Kerntrek beveiliging

Bij m’n moeder was nog geen kerntrekbeveiliging geplaatst en kwam er dus laatst achter dat dat verplicht is. Had een offerte aangevraagd en duidelijke afspraken. Hij was erg vriendelijk tegen mijn moeder. Ze vroeg vandaag wanneer die aardige man weer langs zou komen.

Offerte

Had een offerte aangevraagd en had hem de volgende dag al in mijn mailbox. Dit was sneller dan verwacht maar super fijn natuurlijk

Buitengesloten

Ik was weer eens mijn sleutels vergeten normaal hebben mijn ouders een reserve sleutel maar die waren een weekendje weg dikke pech dus gelukkig was de slotenmaker er al binnen 20 minuten

Sleutels bij laten maken

Wij wilde wat extra reservesleutels in de kast hebben liggen voor het geval dat. We hadden ze bij slotenmakersnel besteld en ze waren de maandag al binnen.

Kerntrekbeveiliging

Ik ben met mijn vrouw verhuisd naar een klushuis er zaten nog geen anti-kerntrekbeslagen op de deuren dus die hebben we bij slotenmakersnel besteld en ze hebben ze ook nog geïnstalleerd dit hebben ze uiterst netjes gedaan

Kluis openen

Ik was de code van mijn kluis vergeten. Heel dom ik weet het gelukkig kon de monteur hem wel openen

Skg3 cilinderslot

Onze deuren waren toe aan nieuwe sloten, we hebben uiteindelijk gekozen voor skg3, ze zijn de beste kwaliteit dus dat is t geld waard

Driepuntsluiting

Gekozen voor driepuntssluiting de jongeman was er vriendelijk

Slot vervangen

Wij waren opzoek naar sloten met PKVW keurmerk toen vonden we deze slotenmaker er bij met de sloten

Enorm duur en geen respons op de vraag hoe dat kan

Heel erg slecht, na een telefoontje zou de slotenmaker er met een half uur zijn, dat werd ruim een uur. Er werd gezegt voorrij kosten *** euro, nou dat klopt maar dan gaat de teller lopen.. was in totaal *** euro kwijt. Voor het openboren en vervangen van het slot. Je betaalt toch omdat je geen kant op kan, ook het nieuwe slot koste incl btw *** euro, na ‘s avonds wat googlen kwam ik erachter dat zo een slot welgeteld *** euro kost, Heb hierover een mail gestuurt maar gewoon totaal geen reactie hierop.

De informatie op de website klopt niet, in elk geval op zondag

De 20 minuten wachttijd die de website aangeeft was 1,5 uur. Op de website staan allemaal vriendelijke monteurs met foto. Deze werken blijkbaar niet op zondag. De ongeduldige en snel geïrriteerde monteur die wij hadden staat niet op de site van Nootdorp. En ***euro voor 15 minuten werk, voelt niet als een 'schappelijke prijs'. Pluspunt: we kunnen ons huis weer in

Buiten gesloten

Ik ging bloemetjes planten in m’n voortuin maar was de sleutel vergeten. De deur viel natuurlijk dicht maar ik stond met 20 minuten al weer binnen!

Snel

Ik had slotenmakersnel gebeld om een offerte aan te vragen, ik vond het telefonisch makkelijker. Had hem na het telefoontje gelijk al in m’n mailbox!

offerte

Ik had slotenmakersnel gebeld om een offerte aan te vragen, ik vond het telefonisch makkelijker. Had hem na het telefoontje gelijk al in mn mailbox!

kluis

Ik had een klein kluisje met spaargeld maar tijdens het verhuizen ben ik de sleuteltje kwijt. Gelukkig kon hij gemakkelijk geopend worden door de monteur.

Nieuw slot

Wij wilde een nieuw slot van hoge kwaliteit. De telefoniste raadde mij een slot aan met keurmerk SKG3. We zijn er erg tevreden

Redders in nood

Ik stond van het weekend buitengesloten, gelukkig had ik mn telefoon nog in mn zak waardoor ik slotenmakersnel kon bellen. Ze waren er met minder dan 10 minuten!! Erg blij met deze service

Onze sleutels van het gezin waren wel heel erg oud dus het was gewoon tijd aan vervanging. We hebben sleutels bij slotenmakersnel besteld omdat de website er heel professioneel uitzag. We hadden ze de maandag na het weekend al binnen!

toppers

Onze deur was toe aan nieuwe kerntrekbeveiliging dus toen hebben we ‘s avonds besloten om een offerte aan te vragen bij slotenmakersnel.nl. Toen hebben ze de volgende dag een offerte gestuurd en daar zijn we mee akkoord gegaan. Ze zijn gisteren geweest! Vlotte werkers en alles is netjes achtergelaten.

verschrikkelijk duur

Het slot van de achterdeur ging slecht en wilde het laten vervangen. Prijsafspraak gemaakt *** euro en akkoord. Toen hij eenmaal bezig was kwam er opeens van alles bij, er moest een nieuw slot in en de strip langs de deur, met dievenklauwen moest gerepareerd. in eerste instantie kwam het op *** euro, maar de strip moest mee naar de werkplaats want dat kon hij niet ter plaatse. 's Avonds om half 7 kwam hij terug met de strip en vertelde dat het tegenviel en op *** euro kwam. Wat een drama.

Ongelooflijk duur!

Slotenmaker kon dezelfde dag nog komen. Was prima maar daarna kwam de factuur. Ik moest plotseling een extra bedrag betalen omdat het spoed zou zijn, terwijl dat niet het geval was en ik dat ook niet had aangevraagd. Monteur zegt dat het vervangen van het slot ongeveer €*** kost maar slot kon hersteld worden en zou daardoor goedkoper zijn. Helaas bleek dat niet het geval te zijn. Er kwamen nog voorrijkosten, starttarief arbeid en revisie kosten bij. Helaas werd dat er vooraf niet bij gezegd. Naast het bedrag van de herstelwerkzaamheden wat mijn inziens onder arbeid valt kwam ik op een totaalbedrag van €*** en dat voor nog geen twee uur werk. Het is schandalig. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Geen reactie op mail.

Nul sterren, oplichting

Overal oplichting. Doe nooit zaken met dit bedrijf. Ik had een soortgelijke ervaring als de slechte recensies hieronder.

Raamsloten

Wij gaan 2 maanden weg naar Spanje dus we wilde voor de zekerheid sloten op alle ramen hebben. Ze zijn erg netjes geïnstalleerd en we hebben er vertrouwen in.

Service

Super goede service hoefde maar 20 minuten te wachten

Vreselijk bedrijf!

Let op, bel dit bedrijf niet! Ondoorzichtige prijsopgave, véél te duur, komen afspraken niet na, onbeschofte behandeling aan de telefoon. Veel geld willen verdienen over de rug van de klant. Blijf hier weg!