• Ervaring met: Vloerverwarming

In de bijkeuken is ook vloerverwarming aangelegd. En daar hangt ook de verdeler. Echter bij het aanleggen in de bijkeuken is niet gevraagd wat voor apparatuur daar staat. Ik heb daar uiteraard niet over na gedacht, doch daar staat de wasmachine en droger op elkaar (geen probleem) maar ook de vrieskast en daar zit nu ook vloerverwarming onder. Volgens de installateur die de verdeler aan de CV ketel aansluit is dat niet zo'n slimme zet geweest. Bij het kruipluik bij de voordeur zijn latjes neer gelegd waar de inloopmat weer komt te leggen. Doch als de voordeur wagenwijd openstaat komt de deur een stukje boven de vloer te hangen. Tijdens het egaline storten stond de voordeur wagenwijd open en is daar niet op gelet. Ik hoop dat na het leggen van de PVC vloer daar geen probleem van komt.

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Vakkundig vakmensen. Heel erg beleefde mensen en gaven duidelijke uitleg over WARP vloerverwarming. Zeer correcte mensen. Super blij mee. WARP systeem is zeker een aanrader voor mensen die denken om vloerverwarming te nemen. Niks geen sleuven maken en dus geen stof.
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Heb het systeem zelf geinstalleerd en de speetop door warp systems laten aanbrengen. Erg blij met de goede service en uitleg over het systeem. Vriendelijke mensen, zowel aan de telefoon als bij mij thuis. Nog even wachten tot het systeem aan mag en dan hebben we geen last meer van koude voeten!! haha
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Gewoon top. altijd snelle en deskundige reactie
  • Ervaring met: Wandverwarming

• Ervaring met: Vloerverwarming

Alles volgens afspraak. Goede communicatie, vlotte afwerking. En nu 4 wk wachten om de vloerverwarming te activeren.
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Fijn bedrijf om mee te werken!!!
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Ik wil aanbevelen de uitleg op papier flink uit te breiden en advies op papier aan te scherpen. Ben nu achter dingen gekomen vrij toevallig. Dat kan mijn inziens voorkomen worden. En volgens mij is het filmpje op youtube aan een upgrade toe

• Ervaring met: Vloerverwarming

Ben super geholpen. Mijn vragen werden snel behandelt en een nalevering omdat ik te weinig had besteld werd supersnel geregeld. Na de tijd had ik nog wat over en kon dit retour sturen. Geld werd direct terug gestort. Over het totaalplaatje super tevreden. Ga zo door.

• Ervaring met: Wandverwarming

Prima spullen, maar waar ze zich op onderscheiden is het contact: denken mee over een legplan, zijn niet te beroerd om dit aan te passen als ik iets ben vergeten. Ik had na het leggen van de vloerverwarming nog wat aluminium profielen over: een volle doos kon zonder problemen retour naar WARP waarna ook de financien bijzonder snel waren afgehandeld.
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Snel, vakkundig en de medewerker denkt mee.
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Ik heb dit vloerverwarming systeem gekocht omdat ik een lage opbouwhoogte wilde hebben. Systeem zelf aangelegd, erg eenvoudig voor een beetje technisch iemand. Had zelf een verkeerde berekening gemaakt met betrekking tot de vierkante meters. Telefonisch perfect geholpen. Erg snelle nalevering en toen er weer iets retour moest werd dit snel opgelost. Echt super service. Zou hier zeker weer wat bestellen en bij anderen aanraden.
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Erg prettig contact gehad met de eigenaar en het is mooi systeem waarbij je op een vlotte en degelijke manier een vloerverwarming kan laten aanbrengen. Het is zeer snel warm in huis. Superblij mee!
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Alles verliep soepeltjes, van advies en bestelling tot plaatsing. Twee installateurs diedprijs werk geleverd hebben, dank jullie wel Jordy en Hans. Gisteren de verwarming voor het eerst aangehad, wat een genot! Werkt perfect! De enige kanttekening voor potentiële kopers: ER ZIJN BESLIST GOEDKOPERE SYSTEMEN! Echter, dit werk perfect en is zonder sloop en breekwerk te plaatsen. Nog één opmerking voor WARP: informeer de klanten omtrent de leverdatum van het materiaal. Wij waren nu gelukkig thuis maar wel verrast met twee grote pallets
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Wij zijn heel tevreden met het systeem. Het is heerlijk om elke ochtend met blote voetjes op de warme vloer te staan.
  • Ervaring met: Vloerverwarming

aankoop en communicatie daarna prima.. montage en afwerken super blij mee gebruiksgemak laat ik even afhangen van het stookseizoen... maar alle vertrouwen in
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Ik ben tevreden over de vloerverwarming, snel warm , wel prijzig.
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Personeel is klant bewust legt alles goed uit naar de klant toe en werkt netjes.
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Zeer montage vriendelijk systeem. Controle op de hoeveelheid te storten anhydriet had beter gekund.
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Geniaal systeem. In een dag gelegd en gestort, s'avonds al beloopbaar ( thuis slapen). Klantgerichte probleemoplossing. Weinig vuil.
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Ik heb het als heel plezierig ervaren met jullie te mogen werken. De afspraken en nazorg alles is tip top geregeld. Nogmaals bedankt. Fam. Verhaagen

Over WARP Systems