Vakwerk

Onze veranda prachtig neergezet door vakmensen. In het voortraject goed advies gekregen omtrent aanpassingen. Op een klein mankementje(glazen schuifpanelen) zeer goed en snel gereageerd en opgelost. Bij onze wensen is ruimschoots te tijd genomen.

We genieten van een prachtig tuinhuis

De werkwijze waarmee de overkapping met glazen wanden is voorbereid en geplaatst zijn uitstekend. Het is een bijzonder degelijk geheel. Helaas was de persoon die eea kwam inmeten ongelooflijk eigenwijs waardoor er een geheel ander bouwwwerk is geplaatst dan vooraf was besproken. Daardoor is het helaas een stukje kleiner geworden en minder speels. Toch zijn we heel erg blij met het geheel. Door de glazen schuifdeuren zijn er veel mogelijkheden om binnen te zitten, of buiten of iets daartussenin. Het is een heerlijke plek die de tuin en het huis een extra dimensie geeft.

Ik heb een heel positieve ervaring bij Houthandel Van der Heijden.

Nette ontvangst in de showroom, afspraak ook nagekomen bij mijn overkapping/zithoek, meedenken over alternatieven bij het opmeten, nette medewerkers en de overkapping/zithoek is naar tevredenheid geplaatst.

Goed bedrijf

Goede voorlichting, duidelijke afspraken, zowel inmeten als het plaatsen, prettige en goede werknemers. Prima resultaat!

We kunnen gaan genieten deze zomer van onze mooie nieuwe overkapping

Door Houthandel van der Heijden hebben wij de schutting laten vervangen en een overkapping tegen de bestaande berging laten plaatsen. Bij het maken van de offerte namen ze ruim de tijd voor ons en werden alle mogelijke opties voorgelegd. Na het inmeten moesten er nog enkele dingen aangepast worden aan de offerte, maar ook nu was de communicatie goed. De plaatsing ging vlotjes en werd gedaan door een zeer goed profesionneel team. De mannen lostten de laatste kleine obstakels met gemak ter plaatse op. Wij zijn zeer tevreden.

Goed meegedacht, prima voorbereiding en ook plaatsing was helemaal prima. Kortom super tevreden.

Prettige samenwerking bij het ontwerpen van het tuinhuis. Alles is verder ook zeer correct afgehandeld en de plaatsing en uiteindelijke oplevering zijn prima verlopen. Kortom wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat!

Boven verwachting

Alles klopte van begin tot einde. En eindresultaat is perfect.

Er wordt goed meegedacht en ook tijdens het plaatsen. Zeer aardige vakkundige mensen. Wij genieten erg van onze mooie terrasoverkapping.

Bijzonder prettig kontakt, zowel bij planning als bij uitvoering van het werk.Grote deskundigheid.

Door onze nieuwe tuinoverkapping is onze tuin een heerlijke zitruimte rijker geworden die er prachtig uitziet en waar we veel uren leefgenot in hebben doorgebracht deze zomer.

Mooie veranda, maar let op extra werk en bijkomende kosten

Mooie veranda, maar had graag meer geholpen willen worden met goed krijgen terras en aspecten rondom afwatering. Ook al is het een houthandel, jullie maken veranda's dus dit hoort er ook bij. Het gat graven konden wij zelf, maar de afwatering goed krijgen kunnen wij zelf niet en zitten nu ook nog met de kosten om alles in de tuin goed te krijgen. Hadden dit graag eerder willen horen en inzicht in willen hebben. Uiteindelijk komt dan het totale kostenplaatje van: stenen van terras goed terug zetten, afwatering, schilder en elektriciën behoorlijk veel hoger.

Deskundig en onderscheidend

Gewapend met een mooi wensenpakket, gingen we vorig jaar het gesprek aan met Houthandel Van Der Heijden. Tijdens de eerste afspraak werd ruimschoots de tijd genomen om onze ideeën te vertalen. Van der Heijden kon vrijwel alles uitvoeren en dachten met ons mee. De adviseur gaf aan geen ervaring te hebben met het maken van de lichtstraat, zoals wij deze graag zagen uitgevoerd. Toch waren zij bereid om de uitdaging aan te gaan. Een prachtig resultaat! We zijn uitermate tevreden over communicatie met de adviseurs, het uitvoerend team (goed op elkaar ingespeeld; 2 deskundige en aardige heren met een opgeruimd karakter) en (waar het om gaat) het resultaat. We genieten al vanaf het vroege voorjaar met volle tuigen van onze geweldige ‘tuinkamer’!

Top kwaliteit

Doen wat ze beloven. Geven goed advies. Nette fatsoenlijke beleefde werknemers. Laten het werk wanneer gereed opgeruimd en netjes achter.

Eindresultaat is goed, maar voor- en natraject zijn sterk voor verbetering vatbaar

De totstandkoming van de definitieve offerte en de datum van plaatsing van de schuur heeft ons als klant veel teveel inspanning gekost. Intern had Houthandel van der Heijden haar zaken gewoon niet goed georganiseerd. Over de mannen die de schuur uiteindelijk geplaatst hebben niets dan lof, ondanks het uitvallen van één van de dakdekkers en afgezien van de verkeerde kit die ze gebruikt hebben bij het kitten van de ramen. De definitieve afhandeling verdiende ook geen schoonheidsprijs, want we werden in eerste instantie gewoon onbeschoft behandeld door de desbetreffende kantoormedewerker. Al met al heeft Houthandel van der Heijden een hele mooie schuur geplaatst tegen een nette prijs, maar qua voor- en natraject was de service gewoon onvoldoende. Het was ook jammer dat ze na de oplevering nooit contact met ons hebben opgenomen. Als ze hun interne organisatie en klantgerichtheid op kantoor verbeteren, dan zou ik hen zeker aanraden, want de kwaliteit van het opgeleverde product is goed. Nu kom ik echter nog niet tot een positieve aanbeveling.

