Heldere en duidelijke uitleg via de telefoon

Na telefonisch contact over een onduidelijkheid ben ik op een uitstekende wijze geholpen en was de toelichting helder en duidelijk

snelle, goede service, profesioneel aangelegd

goede en uitgebreide informatie zowel online, als tijdens het bezoek. de dag van installatie verliep vlot en snel en aan het eind van de dag zat de verwarming in een mooie gladde vloer

Prima service en snel geregeld

Vloerverwarming offerte ontvangen. Medewerker dacht goed mee bij de definitieve bestelling. Top geregeld allemaal. Alleen verzendkosten aan de hoge kant gelet op de hoeveelheid bestelde goederen

Komt goed en vertrouwd over

Vanaf het moment dat ik belde voor informatie had ik goed vertrouwen in Warp. Alle vragen werd duidelijk uitgelegd. Ook na de afspraak thuis, kreeg ik steeds meer inzicht wat voor bedrijf Warp is. Ook na het installeren is dat steeds goed geweest. Een goed bedrijf. Ik zal Warp zeker bij anderen aanbevelen.

Prettig en deskundig bedrijf

Mijn eerste ervaring met Warp Systems is uitermate goed verlopen. Altijd vriendelijk, deskundig personeel en komen afspraken na.

Zeer doordacht systeem

Snel aan te brengen, professionele materialen welke een betrouwbare installatie garanderen.

Perfecte uitvoering aanleggen vloerverwarming

Vanaf het contact met de verkoop adviseur tot en met het uitvoeren van de werkzaamheden is alles perfect verlopen. Werkzaamheden zijn zeer netjes, vakkundig en zeker snel uitgevoerd, mijn complimenten. Wat resteert is een mooie afgewerkte vloer met vloerverwarming met bijbehorende installatie. En als positieve afsluiter kregen wij een bedrag gecrediteerd van niet gebruikte materialen.

Van begin tot eind uitstekend verlopen, met WARP snelheid

Wij waren op zoek naar vloerverwarming, maar frezen was geen haalbare optie. Toen WARP systems gevonden en ook gezien op de beurs. Heldere uitleg en veel informatie op de website gevonden. Ze reageerden heel snel op eigenlijk alle vragen die ik stelde, of het nu telefonisch of per email was. Daarnaast flexibel genoeg om bv alvast de verdeler eerder te leveren, zodat we deze alvast konden aansluiten op de CV bij andere werkzaamheden. De werkzaamheden zelf verliepen ook heel voorspoedig en 's avonds konden we al weer het huis in. Omdat niet alle materialen nodig waren kregen we nog geld terug. Dat is dan het enige wat niet zo snel ging als de rest (binnen 10 dagen). De vloerverwarming zelf werkt uitstekend, en we zijn er zeer tevreden over en zouden WARP systems zeker aanbevelen. Bedankt Mark, Marloes en andere collega's van WARP Systems!

erg prettig contact, snelle reacties van alle medewerkers

Mooie unieke producten en goede service, klein team en daardoor ook erg flexibel. We kwamen op de dag van egaline storten nog een paar zakken te kort en werd netjes met spoed langsgebracht door een medewerker. Alles om de klant goed te helpen. Zeer positief ervaren

Heel tevreden

Wij zijn heel tevreden. Fijn om het product ook in de showroom te zien en wat de mogelijkheden nog meer zijn dan alleen maar op de vloer. Heel tevreden met hoe alles is verlopen van begin het oriënterende gesprek tot oplevering van de vloerverwarming. Kunnen het iedereen aanraden een vloerverwarming bij WARP aan te schaffen.

Goed van begin tot einde

Goed advies, goede voorbereiding door vooraf even te kijken en na te meten. Snel en vakkundig de SpeeTherm aangelegd. Jammer dat men de installatie niet inregeld en aansluit op bestaande CV installatie. Nu moet Je dit zelf doen of laten doen. Het compleet werkend opleveren zou wel zo fijn zijn.

