Helemaal tevreden over afspraken, uitvoering en afhandeling.

Onze ervaring is dat we bij de onze aankoop duidelijk en goed/juist geinformeerd zijn door de heer van Gijsel. Verder hebben de uitvoerders van de werkzaamheden( Nicky, Koen en Dirk keurig werk geleverd en ook werd alles aan het einde van de dag netjes aangeveegd en opgeruimd. Ook hebben ze hier soms een eitje en een soepje meegegeten wat ze wel gezellig vonden. Wij zijn helemaal tevreden. Veel succes verder. Groeten Olard en Mirjam Janssen.

“Vakkundig & professioneel”

Zeer leuke ontvangst en vakkundig advies. Ze weten waar ze over praten. Ook het uitvoerend werk is zeer goed en netjes verlopen. Dikke pluim voor Rene van Gijssel. Ook voor Bart & Walter een dikke 10. Zij hebben de carport gebouwd.

Professionele begeleiding, goede service, prachtig eindproduct, kortom heel tevreden!

Wij zijn heel tevreden over de aankoop van onze overkapping bij Van der Heijden. De professionele en persoonlijke service, zowel voorafgaand aan als tijdens de bouw, waren grote plussen voor ons; wij zullen Van der Heijden zeker aanbevelen.

Perfecte begeleiding, voorbereiding en uitvoering door professionele mannen

Direct bij het eerste bezoek werden we prima geholpen in het maken van keuzes die voor ons een schutting en overkapping (buitenkamer) financieel mogelijk maakten terwijl we niet hoefden in te boeten op onze wensen. Er werd echt meegedacht. Vervolgens verliep de uitvoering vlekkeloos. Er werd hard gewerkt terwijl de mannen met elkaar ook plezier in het werk hadden. Prachtige combinatie! En alles in goed overleg. Kortom, we zijn zeer tevreden en hopen nu snel te kunnen genieten van het prachtige resultaat.

een bedrijf met mensen waar je op kunt bouwen!

vanaf de kennismaking al direct een warm gevoel bij de mensen en het product. De ontwerpfase die we samen doorliepen verliep heerlijk ontspannen en naar wens en dat is eigenlijk zo gegaan t/m de oplevering van ons buitenverblijf aan toe. Een bedrijf dat aanvoelt als een hechte familie waarbij vriendelijkheid, communicatie en vakmanschap nog bestaan. Wij bedanken alle mensen die ons van dienst zijn geweest incl. de telefonistes, en in het bijzonder de binnendienst coordinator voor zijn enthousiasme, en voor de fijne samenwerking en het mooie eindresultaat van ons buitenverblijf. Mensen bedankt en jullie verdienen een pluim!

Van der Heijden Houthandel heeft gerealiseerd wat werd voorgespiegeld.

Het eerste contact verliep prettig met een deskundige verkoper. Daarna was er altijd de tijd en ruimte om met vervolgvragen aan te komen. Ook het plaatsen van de Veranda aan het huis en berging met overkapping achter in de tuin verliep geheel naar wens. Aardige jongelui die de kneepjes van het plaatsen verstonden. Het uitstekende weer completeerde het geheel als uitstekend.

Een tevreden klant

Wat we verwacht hadden is geheel uitgekomen. Ziet er robuust en netjes uit. Wat afgesproken is wordt nagekomen. Goed afgewerkt. Aardige werklui. Kortom wij zijn zeer tevreden !!

Denken goed mee

Overkapping is netjes en naar volle tevredenheid opgeleverd.

Afgelopen december is door jullie bij ons een schutting, overkapping en tuinhuis geplaatst. Alles keurig volgens afspraak geleverd en in elkaar gezet door jullie deskundig personeel. In slechts 2 dagen was alles voor elkaar. Er is netjes gewerkt en ook alle afval en rommel namen ze mee retour.

• Flexibiliteit

Carport laten plaatsen: prettige medewerkers met vakkennis. Goede info vooraf. Zeker aan te bevelen.

