Filters

10

De vloerverwarming is 'eenvoudig' zelf aan te leggen.

De vloerverwarming is goed zelf aan te leggen. De ondersteuning door WARP Systems is bijzonder goed, zowel de ondersteuning via mail, WhatsApp als telefonisch door deskundige vakmensen. De vloerverwarming voldoet ruimschoots aan mijn verwachting! Zeker zeer aan te bevelen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice

Top bedrijf en uitstekende spullen en service. Denken met je mee tot in de kleinste details.

  • Aanbevelen? Ja
8

Lekker warm

.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer prettig en goed geholpen met info, en offerte.

Ik heb een zeer goed gevoel bij Warp. Leuk bedrijf wat zéér klantvriendelijk en klantgericht is. Zeer snelle offerte ook wanneer deze aangepast moet worden . Willen geen verspilling van materiaal dus alles wat over is kan terug gebracht worden. Samengevat: blij met de keuze voor Warp!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ervaring met aanleggen WARP systems

Ik heb (als hobbyist) zelf de vloerwarming gelegd, een combinatie van het SpeeTherm en een stuk SpeeTile. Dit was voor iemand die het nog nooit gedaan heeft best te doen, moet er alleen wel even de tijd voor nemen. Service vanuit WARP is uitstekend en goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle reactie. Er wordt gelijk gehandeld en afspraken gemaakt.

Bekwame mensen die van aanpakken weten. Denken mee. Het enige minpuntje vonden wij dat de afspraak was, dat er iemand zou komen kijken of onze (houten) vloer vlak genoeg was om het speeterm systeem op te plaatsen. Er is echter niemand langs geweest met als gevolg dat, toen de mannen kwamen om de vloer te plaatsen, de ondervloer niet vlak genoeg bleek te zijn. Hierdoor moest er eerst nog meer geschuurd worden wat niet voorzien was. Dit is echter heel netjes opgelost door Warp. Prima bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
8

Super goed geholpen

Netjes en allemaal duidelijk, je kan bellen voor vragen, teveel geleverde producten kan je terug brengen wat nog verpakt is .

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en snel te plaatsen

Dit droogbouw systeem, Speetherm, is lekker dun en makkelijk te plaatsen. Daarnaast is het zeer energie efficiënt. Snellere opwarm tijd als, een ingestort systeem. En toe te passen, zoals bij ons, op zowel houten ondergrond als cement dekvloer

  • Aanbevelen? Ja
6

Vloer hoger dan beloofd

Onze vloer is gemiddeld zeker 2,2 cm hoger geworden. Er was beloofd dat de vloer 1,5 tot 1,8 cm hoger zou worden. We hebben de vloer nu bijna een jaar in gebruik. De vloer is snel op temperatuur, dus dat is fijn. Het gasverbruik kan ik niet veel over zeggen. Het verbruik is wat toegenomen, maar dat komt waarschijnlijk omdat onze dochter meer thuis is. Nadeel is wel dat de pomp van de verdeler continu stroom verbruik; dus zelfs als de verwarming uit staat en zelfs in de zomer moet de pomp blijven lopen om het water door de leidingen te pompen. Je kunt de pomp in de zomer wel op de laagste stand zetten (ongeveer 8 watt). In de winter hebben we hem ook niet eens op de hoogste stand staan, maar op stand 17 watt. Je kunt ook een tijdklok op de pomp zetten zodat hij in de zomer bijvoorbeeld maar een uur per dag aan staat, om het water rond te pompen, maar men adviseert om dat niet te doen omdat de pomp dan wellicht eerder kapot gaat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Bij WARP denken ze echt met je mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Prima service,snel antwoord op vragen en kwaliteit van de materialen is goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijk warme vloer en kamer! Doet wat het moet doen

