Goeie service, zeer behulpzaam en denken mee.

Goed bedrijf en een goeie service

Goede informatie over product, prettige communicatie met het bedrijf.

Goede informatie over product en een duidelijke offerte. Die desgewenst werd aangepast. Grote flexibiliteit en er werd goed meegedacht. Alle vragen werden met veel geduld en volledig beantwoord. Wie we ook aan de telefoon kregen, iedereen kon ons helpen. Mannen die de vloerverwarming kwamen installeren waren netjes en werkten door. Materialen die over waren werden retour genomen en gecrediteerd wat we echt heel erg netjes vonden! We raden dit systeem en het bedrijf zeker aan.

Prima service, onderdelen compleet en goed geleverd, prima meegedacht en wat technische vragen telefonisch goed beantwoord door een vriendelijke mevrouw.

keurig gelegd, professioneel advies, goede service, eerlijk bedrijf.

Goede service, snel en professioneel antwoord om onze vragen. Omdat ik ook niet goed wist of ik weg goed gemeten had is er iemand gekomen die alles heeft ingemeten en nog advies heeft gegeven waar het beste de verdeelstations geplaatst konden worden. Zoals afgesproken zijn alle materialen vrijdag geleverd waardoor maandag de vloer keurig gelegd is. Na het leggen van de vloer was alles keurig opgeruimd en afgevoerd. Zeer tevreden! Enkele weken na het leggen van de vloerverwarming ontvingen we nog een email naar welke rekening het bedrag overgemaakt kon worden omdat er toch enkele materialen niet waren gebruikt. Dit bedrag is keurig op onze rekening terug gestort, dat noem ik nog eens eerlijkheid!! Het allerbelangrijkste weten we alleen nog niet...……… of de vloer ook echt genoeg warmte geeft in de winter...…… het is nu juni maar we gaan het beleven :-)

Heel goed werk afgeleverd en een keurige vlakke vloer afgeleverd.

Heldere correspondentie. Zeer goede begeleiding van kantoor. Zeer deskundige begeleiding bij controle van de vloer. Keurig netjes gewerkt. Heel vriendelijke medewerkers. Fantasties mooie vlakke vloer afgeleverd.

Super service

Erg vriendelijke service en makkelijk te verwerken product, zelf voor mij zonder kluservaring goed te doen.

Verwarrend

Uiteindelijk heb ik een systeem gekocht waarvan ik niet wist of het verstandig was dit te gebruiken, of zelf te installeren. De installatie was moeilijker dan gedacht en het resultaat voldoet niet aan de verwachtingen. Ik ben tevreden over de verwarming maar niet over de jumppax. Op plekken waar we moesten snijden in het piepschuim is de vloer niet stevig. Met betere informatie had dit wellicht voorkomen kunnen worden.

Beste Sander, het spijt ons te horen dat de installatie is tegen gevallen en je niet tevreden bent over de Jumpax oplossing. Wel goed te horen dat je tevreden bent over de SpeeTherm vloerverwarming. Ik begrijp dat je op een bepaald gebied tegen het feit aan bent gelopen dat er extra sporen in de SpeeTherm gemaakt moesten worden en dat daardoor er een zwak deel is ontstaan in de EPS plaat. Vooral op de plaats waar leidingen bij elkaar komen die naar de verdeler gaan kan een dergelijke plek ontstaan. Een speciale oplossing is dan soms noodzakelijk. Ik weet niet of je contact met WARP Systems hebt gezocht? We hadden dan misschien samen naar een oplossing kunnen zoeken. Zo hebben we bijvoorbeeld een droog-egaline die in jouw situatie misschien een oplossing zou bieden. We nemen in ieder geval je beoordeling serieus en gaan onderzoeken hoe we een dergelijke situatie bij zelfinstallatie kunnen voorkomen.

Een geweldig systeem met een super service & ondersteuning vanuit Warp Systems

Een geweldig systeem met een super service & ondersteuning vanuit Warp Systems. Het is aan te bevelen om Warp het legplan te laten maken.

Vriendelijk personeel en goede service!!

Goede service vanuit het hoofdkantoor en snelle bereikbaar via WhatsApp ondanks mijn auditieve beperking. Toen ik op het hoofdkantoor was, had ik goed gesprek gehad met personeel en het was ook gezellig met vader en zijn dochtertje :-) Zou ik jullie aanbevelen: Nee niet ja, maar ABSOLUUT! Alleen zou ik Warp Systems wel aanraden om personeel cursus te volgen om ook de loodgieter te worden. Wel handig voor de klanten plus ook voor Warp Systems zelf i.v.m. omzet (meer omzet dan zonder de loodgieter).

Een vlotte, duidelijke, offerte. Snelle en correctie informatie nadien. Een goed ingespeeld team dat na bijna 2 uren reistijd keurig op het afgesproken uur voor de deur staat. Binnen 6 uren ligt een afgewerkte 63 m2 vloer te glanzen. Uit de kunst.