Professioneel en zorgvuldig

De plaatsing van ons tuinhuis gebeurde door professionals. Heel zorgvuldig en netjes.

professioneel, belangstellend

Bij mij geweest om foto's te maken voor de website. Weer zeer voorkomend, gezellig en professioneel. Erg prettig zoals ze je bij dit bedrijf benaderen.

Klantvriendelijk, duidelijk, kwaliteit en deskundig.

Na een eerste gesprek, welke wij als zeer prettig, transparant, deskundig hebben ervaren. Er werd meegedacht en er was ruimte voor afweging mogelijkheden. Tussentijdse contactmomenten verliep prettig en het opmeten gebeurde secuur en adviseerde andere opties. De overkapping is door deskundige timmermannen geplaatst. Er werd netjes, rustig en secuur gewerkt. Overleg was mogelijk. Oplevering was binnen de gestelde termijn, echter het aansluiten van de elektra was wat vertraagd door levering. We zijn heel tevreden over de samenwerking en blij met de prachtige overkapping!!

Vakwerk en maatwerk!

Houthandel van der Heijden heeft bij ons een prachtige veranda geplaatst. Wij zijn niet alleen zeer tevreden over het mooie eindresultaat, maar ook over de manier waarop de mensen van Van der Heijden met ons mee dachten en een prachtig ontwerp hebben gemaakt.

Een fijne samenwerking met een prachtig tuinhuisje als resultaat

Begin dit jaar kochten we een nieuw tuinhuis bij Van der Heijden. In de showroom werden ons alle keuzemogelijkheden voorgelegd, waarmee we precies tot het huisje kwamen wat ons voor ogen stond. Enkele maanden later werd het geplaatst. We zijn er erg blij mee. Onze tuin is er echt een stuk mooier op geworden.

Houthandel van der Heijden maakt jouw droom werkelijkheid

Er wordt vooraf veel tijd besteed aan het tekenen en uitwerken van het concept. In ons geval een tuinhuis. De communicatie is perfect: zowel met de ontwerper, inmeter, receptioniste als met de timmerlieden tijdens de werkzaamheden. De uitvoering kan daardoor in relatief korte tijd verlopen. Het zijn allemaal fijne vaklui die bij vragen alles toelichten en keihard werken. Achteraf wordt de klant opnieuw benaderd of alles naar wens is verlopen. Wij zijn meer dan tevreden. 😁

Super bedrijf!

Na een erg prettig gesprek met de verkoper waarbij we heel goed geadviseerd zijn, hebben de monteurs onze veranda ontzettend mooi en vakkundig neergezet. Ze werken erg nauwkeurig en netjes en er is altijd ruimte voor overleg. Gemaakte afspraken worden goed opgevolgd. Kortom een super bedrijf waar we met plezier onze veranda hebben gekocht.

geweldig. wij zijn er blij mee

vakbekwaam personeel, die netjes werken volgens afspraak. en mooi werk leveren. en beschadigd raam wordt vervangen en netjes nageleverd.

Met 1 woord “TOP” goede organisatie goed gekwalificeerd personeel

Van begin tot eind alleen maar lof ! zeer tevreden over de wijze waarop Van Der Heijden te werk is gegaan ! Advies, Planning, Voorbereiding Kwaliteit maar ook Kwantiteit! Hoe ik ook mijn best doe ik kan geen puntjes van kritiek bedenken. Er miste 1 onderdeeltje in het glas en werd meteen opgelost 1 dag later werd het met de post al bezorgd! Dat noem ik pas nazorg ! Kortom zeer tevreden !

Vakkundig en professioneel

Onze ervaring met houthandel van der Heijden is dat wij bij de aankoop van onze veranda dat wij zeer goed en professioneel zijn geïnformeerd door René van Gijsel een man die weet waar hij het over heeft en een duidelijke uitleg geeft . Verder hebben de uitvoerders van de werkzaamheden met name Nicky en Coen zeer keurig werk geleverd een dikke pluim voor de mannen ook werd aan het einde van de dag alles netjes opgeruimd de omgang met Nicky en Coen vonden zeer correct.

Goed advies en een mooi resultaat!

Wij zijn erg blij met onze overkapping. Het adviesgesprek was erg verhelderend en nam onze zorgen weg mbt de lichtinval. De plaatsing gebeurde snel en vakkundig! Al met al, zeer tevreden!

Professioneel, klantgericht en kundig.

Afspraken werden nagekomen. Uitleg werd gegeven. Er was kennis van zaken. De besprekingen vooraf waren duidelijk en professioneel en er werd de tijd genomen voor uitleg De uitvoering van het werk was heel goed. In precies het aantal dagen dat er van tevoren voor was uitgetrokken.

Bosschebaan 72 5384VZ Heesch