Vakkundig, betrouwbaar bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Positief zowel in de aanloop als uitvoering, berekening van de benodigde materialen was niet goed maar is snel en accuraat opgelost zodat we in de uitvoering geen achterstand opliepen

Professioneel bedrijf met mooi product, vakkundig personeel, dat wel onder enige tijdsdruk moet werk

Twee maal bezoek gehad van Warp om wandverwarming te monteren. Wordt allemaal uitstekend verzorgd, maar beide malen trad behoorlijke tijdsdruk op omdat de planning waarschijnlijk te krap is.

goeie service en snelle levering . maar ik moet nog wel de werking van de vloerverwarming afwachten is nog te vroeg om te laten branden

Kundig en prettig contact

Warpsystems heeft super geholpen met de renovatie van onze jaren 30 woning

Vriendelijk, behulpzaam en snel

Snelle reactie op aanvraag offerte, klein foutje in levering ook netjes en adequaat opgelost. Mooi materiaal om mee te werken

Goede service, goed overleg en contact.

Voor mij was alles nieuw, verbouwen, alles zelf regelen. Mijn keuze viel op droogbouw vloerverwarming en kwam via internet op warp uit. Ze zijn goed qua prijs. Kan heel goed overleggen, contact was ook altijd perfect. Ben heel tevreden. Heb de vloerverwarming nog noet uitgeprobeerd, aangezien de CV nog niet is aangesloten, dus dat is nog afwachten.

goed gelopen . persoonlijk contact oke

het voortraject goed gelopen . vriendelijke en snelle reacties. uitvoering ietswat rommelig doordat uitvoerende monteur niet de juiste gegevens had. hierdoor te lange groepen verlegd . waar ik dan wel weer netjes over gebeld werd.om dit te overleggen . jammer dat er later een meerprijs kwam doordat er meer m2 waren. tekening was doorgestuurd en men kon hier de m2 goed uithalen . eindresultaat is Top . dus een tevreden klant .en dat is toch het belangrijkste .

afspraken worden netjes nagekomen. personeel was vriendelijk, kundig en werkte snel en opgeruimd.

kunnen nog geen oordeel over vloerverwarming geven omdat deze pas een maand ligt en deze dus nog niet gebruikt hoeft te worden.als opmerking kan ik wel zeggen dat er wel direkt een pompschakelaar bijgeplaatst had kunnen worden. nu draait de pomp 24/7 door. dit is een beetje jammer.

Beste Jaap, Allereerst bedankt voor het plaatsen van de positieve review. We hebben uw tip binnen ons bedrijf meegenomen en besloten dat wij voortaan standaard in offertes een digitale pompschakelaar opnemen. Bedankt voor deze waardevolle tip, dit stellen wij zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Sanne Goudswaard

Vriendelijk personeel

Ben tevreden over de werkzaamheden. Heb wel 1 min puntje, dat is de afwerking van de vloer. Er is wat zuinig met het egalisatiemiddel om gegaan. Merkte na het uitharden van de vloer dat deze niet vlak ligt in het midden van de kamer.

Snelle reacties vlotte service

Tijdens beursbezoek goede uitleg over het systeem vriendelijke medewerkers. Bij problemen was het snel opgelost

prima ervaring

prima ervaring

De service, verwerking-snelheiden vriendelijkheid zijn zeer goed bij WARP

Mijn ervaring is goed. In de uitvoering heb ik een aandachtspunt: 1- de interne communicatie met de uitvoerende partij kan soms beter.

Goede service en vriendelijk personeel

Duidelijke website, snel antwoord op mijn vragen, en het werkt snel via het legplan Nu hopen dat we heg aankomende winter ook warm hebben.

Simpel, snel en zeer efficiënt

Snelle afwikkeling. Goede service, op naar de volgende klus

Goede service en snelle reactie op email vragen.

Goede service ook bij het leveren van een andere plattegrond, (de eerste was niet duidelijk),kreeg ik een snel antwoord en duidelijke tekening retour.

Zeer behulpzaam, meedenkend en goede service

Na eerste contact hebben de mensen van Warp zich behulpzaam en meedenkend opgesteld. Een prima product voorlichting en juiste levering.

