Correct en vriendelijk

Heel prettig en niet pushend

Zeer positief altijd goed en fijn geholpen

Altijd een eerlijke prijsopgave en daarbij netjes en correct geholpen door vakkundig personeel

De telefonische hulp was duidelijk en goed opgelost.

Alle tijd en aandacht gekregen. Geen gehaast!

Deskundig betrouwbaar direct bereikbaar

PC van enige jaren oud vertoonde problemen met up-dates Windows, Daarnaast snelheid te laag geworden, tegen minimale kosten en met het plaatsen van SSD in PC, in plaats van de oude draaiende geheugen > kwetsbaar voor uitval< alle content werd omgezet en dat binnen paar dagen. Ook belangrijk : bekende deskundige gezichten. Fijn dat Zeker Digitaal zo in de directe omgeving haar kantoor/testcentrum heeft.

Byzonder klantvriendelijk.

Professionele uitleg over de aan te kopen artikelen.

Service gerichte bediening, goede uitleg en installatie.

Voor de eerste maal bij zeker digitaal iets aangeschaft en dit was een herbeleving van ouderwetse.Vakkennis Service gerichte bediening met een lach.Kortom een geweldige zaak. Bedankt en Veel succes verder. Roelof Bosman,

Na doorvragen werd het beter.

Ik werd gebeld door een nummer uit Barendrecht. Na opname was het voor mij onduidelijk met wie, en waarover de telefoontje ging, maar na doorvragen ging het beter. Ter verificatie om zeker te zijn dat ik niet met fishing te.maken had, daarn teruggebeld. Was geen probleem en kreeg een goede reactie.

Geachte heer Jansen, allereerst hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Mede dankzij uw beoordeling kunnen wij onze dienstverlening nog verder perfectioneren. De reden dat u te zien kreeg dat er vanuit Barendrecht gebeld werd komt doordat Barendrecht hetzelfde kerngetal heeft (0180) als Nieuwerkerk. Daardoor laat uw telefoon soms de verkeerde plaats zien in het scherm. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Meer informatie daarover kunt u vinden op: https://www.samsung.com/nl/apps/smart-call/ We vinden het fijn om te lezen dat u een goede reactie van ons kreeg na terugbellen en het uiteindelijk toch goed is gegaan. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze winkel. Erik van ZEKER Digitaal

Kleinschalig en klantvriendelijk bedrijf

Duidelijk en snel geholpen.

Dank voor uw beoordeling. We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Groet van Erik van ZEKER Digitaal

Uitstekend!

Zelf ben ik met computers redelijk onhandig, maar bij ZEKER Digitaal kreeg ik heel goed en duidelijk/begrijpelijk uitleg en advies. Een heel fijn bedrijf met fijne mensen.

Beste Frank, Dank voor uw reactie. Fijn dat we u hebben kunnen helpen met duidelijk en begrijpelijk advies. We zien u graag een volgende keer weer terug in onze winkel. Groet, Nick ZEKER Digitaal

Snel en goed

Prettige benadering

Snelle reactie, vriendelijke medewerkers.

Ik had problemen met mijn desktop en printer, dit probleem werd thuis opgelost. Binnen 20 minuten was het opgelost.

Zeer tevreden met totale afwikkeling.

Probleem uitleg werd rap opgepakt en doortastend aangegeven hoe op te lossen.

Hele snelle reparatie, kom bij eventuele ellende in de toekomst zeker terug

vriendelijk verder goed

Goed.

Goede ervaring.

ZO HOORT HET

Al vanaf de tijd dat de naam Goerami was, kom ik al bij deze zaak voor aankopen, reparaties e.d. en ze hebben me nog nooit in de steek gelaten, klasse en zo moet en hoort een zaak/bedrijf te handelen. Krijg op de pc zelfs hulp op afstand, erg gemakkelijk; betrouwbaar. Beveel ze van harte aan.

Vriendelijke ontvangst en tijdige reparatie.

Eigenlijk zegt boven genoemde zin alles.

Supergoede service zoals altijd !!

Wij maken bij IT zaken altijd gebruik van Zeker Digitaal. Vakwerk en snelle service !!

goed en vriendelijk geholpen.

Als ik bel of langs ga helpen ze me en leggen het uit.Zeker aan bevolen aan vrienden en familie.

prima geholpen

ik heb hulp op afstand ingeschakeld en het probleem was snel verholpen.

Aanrader

Prima snelle service en advies. Aanrader.

Hele goeie ervaringen met Zeker Digital. Top Services en Erik is Top.

Digitale zekerheid? Zeker Digitaal!

Ik ben zelfstandig ondernemer en heb geen verstand van internet/wifi, het bouwen en beheren van mijn website, printers, computers, scanners of telefoons. Het moet gewoon werken! Want als het niet werkt, kan ik mijn werk niet doen. Zeker Digitaal is voor mij de 'one stop shop' en lost al mijn grote en kleine problemen op, komt met tips, en heeft inmiddels mijn hele digitale infrastructuur in beheer, zowel de hardware als de software. Echt heerlijk! En een gerust gevoel. Dikke aanrader!

Klantvriendelijk

Elke keer als ik er kom word ik klantvriendelijk en deskundig geholpen. Wat mij betreft een dikke tien.

Geen gedoe, geen gezeur, zij regelen alles, goed en goedkoop!

Gewoon zoals je zou willen dat alle digitale noodzakelijk ellende in je leven zou moeten gaan: iemand die er verstand van heeft regelt alles voor je en jij hoeft nergens meer aan te denken. Je laptop snort altijd, je hoeft alleen de factuur die zeer redelijk is, te voldoen. Dat zou je echt met ALLES willen.