Erg mooi gebruiksvriendelijk product, ook service is perfect!!!

Werkt perfect! Zowel product als service dikke pluim!!

Mooi materiaal en redelijk makkelijk te verwerken.

Ideaal in renovatieprojecten vanwege minimale hoogte, daarmee goed om te gebruiken in ons lesprogramma bij IW

Goed product vakkundige mensen

Mensen waren op tijd. Werkte gied door. Waren vriendelijk

Super goede communicatie en top personeel!

Goede en snelle communicatie. Personeel is zeer aardig.

Vakkundig, snel, kwaliteit en zonder gedoe zoals hak- breekwerk of sleuven

SpeeTile over bestaande tegelvloer, circa 40 m2 in verschillende ruimtes (bg). Hak en breekwerk, sleuven frezen, stof en lawaai is allemaal niet van toepassing bij Warp- System SpeeTile. SpeeTile werd in een halve dag aangebracht door een deskundig team van 3 personen. Voorbereiding: zelf zorgen dat afdekvloer, wanneer deze uitgegoten wordt niet weglekt door kruipluik en dergelijke dus nauwkeurig af te dichten. 's Morgens vroeg op afgesproken tijdstip komt WARP's team en eind van de dag is alles klaar. Zeer efficiënt en lagere kosten dan traditioneel sleuven frezen (geen stof, lawaai etc.). Goede support voor, tijdens en na aanbrengen. De tegelzetter had een paar vragen die direct beantwoord werden. Nu enige weken in gebruik. Heerlijk! Iets teveel besteld, netjes gecrediteerd door Warp-Systems.

Correcte en snelle behandeling, uitstekende ervaring

So far so good

Mooi systeem, prima service, snel gemonteerd. Nu komt nog het spannende moment van ingebruikname. We hebben Warp al wel bij verschillende mensen onder de aandacht gebracht.

Fantastisch systeem om mee te werken

Ik heb zelf 50m2 gelegd op onze nieuwe betonvloer. Wat een geweldig systeem om mee te werken het leggen van de tegels ging snel en is zeer gebruiksvriendelijk. De slang met gebruik van een haspels werkt fantastisch.

Goede klantenservice, matig product (SpeeTherm)

Ten opzichte van mijn eerdere beoordeling een aantal aanvullingen: 1) Er is door Warp serieus werk gemaakt van mijn negatieve ervaring. Dat onderstreept hoe goed hun klantenservice is. 2) Op een aantal punten hebben ze aangegeven hun diensten te willen verbeteren (met name het duidelijker aanbieden van het stukje gereedschap om extra sleuven te branden in de EPS en het beter afstemmen van de hoeveelheden op de aantallen m2). Ook hebben ze nog bruikbaar resterend materiaal weer teruggenomen. 3) Op het punt van de verende vloer waar op sommige plekken de planken (15mm dik, 23cm breed) al uit elkaar kwamen hebben we gezamenlijk onderzoek gedaan naar de oorzaak. Het blijkt dat de parketteur niet zonder schuld is. Op een aantal plekken waar de SpeeTherm vloer zeker géén probleem veroorzaakte, veerde de vloer ook. De vloerdelen waren niet helemaal netjes in elkaar getikt. Op sommige andere plekken waren wij zelf schuldig, omdat de ondervloer niet helemaal vlak was (les: zorg écht voor een heel vlakke ondervloer). Maar er waren ook plekken waar de opbouw van het SpeeTherm ertoe leidde dat er vering in zat, bijvoorbeeld omdat niet op alle plekken AluTherm panelen passen, wat leidt tot een merkbaar minder dikke vloer ter plaatse. En omdat dus het brandertje voor extra banen niet was meegeleverd. Samenvattend: ik hou een goed gevoel over van het contact met Warp. Zonder meer zou ik wederom gebruik maken van hun SpeeTile systeem. Met hun SpeeTherm systeem zou ik erg voorzichtig zijn en er a) echt zeker van willen zijn dat ik kan zorgen voor een heel vlakke ondervloer, b) de EPS brander erbij huren en, c) een drukvaste laag tussen de SpeeTherm en de afwerkvloer plaatsen, om eventuele kleine hoogteverschillen en de vering van AluTherm die niet goed vastzit in de EPS platen op te kunnen vangen.

