Een goed product om ook door te geven aan andere personen die dit systeem wel hebben

• Ervaring met: Vloerverwarming

Mooi en eenvoudig te installeren product. Installatie voor een groot deel zelf gedaan. Wijzigingen van levering/inplannen installatie was geen probleem. Telefonisch altijd bereikbaar voor advies. Dank!

• Ervaring met: Vloerverwarming|Wandverwarming

Onze ervaring met WARP is alleen maar positief. Zowel het product als het bedrijf is een absolute aanrader. Duidelijke en vriendelijke communicatie, alle afspraken worden nagekomen - geen vraag is teveel, er wordt echt meegedacht, bij ons werd zelfs op locatie gekeken wat de beste oplossing is - het hele team (zowel verkoop als uitvoering) is deskundig en vriendelijk. Punt van attentie is de soms wat (te) technische documentatie maar zoals gezegd, geen vraag is teveel wanneer je om uitleg vraagt. Echt goede ervaring, gewoon fijne mensen, goed product en dus goed bedrijf. Ik kan WARP systems dus bij iedereen aanbevelen.

• Ervaring met: Vloerverwarming

Omdat ik zelf technisch ben heb ik een paar keer vragen gesteld omtrent de installatie. Mijn voorstellen werden meteen uitgevoerd. Later zijn die weer teruggedraaid. Als specialisten kunnen jullie beter uitleggen waarom jullie voor bepaalde oplossing hebben gekozen en de klant overtuigen van jullie gelijk. Het gaat in dit geval om een pompschakelaar en het type verdeler.

• Ervaring met: Vloerverwarming

Prettig contact. Prima uitleg en voorlichting. Pro actief meedenken!

• Persoonlijk advies

Snel geplaatst volgens afspraak. Vriendelijke monteurs. Van te voren tijden van levering en plaatsing doorgeven had een 10 gemaakt.

• Ervaring met: Vloerverwarming

Goed product en goede service, telefonisch en per mail goed bereikbaar. Duidelijk advies gekregen en snelle levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De combinatie vloerverwarming in de woonkamer x radiatoren in de overige vertrekken werkt niet naar verwachting, helaas

• Ervaring met: Vloerverwarming

Geachte heer, jammer dat u onze deskundigheid met een onvoldoende beoordeeld. We doen vaak projecten waarin vloerverwarming gecombineerd wordt met bestaande radiatoren. Dit gaat in veel gevallen zonder aanpassing goed echter ons bedrijf legt de vloerverwarming aan maar sluiten niet aan aan het CV systeem. De reden hiervan is dat de installateur als gecertificeerde vakman het overzicht heeft over de totale installatie in het huis. In de situatie zoals bij u zal hij de weerstand van de radiatoren verhogen zodat er voldoende toevoer van heet water richting de vloerverwarming wordt gestuurd. Voor de gewenste oplossing kunt u zich wenden tot uw installateur.

Super systeem werkt heel goed heel klantvriendelijk en goede prijs kwaliteit

• Ervaring met: Vloerverwarming

De mannen waren exact optijd, eerst de vloer bekeken en waren blij dat het zo vlak was. Zijn gelijk begonnen. Waren snel klaar en alles uitgelegd. Mooie oplossing voor renovatie woningen en als je geen hak en breekwerk in huis wil. Ik zal iedereen aanbevelen om met Warp Systems in zee te gaan.

• Ervaring met: Vloerverwarming

Goede prijs/kwaliteitsverhouding en afhandeling was ook goed. Ze stuurden netjes een creditnota voor het niet gebruikte materiaal.

• Ervaring met: Wandverwarming

100 % tevreden met alles heel goed zie rapport

• Ervaring met: Vloerverwarming

Werk nu aantal jaren met het Warp systeem. Zowel vloerverwarming, als wandverwarming toegepast in badkamers. En vloerverwarming in diverse woningen. Het komt steeds vaker voor om ook op de etages vloerverwarming te installeren waardoor de gehele woning lage temperatuur wordt verwarmd en daarmee geschikt is voor bijvoorbeeld verwarmen middels warmtepomp. Inmiddels heb ik meerdere woningen geheel gasloos gemaakt. Warp Systems is daarbij voor mij een onmisbaar onderdeel geworden.

nog niet in werking.

• Ervaring met: Wandverwarming

Na bezoek showroom en een huisbezoek heb ik de beslissing genomen om een WARP systeem vloerverwarming te laten aanleggen in onze woning. WARP systeem gekozen voor de gering bouwhoogte van slechts 20 mm in mijn geval. Na opdracht een perfecte communicatie omtrent de levering en binnen een dag werd alles perfect geinstalleerd door een goed team. Hoewel de buiten temperatuur zo is dat de verwarming nog niet echt is gebruikt heb ik er het volste vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen. Echt een aanrader!!

Heel plezierig contact met Joop

• Ervaring met: Vloerverwarming

Set speetile 12 gekocht. Levering netjes op tijd, met een belletje van te voren, niet de hele dag wachten dus. Verder makkelijk te leggen ondanks weinig leginformatir wijst alles voor zich. Echt een aanrader

Makkelijk en snel gelegd

• Ervaring met: Vloerverwarming

Aardig en service gericht bedrijf met goede producten en prijzen

fantastisch materiaal

• Ervaring met: Vloerverwarming

wij zijn gewoon heel tevreden.

• Ervaring met: Vloerverwarming

Onlangs zelf SpeeTile vloerverwarming in de woonkamer aangebracht. Door de mensen van Warp hebben we een legplan laten maken. Installatie was na heldere en uitgebreide uitleg van de mensen van Warp een fluitje van een cent! Een geweldig systeem en een heerlijke warme vloer!

• Ervaring met: Vloerverwarming

• Persoonlijk advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.