vriendelijk een met het gewenste resultaat

Op tijd, flexibel een doelgericht

Zoals altijd vriendelijk, correct geïnformeerd.

Goed en vriendelijk geholpen

Zorgvuldig en tijd voor de klant. Goed om te zien dat er met een Corona stoplicht wordt gewerkt.

Kundig en vriendelijk

Mijn Laptop was snel klaar en werkte weer optimaal.

Zeer tevreden, snel geholpen!

Zeer tevreden, snel geholpen!

Ik ben snel en prima geholpen!

Computer was kapot, en er is een snelle analyse gemaakt.

Goede, klantgerichte service

Vriendelijk geholpen. Het probleem met mijn tablet werd meteen verholpen

Goede service en keurig bediend.!!

Even wat langer moeten wachten,verder netjes geholpen!!

Eerlijk, adviserend, vriendelijk en hulpvaardig. Out of the Box denkend.

Heel deskundig en behulpzaam personeel

Uitstekende en vriendelijke dienstverlening

Fijn bedrijf dat alle tijd neemt voor de klant. Door medewerkers een heldere uitleg en eerlijke communicatie maar ook medewerkers die oplossings gericht mee denken!

Altijd goed

Inmiddels is dit de vijfde aankoop. Dat zegt genoeg :-)

Snel en goed

Wat meer heb je nodig? Ik kon meteen langs komen en twee uur later mijn laptop weer ophalen. Super vriendelijk en een mooi prijsje! Fantastisch.

prima service

top

Snelle service

Konden de zelfde dag terecht voor een probleem met de laptop en 's middags was het probleem verholpen

Niet gecontroleerd

Alle programma’s verdwenen zonder dat te melden

Positief

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg en advies. Nadeel: toegang via trap als traplopen moeilijk gaat

Snel, prettig en goed!

Na mijn aanvraag om aanleg Wifi binnen 1 werkdag direct actie. Binnen anderhalf uur gefikst voor een mooie prijs. Jaren lang tobben nu perfect opgelost. Zo makkelijk kan het dus ook! Aanrader!

Ik ben super bij met Zeker Digitaal. Top services word er geleverd. Heel erg bedankt mannen.

Viel tegen.

Ben vriendelijk en snel geholpen. Ben er niets mee opgeschoten, kan n.l. niets meer vinden op mn PC.

Ik werd netjes ontvangen en problemen voorgelegd, deze zijn verder goed uitgelegd en opgelost.

Klantvriendelijk en deskundig

Voor de tweede keer mijn laptop ter registratie aangeboden en ik word goed geholpen en probleem is weer opgelost!

Klantvriendelijk geholpen met plaatsen van nieuwe batterij voor mijn I phone

Snel en vakkundig is mijn probleem opgelost!

Ik had een verkeerde accu besteld voor mijn laptopje; deze is opnieuw besteld en er vakkundig ingezet. Binnen de afgesproken tijd was de reparatie voltooid!!! Keurig SMS ontvangen toen het apparaat klaar was om op te halen! Dank voor de goede service!!!

Vlotte, persoonlijke afhandeling van mijn bestelling

Goed en efficiënt geholpen