Buitengesloten

Ik was even met de buurvrouw aan het kletsen toen de deur dicht viel. Buurvrouw had voor me gebeld en hoefde maar 20 minuten te wachten!!!!! Super snel!

Zeer slecht! *** is duidelijker

Slotenmakersnel achteraf had ik beter moeten Google. Alleen maar slechte ervaringen. Het ACM is al bezig met een onderzoek. Dit zegt genoeg. ** kost een slot waar ik ** voor betaald heb. Nu zit ik ook met een verkeerde cilinder in de deur. Ook heeft hij mijn nog werkende slot kapot gemaakt. Prijskaartje **. Kijk eerst op de site van NSSG voor een erkende slotenmaker. Dit is **zaken van de paniek van mensen. Kijk op *** alleen maar slechte berichtgeving!!!!! Jeanne de Vries

Meerpuntssluiting

Ik had gehoord dat een meerpuntssluiting ook de deur beter afsluit voor tocht, nu hij geïnstalleerd tocht het inderdaad minder

Skg2 cilinder

Wij hadden een cilinderslot zonder skg keurmerk, nu voor skg2 gekozen en we zijn er tevreden mee hoor

Sleutel afgebroken

Ik dacht dat de sleutel omdraaien gewoon stroef ging omdat het gevroren had , tot ik mijn sleutel afbrak. Blijkbaar gebeurt dat met verroeste sloten, nu gloed nieuwe sloten en sleutels erbij! Voor een mooie prijs

Buitengesloten

Mijn hond was naar buiten gerend toen ik een pakketje aan nam van de bezorger, toen ik er achter kwam aan ging viel de deur dicht. De slotenmaker was er met een half uur.

Kluis openen

Wij hebben een nieuwe kluis gekocht omdat de oude gewoon te oud was, we waren alleen het sleuteltje kwijt. De monteur van slotenmakersnel had het snel open.

echt bijzonder...!

ik had onszelf buitengesloten en we stonden savonds laar in de vrieskou met 2 jonge kinderen. slotenmaker snel gebeld en de monteur brian was er in 20 minuten al. mijn woning is heel goed rondom beveiligd en een opening zou schade aan het antikerntrek beslag gaan opleveren. maar er stond op de eerste verdieping een kantelraam open bij de badkamer. monteur brian is met een ladder omhoog gegaan en heeft het kiep kantelraam in de kantelstand kunnen krijgen met een speciaal gereedschap en is met kunst en vliegwerk naar binnen kunnen kruipen ! ik ben hem zo dankbaar ! welke slotenmaker zou zoiets gevaarlijks doen ! alle lof voor brian !! aanrader deze vriendelijke alleskunner !!

Fantastisch en snel geholpen door Aziz.

Nadat ik mezelf had buitengesloten s‘avonds ,na het uitlaten van de hond. Heb ik hulp gekregen van een erg aardige en behulpzame monteur. Hij was er binnen een half uur en heeft het slot geopend. Netjes en erg vriendelijk. Kan deze slotenmaker van harte aanbevelen. Hartelijk dank!

Bijzetslot

Wij hebben thuis geen knip om de op de deur te doen dus we hebben een bijzetslot laten installeren als extra beveiliging

zeer slechte ervaring!!!

Via een afspraak kwam er een zogenaamde sloten specialist. na 15 minuten kwam hij met het idiote idee de deur in te trappen gezien hij hem niet openkreeg. Uiteraard deze discussie niet aangegaan echter moest alweer ca. ** Euro betalen voor zijn gepruts. In plaats van een oplossing heeft hij de nodige extra schade aangebracht. Zelfs via ons camera systeem geconstateerd dat hij over onze hek klom. Uiteraard deze beelden opgeslagen en hierover contact opgenomen en beelden toegestuurd. Geen enkele coulance en men gaf simpel aan dat het normaal was om te betalen voor werkzaamheden. ONBEGRIJPELIJK. Mijns inziens *** praktijken. Advies:

Buitengesloten

Toen ik thuis kwam van een etentje realiseerde ik mij dat de sleutels nog binnen lagen ik stond met 30 minuten alweer binnen door de snelle service van slotenmaker snel

Komt geen afspraak na

We hadden onszelf buiten gesloten. Gebeld en gevraagd wat het ons ging kosten. Hij zei tussen €** en €** plus €** voorrijkosten. Na bijna 3 uur, ipv het beloofde half uur, kwam er een slotenmaker. Hij was aardig en behulpzaam. Maar de rekening was €**!! Je staat ‘s avond buiten in de kou, dus je wilt weer naar binnen. De medewerker aan de telefoon had gewoon eerlijk de prijs moeten vertellen, je voelt je zwaar belazerd nu.