Ik heb bewust even gewacht met het plaatsen van een review, omdat ik eerst een stookseizoen wilde meemaken. Over het resultaat ben ik zeer tevreden. De kamer is snel op temperatuur, en dat met een lage watertemperatuur. Dit was ook één van de redenen dat ik voor dit droogbouw-systeem heb gekozen, omdat dit snel werkt in tegenstelling tot de conventionele vloerverwarming. De vloerverwarming werkt ook in combinatie met een warmtepomp uitstekend. Ik heb me niet helemaal aan de intstructie-video gehouden. Ik heb de EPS-panelen rij voor rij neergelegd, en dan gelijk de aluminium profielen er boven op, de locatie van de bochten gemarkeerd met Tipex. Op deze manier beschadig je de EPS-panelen minder, en liggen ze gelijk een soort van vast. De extra geultjes heb ik met een soldeerbout met voorin een schroefoogje gesmolten. De buis erin leggen was nog wel een dingetje. Je moet daar even handigheid in krijgen, de buis moet er namelijk zonder twist in, omdat hij anders omhoog springt. Met meerdere personen werken is dus wel aan te bevelen. Maar al met al zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
5

Teveel Voorwaarden

Het klinkt erg leuk, dat Warp system, maar je wordt bij de aanvraag van een offerte en het verder vervolg ervan doodgegooid met voorwaarden waarbij Warp alle verantwoordelijkheid van zich afschuift, terwijl de meest nuttige informatie ondergesneeuwd raakt, zoals het aantal vierkante meter per groep wat je moet aanleggen. Ook sturen ze teveel materiaal, ook al hebben ze een berekening gemaakt voor het aantal vierkante meters. Als laatste sturen ze de factuur te laat, maar wel met de sommatie dat je eerst moet betalen voordat je geleverd krijgt. Ik zou zeggen, less is more, probeer jullie communicatie te versimpelen en minder berichten en voorwaarden te sturen. Niks ten nadele van de medewerkers aldaar, want die zijn super vriendelijk!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jan Willem, Bedankt voor je constructieve feedback en de telefonische toelichting erop. Less is more daar gaan we voor! De factuur heb je 2 dagen voor levering ontvangen op dezelfde dag dat je de leverdatum hebt doorgegeven. Als B2B klant betaal je de 1e opdracht vooruit. De installatie van het systeem heb je door de leverancier van de afwerkvloer laten doen. Door hen is gekozen om slechts een deel van het beschikbare vloeroppervlakte te benutten: toiletten en doucheruimte zijn deels vrij gehouden. Hierdoor is er materiaal over gebleven, deze heb je teruggebracht en de waarde ervan direct terug ontvangen. Wij doen er al het mogelijke aan om jou en je klant er WARPjes bij te laten zitten. Je gaf aan dat het SpeeTile systeem super werkt, veel plezier en comfort ervan!

10

Duidelijk en snel

Duidelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect and easy for a DIY man around the house

All items delivered perfectly and with help from warp installation went without problems. I would recommend Warp to anyone who needs this product, wonderful system, support and service

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, deskundig en to the point!

Altijd een goed en uitvoerig antwoord!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed spul prima monteurs

Duidelijke informatie op de offerte Goed contact met het inmeten van de installatie Drie prima monteurs die keurig werk afleveren.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

prima bedrijf, heel flexibel, kan je heel goed afspraken mee maken ook op de lange termijn, zonder dat dit extra kosten oplevert.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel zorgvuldig

Goede voorbereiding en snelle levering. Niet goedkoop maar wel goed. De pomp op de verdeler wordt geleverd zonder pompschakelaar. Die hoort er in kader van duurzaamheid wel bij en kost incl. Btw slechts € 40.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor het delen van je feedback! Wij leveren bij onze bestellingen de nieuwste Grundfos pompen. Deze pompen zijn één van de meest energiezuinige pompen op de markt, hierdoor is het onnodig om een pompschakelaar te gebruiken in combinatie met onze systemen. Dit is de reden dat wij de keuze hebben gemaakt om geen pompschakelaars aan te bieden.

