Snelle service

Ik moest vannacht de hond uitlaten. Toen ik terugkwam besefte ik me dat ik mijn sleutel nog thuis was vergeten. Ik had mijzelf buitengesloten helaas. Slotenmaker snel gebeld en ze waren er al binnen 30 min!!!! Ik was snel weer binnen. Bedankt.

Beste Isa, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Top bedrijf

Mijn cilinderslot was kapot en die moest vervangen worden. Ik heb meteen slotenmakersnel gebeld en een afspraak gemaakt om mijn slot te vervangen. Vriendelijk te woord gestaan en erg goed geholpen. Absolute aanrader!

Goede ervaring gehad met dit bedrijf. Vriendelijk personeel, snel geholpen. Sloten zijn netjes vervangen. Toppers!

Beste Tess, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Goede service erg duidelijk allemaal

Snel afspraak gemaakt. Duidelijke communicatie.

Beste Wolter, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Top bedrijf

Snelle duidelijke communicatie met alles! Snel afgehandeld en netjes werk geleverd. Ik zal jullie aanraden bij mijn vrienden.

Beste Steven, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Klantvriendelijk en netjes te woord gestaan

Na een poging tot inbraak wou ik mijn sloten vervangen. Gelukkig zijn ze niet binnen geweest maar ik voel me niet meer veilig. Vandaar besloten toch de sloten te vervangen. Meteen slotenmaker snel gebeld en een afspraak gemaakt voor de volgende dag! Monteur kwam en alles is netjes vervangen. Alles is duidelijk besproken. Ik voel me weer goed!

Beste Marijke, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Snel en makkelijk offerte aangevraagd via website

Ik wou graag mijn sloten vervangen. Via de website erg makkelijk een offerte aangevraagd. Ik had binnen 2 werkdagen reactie terug. Meteen een afspraak gemaakt. Aardige monteur gehad en alles is netjes vervangen. Alles is duidelijk gecommuniceerd! Zeker aanrader

Beste Martijn, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Goede communicatie

Slotenmaker snel gebeld voor een veiligheids check-up. Monteur is langsgeweest en er is 1 slot vervangen. Was een aardige monteur. Snel geregeld allemaal!!

Beste Brian, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Keurig bedrijf

Afspraak gemaakt met Slotenservice Amersfoort. Meteen gebeld zijn zelfde dag langsgekomen voor het vervangen van 2 sloten. Aardige monteur en goede service.

Beste Melissa, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Supergoede service duidelijke uitleg!

Ik had mijzelf gisteren buitengesloten in de hitte met mijn dochtertje van 1,5 Door alle paniek wist ik niet meer wat ik moest doen. Ik zocht een bedrijf die snel ter plaatse kon komen. Gebeld naar Slotenmaker snel en ze waren er al binnen 30 min! Alles duidelijk uitgelegd en we waren vrij snel binnen. Ik ben zeer tevreden!!!!

Beste Martin, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review. Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Gemaakt

Graag duidelijke inschatting kosten.

Beste Pieter, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Snel en makkelijk afspraak gemaakt. Goed bedrijf!!

Wij wonen een beetje in een onveilige buurt, er wordt vaak ingebroken hier. Wij voelden ons onveilig en wouden graag nieuwe veilige sloten laten plaatsen. Slotenmaker snel gebeld en snel een afspraak gemaakt. Monteur kwam dezelfde dag nog langs en alles netjes vervangen. Top bedrijf

Beste Bert, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Snelle service, vriendelijk en betrouwbaar

Ik heb deze firma gebeld voor een nieuw cilinderslot. Ik ben binnen een dag geholpen en een reactie gekregen op mijn mail. Daarna ben ik gekoppeld aan een slotenmaker en die heeft een prijs inschatting gemaakt. Toen ik mee akkoord ging, is hij aan de slag geweest en heeft het slot vervangen. Fijne communicatie!

Beste Nico, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Top bedrijf

Ik heb me gisteren buitengesloten. Ik was daardoor genoodzaakt om gebruik te maken van de service van een slotenmaker. Een paar vrienden gebeld voor een advies. Hierdoor ben ik in contact geweest met slotenmaker snel. Slotenmaker is snel ter plaatse geweest en heeft de deur binnen 10 minuten open gekregen zonder schade. Top bedrijf!

Beste Ari, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

***

Voor een woning die we beheren hebben we slotenmaker snel ingeschakeld. Omdat er veel oplichters actief zijn in deze branche hebben we op voorhand een prijsindicatie besproken. De indicatie zou rond de €** a €** liggen excl. de voorrijd kosten van €**. Ter plaatse heeft de monteur de bewoners €** cash af laten rekenen. Anders mochten ze ook €** pinnen. Dit doet me vermoeden dat niet alleen wij en de bewoners zijn opgelicht maar ook de belastingdienst. Klein detail: de cilinder is niet vervangen, een voorrijd tarief van €** vonden we meevallen maar het start tarief/ spoed is royaal en niet op voorhand gecommuniceerd terwijl hier expliciet om is gevraagd. Zie de factuur. Om nieuwe gedupeerde te voorkomen zullen we deze review bij alle advertenties vermelden.

