging op de afgesproken datum en tijd. Snel en uitstekende legploeg die keurig de vloer met alle ins and outs achterliet. Zonder gedoe enkele zaken, die zoek waren geraakt, snel aangevuld.. Zowel op de Jaarbeurs (info markt) en op het bedrijf zelf prettig ontvangen en begeleid. Een aan te bevelen bedrijf in kwaliteit en kwantiteit.

Goed bedrijf

Snelle levering en goede uitleg Wordt goed geholpen en vriendelijke mensen

Een leuk systeem om te leggen met een goede klantenservice. Belangrijk is om netjes de ruimte op te meten zodat het legplan klopt.

van begin tot eind perfect

De informatie op de site, reviews, gesprek met Floris, de aanleg en daarna uitstekende begeleiding bij vragen door Floris TOP!

Communicatie

Goed spul. Leuk om mee te werken. Ga ik vaker doen. Aardige mensen, proberen met je mee te denken.

Fijn product als je snel een warme vloer wilt hebben.

Mooi product, makkelijk mee te werken.

denken mee

Ik wilde een kleine wijziging in mijn aangeschafte systeem en daar wordt goed in meegedacht en binnen 2 dagen worden de daarvoor benodigde spullen geleverd.

Van aanvraag offerte, tot eindresultaat., goed geholpen daar waarnodig. Volgende jaar de keuken

Erg goed voor zelf montage als je een beetje handig bent.

Als je het systeem begrijpt is het goed door zelf montage aan te brengen.

Mooi, betaalbaar en eenvoudig zelf te leggen

Makkelijk te leggen systeem met genoeg ondersteuning door Youtube filmpjes en mailondersteuning. Vriendelijke en snelle hulp.

Snel, vriendelijk en meedenkend

Ik heb uitstekende ervaringen met het bedrijf Warp systems. Het door mij besteld speetherm systeem heb ik zelf gelegd met behulp van het legplan dat Warp voor me heeft gemaakt. De contacten met het bedrijf -in mijn geval alleen per mail, van andere contactmogelijkheden heb ik geen gebruik hoeven maken- verliepen heel snel en soepel. De offerte had ik binnen een dag in huis, en ook aanpassingen daarop werden heel snel verwerkt. De levering was op de afgesproken datum en ook het terugbrengen van overgebleven materialen ging heel makkelijk. Overweeg je ook om zelf te leggen? Het kostte mij meer tijd dan verwacht. En je moet echt wel over wat ruimtelijk inzicht beschikken en een handige klusser zijn. Over twee maanden wordt mijn vloerverwarming pas aangesloten op de dan te plaatsen warmtepomp; dus hoe het WARP-systeem in gebruik bevalt, kan ik nog niet beoordelen. Alle ervaringen tot dusver zijn zonder echter zonder meer positief.

Goede spullen en duidelijk en service verlening

Tekening van het vloerverwarmingssysteem en vloerindeling is overzichtelijk. Het leggen van de 15 mm PS platen gaat eenvoudig. Voor de aluminium gootjes en het legpatroon wel goed de tekening in de gaten houden. Het aansluiten van de slangen op de verdeler en onder druk zetten gaat vaak niet in 1 x keer goed, maar opnieuw loshalen (rode ringetje bij aansluiting wegdrukken), en stukje afsnijden en afbramen geeft uiteindelijk dat het dicht is. 1 slang gaf 2 x lichte lekkage, maar ook door ringetje naar beneden drukken kan helpen. Verder stille pomp, loopt mooi.

Ideaal systeem, komt maar 2cm boven je bestaande vloer op, deuren passen er nadien nog met gemak in. Vriendelijk personeel en werken netjes. Ook goed bereikbaar voor vragen.

Komen alle afspraken perfect na van begin tot eind. Allemaal leuke mensen. Montage ploeg heeft super werk geleverd

Snel, professioneel, no nonsense

Zowel de ondersteuning ten tijde van de oriëntatie alsook bij het bestelproces en de installatie was helemaal top. De uitbestede installatie was voortreffelijk. Monteurs (vader en 2 zonen) waren zeer toegankelijk, vriendelijk en bovenal snel en professioneel. Wij zijn benieuwd naar onze gebruikservaring de komende winter.

verhaal klopt

duidelijk omschreven

Alles volgens plan en planning

Personeel vakbekwaam en vriendelijk. Alles netjes schoon en opgeruimd achterlaten , echt een aanrader.