prima advies en opvolging

na uitleg van de situatie prima geholpen in offerte stadium en later met uitvoering leg plan was niet geheel volgens plan maar was makkelijk aan te passen

Super producten en uitmuntende service

Speedtile vloer besteld met stortservice. Alles verliep goed. Bij het leggen had ik zelf een foutje gemaakt, maar samen met Warp kwamen we toch tot een mooie oplossing. Het speedtile systeem is echt een aanrader. Bij ons ligt het perfect op hout.

Fijne samenwerking

Meer dan goed!

In bijzonder korte tijd is een vloer gelegd door vaklui. Ook de snelle service bij enkele kleine probleempjes, door mij veroorzaakt, mag niet onvermeld blijven. Ik zal anderen bij eventuele plannen opmerkzaam maken voor het kiezen van een van de systemen van Warp Systems.

De ervaring met Warp is goed.

Positief

Fijne en vakkundige jongens die plaatsen en een goede uitleg van te voren

Duidelijke uitleg over systeem en snel geleverd.

makkelijk zelf te leggen en je kan zelf extra banen bij branden.

Goed systeem

Prima systeem als je weinig hoogte heb, de service en adviezen van Warp zijn goed.

Na 1 keer een mindere ervaring te hebben gehad ben ik nu uiterst tevreden over het verloop van de werkzaamheden.

Als je het een keer hebt gedaan gaat het een stuk sneller

Goed te doen wel veel knipwerk om de alu plaaten op maat te knippen vooal bij een ruimte met veel verschillende lengtes

Altijd snelle levering en goede telefonische service.

Goede communicatie, plaatsing en afhandeling

Fijn bedrijf en top systeem. Geplaatst in een gebouw uit de jaren 50 met houten constructie. Mooi dat we zo toch vloerverwarming konden plaatsen

Zeer net bedrijf met goede service en advies!

Nette complete levering alles conform afspraak. In mijn geval goederen afgehaald. Als onervaren klusser op het gebied van vloerverwarming is het zinvol een legplan door Warp te laten maken. De materialen zien er kwalitatief goed uit. Een en ander kost wel tijd, nat- en droog-bouw door elkaar in mijn geval, hulp van een tweede persoon met uitrollen van de slang is aan te raden. Inmiddels zijn 2 ruimtes klaar, nu de woonkamer nog, dit gaat zeker lukken. Warp systems is een aanrader.

Goed bedrijf werken netjes en snel.

Voor ons nieuwe huis gekozen voor Warp verwarmingssysteem. Wij hebben een oud huis gekocht met houten vloeren en deze vloerverwarming kan direct op houten vloer worden geplaatst. Vroeg in de ochtend werden de spullen geleverd en stond de installateur (Hans) al klaar. Deze gaf aan dat aantal dingen die op voorhand besproken waren niet konden en hebben gezocht naar passende oplossing. Erg tevreden over het resultaat en erg fijn dat er in 1 dag alles is gedaan en dat je in de avond de vloer weer kan belopen. Nogmaals dank!

Uitstekende service en zeer benaderbare medewerkers

De lijnen zijn heel kort waardoor er altijd snel actie wordt ondernomen op vragen. Daarnaast leveren ze een mooi produkt dat goed toepasbaar is in oude huizen om over te schakelen naar lage temperatuurverwarming. Ik ben zeer tevreden.