Prettig en snelle comunicatie

Fijn en snelle communicatie, wordt mee gedacht in oplossingen. Levering zoals afgesproken.

dienstverlening is oke, maar prijsvorming is slecht.

goed bedrijf met deskundige mensen in dienst, telefoninsch staan z eje netje te woord en reageren prima op mail. Voor wat betreft de prijs weet je niet waar je van te voren aan toe bent. Terwijl er niks gewijzigd is tussen het inmeten en het leggen sturen ze na het leggen een nieuwe rekening voor extra diensten en materialen. een 'fixed prijs' is zelfs na het inmeten door hun eigen personeel onmogelijk. bij dit bedrijf

Beste Joost, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Gisteren hebben wij telefonisch contact met je gehad. Wij meten vooraf altijd zo nauwkeurig mogelijk in zodat het project technisch uitvoerbaar en de prijsopgave kloppend is. In deze specifieke situatie zijn er op verzoek 2m² extra EPS platen aangebracht (zonder vloerverwarmingsbuis) in de kast zodat je het laminaat hierover door kon leggen. Deze 2m² zijn door de installateurs doorgegeven als extra geïnstalleerd en door ons gefactureerd. Na overleg hebben wij besloten om deze arbeidskosten voor onze rekening te nemen aangezien hiervoor geen extra materiaal is gebruikt. Wij vertrouwen erop dat je veel plezier en warmte gaat beleven van je verwarmingssysteem. Met vriendelijke groet, Sanne van WARP Systems

mooi product

goede resultaten met warp systeem op warmtepomp installaties

Veel spetters op muur en stucwerk.

Het aanbrengen van de vloerverwarming ging vlot. Ze waren er op tijd. Geen opmerkingen daarover. Bij het wegsnijden van de schuimrubber strips zagen we pas hoeveel spetters er waren gekomen op de nog te behangen muren en bestaand stucwerk. We waren niet van plan het stucwerk te verven, maar dit lijkt nu onvermijdelijk. Als er beneden ook zo gewerkt wordt, hebben we een probleem. De muren zijn daar net gestuukt en geverfd. We verwachten dat dit daar niet zal gebeuren. Vandaag kwam iemand van de firma, die de PVC zal gaan leggen de vloer inspecteren. Hij gaf aan dat hij zorgen heeft over de vloer. Doordat de leidingen goed zichtbaar zijn, is hij bang dat ze te dicht op het oppervlakte liggen en dat op die plaatsen de PVC te warm gaat worden. Als gevolg daarvan zouden de leidingen dan ook zichtbaar worden in het PVC. Hij neemt binnenkort contact met u op. De scores zijn afhankelijk van de uitkomst van dit overleg en de uitvoering van phase2 . Omdat ik ze nu moet invullen, heb ik voorlopig de laatst mogelijke score ingevoerd. Ik heb de scores aangepast. Warp probeert zeker goed werk te verrichten, maar misschien waren onze verwachtingen te hoog. Als de spetters een structureel probleem is van het ontluchten, dan zou dat duidelijk vermeld moeten worden. Je kan het dan accepteren of maatregelen treffen.

Goede service, makkelijk te leggen, aansluiten wat lastiger

Goede service & leuk bedrijf. Systeem werkt erg goed en het leggen is goed zelf te doen. Het aansluiten daarentegen is een stuk lastiger, dus dat zou ik niet aanraden zelf te doen.