10

Zeer fijn bedrijf met goede communicatie

Mijn eerste keer met het WARP systeem. Erg tevreden over het produkt en de mensen erachter. Echte aanrader

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Vanuit het kantoor als op de werkvloer wordt er meegedacht naar oplossingen voor in het werk ontdekte problemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een super systeem heerlijk om mee te werken

Dit systeem werkt super makkelijk Bij iedere stap heb je een QR code er start een filmpje waarbij alles nog eens duidelijk word uitgelegd Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
6

Perfect systeem, communicatie en houding van medewerkend niet altijd adequaat

Voorlichting van het systeem bij ons thuis was prima, al bleek later niet alles verteld/besproken te zijn. We hadden graag het hele verhaal van tevoren willen horen. (Waar rekening mee te houden, opstookprotocol etc) Nadat we besloten hadden de vloer te bestellen, vonden wij het lastig om contact met Warp te krijgen. Op de ochtend van het plaatsen kwamen de mannen van het leggen met een negatieve houding binnen. ‘Het moet glad zijn, het moet stofvrij zijn’, zonder dat er nog maar een blik op de ondergrond was geworpen. Terwijl wij er voor hadden gezorgd dat alles stofvrij en glad was aangeleverd. Daarna bleek de verkeerde pomp besteld te zijn (door verkoper), die werd uiteindelijk op kosten van Warp omgeruild. Verder zijn we erg blij met het systeem, eindelijk warme voetjes!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Myrte en Wouter, Bedankt voor het delen van jullie ervaring en constructieve review. Om als klant vooraf te weten waar je rekening mee moet houden is belangrijk en geeft zekerheid. WARP Systems gaat mede dankzij jullie review een animatievideo delen waarin je als klant de verschillende stappen ziet en uitgelegd krijgt. Dit kun je gebruiken bij je voorbereiding, planning en uitvoering. Ook zal er een hand-out van gemaakt worden. Goed te lezen dat jullie blij zijn met het SpeeTile10 systeem en warme voetjes hebben. Veel plezier en comfort gewenst, ook jullie zitten er toekomstbestendig en WARPjes bij.

10

Innovatief bedrijf

Zowel bij sales als service wordt er met je meegedacht om tot de beste oplossing te komen. Flexibel systeem wat een homogene warmteverdeling geeft door totale dekking tot ver in hoeken. Zeer makkelijk te installeren systeem.

  • Aanbevelen? Ja
5

Klantvriendelijk maar wel met een flinke misstap

Voor een klant was een aansluiting van de verdeler aan de rechterbovenkant vereist. Alle documentatie gaat uit van links onder. Toen na aansluiten van de verdeler volgens bijgeleverde documentatie niet bleek te werken kwam de aap uit de mouw: de verkeerde (standaard) montage handleiding was meegestuurd. We sturen u wel even de juiste. Dat dit vervolgens leidt tot 2uur ombouwkosten van een een installateur, is geen standaard besef bij de klantvreindelijke verkopers. "We kijken wat we kunnen doen". First time right is in de Warp organisatie nog geen vanzelfsprekendheid. Toegezegd is "te zullen kijken" naar een eventuele vergoeding. Bij dit schrijven is daar nog niets van terecht gekomen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Eugène, Bedankt voor je open en snelle reactie, zowel tijdens ons telefoongesprek als in je review. Je geeft ons zo de kans om onze informatie en communicatie verder uit te breiden en te verbeteren. Mede dankzij jouw review ontvangen onze klanten nu de extra informatie per mail waardoor “klant specifieke onderdelen” ook eenvoudig en professioneel kunnen worden gemonteerd. Deze informatie zal worden toegevoegd bij de downloads op onze website. Mochten er alsnog vragen zijn neem dan vóór installatie contact op, we helpen je graag snel en zoals je aangeeft klantvriendelijk verder. Je klant zit er inmiddels Warpjes bij, op naar de volgende opdracht zoals samen afgesproken.

Bedrijfsgegevens

Constructieweg 1

2421 LN Nieuwkoop

0172-574955

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.