goede en snelle levering

alles keurig en snel geleverd, duidelijke handleiding. prima systeem

Uiteindelijk is het vertrouwen terug

De installatiemonteurs Hans en Jordy hebben een SpeeTherm vloer op 11 september 2019 aangelegd. Waarbij aangetekend moet worden dat de meegeleverde verdeler (Assemblage werk) al vanaf het begin van de installatiewerkzaamheden voor problemen heeft gezorgd. Hans is geregeld terug moeten komen om het druppelen van de verdeler te verhelpen. Uiteindelijk heeft een monteur van de verdeler de lekkage ‘definitief’ verholpen. Maar monteurs op pad sturen met incourante spullen, geeft te denken. Dit doet de naam van Warp geen goed in mijn ogen. Wat wel deze naam goed doet, is het volgende: na een mail aan Warp over de SpeeTherm en het maar blijven veren van de totale vloer, is Joop Voogt bij ons thuis komen kijken. Hij onderkende het probleem, en was van meet af aan oplossingsgericht. Warp heeft hier zeker haar verantwoordelijkheid in genomen. Joop heeft ons onder prima voorwaarden een SpeeTile vloer geleverd, die ook nu wederom door Jordy en Hans is gemonteerd. Echt, twee fantastische vakkundige monteurs. Monteurs waarbij Warp haar handen mag dichtknijpen. Ondanks dat ik zeker na een interventie zeer ontevreden en het vertrouwen kwijt was over Warp , heeft Joop ervoor gezorgd dat wij toch het idee kregen dat er binnen Warp wel mensen zijn waar men goede afspraken mee kan maken. Daarom toch deze goede review mede door Joop maar zeker door de twee kanjers van monteurs. Het vertrouwen is hierdoor in Warp bij ons gelukkig weer terug. Maar ook een conclusie: Dat Warp een mooi bedrijf is, wat goed aan de weg timmert. Dat Warp zeker blij moet zijn met de twee installatiemonteurs Hans en Jordy. Die in mijn ogen veel ‘bureaufouten’ van hen die het denken te weten tijdens hun werkzaamheden dagelijks corrigeren. Of zij wij bij toeval de enige waarbij het in eerste instantie fout is gelopen? Als laatste een tip, sta als leiding binnen Warp open voor kritiek. Van jullie klanten en monteurs. Dit gaat jullie helpen.

Beste meneer Flierman, Bedankt voor uw reactie, we hebben de kans met beide handen aangegrepen zodat we de situatie voor u naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Wie geen fouten maakt, maakt meestal niets. Het er gaat er vervolgens om hoe je het oplost. Bij WARP zijn we met zijn alle 1 team en helpen wij elkaar. In dit specifieke geval zijn we blij dat onze monteurs u naar tevredenheid hebben geholpen. Als u nog vragen heeft dan staan wij wederom voor u klaar. Met vriendelijke groet, Sanne Goudswaard

Fantastisch

nette werk lui vriendelijk en werken netjes . En er is een mooie vloer afgeleverd de tegel legger was er blij mee. Maar echt verder een goed bedrijf

Zeer tevreden over dit bedrijf!

Warp Systems is een betrouwbaar bedrijf, De begeleiding van A tot Z verloopt goed, er wordt met de klant mee gedacht en de communicatie is prima.

Snelle response, advies over maatwerk, professioneel, kwaliteit

Goed bereikbare sales afdeling die inhoudelijk reageert en advies geeft. Geleverd materiaal is van uitstekende kwaliteit en voelde mij als consument professioneel behandeld. Zeker een aanrader!

Fijne en klantgerichte service

Als leek was dit voor mij een nieuwe ervaring op het gebied van verwarming. Ook als geen handige doe het zelf klusser is het systeem makkelijk te monteren!

Heldere en duidelijke uitleg via de telefoon

Na telefonisch contact over een onduidelijkheid ben ik op een uitstekende wijze geholpen en was de toelichting helder en duidelijk

snelle, goede service, profesioneel aangelegd

goede en uitgebreide informatie zowel online, als tijdens het bezoek. de dag van installatie verliep vlot en snel en aan het eind van de dag zat de verwarming in een mooie gladde vloer

Prima service en snel geregeld

Vloerverwarming offerte ontvangen. Medewerker dacht goed mee bij de definitieve bestelling. Top geregeld allemaal. Alleen verzendkosten aan de hoge kant gelet op de hoeveelheid bestelde goederen

Komt goed en vertrouwd over

Vanaf het moment dat ik belde voor informatie had ik goed vertrouwen in Warp. Alle vragen werd duidelijk uitgelegd. Ook na de afspraak thuis, kreeg ik steeds meer inzicht wat voor bedrijf Warp is. Ook na het installeren is dat steeds goed geweest. Een goed bedrijf. Ik zal Warp zeker bij anderen aanbevelen.