Heel zorgvuldig

Goede voorbereiding en snelle levering. Niet goedkoop maar wel goed. De pomp op de verdeler wordt geleverd zonder pompschakelaar. Die hoort er in kader van duurzaamheid wel bij en kost incl. Btw slechts € 40.

Beste, Bedankt voor het delen van je feedback! Wij leveren bij onze bestellingen de nieuwste Grundfos pompen. Deze pompen zijn één van de meest energiezuinige pompen op de markt, hierdoor is het onnodig om een pompschakelaar te gebruiken in combinatie met onze systemen. Dit is de reden dat wij de keuze hebben gemaakt om geen pompschakelaars aan te bieden.

Zeer fijn bedrijf met goede communicatie

Mijn eerste keer met het WARP systeem. Erg tevreden over het produkt en de mensen erachter. Echte aanrader

Vanuit het kantoor als op de werkvloer wordt er meegedacht naar oplossingen voor in het werk ontdekte problemen

Wat een super systeem heerlijk om mee te werken

Dit systeem werkt super makkelijk Bij iedere stap heb je een QR code er start een filmpje waarbij alles nog eens duidelijk word uitgelegd Zeer tevreden

Perfect systeem, communicatie en houding van medewerkend niet altijd adequaat

Voorlichting van het systeem bij ons thuis was prima, al bleek later niet alles verteld/besproken te zijn. We hadden graag het hele verhaal van tevoren willen horen. (Waar rekening mee te houden, opstookprotocol etc) Nadat we besloten hadden de vloer te bestellen, vonden wij het lastig om contact met Warp te krijgen. Op de ochtend van het plaatsen kwamen de mannen van het leggen met een negatieve houding binnen. ‘Het moet glad zijn, het moet stofvrij zijn’, zonder dat er nog maar een blik op de ondergrond was geworpen. Terwijl wij er voor hadden gezorgd dat alles stofvrij en glad was aangeleverd. Daarna bleek de verkeerde pomp besteld te zijn (door verkoper), die werd uiteindelijk op kosten van Warp omgeruild. Verder zijn we erg blij met het systeem, eindelijk warme voetjes!

Beste Myrte en Wouter, Bedankt voor het delen van jullie ervaring en constructieve review. Om als klant vooraf te weten waar je rekening mee moet houden is belangrijk en geeft zekerheid. WARP Systems gaat mede dankzij jullie review een animatievideo delen waarin je als klant de verschillende stappen ziet en uitgelegd krijgt. Dit kun je gebruiken bij je voorbereiding, planning en uitvoering. Ook zal er een hand-out van gemaakt worden. Goed te lezen dat jullie blij zijn met het SpeeTile10 systeem en warme voetjes hebben. Veel plezier en comfort gewenst, ook jullie zitten er toekomstbestendig en WARPjes bij.

Innovatief bedrijf

Zowel bij sales als service wordt er met je meegedacht om tot de beste oplossing te komen. Flexibel systeem wat een homogene warmteverdeling geeft door totale dekking tot ver in hoeken. Zeer makkelijk te installeren systeem.

Klantvriendelijk maar wel met een flinke misstap

Voor een klant was een aansluiting van de verdeler aan de rechterbovenkant vereist. Alle documentatie gaat uit van links onder. Toen na aansluiten van de verdeler volgens bijgeleverde documentatie niet bleek te werken kwam de aap uit de mouw: de verkeerde (standaard) montage handleiding was meegestuurd. We sturen u wel even de juiste. Dat dit vervolgens leidt tot 2uur ombouwkosten van een een installateur, is geen standaard besef bij de klantvreindelijke verkopers. "We kijken wat we kunnen doen". First time right is in de Warp organisatie nog geen vanzelfsprekendheid. Toegezegd is "te zullen kijken" naar een eventuele vergoeding. Bij dit schrijven is daar nog niets van terecht gekomen.

Beste Eugène, Bedankt voor je open en snelle reactie, zowel tijdens ons telefoongesprek als in je review. Je geeft ons zo de kans om onze informatie en communicatie verder uit te breiden en te verbeteren. Mede dankzij jouw review ontvangen onze klanten nu de extra informatie per mail waardoor “klant specifieke onderdelen” ook eenvoudig en professioneel kunnen worden gemonteerd. Deze informatie zal worden toegevoegd bij de downloads op onze website. Mochten er alsnog vragen zijn neem dan vóór installatie contact op, we helpen je graag snel en zoals je aangeeft klantvriendelijk verder. Je klant zit er inmiddels Warpjes bij, op naar de volgende opdracht zoals samen afgesproken.