Fijne communicatie en op tijd!

Gebeld om een afspraak te maken voor een veiligheidscheck. Goed geholpen door de telefoniste. Daarnaast is de monteur op tijd geweest en heeft de check gedaan. Betrouwbaar bedrijf!

Beste Mia, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Cilinderslot laten vervangen door Slotenmaker Den Haag

Slotenmaker Den Haag gebeld, omdat mijn voordeur slot verouderd en aan vervanging toe was. Telefonisch netjes te woord gestaan door telefoniste. Afspraak gemaakt. Binnen twee dagen was er een slotenmaker langs en heeft het slot vervangen. Top bedrijf!

Beste Willem, Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Snel ter plekker, deur open zonder schade.

Gisteren met het lekker weer mijn vriendin en ik zijn naar het strand geweest. Na een lekker dagje op het strand zijn we naar huis gegaan. Wij dachten lekker douchen en daarna lekker chillen op de bank, maar het ging helaas niet. Wij waren onze sleutels kwijt en toen hebben we slotenmaker Delft gebeld. Snel ter plekke, deur open gemaakt zonder schade. Aanrader!

Beste Lynn, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

zeer professioneel

wij waren de sleutel van de braqndkast kwijtgeraakt en moesten dringend onze paspoorten hebben. slotenmaker snel gebeld en er is een oudere monteur direct gekomen oip zondagavond ! n de man was blijkbaar zeer ervaren hij pakte een soort speciaal gereedschap uit de auto en na een npaar minuten was de brandekast open ! ik dacht dat zoiets alleen in films voorkomt maar slotenmaker snel heeft hem gewoon in huis ! ben zeer tevreden en verbaasd hoe hij dat zo snel kon doen ! echt een aanrader !

Beste Roy, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

Veiligheidscheck laten doen door slotenmakersnel. Eerlijk en transprant

Voor mijn bedrijfspand wilde ik veiligheidscheck doen en toen ben ik online op deze website terecht gekomen. Contact opgenomen met deze firma en gelijk een afspraak gemaakt. Slotenmaker heeft alles nagelopen en vertelde wat beter beveiligd kon worden. Een gesprek gehad en toen ik akkoord met de prijs ging, heeft hij veiligheidssloten gemonteerd. Top bedrijf!

Beste Ronald, Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van een review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel

***

Telefonisch aangeven dat het €** tot €** euro kost en ze binnen een half uur er zijn. In werkelijkheid €** rekenen en waren er na anderhalf uur. Maken misbruik door alles te installeren en dan de rekening te presenteren. Gelijk volgende dag weer nieuwe cilinder geplaatst voor paar tientjes.

Beste Michael, Wij betreuren het ten zeerste dat u de dienstverlening zo ervaren heeft. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen er alles aan om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen. Wij verzoeken u om uw klacht, met een foto van de factuur, te mailen naar: info@slotenmakersnel.nl. U ontvangt binnen 10 werkdagen een terugkoppeling van ons. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team SlotenmakerSnel

Knopcilinder laten monteren door slotenmakersnel

Knopcilinder laten monteren door slotenmakersnel, online offerte opgevraagd en toen mee akkoord ging, is een slotenmaker langs geweest. Goede service!

Beste Ella, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Afspraak gemaakt voor het slot vervanging, goede service

Het slot van de achterdeur laten vervangen door slotenmakersnel. Gebeld en een afspraak gemaakt. Het kon allemaal zo eenvoudig via de telefoon geregeld worden. Ik zou zeker dit bedrijf weer benaderen voor een ander klusje!

Beste Mia, Fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Telefonisch afspraak gemaakt, netjes ter woord gestaan door telefoniste. Aanrader

Ik had een beetje lastige situatie. Ik heb een oud slot en dat moest vervangen worden, maar het lukt me zelf niet uit de deur te krijgen. Toen nam ik contact met slotenmaker snel. Netjes ter woord gestaan door telefoniste. Een afspraak gemaakt. Monteur heeft het slot vervangen. Super goede service. Aanrader!!!

Beste Rens, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.

Goed bedrijf!!

Ik wou graag mijn sloten vervangen omdat ik recent verhuisd ben. Na lang zoeken naar een goed bedrijf uitgekomen bij Slotenmaker snel. Ik belde om een afspraak te maken en het kon diezelfde dag nog. Erg aardige monteur langs geweest die netjes aangaf hoeveel het zou kosten. Mocht ik ooit weer zo'n soort klus hebben weet ik jullie te vinden! Top bedrijf!!!

Beste Mikael, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Team Slotenmaker Snel.