Deze garagehouder vertrouw ik volkomen. Bijzonder vriendelijk mens.

• Ervaring met: Airco

John is een vakman. Airco bijvullen op afspraak is prima. Warmtewisselaar van onze Peugeot was binnen een uur vervangen. Kon er gewoon op wachten. Topservice voor een eerlijke prijs.

• Ervaring met: Airco

Een eerlijk bedrijf die zegt waar het op staat en zijn uiterste best doet om de klant met een tevreden gevoel te helpen! Mede de passie voor oldtimers heeft mij al meerdere malen doen besluiten om naar ARS te gaan ipv de grote reuzen.

• Ervaring met: Ruiten

Beste John bedankt voor de reactie. Inderdaad staat eerlijkheid en service bij ons hoog in het vaandel. De liefde voor het vak dus ook voor oldtimers is leuk om met onze klanten te mogen delen.

Wij zijn al jaaaren klant bij ARS-Rosmalen voor alles wat er maar nodig is op het gebied van onze auto, maar hebben ons nog nooit als een gewone klant behandeld gevoeld. Het is altijd speciale aandacht, 1 op 1, heel bijzonder. Wij bevelen dit bedrijf (en in het bijzonder zijn eigenaar John) dan ook van harte aan bij iedereen. Een superkwaliteit voor een hele fijne prijs.

• Bereikbaarheid

Beste familie Palmen, bedankt voor jullie reactie. Inderdaad is niemand bij ons een nummer en we hopen dit zo altijd te houden. Klanten zijn voor ons net zo belangrijk als wij voor hen. John probeert jullie vertrouwde autootje op de weg te houden zo lang als het lukt, de emotionele waarde is bij ons ook bekend.Tot de volgende keer.

ga zo door

• Ervaring met: Onderhoudsbeurt

• Ervaring met: Ruiten

Na langs gereden te zijn, werd direct mijn airco gratis gecheckt. Hij bleek niet te werken en er is gelijk een afspraak gemaakt. Nu werkt de airco weer naar behoren. Bedankt voor de snelle service

test

Oude Baan 10 5242HS Rosmalen