Zeer duidelijke informatie, zowel vooraf als na de aankoop

Duidelijke informatie, correcte levering.

Snel en klantvriendelijk

Na een dag de offerte en een afspraak voor het inmeten was snel gemaakt. Na het inmeten binnen twee weken de installatie. De monteur was precies op tijd en erg vakkundig. Echt een aardige man. Dus al met al dikke 10

Top service en product

Sales team heeft super informatie gegeven, duidelijke offerte en snelle levering. Speetherm Systeem is goed zelf te leggen en instructies zijn duidelijk met QR codes voor additionele info via filmpjes.

Hadden we jaren eerder moeten doen!

Aangename temperatuur in huis..een dat in zo'n korte tijd

Top kwaliteit service

Ik heb een vloerverwarming die begon te lekken. Ik heb Warp Systeem gebeld en ze zijn snel gekomen en hebben me gelijk geholpen. Erg professioneel bedrijf. Communicatief en klantgericht.

Uitstekend bedrijf

Goed advies, flexibel in uitvoering, prettige installateurs die snel en schoon werken

Goed en makkelijk en zelf te installeren

Goede klantenservice en zeer vakkundig. Snelle levering en kwaliteit. Met een woord klasse

Mooie en duidelijke info over het zelf installeren van de vloerverwarming en als je het niet precies weet effe een telefoontje en ze leggen het precies uit eventueel met een filmpje. Top firma.

Makkelijk doe-het-zelf systeem met zeer goede ondersteuning

Systeem is makkelijk zelf te installeren maar de ondersteuning is subliem. Direkt antwoord op vragen, uitgebreide uitleg met video’s en als het dan nog niet helemaal duidelijkheid zijn ze makkelijk te bereiken!

We hebben 85 m2 zelf gelegd. Het legplan was duidelijk; eerst wel even wennen en goed blijven kijken hoe alle groepen lopen. De hoeveelheid materialen waren voldoende aangeleverd. Het aanbrengen van extra gleuven hebben we met een bovenfrees gedaan. De frees langs een aluminium strip laten glijden en je hebt er weer een baantje bij. En nu kunnen de voetjes warm worden.

Goede kwaliteit en goed bereikbaar

Ik heb voor twee badkamers Speetile besteld en dat werd netjes op een pallet geleverd met alles erbij wat je nodig hebt. Ik had een vraag tijdens het plaatsen en de telefoon werd direct opgenomen en doorverbonden naar iemand die meteen een antwoord kon geven. Al met al erg tevreden!

Vriendelijk en professioneel

Het hele proces van schouw tot uitvoer is prima verlopen. Vriendelijke mensen, goede professionals, duidelijke communicatie, netjes gewerkt en alles opgeruimd. Nu al een aantal maanden lekkere warme vloer. Kortom helemaal tevreden!

Weet waar ze het overhebben

Zijn snel met het hele proces

Super fijn systeem

Wij zijn echt ontzettend blij met het Warm systeem, het warmt super snel op en blijft ook heerlijk warm. Ook de klantenservice is fantastisch, voor en na aanschaf!

Vriendelijke mensen met veel verstand van de vloerverwarming

De offertes worden elke keer snel aangeleverd. Elke vraag werd snel beantwoord. De installatie hebben we zelf gedaan en dat was goed te doen. Nazorg is prima, korte vragen worden snel en duidelijk beantwoord via de telefoon. Bellen is wel sneller dan emailen.

Snelle service duidelijk communicatie mooi product

Floris heeft ons erg netjes geholpen. Duidelijk in zijn communicatie en ook de eventuele vragen naderhand worden keurig opgepakt. Het enige min punt is de extra kosten die je moet betalen bij het verzetten van de ingeplande levering. Niet voor iedereen maar wel voor de gene die kunnen aantonen dat er erge problemen zijn, waardoor er later geleverd dient te worden. Nu leggen jullie een hoog bedrag neer. Wat aanvoelt als zoek het even lekker uit.

goede service voor goede oplossingen

Prettig om met het Warp team om te gaan. Duidelijkheid, eerlijk, snelle antwoorden en soepel.

Prachtig systeem, vriendelijke mensen.

Er wordt op de website iets te licht gedacht over het leggen van de platen en slangen volgens het legplan. Enig technisch inzicht moet je zeker hebben. Ik, met 30 jaar bouw ervaring als aannemer, had er ook moeite mee en hebt zeker 2 groepen over gedaan. Het systeem werk perfect en ziet er verzorgt uit.