uitstekend

Prima geholpen,goede info voor en achteraf. Snelle en goede oplossing voor mijn reparatie.

Wij zijn tevreden en goed geholpen door vriendelijke medewerkers die alle tijd namen .

Oude laptop was traag en gaf storingen , de herstelkosten waren het niet waard. Na overleg nieuwe laptop gekocht. Jullie bedrijf is klein en klantvriendelijk. Medewerkers hebben verstand van zaken.

Goed en snel mn probleem opgelost.

Mn laptop gecrasht. Lichte paniek. Langs gebracht bij Zeker Digitaal. Uitgelegd wat mankement was en wat ik belangrijk achte. Goed telefonisch contact ivm reparatie en kosten. Mn volgende opdracht/mankement ook maar afgegeven. Blij met ZekerDigitaal.

Een tevreden klant!

Ik werd goed geadviseerd bij de aankoop van een nieuwe laptop! Er werd geduldig naar mijn vragen geluisterd en ik kreeg een duidelijke uitleg. Daarna was ik blij met de dienstverlening wb het overzetten/gebruiksklaar maken. Ook de nieuwe printer werd geïnstalleerd op locatie, waar ik ook blij mee ben! Kortom.....Zeker Digitaal heeft er een tevreden klant bij!:)

Een snelle en klantvriendelijke afhandeling van mijn probleem

Na een crash van mijn nieuwe laptop is er vanuit Zeker Digitaal volop meegedacht over de beste en meeste betaalbare en beste oplossing. Het zag er in 1e instantie somber uit! Volop waardering voor de werkwijze en het regelmatige contact hierover.

Snelle service

Vriendelijke man die snel kon helpen.

Goed, snel en vriendelijk!

Dit is waarom kleine MKB bedrijven moeten blijven bestaan.

Toppers!

Ik kreeg al een tijdje een foutmelding op mijn laptop, geen idee wat het was. Door de goeie reviews op internet terecht gekomen bij Zeker Digitaal. Al snel hadden ze het probleem gevonden en hebben dit in korte tijd opgelost. Ook andere vragen met betrekking tot onedrive en Google konden ze goed beantwoorden en gaven duidelijke uitleg. Toppers, bedankt!

Blijven altijd zoeken naar oplossingen

Zeer vriendelijk, behulpzaam, vakkundig en een perfecte service. Dit geldt voor alle medewerkers

prima geholpen!

Er was alle tijd voor de vragen die ik had en het laten zien van de oplossing.

klant vriendelijk, meedenkend

luisteren goed en komen dan met een voorstel, waar je mee verder kan.

Vriendelijk en zeer snel.

Mijn pc stopte er plotseling mee. Zeker Digitaal gebeld. Ik werd vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. De pc daar gebracht. In no time kreeg ik een sms dat de pc weer werkte. En voor een normaal tarief. Ben heel tevreden.

Supergoed geholpen Vriendelijke behandeling. Eerlijk afgehandeld goed gerepareerd

Kwam met installatievraag office voor 2 laptops. Ondanks passerende nieuwe klanten voldoende tijd genomen en geregeld. Kortom, uitstekende service

adequaat, transparant, vriendelijk

Zeer positief, zijn vriendelijk, geduldig en behulpzaam in het vinden van een passende laptop en snel in oplossingen. Zijn transparant en eerlijk en houden rekening met financiele zaken.. Mijn kinderen hebben via Zeker Digitaal ook laptops via St Leergeld en staat personeel altijd paraat met goede raad!

Prima er is geen betere.

Zowel telefonisch als in de winkel goed en betrouwbare informatie gekregen.

Vriendelijk geholpen, duidelijk uitgelegd, wij komen zeker terug

Heel vriendelijk

Gewoon goed

Snel geregeld en betaalbaar.

Goede service, prettig contact

Het contact was prettig, ik ben goed op de hoogte gehouden van wat de mogelijkheden en kosten waren. Fijn om niet voor verrassingen te staan.

Snelle service, goed en deskundig geholpen

Zie opmerking boven

Prima in een woord

Computer weer helemaal top!

Ondanks wat complexe storing PC weer aan de praat gekregen.

De reparatie duurde wel wat lang en niet direct vlekkeloos, daarom 4 ipv 5 sterren. Eindresultaat was wel perfect en voor de rest gewoon goede service.

uitstekend

Mijn asus laptop daar gekocht na 3 jaar was het element waar de laptop op scharniert stuk. Erik heeft het overal bij Asus besteld. Was daar niet te krijgen. Hij is blijven zoeken en uiteindelijk had hij het element. Hij hoopte dat dit echt de juiste was. en jawel het paste. Binnen een uur had hij het vervangen en hij rekende alleen materiaal. Geen arbeidsloon. Kijk dat is pas een zaak waar je graag terugkomt. Ik kan Zeker digitaal bij iedereen aanbevelen. Ech super.

er wordt goed geluisterd naar je probleem

zij doen wat ze beloven