Goeie service, zeer behulpzaam en denken mee.

Goed bedrijf en een goeie service

Goede informatie over product, prettige communicatie met het bedrijf.

Goede informatie over product en een duidelijke offerte. Die desgewenst werd aangepast. Grote flexibiliteit en er werd goed meegedacht. Alle vragen werden met veel geduld en volledig beantwoord. Wie we ook aan de telefoon kregen, iedereen kon ons helpen. Mannen die de vloerverwarming kwamen installeren waren netjes en werkten door. Materialen die over waren werden retour genomen en gecrediteerd wat we echt heel erg netjes vonden! We raden dit systeem en het bedrijf zeker aan.

Prima service, onderdelen compleet en goed geleverd, prima meegedacht en wat technische vragen telefonisch goed beantwoord door een vriendelijke mevrouw.

keurig gelegd, professioneel advies, goede service, eerlijk bedrijf.

Goede service, snel en professioneel antwoord om onze vragen. Omdat ik ook niet goed wist of ik weg goed gemeten had is er iemand gekomen die alles heeft ingemeten en nog advies heeft gegeven waar het beste de verdeelstations geplaatst konden worden. Zoals afgesproken zijn alle materialen vrijdag geleverd waardoor maandag de vloer keurig gelegd is. Na het leggen van de vloer was alles keurig opgeruimd en afgevoerd. Zeer tevreden! Enkele weken na het leggen van de vloerverwarming ontvingen we nog een email naar welke rekening het bedrag overgemaakt kon worden omdat er toch enkele materialen niet waren gebruikt. Dit bedrag is keurig op onze rekening terug gestort, dat noem ik nog eens eerlijkheid!! Het allerbelangrijkste weten we alleen nog niet...……… of de vloer ook echt genoeg warmte geeft in de winter...…… het is nu juni maar we gaan het beleven :-)

Heel goed werk afgeleverd en een keurige vlakke vloer afgeleverd.

Heldere correspondentie. Zeer goede begeleiding van kantoor. Zeer deskundige begeleiding bij controle van de vloer. Keurig netjes gewerkt. Heel vriendelijke medewerkers. Fantasties mooie vlakke vloer afgeleverd.

Super service

Erg vriendelijke service en makkelijk te verwerken product, zelf voor mij zonder kluservaring goed te doen.

Verwarrend

Uiteindelijk heb ik een systeem gekocht waarvan ik niet wist of het verstandig was dit te gebruiken, of zelf te installeren. De installatie was moeilijker dan gedacht en het resultaat voldoet niet aan de verwachtingen. Ik ben tevreden over de verwarming maar niet over de jumppax. Op plekken waar we moesten snijden in het piepschuim is de vloer niet stevig. Met betere informatie had dit wellicht voorkomen kunnen worden.

Beste Sander, het spijt ons te horen dat de installatie is tegen gevallen en je niet tevreden bent over de Jumpax oplossing. Wel goed te horen dat je tevreden bent over de SpeeTherm vloerverwarming. Ik begrijp dat je op een bepaald gebied tegen het feit aan bent gelopen dat er extra sporen in de SpeeTherm gemaakt moesten worden en dat daardoor er een zwak deel is ontstaan in de EPS plaat. Vooral op de plaats waar leidingen bij elkaar komen die naar de verdeler gaan kan een dergelijke plek ontstaan. Een speciale oplossing is dan soms noodzakelijk. Ik weet niet of je contact met WARP Systems hebt gezocht? We hadden dan misschien samen naar een oplossing kunnen zoeken. Zo hebben we bijvoorbeeld een droog-egaline die in jouw situatie misschien een oplossing zou bieden. We nemen in ieder geval je beoordeling serieus en gaan onderzoeken hoe we een dergelijke situatie bij zelfinstallatie kunnen voorkomen.

Een geweldig systeem met een super service & ondersteuning vanuit Warp Systems

Een geweldig systeem met een super service & ondersteuning vanuit Warp Systems. Het is aan te bevelen om Warp het legplan te laten maken.