Goede kwaliteit en service tegen een goede prijs!

Goede kwaliteit en service tegen een goede prijs.

Fijne een ervaren mensen werken er bij jullie.

Vakmanschap, keurig afgewerkt.

Onze ervaring spreekt voor zich. Het is niet goedkoop maar daarentegen krijg je er wel wat voor. Deskundig personeel.

Perfecte service en product

Goede informatie, goede deal en prachtig product geleverd. Echt heel mooie veranda geworden.

Slechte service

Gesprek tijdens aankoop in de showroom verliep fijn, we zouden 500 euro korting krijgen als we de binnenwanden zelf zouden plaatsen, gingen we mee akkoord, later bleek dat er een rekenfout gemaakt was door uw eigen schuld en moesten we de binnenwanden zelf plaatsen en kregen de korting niet meer, als u zelf een fout maakt zijn de kosten voor u vind ik, niet voor ons. Vervolgens de plaatsing 2x uitgesteld, de eerste keer vanwege corona, de tweede keer vanwege de vorst, beide te begrijpen, op 28 april zou het eindelijk zover zijn, 3 dagen vrij gepakt, vroeg uit bed, koffie klaar, worstenbroodjes voor de werkploeg in huis, krijgen we smorgens een appje dat er niemand zou komen die dag en het weer uitgesteld zou worden, zeer slecht en omdat ik ondertussen boos was en er tegenin ging stond hij 2 dagen later alsnog, op maandag kwam de dakdekker, die zag meteen dat er 4 bochtjes te weinig geleverd waren, bellen naar vd heijden, reactie: oh die komen we ergens deze week wel brengen. Belachelijk, dan kon het weer niet afgemaakt worden en moesten we dat zelf doen, regel gewoon een koerier en laat ze meteen brengen! Ik ben zelf maar op en neer gereden om ze te halen, half uur heen, half uur terug. Verder 2 planken die zo kapot waren dat ze niet geplaatst konden worden, ook zelf moeten halen en we moesten het goede stuk er afzagen en mee terugbrengen! Al met al een superslechte service, nooit meer...

Zeer Goed

Bij het uitzoeken van de overkapping zeer goed geholpen door de binnendienst. Helaas door Corona is de plaatsing van de overkapping verzet. Bij plaatsing van overkapping wordt er netjes gewerkt door de monteurs. Zeer tevreden met de overkapping, echt een mooie uibreiding van ons huis, waar gaan we echt van gaan genieten

Hoe sneller is niet hoe beter

Ondanks zeer uitvoerige offerte in het kleinste detail, was de electra kennelijk niet goed berekend en werd ik bedreigd met "meer werk". Heb dat natuurlijk niet geaccepteerd. Heb daarop niet meer gerageerd. Verder loopt op het platte dak het water niet goed af. Het schuurtje was van binnen niet beplankt en heb dat naderhand tegen een flink bedrag nog moeten laten maken. Bestrating en schilderwerk en ook het gat maken vooraf en met wit zand intrillen waren voor míjn rekening.

Wij zijn heel blij met het eindresultaat!

Bij het eerste gesprek hebben wij aangegeven wat onze wensen waren. Een van die wensen was zo weinig mogelijk zelf doen. Van der Heijden heeft ons dan ook alles uit handen genomen. Het tuinhuis met overkapping en schutting zijn helemaal geworden zoals wij graag wilden. Door het hele team is een prachtig resultaat neergezet, maar het montage team (Bart en Walter) hebben het met hard werken zichtbaar gemaakt.

Vakkundige organisatie

We zijn zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Er staat een mooie grote solide tuinkamer van 8x3,5 meter. De 2 restpunten werden zeer snel afgehandeld. Al met al zeer tevreden!

Afspraak is afspraak, deskundig en maatwerk

Helemaal tevreden over het gehele proces.

Van verkoop tot oplevering korte lijntjes goede service

Klantvriendelijk goede service. Snel anticiperen op veranderingen. Vakkundig en vriendelijk personeel

Heel blij met ons tuinhuis, onze schutting en poort.