• Flexibiliteit

Prima kwaliteit, fraaie uitvoering en een goed afleveringsteam. Er wordt met de klant meegedacht.

• Flexibiliteit

In de maand juli ben ik volgens afspraak naar houthandel van der Heijden gegaan om eens advies te vragen voor een overkapping. In de showroom werd ik al snel warm voor enkele mooie overkappingen / veranda’s en werd mij op grond van mijn wensen een goed advies voorgelegd. Er werd netjes een offerte gemaakt en de datum vastgelegd voor het inmeten en het uiteindelijk plaatsen van de veranda. Geheel volgens plan kwamen de medewerkers van van der Heijden maandag 5 november vroeg in de ochtend met het starten van de bouw. Over het geheel gezien verliep alles volgens plan en werd er erg netjes gewerkt. Ik kreeg zelfs nog hulp en advies bij enkele werkzaamheden die ik zelf moest uitvoeren hetgeen ik zeer waardeerde. Uiteindelijk heeft de bouw 4 dagen geduurd en is het resultaat fantastisch geworden. Al met al zeer tevreden. Top

• Flexibiliteit

zeer tevreden met de overkapping. veel beter dan ik had kunnen bedenken!

• Flexibiliteit

De afgesproken afspraken zijn keurig nageleefd.Goede service en goede vakmensen die hun werk met veel plezier en naar volle tevreden uitvoeren.

• Flexibiliteit

Van der Heijden heeft prima werk afgeleverd. Deskundig gezet en denken mee over oplossing als iets in het werk net anders uitkomt als op de tekening bedacht.

• Flexibiliteit

Bekwaam personeel en vakkundig Wij zijn erg blij met onze veranda en zullen jullie zeker aanraden bij vrienden

• Flexibiliteit N.v.t.

Wij hebben een lichtstraal laten plaatsen als onderdeel van onze uitbouw. Wij zijn zeer goed geadviseerd door René van Gijzel. Tijdens het plaatsen is er nog overleg geweest voor aanpassingen en dit is allemaal heel goed opgelost en uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat!!

Goed adviserend en meedenkend

• Flexibiliteit

Alles is van A tot Z goed verlopen. Van het bezoek aan de showroom tot en met de plaatsing van de berging.

• Flexibiliteit

Van koopproces tot plaatsing is elke stap goed afgesproken en is men dit ook nagekomen.

• Flexibiliteit

Het zijn hoge cijfers maar dik verdiend, er word netjes en precies gewerkt en er is niets op aan te merken we zijn zeer tevreden.

• Flexibiliteit

Fijne verkoper die weet waar hij over praat . Deskundig personeel wat kwalitatief en nauwkeurig goed werk aflevert en ook nog veel lol met elkaar heeft . Al met al Kunnen wij van der Heijden zeker aanbevelen .

• Flexibiliteit

Wij hebben de service en uitvoering van Houthandel van der Heijden als TOP ervaren! Er is 2 x zo'n 1,5 uur uitgetrokken om ons uitleg te geven, materialen te laten zien en gerust te stellen over een paar aandachtspunten die in onze situatie van toepassing waren. De jongens die zijn komen bouwen waren niet alleen vriendelijk en gezellig, maar hebben de overkapping ook super netjes gezet en afgewerkt. Wij hebben lang getwijfeld over de soort overkapping en vooral ook aan wie we opdracht zouden verstrekken, maar hebben geen seconde spijt van onze beslissing. Ontzettend blij met deze verrijking van ons huis!!!

• Flexibiliteit

Zeer mooie pergola, overkapping en schuur geplaatst!

• Flexibiliteit

Samen een goed plan gemaakt hoe we het het beste konden realiseren. Alles mooi op maat gemaakt en dakraam erin resultaat is perfect Alleen het grondwerk zelf gedaan de rest is allemaal gedaan.

Bosschebaan 72

5384VZ Heesch