Vriendelijke mensen met veel verstand van de vloerverwarming

De offertes worden elke keer snel aangeleverd. Elke vraag werd snel beantwoord. De installatie hebben we zelf gedaan en dat was goed te doen. Nazorg is prima, korte vragen worden snel en duidelijk beantwoord via de telefoon. Bellen is wel sneller dan emailen.

Snelle service duidelijk communicatie mooi product

Floris heeft ons erg netjes geholpen. Duidelijk in zijn communicatie en ook de eventuele vragen naderhand worden keurig opgepakt. Het enige min punt is de extra kosten die je moet betalen bij het verzetten van de ingeplande levering. Niet voor iedereen maar wel voor de gene die kunnen aantonen dat er erge problemen zijn, waardoor er later geleverd dient te worden. Nu leggen jullie een hoog bedrag neer. Wat aanvoelt als zoek het even lekker uit.

goede service voor goede oplossingen

Prettig om met het Warp team om te gaan. Duidelijkheid, eerlijk, snelle antwoorden en soepel.

Prachtig systeem, vriendelijke mensen.

Er wordt op de website iets te licht gedacht over het leggen van de platen en slangen volgens het legplan. Enig technisch inzicht moet je zeker hebben. Ik, met 30 jaar bouw ervaring als aannemer, had er ook moeite mee en hebt zeker 2 groepen over gedaan. Het systeem werk perfect en ziet er verzorgt uit.

Ondanks wat tegenslagen, een mooi resultaat

Bij het inmeten was iets fout gegaan, maar dit is uiteindelijk goed opgelost. Vriendelijk personeel, zowel de verkoper en de installateurs. Ze werken snel en netjes. en het systeem werkt ook goed. een heerlijke warme vloer die voldoende verwarmt zonder radiatoren.

Attente dienstverlening zoals je hoopt het overal te treffen!

Aardige, behulpzame mensen. Aan de telefoon, de verkoper aan huis, de klusmannen en de after-sales. Echt heel goed op orde!!

Okay maar niet geweldig

De floer is niet overal egaal. Je kan met de hand voelen waar de slang langs loopt. Er zit ook op 2 plaatsen rotzooi dat uit de egaline steekt. 1 is een plug van da speetile mat en de andere is een stukje slang dat is afgeknipt.

Geweldig product en top service!

Warp system is makkelijk te verwerken en de service is super. Ze zijn beantwoorden al je vragen en alles wat je overhoudt mag je terugbrengen!

Er is heel goed meegedacht en alles is tot nu toe prima verlopen.

ik kan nog geen beoordeling geven over de werking maar wel over de uitstekende communicatie betreffende het leggen van het systeem. Er is heel goed meegedacht en alles is tot nu toe prima verlopen.

Goed contact, levering en service

Ik heb goede ervaringen met Warp. Uitstekend telefonisch en email contact over de levering en samenstelling van mijn order. Wijzigingen achteraf worden vlot en zonder problemen uitgevoerd. Ook de levering ging prima . Op tijd en netjes op de gewenste plek. De vloer heb ik na het leggen door Warp laten egaliseren. Top. De vloerverwarming draait nu al een paar dagen zonder problemen. We wachten de winter af.

super, fantastisch personeel

Wat kan een heleboel bedrijven leren van Warp Systems, alle afspraken nagekomen en op tijd, duidelijk communicatie. Zeer vakkundig werk geleverd in wat blijkt een complex situatie te zijn. Personeel van aankoop tot installeren van vloerverwarming uitstekend, heel goed advies ook over warmtepompen enz.. Speciaal dank aan Syano en zijn medewerkers die 3 dagen hard gewerkt hebben. Alles netjes achtergelaten. Aan te raden!

Zeer tevreden.

Wij zijn een zeer tevreden klant. Zowel het uiteindelijke resultaat als ook het gehele proces hier naar toe verdient wat ons betreft een uitstekende beoordeling.

Alles doet het zoals afgesproken.

Communicatie is perfect, net als de prijs en kwaliteit van het product. De opname was duidelijk niet goed gedaan. Er was te weinig materiaal, het aantal groepen paste niet door de smalle doorgangen. Er was bovendien een verkeerde pomp geleverd. Wel netjes de volgende dag een nieuwe geleverd maar kostte ons wel meer geld omdat de installateur die moest installeren. Ondanks dat werkt het inmiddels en zou ik Warp aanraden.

Top produkten en zeer deskundig advies

Het bedrijf is goed bereikbaar, de medewerkers vriendelijk en behulpzaam. De producten zijn absoluut top en ook makkelijk zelf te installeren.

bertouwbaar, alles compleet en optijd

alles loopt precies op tijd en volgens afspraak. Het zou voor mij meerwaarde hebben ze ook de verwijdering van de radiator en de aansluiting de cv leiding kunnen verzorgen

Goede service, mooi systeem

Goede service, goed product

Vorig jaar al een groot deel van het huis gerenoveerd met deze vloerverwarming. Erg goed bevallen en daardoor de rest van de benedenverdieping ook hiermee gerenoveerd. Goede service en snel contact. Duidelijke instructies, eenvoudig zelf te leggen. Functioneert snel en goed.

alles netjes snel geleverd

alles netjes en snel geleverd met duidelijke uitleg.

fantastisch

geweldig afspraken worden uitgevoerd volgens afspraak er wordt netjes gewerkt door bij ons heel vriendelijk personeel AANRADER

Een goed gevoel als je hier mee een afspraak mee maakt, samen gevat een WARM GEVOEL.

de werkzaamheden en communicatie zijn volgens mij goed verlopen zowel met Max als met Jordi. Telefonisch zijn beide goed te bereiken.

Beste Thijs, Nogmaals bedankt voor je opbouwende feedback tijdens ons telefoongesprek en positieve aanbeveling. Mede dankzij jouw reactie krijgen wij de kans om te verbeteren, zodat klanten vooraf en achteraf nog beter weten wat ze kunnen verwachten. Het aansluiten van de vloerverwarming aan de primaire warmtebron, zoals een CV-Ketel moet inderdaad uitgevoerd worden door een gecertificeerd loodgieter. Een loodgieter heeft de kennis en expertise om de warmwaterverdeling in de gehele woning correct in te regelen. Nogmaals bedankt voor je review en positieve aanbeveling! Wij wensen je veel comfort en plezier van jouw vloerverwarmingssysteem.

Perfect geregeld!

Alles is zeer goed verlopen. Ook dankzij onze wederzijdze afspraken. Vloerverwarming draaid als een tierelier.

Goede begeleiding, duidelijke afspraken, snelle montage en goede werking.

Met adviseur duidelijke afspraken gemaakt over uitvoering en installatie. Met adviseur Floris nog regelmatig contact gehad, hij was zeer betrokken dat geheel goed verliep ook nadat installatie gereed was. Installatie in 1 dag zeer netjes uitgevoerd. Zeer tevreden klant.

Prettige samenwerking

Goed contact over de diverse onderdelen.

Het is een relatief makkelijk systeem om te leggen. Het grote voordeel is dat je zonder hak en breekwerk toch op een vrij schone manier vloerverwarming kan aanleggen.

Een tevreden klant

Ze komen afspraken na, werken netjes en snel de opstart procedure is goed verlopen de vloer werd goed warm.