Goed advies gekregen, er wordt echt meegedacht. Corona, vorst en sneeuw gaven wat vertraging, naar dit werd steeds netjes gecommuniceerd en besproken met ons. We zij tevreden over de producten en de service.

Wat ik heb besteld is na enige uitstel vanwege Corona tot onze volledige tevredenheid uitgevoerd.

Van het begin tot het einde een groot succes

Vanaf heet eerste moment in de showroom tot aan de oplevering van ons tuinhuis alleen maar te maken gehad met vriendelijk en professionele mensen.

100% goed

Meedenkers die weten wat ze doen.

Mooi geplaatste tuinhuizen. Heel fijn meegedacht met de verhuizing van het tuinhuis toen dat onverwachts moest. Snelle oplossing. Fijne mensen. De afwerking van het plafond van het tuinhuis viel tegen. De schilder had daar nog veel werk aan.

Vakkundig werk afgeleverd

Goed en netjes werk afgeleverd. Ondanks dat er iets mis was gegaan met de maten van het glas is het diezelfde middag nog opgelost. Een foutje maken is menselijk, maar hoe het wordt opgelost zegt veel over het bedrijf. Netjes dus!

Keurig gemaakt tuinhuisje

Vlot en netjes gemaakt door het personeel. Na telefonische melding vlugge service achteraf.

Verwezenlijken van een droom

Het lijkt mogelijk alsof ik niet kritisch ben, dat is onjuist. Wat wel juist is, is dat van der Heijden kwaliteit levert. Een goed luisterend oor met vakkundig advies in de voorbereidende fase. Twee vakmensen die komen plaatsen en je ook nog een verder op weg helpen. Kortom een betrouwbaar bedrijf die jouw wensen weten te verwezenlijken tegen een goede prijs.

Vakwerk!

Zeer gedegen veranda en carport geplaatst. Mooi passend bij het huis en uitgevoerd door mensen met verstand van zaken die ook nog eens zeer prettig in de omgang waren. Niet de goedkoopste, maar wel kwalitatief een staaltje vakwerk.

We zijn super tevreden over van der Heijden

We zijn Houthandel van der Heijden op het spoor gekomen toen zij werkzaamheden bij een van onze buren uitvoerden. Tijdens ons bezoek aan de showroom en in het gesprek met de adviseur (Rene) waren we onder de indruk van de flexibiliteit in uitvoering en opties, we waren opzoek naar een tuinhuis met overkapping waarop 10 zonnepanelen geplaatst konden worden. Het hele proces van offerte, inmeten, plaatsing en oplevering is vlekkeloos verlopen. Het tuinhuis met overkapping is in een woord fantastisch qua mogelijkheden en afwerking! Het was niet goedkoop, maar uiteindelijke is het ook gewoon perfect wat er opgeleverd is.

Top Constructie & Planning

Wij zijn erg tevreden over onze overkaping. Zeer degelijk ingemeten, getekend en gebouwd. Alles geheel volgens planning. Ook dakdekkers zeer efficient en professioneel. Het staat als een huis

Vriendelijk ontvangen en geholpen met het opstellen van een offerte voor een tuinhuis. Het proces tot het plaatsen was ook netjes en conform afspraak. Ook het plaatsen van het tuinhuis wat 5 dagen duurde is door 2 vakmannen gedaan alle dagen dezelfde 2 wat een groot pluspunt is. Vragen die ik tussendoor had werd snel en correct op geantwoord kortom ze weren waar ze mee bezig zijn en hebben er verstand van.

van offerte tot plaatsing alles uitstekend verlopen

duidelijke offerte, met nadien wat kleine aanpassingen die vergeten waren (en uiteindelijk wat extra kosten, gedeeld door beide partijen) zeer heldere afspraken, exact op tijd met plaatsen en binnen de verwachte doorlooptijd. zeer vakkundig personeel en prachtige afwerking. Zeer tevreden en voor iedereen aanbevelenswaardig.

Professionele aanpak vanaf het maken van een eerste afspraak tot en met oplevering tuinhuis.

Professioneel Proactief Meedenkend Afspraak is afspraak Klantvriendelijk Vakkundig personeel