Wat een *** prijs

Helaas ben ik er toch ingestonken. Bij het bellen vroeg ik al wat de kosten waren. **,- voorrij kosten en dan word er een analyse gemaakt met de kosten. Wanneer er een beste man voor staat geeft hij aan dat het cylinderslot ongeveer **,- gaat kosten en het openen ook zoiets, maar hang af van hoeveel werk het is. Uiteindelijk maar liefst *** moeten betalen!! Bij het betalen kreeg ik problemen met de bank. Werd net gebeld door de bank dat ze express mijn rekening hebben geblokkeerd daar ze bekend zijn met dit soort praktijken en dus mijn rekening automatisch geblokkeerd hebben. Een mens in nood moet je uitbuiten. Het probleem is wel verholpen en er zit een nieuw slot in. Mocht u voor een gesloten deur staan probeer dan een andere dienstverlener

Service

Top service!!!

Sleutels bij maken

Wij hadden eigenlijk maar 2 exemplaren maar onze kinderen zijn onderhand tieners en willen zelf ook graag een huissleutel. We hadden ze maandag gelijk al binnen! Nu hopen dat de pubers geen sleutel kwijt raken

Sleutel afgebroken

Ik had per ongeluk de schuursleutel in het voordeurslot gestopt en probeerde hem om te draaien en toen brak hij af. Niet heel handig natuurlijk maar het moest toch gefixt worden. Slotenmaker Brian heeft me erg goed geholpen

Zwaar teleurstellend

Mijn advies; ga nooit met deze partij in zee! Komen afspraken en beloftes niet na. Het smoezen boek is heel dik. Zeer onvriendelijke dame aan de klantenservice. Rekenen naast voorrijkosten - uren voor toekomstige arbeidsloon, en dan kunnen ze nog niet leveren na 2 maanden!! Eis m’n geld terug, want werk is niet geleverd

Beste mevrouw Beekbergen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze dienst zo hebt ervaren. Klanttevredenheid staat namelijk garant bij ons. Echter is uw review niet helemaal op feiten gebaseerd, zowel de monteurs als de klantenservice hebben u meerdere mogelijkheden aangeboden om er voor te zorgen dat wij u alsnog zo goed mogelijk kunnen helpen. Alle oplossingen die wij u hadden aangeboden heeft u zelf afgewezen. Wij staan open voor feedback, mits deze op de waarheid is berust. Team Slotenmaker Snel

Kentrekbeveiliging

Na veiligheidsadvies van slotenmakersnel hebben we onze oude kerntrekbeveiliging laten vervangen voor een nieuwe, het oude beslag was erg versleten. Het is maar goed dat we het advies hebben opgevolgd

Offerte aanvragen

Gisteren een offerte aangevraagd en had dezelfde dag al reactie. Snel zijn jullie zeker

Zevenpuntssluiting

Wij zijn van een driepuntssluiting naar een zevenpuntssluiting. Netjes geïnstalleerd en weer netjes opgeruimd

Hidden costs!!!!

When we first called them, we were advised of ?? euros call-out costs + ??+ euros for opening the door. But when the mechanics came, he said we had to pay ?? euros for the labor on top of the ?? + ??. And of course we say no to them but the call-out costs are still charged. What a joke, I only call for the service based on the cost estimate I was given and when I found out it was clear. Do I still have to pay for it?

• Would you recommend us? No

Belachelijk

Had een spoed op zaterdag avond, werd gevraagd of ik akkoord ging met de kosten voordat er iets gedaan werd. Mijn antwoord was ik zou wel moeten want moet naar binnen. Werd er een koevoet bijgehaald. En in 1 minuut waren we binnen. Naar verder kijken zat er veel Zand in het systeem maar kon nier verholpen worden werd er gezegd. Maar was de dag can de storm en regen. Dus er was blijkbaar geen behoefte aan om mij verder te helpen want ik moest maar een nieuwe kopen en contact zoeken met de leverancier want er zat garantie op de deur. De dag erna was het zondag dus ik zat de hele dag met een deur die niet opslot kon. Collega gesproken van binnen lijn en werd gezegd dat als zijn collega had kon verhelpen hij het wel gedaan had. Maandag een aannemer geregeld en binnen een uur kan ik de deur weer gebruiken en koste met niks en jullie hebben mij een factuur laten betalen van ?? euro en niks gedaan. Te triest voor worden dat er zo geld verdient moet worden

Goede service maar veel te duur

Mijn slot en meerpuntssluiting moesten vervangen worden. Het is vakkundig uitgevoerd, maar de prijs die ik voor moest betalen is veel te veel. Met een zoeken kom ik op een prijs die zeker ?? euro lager is, dan wat ik moest afrekenen. Mijn advies zoek een andere slotenmaker die voor redelijke prijzen werkt.

Ik ging even wat boter ophalen bij de buurvrouw maar ik was vergeten een sleutel mee te nemen, en je raad het al: deur valt dicht. Buurvrouw ook geen sleutel. De heer van slotenmakersnel stond al met 20 minuten op de stoep!