• Ervaring met: Vloerverwarming

In ons renovatie project met traditionele radiatoren wilde ik graag vloerverwarming realiseren maar er was maar een maximale bouwhoogte van 23 mm. Na veel gezoek op het internet in eind 2017 vond ik het WARP SpeeTile systeem. Na een bezoek aan de fabriek in Nieuwkoop met een zeer prettige ontvangst en voorlichting en een duidelijke offerte en een bezoek van een verkoper hebben wij besloten om dit te laten aanleggen. Zowel datum van levering, de communicatie en uitvoering gingen allemaal heel soepel en duidelijk en precies op tijd. Vanwege de gering bouwhoogte hebben wij gekozen voor een geplakte PVC vloer die er uitziet en voelt als laminaat. Door de geringe dikte van 3 millimeter is ook de warmte doorlating ideaal! Inmiddels hebben wij een halve winter achter de rug en ik kan alleen maar zeggen dat wij zeer tevreden zijn met het resultaat! Een heerlijke egale warmte zonder lelijke radiatoren aan de wand die ook nog eens alleen maar lokaal warmte afgeven. Hoewel ik nog geen exacte besparing kan berekenen denk ik dat doordat ik de ketel thermostaat van 90 naar 60 graden terug heb gebracht ook nog wat gas bespaar. Een geweldig product aangelegd door een firma die nog ouderwetse service levert!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

oplossing van kruipluiken is 'slecht' uitgewerkt; randjes egalisatie brokkelen snel af. Plaatsen leek een haastklus; hele badkamervloer is dichtgezet waardoor ik nu moet gaan hakken voor afvoer; stuur wel een tekening van indeling naar WARP maar die zet dit niet door naar uitvoerders; grote terkortkoming in communicatie!

• Ervaring met: Vloerverwarming

Heel mooi product en onovertroffen service; ik heb ze zeker 10 keer gebeld met allerlei vragen over de montage en de ingebruikname en elke keer namen ze de tijd om alles duidelijk toe te lichten. Mijn vloerverwarming draait inmiddels voluit en we zijn er erg tevreden mee, bedankt Warp! Enige verbeterpuntje vond ik in het legplan waar uitgerekend de 2 langste groepen samen op 1 splitter geplaatst zijn. Die geven nu dus iets minder snel warmte dan de overige groepen.

• Ervaring met: Vloerverwarming

Ik ben onder de indruk van de snelheid en zorgvuldigheid waarmee wordt gecommuniceerd. Alles klopt. Leerpunt, ik kreeg geen uitleg wlke kraan welke lus bedient.

• Ervaring met: Vloerverwarming|Wandverwarming

Een goed product om ook door te geven aan andere personen die dit systeem wel hebben

• Ervaring met: Vloerverwarming

Mooi en eenvoudig te installeren product. Installatie voor een groot deel zelf gedaan. Wijzigingen van levering/inplannen installatie was geen probleem. Telefonisch altijd bereikbaar voor advies. Dank!

• Ervaring met: Vloerverwarming|Wandverwarming

Onze ervaring met WARP is alleen maar positief. Zowel het product als het bedrijf is een absolute aanrader. Duidelijke en vriendelijke communicatie, alle afspraken worden nagekomen - geen vraag is teveel, er wordt echt meegedacht, bij ons werd zelfs op locatie gekeken wat de beste oplossing is - het hele team (zowel verkoop als uitvoering) is deskundig en vriendelijk. Punt van attentie is de soms wat (te) technische documentatie maar zoals gezegd, geen vraag is teveel wanneer je om uitleg vraagt. Echt goede ervaring, gewoon fijne mensen, goed product en dus goed bedrijf. Ik kan WARP systems dus bij iedereen aanbevelen.

• Ervaring met: Vloerverwarming

Omdat ik zelf technisch ben heb ik een paar keer vragen gesteld omtrent de installatie. Mijn voorstellen werden meteen uitgevoerd. Later zijn die weer teruggedraaid. Als specialisten kunnen jullie beter uitleggen waarom jullie voor bepaalde oplossing hebben gekozen en de klant overtuigen van jullie gelijk. Het gaat in dit geval om een pompschakelaar en het type verdeler.

• Ervaring met: Vloerverwarming

Prettig contact. Prima uitleg en voorlichting. Pro actief meedenken!

• Persoonlijk advies

Snel geplaatst volgens afspraak. Vriendelijke monteurs. Van te voren tijden van levering en plaatsing doorgeven had een 10 gemaakt.

• Ervaring met: Vloerverwarming

Goed product en goede service, telefonisch en per mail goed bereikbaar. Duidelijk advies gekregen en snelle levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De combinatie vloerverwarming in de woonkamer x radiatoren in de overige vertrekken werkt niet naar verwachting, helaas

• Ervaring met: Vloerverwarming

Geachte heer, jammer dat u onze deskundigheid met een onvoldoende beoordeeld. We doen vaak projecten waarin vloerverwarming gecombineerd wordt met bestaande radiatoren. Dit gaat in veel gevallen zonder aanpassing goed echter ons bedrijf legt de vloerverwarming aan maar sluiten niet aan aan het CV systeem. De reden hiervan is dat de installateur als gecertificeerde vakman het overzicht heeft over de totale installatie in het huis. In de situatie zoals bij u zal hij de weerstand van de radiatoren verhogen zodat er voldoende toevoer van heet water richting de vloerverwarming wordt gestuurd. Voor de gewenste oplossing kunt u zich wenden tot uw installateur.

Super systeem werkt heel goed heel klantvriendelijk en goede prijs kwaliteit

• Ervaring met: Vloerverwarming

De mannen waren exact optijd, eerst de vloer bekeken en waren blij dat het zo vlak was. Zijn gelijk begonnen. Waren snel klaar en alles uitgelegd. Mooie oplossing voor renovatie woningen en als je geen hak en breekwerk in huis wil. Ik zal iedereen aanbevelen om met Warp Systems in zee te gaan.